het is geen miss verkiezingquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
daar staat Liese er niet echt mooi op
Ik ook. Daarom hoop ik dat Michel er dinsdag uit gaat. Ben sowieso helemaal klaar met die man.quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind Liese een leuke meid
staat voor haar mening
laat zich niet ondersneeuwen
Lol. Die hebben eigenlijk bijna alle dagen rust. Maar hij heeft wel gelijk. Ze zullen wel nog een spectaculaire opdracht hebben. Althans je mag het toch wel hopen. Bij deze makers zou het me ook niet verbazen als ze hun laten wegkwijnen van verveeldheid tot het einde.quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:51 schreef greysbones het volgende:
mies denkt dat ze rust krijgen ivm hele grote opdrachten
Het zijn grotere roddel queens dan de dames bij elkaar.quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
gesprekje mies en nick
over huisregel jill
niet te doen en straf is polonaise snachts en overdag
niet te doen in de finale week
liese gaat dat echt niet trekken volgens hen... zij kunnen het wel aan![]()
![]()
Ik hoop echt dat een van hun het verklootquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
gesprekje mies en nick
over huisregel jill
![]()
vind ze samen niet te doienquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:58 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Het zijn grotere roddel queens dan de dames bij elkaar.
het lullige is.. de regel die jill wilde mocht niet,, nu wordt Jill hierop aangekekenquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat een van hun het verkloot
quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
het lullige is.. de regel die jill wilde mocht niet,, nu wordt Jill hierop aangekeken
lol die verzint nog watquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:00 schreef Toweler het volgende:
Jill is eieren aan het verstoppen voor liese ja je moet iets op een avond
Vind het eigenlijk ook niet leuk meer die klote polonaise.quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
gesprekje mies en nick
over huisregel jill
![]()
Nee, beiden niet sympathiek dus bij elkaar een explosie van onsympathieke energie haha. Ik snap ook niet dat Belgen die Nick zo fantastisch vinden. Het ligt, het mekkert, het ligt en het mekkert en denkt aan de knaakskes.quote:
niet zo zuurquote:
dat schoonmaken is ook al 4 keer geweest.. en iets met het eten ookquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind het eigenlijk ook niet leuk meer die klote polonaise.
Wordt de 3e keer.
Kun je de klok op gelijk zetten dat dat gebeurd. Is niet te doen, voor niemand.quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik hoop echt dat een van hun het verkloot
Toch heeft ze af en toe van die dooie ogen. alsof ze gebruikt. (ik weet dat ze dat niet doet)quote:Op zaterdag 3 april 2021 20:45 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
hoe lief ze doet tegen anna![]()
![]()
heeft de geweldige febo bedacht..quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kun je de klok op gelijk zetten dat dat gebeurd. Is niet te doen, voor niemand.
Er zijn twee streams hoor.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:01 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Nee, beiden niet sympathiek dus bij elkaar een explosie van onsympathieke energie haha. Ik snap ook niet dat Belgen die Nick zo fantastisch vinden. Het ligt, het mekkert, het ligt en het mekkert en denkt aan de knaakskes.
Het is niet zuur ik vind het lachwekkend. Zuur is naar mannen te kijken waar je niet naar wil kijken.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet zo zuur
we kunnen ook kijken naar 2 zeverende mannen
denk juist omdat hij dat gezegd had haha verpest voor zichzelfquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:53 schreef Yolk het volgende:
Ahh, ze mogen zich niet afzonderen met de ja/neeregel van Jill, wist ik nog niet![]()
Nick wilde dan gewoon in de sauna wachten tot het uur voorbij was
heb beide streams aan .. en de cos.. dus kijk niet maar luisterquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:05 schreef zodeju het volgende:
[..]
Het is niet zuur ik vind het lachwekkend. Zuur is naar mannen te kijken waar je niet naar wil kijken.
Komt niks meer.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:07 schreef thomas19844 het volgende:
Maar komt er nog een 'Feest' of is dit het voor vanavond? Weet iemand dat?
Belachelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Komt niks meer.
Hele dag kinderspelletjes.
ach ze sluiten het in stijl afquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:12 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nou inderdaad. Wat een deceptie deze laatste zaterdagavond van het seizoen:(
das toch te lief!quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:14 schreef Benny het volgende:
https://instagram.com/stories/bigbrothernlbe/2543843983493110473
Opa Kip moedigt via Insta stories aan om op Jill te stemmen!
mario!!!!quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:15 schreef mario390 het volgende:
jill,en liese zingen aaaaaaa aaaaa
arien
heb je instagram opa van jills account zegt dat we moeten stemmen is wel leuk weet niet of jij hem kan plaatsenquote:Op zaterdag 3 april 2021 20:57 schreef Benny het volgende:
Jill doet het veruit het beste op het Tiktok account van Big Brother. Liese staat daar verrassend laatste.
dit is best grappigquote:
ze moeten zichzelf maar vermakenquote:
Michel deed dat eerder op een plankje toch?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hebben geen pen meer. Kunnen de score niet meer bijhouden.
ze hadden straks nog een pen toch??quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hebben geen pen meer. Kunnen de score niet meer bijhouden.
Was voor toepen. Zijn ze maar gaan doen als alternatief.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:22 schreef engine het volgende:
[..]
Michel deed dat eerder op een plankje toch?
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:25 schreef thomas19844 het volgende:
BB stem: Jill en Liese, jullie tonen je waardige finalisten door in mijn zeer saaie huis zelf nog voor wat entertainment zorgen. Daarmee zijn jullie de finalisten. Nick en Michel kom uit de sauna en pak je koffers. Het BB avontuur komt voor jullie hier tot een einde.
nou ik weet niet of het zo zeer jill der straf zo erg is als wel dat niet snoepen van liese want dat is vragen dat het fout gaatquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kun je de klok op gelijk zetten dat dat gebeurd. Is niet te doen, voor niemand.
je kijkt teveel andere streams tegelijk. ook servies las ik al net. dan brasil.. of heb je 10 schermen voor je neus aan een oude bak hangen?quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:28 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je kijkt teveel andere streams tegelijk. ook servies las ik al net. dan brasil.. of heb je 10 schermen voor je neus aan een oude bak hangen?
Jill is creatiever dan Michel wat eieren verstoppen betreftquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:28 schreef Joyce-43 het volgende:
ze verstopt ze wel te moeilijk hoor haha
absoluut en Liese ookquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:29 schreef engine het volgende:
[..]
Jill is creatiever dan Michel wat eieren verstoppen betreft
Zei BB egt?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:25 schreef thomas19844 het volgende:
BB stem: Jill en Liese, jullie tonen je waardige finalisten door in mijn zeer saaie huis zelf nog voor wat entertainment zorgen. Daarmee zijn jullie de finalisten. Nick en Michel kom uit de sauna en pak je koffers. Het BB avontuur komt voor jullie hier tot een einde.
Was al terug aan het kijken haha dacht dit moet ik horenquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:30 schreef thomas19844 het volgende:
[..]
Nee, was het maar waar haha. Hadden we nog wat te lachen.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
begint het michel bashen weer, nou dan haak ik af
Haha, nee zat even in mijn eigen fantasie. Ik gun die meiden nog wel een spannende laatste week.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:32 schreef Toweler het volgende:
[..]
Was al terug aan het kijken haha dacht dit moet ik horen
Oh, was het vanavond Chez Jezus?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:33 schreef Hunter het volgende:
Hebben ze de wederopstanding van Jezus al gememoreerd?
Ja, had ik al gepost.quote:
Allemaal hebben ze familie die hun kanjer aanmoedigen op de echte site van Big Brother.....quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:14 schreef Benny het volgende:
https://instagram.com/stories/bigbrothernlbe/2543843983493110473
Opa Kip moedigt via Insta stories aan om op Jill te stemmen!
leuk gedaan!quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef zodeju het volgende:
[..]
Allemaal hebben ze familie die hun kanjer aanmoedigen op de echte site van Big Brother.....
Ja, ook één van Egbert en Sandhya.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk gedaan!
ook die van Mies en Nick?
Zelfs als er niks te bashen valt wordt er wel iets gevonden om over te klagen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:30 schreef odie22 het volgende:
[..]
begint het michel bashen weer, nou dan haak ik af
die sandhya heeft er ook een filter overheen gegooid.. zonde hoor,, zoveel make upquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja, ook één van Egbert en Sandhya.
Ja, en van Lieze door Souf.....quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
leuk gedaan!
ook die van Mies en Nick?
Ah top. Wil ik ook wel graag zien.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:35 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ja, had ik al gepost.
Komt zo nog 1 deel van het interview online.
was benieuwd of er dan ouders of zo een oproep deden. maar dit is ook leuk'quote:
ja zacht, maar duidelijkquote:
Ik vindt het net een opblaaspop.......quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CNNlbHkgVfL/?igshid=1b5d30tc6hfzq
en de tanden witter dan witquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik vindt het net een opblaaspop.......
michel heeft blauwe ballen, nicks rozequote:Op zaterdag 3 april 2021 21:47 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn niks eieren pink en zo dick??
is dat en opdracht van liese ?
oh mario wat moeten we hier nu meequote:Op zaterdag 3 april 2021 21:47 schreef mario390 het volgende:
waarom zijn niks eieren pink en zo dick??
is dat en opdracht van liese ?
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
michel heeft blauwe ballen, nicks roze
ja maar is dat lieses opdracht? ik heb de regel echtquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
michel heeft blauwe ballen, nicks roze
doet ie het weer?quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:53 schreef engine het volgende:
Lekker schrobben met de elektrische tandenborstel
quote:
'wat denk je ..quote:
Ben geen verrader maar er gebeurde iets wat ik echt erg vindt,,,,quote:
ik luister.. dus als ze iets was wat alleen te zien wasquote:Op zaterdag 3 april 2021 21:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ben geen verrader maar er gebeurde iets wat ik echt erg vindt,,,,![]()
![]()
En ik zie het nu niet staan.
Per definitiequote:
Nee, over Michel natuurlijk.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik luister.. dus als ze iets was wat alleen te zien was
of bedoelde je wat liese zei want dat staat er wel
Ja maar nu mag het, want hij is kapot.quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:53 schreef engine het volgende:
Lekker schrobben met de elektrische tandenborstel
nee, maar als jij niks gaat zeggen moet ik terugkijkenquote:Op zaterdag 3 april 2021 22:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Had jij het wel gezien, was na het poetsen......
neus snuiten in de douche??quote:Op zaterdag 3 april 2021 22:00 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nee, maar als jij niks gaat zeggen moet ik terugkijken
quote:Op zaterdag 3 april 2021 21:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Julie volgt Michel eindelijk op Insta.
Zou leuk zijn als ze ook nog een stemoproep zou doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |