blijft afwachten maar inderdaad fysiek ontbreekt er weinigquote:Op woensdag 7 april 2021 13:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik heb weinig vertrouwen in die man. Vind het allemaal heel lomp ogen. Wel het ideale postuur. Ik hoop dat ik er flink naast zit.
Nee zeer zeker niet hoor maar daarom heb ik liever Steek.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou zomaar kunnen maar is dat verwijtbaar, ook vd Sar begon niet foutloos
Auxerre!quote:Op woensdag 7 april 2021 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat zou zomaar kunnen maar is dat verwijtbaar, ook vd Sar begon niet foutloos
vonden we dat op dat moment ook? Ik meen van niet al moet ik zeggen dat kankeren toen eigenlijk dagelijkse kost voor me was, ik schaam me er nog voorquote:Op woensdag 7 april 2021 13:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Auxerre!
Maar die was wel talentvoller.
Volgens mij was hij ook geen supertalent, het was vooral Van Gaal die heel erg in hem geloofde. Overigens vond ik Scherpen bij Jong Oranje best heel aardig maar hij moet nog wel heel erg groeien (in overdrachtelijke zin)quote:Op woensdag 7 april 2021 14:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
vonden we dat op dat moment ook? Ik meen van niet al moet ik zeggen dat kankeren toen eigenlijk dagelijkse kost voor me was, ik schaam me er nog voor
Het grootste probleem bij Ajax is dat je maar heel weinig ballen tegen krijgt en je dus sneller afgebrand wordt bij falen 1 van die weinige te pakken, dan is het hoe je daarmee omgaat, Onana wel een voorbeeld in de goede zin wat dat betreft.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Volgens mij was hij ook geen supertalent, het was vooral Van Gaal die heel erg in hem geloofde. Overigens vond ik Scherpen bij Jong Oranje best heel aardig maar hij moet nog wel heel erg groeien (in overdrachtelijke zin)
Hoop het, heb echt totaal geen idee hoe sterk Roma eigenlijk is en of die Ajax een beetje liggen.quote:Op woensdag 7 april 2021 13:10 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Erg veel zin in Donderdag wordt een mooie pot.
Goed als ik de verhalen mag geloven, heb ze zelf alleen afgelopen zaterdag in actie gezien en het viel mij niet mee. Ze missen ook een flink aantal sterkhouders en doen het echt dramatisch in topwedstrijden.quote:
Klinkt goed, dan maar hopen op een 2-0 of zo en dan uit snel een goal maken en de wedstrijd dood maken.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:30 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goed als ik de verhalen mag geloven, heb ze zelf alleen afgelopen zaterdag in actie gezien en het viel mij niet mee. Ze missen ook een flink aantal sterkhouders en doen het echt dramatisch in topwedstrijden.
Bar he. Toen Viergever scoorde gekquote:Op woensdag 7 april 2021 14:32 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klinkt goed, dan maar hopen op een 2-0 of zo en dan uit snel een goal maken en de wedstrijd dood maken.
Niet zoals Schalke en Lyon toen, dat is echt niet goed voor mijn hart.
Deze danquote:Op woensdag 7 april 2021 14:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bar he. Toen Viergever scoorde gektegen het plafon aan.
KennedyGod in die wedstrijd in Italiëquote:Op woensdag 7 april 2021 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deze dan
Heb het stadion nog nooit zó uit z'n dak zien gaan.
quote:Op woensdag 7 april 2021 14:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
KennedyGod in die wedstrijd in Italië
Evert was in absolute topvorm die campagne. Tegen HSV genot.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deze dan
Schitterend moment was dat. Kippenvel.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deze dan
Die pirouette van Suárez tegen Marseille was ook briljantquote:
Ultieme cultgoal.quote:
Het is nog steeds onbegrijpelijk dat Ajax nooit kampioen is geworden met Suaréz in de selectiequote:Op woensdag 7 april 2021 14:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die pirouette van Suárez tegen Marseille was ook briljant![]()
Dat was verder wel een ongelooflijk kutseizoen, overal in de provincie keihard op de kloten.
Ik was toen op vakantie op Tenerife en zat op een terras die wedstrijd te kijken. Had de hoop al opgegeven omdat Ajax ontzettend slecht was die wedstrijd, het 3-0 stond en Ajax met een man minder speelde. Keek toen effe een half minuutje op de telefoon en daarna weer naar het scherm en toen zag ik ze allemaal op elkaar liggen. Ik: HUH???? ZE HEBBEN GESCOORD!?!?!?!?!quote:Op woensdag 7 april 2021 14:33 schreef Houniet het volgende:
[..]
Bar he. Toen Viergever scoorde gektegen het plafon aan.
Geweldig he!quote:Op woensdag 7 april 2021 14:36 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Deze dan
Armoedig elftal eigenlijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:55 schreef Houniet het volgende:
https://www.nporadio1.nl/(...)inales-europa-league
Radio 1na de goal van Viergever en Younes.
Ja, bizar he.quote:Op woensdag 7 april 2021 14:59 schreef FireFox1 het volgende:
Godver, als je al die filmpje weer bekijkt in een uitverkochte stadion..
Onana, De ligt, De Jong, Schone, Ziyech, Van de Beek, Neres. Nou ja grotendeels de basis die de halve finale CL haalde dus. (hoewel ze toen nog niet allemaal even ver waren natuurlijk)quote:
2-2.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:01 schreef GwaiLow het volgende:
Hoeveel gaat het morgen worden mannen? 3-0, 4-0 of 5-0?
2-1quote:Op woensdag 7 april 2021 15:01 schreef GwaiLow het volgende:
Met 1-0 zou ik al blij zijn. Het is wel Roma he, niet een of ander derderangs clubje.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:01 schreef GwaiLow het volgende:
Die 2-3 overwinning bij PSV was ook wel mooi met Boerrigter tegen Pietersquote:Op woensdag 7 april 2021 14:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het is nog steeds onbegrijpelijk dat Ajax nooit kampioen is geworden met Suaréz in de selectie
Toen hij vertrok werd Ajax 4x kampioen met slaapverwekkend spel. Kan mij eigenlijk geen enkele seizoen meer van herinneren.
Frenkie speelde toen niet zoveel, zeker niet in Europese potjes.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onana, De ligt, De Jong, Schone, Ziyech, Van de Beek, Neres. Nou ja grotendeels de basis die de halve finale CL haalde dus. (hoewel ze toen nog niet allemaal even ver waren natuurlijk)
Dolberg was vooral in absolute topvorm, Traoré en Youness hadden een enorm groot 'als het draait' gehalte.
Ik hou het op een 3-1 overwinning.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:01 schreef GwaiLow het volgende:
Pieters.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die 2-3 overwinning bij PSV was ook wel mooi met Boerrigter tegen Pieterswat een armoede toch in die jaren.
Derk liep iedereen eruit. Dat was echt een speler die je weg kon steken en niet meer bij te halen was. Niets mis meequote:Op woensdag 7 april 2021 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die 2-3 overwinning bij PSV was ook wel mooi met Boerrigter tegen Pieterswat een armoede toch in die jaren.
De rest van de posities was brandhout vergeleken met wat er toen stond is er veel meer balans, en meer volwaardige alternatieven achter de hand op de bank.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:02 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Onana, De ligt, De Jong, Schone, Ziyech, Van de Beek, Neres. Nou ja grotendeels de basis die de halve finale CL haalde dus. (hoewel ze toen nog niet allemaal even ver waren natuurlijk)
Dolberg was vooral in absolute topvorm, Traoré en Youness hadden een enorm groot 'als het draait' gehalte.
quote:Op woensdag 7 april 2021 15:13 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Derk liep iedereen eruit. Dat was echt een speler die je weg kon steken en niet meer bij te halen was. Niets mis mee
Hij kon eigenlijk ook niet zo heel goed voetballen.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij kon alleen niet zo goed duiken.
Dat weet ik, daarom zei ik er ook bij dat ze toen nog niet zo ver waren.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Frenkie speelde toen niet zoveel, zeker niet in Europese potjes.
Uiteraard, na al die verkopen hebben ze dan ook prima kunnen investeren. Maar armoedig elftal vond ik wat te ver gaan.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:14 schreef Elan het volgende:
[..]
De rest van de posities was brandhout vergeleken met wat er toen stond is er veel meer balans, en meer volwaardige alternatieven achter de hand op de bank.
quote:Op woensdag 7 april 2021 15:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Voor een Europese finale wel armoedig helaas werd dat ook pijnlijk duidelijk.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Uiteraard, na al die verkopen hebben ze dan ook prima kunnen investeren. Maar armoedig elftal vond ik wat te ver gaan.
Hij kon er helemaal niks van nee.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij kon eigenlijk ook niet zo heel goed voetballen.
Poor man's Rommedahl.quote:Op woensdag 7 april 2021 15:16 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Hij kon eigenlijk ook niet zo heel goed voetballen.
Dat vond ik ook van Victor Fischer.quote:
mwa je ziet bij jonge spelers dat een langdurige blessure blijkbaar dodelijk is, voor z'n blessure zat er echt wel muziek inquote:Op woensdag 7 april 2021 15:49 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat vond ik ook van Victor Fischer.
Ik weet het niet hoor, bij die Fischer. Vlak voor die blessure had hij ook echt een mindere periode. We hebben bij dat soort blessures vaak de neiging om spelers beter te herinneren.quote:Op woensdag 7 april 2021 16:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa je ziet bij jonge spelers dat een langdurige blessure blijkbaar dodelijk is, voor z'n blessure zat er echt wel muziek in
Bakkali en Dolberg hadden zeker die potentie, mentaal schortte er alleen wat aan.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, bij die Fischer. Vlak voor die blessure had hij ook echt een mindere periode. We hebben bij dat soort blessures vaak de neiging om spelers beter te herinneren.
Er zijn gewoon heel veel talenten die het even goed doen, heel beloftevol lijken, totdat tegenstanders doorhebben dat het onetrick-pony's zijn. Of omdat ze gewoon te snel denken dat ze er zijn, of omdat ze gewoon een periode hadden waarin alles lukte omdat niemand op ze lette.
Of ze nou Bakkali, Aissati, Fischer, Dolberg of Andersen heten. Ik kan me van allemaal momenten herinneren dat ik dacht dat ze de nieuwe 40+ miljoen speler konden worden.
Had Nouri niets aan zijn hart gekregen was hij waarschijnlijk ook in dat lijstje gekomen, maar nu doet iedereen alsof hij gids geschenk aan het voetbal was. Zo werken die dingen gewoon. Al zal ik hiervoor wel de nodige hoon over mee heen krijgen vanwege het heilige huisje.
Zeker het blijft altijd moeilijk maar Fischer met Boerrigter vergelijken vind ik toch wel iets te ver gaan, de potentie van Fischer heeft Boerrigter nooit gehad, dat het dan uiteindelijk niks wordt is een ander verhaal maar heeft ook met het type voetballer te maken, hij was geen echte aanvaller maar ook weer geen middenvelder.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Ik weet het niet hoor, bij die Fischer. Vlak voor die blessure had hij ook echt een mindere periode. We hebben bij dat soort blessures vaak de neiging om spelers beter te herinneren.
Er zijn gewoon heel veel talenten die het even goed doen, heel beloftevol lijken, totdat tegenstanders doorhebben dat het onetrick-pony's zijn. Of omdat ze gewoon te snel denken dat ze er zijn, of omdat ze gewoon een periode hadden waarin alles lukte omdat niemand op ze lette.
Of ze nou Bakkali, Aissati, Fischer, Dolberg of Andersen heten. Ik kan me van allemaal momenten herinneren dat ik dacht dat ze de nieuwe 40+ miljoen speler konden worden.
Had Nouri niets aan zijn hart gekregen was hij waarschijnlijk ook in dat lijstje gekomen, maar nu doet iedereen alsof hij gids geschenk aan het voetbal was. Zo werken die dingen gewoon. Al zal ik hiervoor wel de nodige hoon over mee heen krijgen vanwege het heilige huisje.
Mwoah, er stond destijds bij jong echt een fantastisch middenveld met Frenkie, Donny en Appie. Twee van die drie hebben toch samen flink wat opgeleverd. Ik had wel verwacht dat ze het alledrie gingen redden, al zul je het nu natuurlijk nooit weten.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat mentale is toch onderdeel van het verhaal en je capaciteiten? Het verschil tussen Jordi Hoogstrate en Arjen Robben, zeg maar.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:11 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Bakkali en Dolberg hadden zeker die potentie, mentaal schortte er alleen wat aan.
Eens, Fischer had meer potentie in zijn kleine teen dan Boerrigter in zijn hele lijf. Maar ja, wie zal er uiteindelijk het meeste verdienen in zijn carriere en de grootste wedstrijden spelen? Het zal elkaar niet veel uitmaken denk ik.quote:Op woensdag 7 april 2021 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zeker het blijft altijd moeilijk maar Fischer met Boerrigter vergelijken vind ik toch wel iets te ver gaan, de potentie van Fischer heeft Boerrigter nooit gehad, dat het dan uiteindelijk niks wordt is een ander verhaal maar heeft ook met het type voetballer te maken, hij was geen echte aanvaller maar ook weer geen middenvelder.
Oh, verdorie. Stink @Caland.quote:
Ik vind het oprecht wel mooi, dat enthousiasme. Maar ik moest voornamelijk lachen omdat het voor de typetjes mensen niet echt moeilijk is om hier een typetje van te maken.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:32 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Hij doet zelfs de Italian hand![]()
[ afbeelding ]
Derk is een prima ondernemer nu. Wat grappig dat je daar aan denkt. Dat plaatje werd hier anders nooit gepost.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat mentale is toch onderdeel van het verhaal en je capaciteiten? Het verschil tussen Jordi Hoogstrate en Arjen Robben, zeg maar.
[..]
Eens, Fischer had meer potentie in zijn kleine teen dan Boerrigter in zijn hele lijf. Maar ja, wie zal er uiteindelijk het meeste verdienen in zijn carriere en de grootste wedstrijden spelen? Het zal elkaar niet veel uitmaken denk ik.
Bij Boerrigter moet ik altijd denken aan dat GIfje met dat paard en die bal.
Ik was één van de users hier (of was dat nog ajaxnetwerk?) die dacht dat die Fischer het zeker ging maken alleen al door z'n mentaliteit. Vraag me af waar het mis ging bij hem; ik denk niet dat het die blessure was. Misschien was het dat ie nergens echt in uitblonk, niet z'n dribbel, niet z'n snelheid, niet extreem technisch, geen uitzonderlijke traptechniek, enz. Aan de andere kant, Van de Beek en Klaassen hebben dat ook niet, hoewel ze wel een erg goede eerste balaanname hebben en scorend vermogen, maar dat had Fischer ook.quote:Op woensdag 7 april 2021 19:24 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat mentale is toch onderdeel van het verhaal en je capaciteiten? Het verschil tussen Jordi Hoogstrate en Arjen Robben, zeg maar.
[..]
Eens, Fischer had meer potentie in zijn kleine teen dan Boerrigter in zijn hele lijf. Maar ja, wie zal er uiteindelijk het meeste verdienen in zijn carriere en de grootste wedstrijden spelen? Het zal elkaar niet veel uitmaken denk ik.
Bij Boerrigter moet ik altijd denken aan dat GIfje met dat paard en die bal.
Ik denk dat Fischer onder een andere trainer misschien wel wat verder was gekomen.quote:Op donderdag 8 april 2021 08:41 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Ik was één van de users hier (of was dat nog ajaxnetwerk?) die dacht dat die Fischer het zeker ging maken alleen al door z'n mentaliteit. Vraag me af waar het mis ging bij hem; ik denk niet dat het die blessure was. Misschien was het dat ie nergens echt in uitblonk, niet z'n dribbel, niet z'n snelheid, niet extreem technisch, geen uitzonderlijke traptechniek, enz. Aan de andere kant, Van de Beek en Klaassen hebben dat ook niet, hoewel ze wel een erg goede eerste balaanname hebben en scorend vermogen, maar dat had Fischer ook.
Hij heeft inmiddels 3 andere trainers gehad, is niet veel verder gekomen.quote:Op donderdag 8 april 2021 08:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk dat Fischer onder een andere trainer misschien wel wat verder was gekomen.
Het is niet dat hij na Ajax is gestopt met voetballen hè. Heeft het daarna ook niet meer laten zien onder andere trainers.quote:Op donderdag 8 april 2021 08:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Ik denk dat Fischer onder een andere trainer misschien wel wat verder was gekomen.
quote:Op donderdag 8 april 2021 08:53 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hij heeft inmiddels 3 andere trainers gehad, is niet veel verder gekomen.
Fair enuff, heb alleen altijd het idee gehad dat als deze jongen op een andere manier was aangepakt, er meer in het vat had gezeten, maar goed,da's de hele discussie natuurlijk. Andersen verbaas ik me ook over.quote:Op donderdag 8 april 2021 08:54 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Het is niet dat hij na Ajax is gestopt met voetballen hè. Heeft het daarna ook niet meer laten zien onder andere trainers.
Het is denk ik wat Amanin zegt. Bij de jeugd blonk hij uit omdat hij alles wel beheerste, maar bij de grote jongens is dat niet genoeg en moet je niet alleen alles beheersen, maar ook in bepaalde dingen uitblinken. Dat deed en doet hij niet. Zodra de hype dan start en tegenstanders gaan op je letten, is het vrij snel voorbij.
Van Andersen konden er 40 in een doosje. Dat was echt zo'n fysiek onderontwikkeld wijf. Met zijn handtasjes en hondjes ook met alles bezig behalve voetbal. Heeft nu vast een YouTube kanaal waar hij als influencer Gucci aanprijst ofzo?quote:Op donderdag 8 april 2021 08:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Fair enuff, heb alleen altijd het idee gehad dat als deze jongen op een andere manier was aangepakt, er meer in het vat had gezeten, maar goed,da's de hele discussie natuurlijk. Andersen verbaas ik me ook over.
blijft moeilijk en het is bij Fischer ook niet zo dat hij het in eerste niet heeft laten zien, ik hou het toch op die blessure wat hem terug geworpen heeft, hij was er lang uit en dat is gewoon funest.quote:Op donderdag 8 april 2021 08:57 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Fair enuff, heb alleen altijd het idee gehad dat als deze jongen op een andere manier was aangepakt, er meer in het vat had gezeten, maar goed,da's de hele discussie natuurlijk. Andersen verbaas ik me ook over.
Ja, of omringd met betere spelers. Hij is een speler die het van de kracht van het team moet hebben. Beetje zoals Van de Beek en Klaasen.quote:Op donderdag 8 april 2021 08:50 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De zwakte van Ajax is dat ze in Nederland spelenquote:Op donderdag 8 april 2021 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo had ik het nog niet bekeken.
De kracht van het team is het team.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[ afbeelding ]
Zo had ik het nog niet bekeken.
This is Europe.quote:Op donderdag 8 april 2021 10:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De kracht van het team is het team.
ik niet, als je eruit gaat is er ook niks mis mee, 3e keer Europese kwartfinale in 5 jaar, al hoop ik uiteraard wel op een goeie afloop.quote:
Dat is zeker netjes maar ik heb het gevoel dat er wel meer inzit, wat dat betreft ook balen dat er een flink aantal sterkhouders missen. Maar Roma in de vorm waarin ze zitten is te pakken dus ik zou toch wel behoorlijk teleurgesteld zijn. (maar alsnog wel tevreden over de campagne)quote:Op donderdag 8 april 2021 13:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik niet, als je eruit gaat is er ook niks mis mee, 3e keer Europese kwartfinale in 5 jaar, al hoop ik uiteraard wel op een goeie afloop.
ja vooral Blind is toch echt jammer, ik vond Ten Hag wel enorm ontspannen dus wie weet heeft hij goed strijdplan uitgedachtquote:Op donderdag 8 april 2021 13:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat is zeker netjes maar ik heb het gevoel dat er wel meer inzit, wat dat betreft ook balen dat er een flink aantal sterkhouders missen. Maar Roma in de vorm waarin ze zitten is te pakken dus ik zou toch wel behoorlijk teleurgesteld zijn. (maar alsnog wel tevreden over de campagne)
Dar heb ik altijd wel vertrouwen in bij Ten Hag, dat is wel een lekker gevoel.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja vooral Blind is toch echt jammer, ik vond Ten Hag wel enorm ontspannen dus wie weet heeft hij goed strijdplan uitgedacht
eerst maar even ditquote:Op donderdag 8 april 2021 13:36 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Roma moet nog goed te doen zijn United daarna waarschijnlijk vind ik veel spannender
Spanning voel ik nooit zo bij die eerste wedstrijd in een tweeluik, geen idee hoe goed Roma precies is.quote:
Dan plaats ik schulting.gif.quote:Op donderdag 8 april 2021 13:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Spanning voel ik nooit zo bij die eerste wedstrijd in een tweeluik, geen idee hoe goed Roma precies is.
Die zenuwen komen wel weer als Ajax een voorsprong kan weggeven.
Ach schijnt behoorlijk onrustig te zijn bij Roma en ze bakken er in de comp ook vrij weinig van.quote:
ze hebben ook vrij veel goals tegen in de competitie zag ik, dus dat is wel gunstigquote:Op donderdag 8 april 2021 13:41 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ach schijnt behoorlijk onrustig te zijn bij Roma en ze bakken er in de comp ook vrij weinig van.
Komt wel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |