is leuk voor de uitzendingquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:27 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar die verhalen hebben we al tig keer gehoord.....
15kquote:
en zeverenquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:33 schreef cheanny het volgende:
Nick vergeet iets. Heeft geleerd heel goed onder een dekentje te liggen.![]()
- Op de zetel
- Aan de eettafel
- In de tuinstoel
En ik heb geleerd dat ik heel goed en snel kan scrollen in de cosquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb geleerd dat je niet met iedereen vrienden kan zijn op het internet
quote:
Hey vriendquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:34 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik heb geleerd dat je niet met iedereen vrienden kan zijn op het internet
ja en nu ook opener naar Jillquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:38 schreef cheanny het volgende:
Toch is Nickske wel weer leuker zonder die sauna/hottub nominatie sessies. Hoeft nog steeds niet te winnen van mij maar kan 'm wel beter hebben nu.
een dag te vroeg.. goede actie van BBquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:38 schreef Lonneke1983 het volgende:
Michel speelt een dag te vroeg voor paashaas.
Hij is inderdaad beter te pruimen sinds Naomi weg is.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:38 schreef cheanny het volgende:
Toch is Nickske wel weer leuker zonder die sauna/hottub nominatie sessies. Hoeft nog steeds niet te winnen van mij maar kan 'm wel beter hebben nu.
mies is de paashaasquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:39 schreef engine het volgende:
Puzzel moet af voordat hij naar huis gaat.
Ik vind dit leuk om te zienquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
kunnen jullie die lamp niet ff aan doen
nee dat is heel wat anders, hij kijkt ff in de cameraquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
die @:Engine heeft van Jill is veel leuker
deon ze allemaal heel vaak de laatste tijdquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:42 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dat is heel wat anders, hij kijkt ff in de camera
Wrom? HIj gaat zo spectaculair paaseitjes verstoppen. Das toch leuk?quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:42 schreef tiki het volgende:
Het zit erop voor vandaag........het puzzelen van Michel hoef ik niet te zien.
Truste
zon mission impossible deuntje er onder... rete spannendquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:44 schreef cheanny het volgende:
[..]
Wrom? HIj gaat zo spectaculair paaseitjes verstoppen. Das toch leuk?
quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:45 schreef Verida het volgende:
[..]
hoe die puzzelstukjes ook gesorteerd worden
Perfectionistisch en geordend......da's Michelleke.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:45 schreef Verida het volgende:
[..]
gelijk gevormde bij elkaarquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:45 schreef Verida het volgende:
[..]
En de hoekjes en randjes dan?quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:46 schreef Verida het volgende:
[..]
echt? ik sorteer hoogstens op kleur, die leg ik dan bij elkaar
Yessss met echte ninja achtige sluiptechnieken uit z'n marinierstijdquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:45 schreef greysbones het volgende:
zon mission impossible deuntje er onder... rete spannend
nee vol met zijne bakkes in de camera loerenquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:45 schreef Verida het volgende:
[..]
kleur en vormquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:46 schreef Verida het volgende:
[..]
echt? ik sorteer hoogstens op kleur, die leg ik dan bij elkaar
En in camouflagepak.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:47 schreef cheanny het volgende:
[..]
Yessss met echte ninja achtige sluiptechnieken uit z'n marinierstijd
Sheldon Cooper zou trots op hem zijn.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:45 schreef Verida het volgende:
[..]
slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:49 schreef tiki het volgende:
Maar ik zou naar bed gaan.
Morgen weer een lange saaie dag te gaan.........ik moet wel uitgerust zijn voor al het komende spektakel.
En echte modder of sjoko camouflagestrepen op z'n gezichtquote:
quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:49 schreef tiki het volgende:
Morgen weer een lange saaie dag te gaan.........ik moet wel uitgerust zijn voor al het komende spektakel.
die staat daar uit te drogen en te verschimmelen goed voor de darm floraquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
ja taart, althans wat er nog van over is
en af te dekkenquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:50 schreef mario390 het volgende:
taart hebben ze vergeten in
koelaaaakast doen
quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:49 schreef tiki het volgende:
oh, de hoekjes en de randjes zoek ik eerst en leg ik neer, dat welquote:
en voor hassan en zijn familiequote:Op vrijdag 2 april 2021 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
die staat daar uit te drogen en te verschimmelen goed voor de darm flora
Is Hassan eigenlijk al gevangen? Hoor ze er nooit meer over..quote:
Hebben ze gebakken ter gelegenheid van een verjaardag. Moeder van Liese geloof ik?quote:
Ja zonde, hij was juist zo lekker zeiden ze. Waarom geen folie erover en in de koelkast?quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
[..]
die staat daar uit te drogen en te verschimmelen goed voor de darm flora
zo ontzettend lekker zal de taart niet geweest zijn, als je ziet wat er nog van over isquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja zonde, hij was juist zo lekker zeiden ze. Waarom geen folie erover en in de koelkast?
Ik sorteer ook wel maar Mies gaat wel heel ver. Dit lijkt wel een opstelling van mariniers voor het gevecht. Zo recht allemaal.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:58 schreef engine het volgende:
Michel ondertussen getraind in het sorteren van puzzelstukjes. Dit gaat best wel snel
Ik vind het wel prettig om te zien zo. Een beetje OCD is oké.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik sorteer ook wel maar Mies gaat wel heel ver. Dit lijkt wel een opstelling van mariniers voor het gevecht. Zo recht allemaal.
Toch is het wel knap om in een puinhoop van puzzelstukjes structuur te brengen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ik sorteer ook wel maar Mies gaat wel heel ver. Dit lijkt wel een opstelling van mariniers voor het gevecht. Zo recht allemaal.
Zekers! Ik ga het volgende keer ook zo proberenquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:03 schreef engine het volgende:
Toch is het wel knap om in een puinhoop van puzzelstukjes structuur te brengen.
dan moet je wel een puzzel hebben met verschillende vormenquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:03 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zekers! Ik ga het volgende keer ook zo proberen
quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik vind het wel prettig om te zien zo. Een beetje OCD is oké.
[ afbeelding ]
Ga na BB wel op zoek naar zo'n puzzel. Moet toch wat om af te kicken en nog steeds lockdown/avondklok gezeik.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:04 schreef Verida het volgende:
dan moet je wel een puzzel hebben met verschillende vormen
Ah, leuk. Bedankt. Ff kijken.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
https://www.hln.be/tv/nad(...)et-michel~a92e0b2d/|
Interview met Julie.
Zonde om door elkaar te halen. Beter zo laten. Is mooi. Puzzel hoeft niet opgelost.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:08 schreef engine het volgende:
Dadelijk liggen alle stukjes op volgorde maar daarmee is de puzzel niet opgelost
Mooi gezegdquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:09 schreef cheanny het volgende:
[..]
Zonde om door elkaar te halen. Beter zo laten. Is mooi. Puzzel hoeft niet opgelost.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:10 schreef Lonneke1983 het volgende:
Die puzzelstukjes lijken wel op een Noord-Koreaanse parade.
En waar blijven die eitjes??quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:14 schreef chufi het volgende:
FEBO !!! Doe ff een extra lamp aan daar bij Mies en de puzzel
quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Interview met Julie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]Alle negatieve gevoelens zijn inderdaad van de baan. Wat meteen ook bewijst dat een goede babbel wonderen kan doen. Dat vond ik - na het gesprek met Jérôme - nog het moeilijkst: dat gevoel van machteloosheid. Ik wist dat ik alles kon uitleggen, maar ik had op dat moment de kans niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]https://www.hln.be/tv/nad(...)met-michel~a92e0b2d/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]Had ik ook, er staat een teken teveel in die link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is de juiste: https://www.hln.be/tv/nad(...)met-michel~a92e0b2d/
Mies krijgt een logeerkamer bij Julie, Pepe en kan met de kiendjes playstation spelenquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:06 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Interview met Julie.
En Juul weer de hort op met haar vrienden..haar woorden..op Restaurant gaan, dansen, vakantie..de rest let wel op de kids, ja vooral nu dat ze nog meer haar eigen heeft leren kennen..quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:22 schreef cheanny het volgende:
[..]
Mies krijgt een logeerkamer bij Julie, Pepe en kan met de kiendjes playstation spelen
quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Daar gaat tie. Een man met een missie!
Alles voor de tv uitzending? maandag toch..lieveling????? denk dat Jill en Nicks zich zitten te verbijten dat zij het niet mogen doen!!quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:28 schreef spapaars het volgende:
De lieveling van de regie mag een dag te vroeg eitjes leggen.
hopelijk mag hij niet mee zoeken, anders allemaal voor hem hij weet de plekken hahahaquote:
Het zou toch veel leuker zijn geweest als een kabouter 's nachts die eieren had verstopt en dat dan michel ook mee moest zoekenquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:26 schreef tasebi het volgende:
yepyep de Michel gaat paashaas spelen en eieren verstoppen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:38 schreef Flow3r het volgende:
wat zijn dat voor eieren joh, klinken als piepschuim
Dit komt me heel bekent voor....op kleur en pikkies naar beneden....eentje uit het gezin, maar daar moet het bestek ook heel netjes in de bestekbak liggen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:46 schreef engine het volgende:
Dit is toch wel grappig. Michel heeft duidelijk een strategie bij het puzzelen.
@StruisZVeugelT eieren?quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:38 schreef Silves het volgende:
[..]![]()
ja struisvogel eitjes uit de bijlmer..
Denk 't ook. Want wat moeten ze anders met piepschuim eieren. Dan toch liever lekkere sjoko eitjes.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Lijkt toch op een geheime opdracht ipv eigen iniatief.
Ja tuurlijk, ze zijn alle niet creatief genoeg daar, alles op een dienblad geserveerd..maar bedoel alles!quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Lijkt toch op een geheime opdracht ipv eigen iniatief.
Mies had anders wel op eigen initiatief het valentijns ontbijtje geregeld.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:41 schreef Silves het volgende:
Ja tuurlijk, ze zijn alle niet creatief genoeg daar, alles op een dienblad geserveerd..maar bedoel alles!
Niet mee gekregen..maar in zijn ideeen is hij wel een beetje boyscouting, zo,n lief welpje..quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:42 schreef cheanny het volgende:
[..]
Mies had anders wel op eigen initiatief het valentijns ontbijtje geregeld.
Weet van Utopia was ook alles eerder dan de officiële feestdag.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:28 schreef spapaars het volgende:
De lieveling van de regie mag een dag te vroeg eitjes leggen.
Mies een lief welpjequote:Op zaterdag 3 april 2021 00:45 schreef Silves het volgende:
Niet mee gekregen..maar in zijn ideeen is hij wel een beetje boyscouting, zo,n lief welpje..
Alleen de alarm klok 12.uur is live, en nog met 3 min vertraging..maandag weten ze de echte tijd.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet van Utopia was ook alles eerder dan de officiële feestdag.
Zal vanwege tv uitzending zijn.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:49 schreef cheanny het volgende:
Geheime ei missie is geslaagd. Nu lekker slapen en dromen over Julie.
Vond eigenlijk de puzzel sorteren met zaklamp spannender om naar te kijken![]()
Morgen weer een dag vol spannende avonturen in het BB huis.
Vooral de 2 belgen, die de hele dag liggen, hangen en slapen, die ook nog vragen , neem mijn batterijen mee..nee serieus, dan ben ik uiteindelijk toch voor de hollanders..quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:51 schreef zodeju het volgende:
[..]![]()
Michel is ook wel de enige die het nog onopvallend dit had kunnen doen....van die andere drie was het opgevallen als die met trainingspak ik bed was gaan liggen en eruit was gegaan....denk ook niet dat ze het op konden brengen om wakker te blijven.......
Nick kan nog grappig zijn. Liese heeft voor mij geen toegevoegde waarde.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:53 schreef Silves het volgende:
[..]
Vooral de 2 belgen, die de hele dag liggen, hangen en slapen, die ook nog vragen , neem mijn batterijen mee..nee serieus, dan ben ik uiteindelijk toch voor de hollanders..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ It seems that I’m like the moon that rose at noon ~
Niksnut is niet grappig, ja zijn dezelfde grappen, net zoals Jill, blijven herhalen, ik heb die grappen en verhalen al tig keer gehoord,Lies is een aanhangsel, die meedoet for the fame..hmm iedereen trouwens..quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nick kan nog grappig zijn. Liese heeft voor mij geen toegevoegde waarde.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:58 schreef cheanny het volgende:
Na het lezen van het artikel met Julie zag ik eronder dit staan!
Oud artikel en kan het niet helemaal lezen zonder abo maar de FEBO zoveel stress en slapeloze nachten? Van de spectaculaire proeven enz?![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nicksnut bruur zal wel in de febo zitten..
Oud artikel en kan het niet helemaal lezen zonder abo maar de FEBO zoveel stress en slapeloze nachten? Van de spectaculaire proeven enz?![]()
![]()
Jammer dat het artikel niet te lezen is. Wel een leuke foto erbij van de regie, zo te zien genomen tijdens de kettlebell-twister opdracht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lijkt me heel vermoeiendquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit komt me heel bekent voor....op kleur en pikkies naar beneden....eentje uit het gezin, maar daar moet het bestek ook heel netjes in de bestekbak liggen.
Ze hebben de regie van de Margriet ingehuurdquote:Op zaterdag 3 april 2021 01:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jammer dat het artikel niet te lezen is. Wel een leuke foto erbij van de regie, zo te zien genomen tijdens de kettlebell-twister opdracht:
[ afbeelding ]
![]()
Hadden jullie dan nu echt gedacht dat alles wat jullie zien echt is? Zelfs de streams zijn fake. Denk zelfs dat dit één van de laatste BB zal zijn ever. Het TV programma is gewoon uitgemolken tot en met...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat streams zijn fake? ben je komisch?quote:Op zaterdag 3 april 2021 01:58 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Hadden jullie dan nu echt gedacht dat alles wat jullie zien echt is? Zelfs de streams zijn fake. Denk zelfs dat dit één van de laatste BB zal zijn ever. Het TV programma is gewoon uitgemolken tot en met...
Wist niet dat sommige individuen zo naïef zijnquote:Op zaterdag 3 april 2021 02:04 schreef mario390 het volgende:
[..]
wat streams zijn fake? ben je komisch?
wat is onecht vertel?
Dus Michel is eigenlijk een goedkope au pairquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:25 schreef Silves het volgende:
[..]
En Juul weer de hort op met haar vrienden..haar woorden..op Restaurant gaan, dansen, vakantie..de rest let wel op de kids, ja vooral nu dat ze nog meer haar eigen heeft leren kennen..
Jij bent ook zo iemand die zegt dat corona fake is en een manier om de mensheid onder controle weer te krijgen en dat we met het inenten gechipt worden ?quote:Op zaterdag 3 april 2021 03:24 schreef NickTheBomb het volgende:
[..]
Wist niet dat sommige individuen zo naïef zijnmaar soit... Wat denk je, elke keer dat de stream op de tuin is gericht waar niks is te zien, of dat het geluid dat "toevallig" het niet doet, de dagboekkamer, sommige bewoners die tijdens een stream een ineens niet te zien zijn, etc... krijgen de bewoners instructies van de programma makers wat en hoe ze moeten doen op bepaalde tijdstippen. Dat is ondertussen nu wel algemeen gekend na al die jaren. Welkom in de wereld van een TV programma. Niets is wat het lijkt. Of denk je ook als ze bvb activiteiten moeten doen in de tuin zoals die schuim party en die proeven die ze moesten doen waar "plots" al die attributen er ineens waren dat ze dat niet wisten? De bewoners moesten doen alsof ze van niks wisten en doen alsof het een verrassing was. Waarom denk je dat de bewoners bij alles zo overdreven reageren... Zolang men maar de indruk kan scheppen dat het echt is. Helaas voor diegenen die denken dat alles echt is, het is gewoon allemaal fake. Vergeet ook niet dat elke bewoner gecast is geweest en onder contract staan en per dag dat ze in het huis verblijven worden betaald. Als ik mij nog goed kan herinneren krijgt elke bewoner zoiezo 250 euro per dag zolang ze in het huis zijn. Wat wettelijk een vervangingsinkomen is.
Piepschuim eitjesquote:
Nou ik zou er dan wel echt willen hebben, lekker zo een gevulde chocolade ei met praliné ofzoquote:Op zaterdag 3 april 2021 08:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Maakt toch geen donder uit of het nou gewone, chocolade of piepschuim eieren zijn?
Geleverd door Achter? dan zal er vast wel al veel eerder ergens een goud eitje verstopt zijnquote:Op zaterdag 3 april 2021 08:27 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja. Maakt toch geen donder uit of het nou gewone, chocolade of piepschuim eieren zijn?
Hebben ze een activiteit, anders kunnen ze niet meer bedenken bij de productiequote:Op zaterdag 3 april 2021 08:33 schreef spapaars het volgende:
Best gek dat altijd alles (buiten beeld) wordt opgebouwd door de productie, maar dat nu een bewoner eitjes moet verstoppen.
3 hebben dan een leuke activiteit, de ander mocht promotioneel leuk doen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:36 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Hebben ze een activiteit, anders kunnen ze niet meer bedenken bij de productie
Hebben ze afgesproken inderdaad.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:04 schreef Benny het volgende:
Michel had tegen Julie gezegd dat hij zou puzzelen als hij aan haar denkt, toch?
36 jarige puber.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:04 schreef Benny het volgende:
Michel had tegen Julie gezegd dat hij zou puzzelen als hij aan haar denkt, toch?
36 jarige [/b[b]]verliefde[b][/b] puber.quote:
Je moet ze eerst zoeken en ze zijn van piepschuimquote:Op zaterdag 3 april 2021 08:46 schreef tiki het volgende:
Goeiemorgen allemaal.![]()
Maar waar blijft die koffie met vervroegde paaseitjes?
Precies, hij zocht ook altijd lichamelijk contact, en dat gaat dan wel verder dan gewone vriendschap.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:49 schreef tiki het volgende:
[..]
36 jarige [/b[b]]verliefde[b][/b] puber.
Net zoals met dat in het bed van Julie gaan liggen om haar nog te ruiken![]()
Jullie kan in dat interview zoveel roepen als ze wil, dat wij de context niet kennen en er ons niet mee moeten bemoeien.......ja ja.....als je streams kijkt zie je wel degelijk de context en zelfs zonder de oogkleppen die ze daar zelf op hebben.
Ik geloof onmiddellijk dat Julie zelf niet verliefd is geweest of ooit zal worden op Michel, maar andersom is een heel ander verhaal...
Ik heb voor en achter mijn beeldscherm en onder het toetsenbord gezocht, maar kan niks vinden......quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Je moet ze eerst zoeken en ze zijn van piepschuim
Wat maakt het uit, of ze nu in bed liggen te slapen, of straks op de bank.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:52 schreef Hunter het volgende:
Man 3, wat slapen die lui toch ontzettend veel
Gezien de samenstelling van de bewoners lijkt het er meer op dat ze heel bang waren voor 2 duimpjes omhoog.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:55 schreef suzi1 het volgende:
maar dat is toch wat ze altijd willen, een verliefd koppel in bb. met thomas en jill lukte dat niet, dus thomas eruit
micheljulie vraagt om 25% opslag en mocht door tot afgelopen donderdag
Zijn ook 2 enorme duimzuigers met hun verhaaltjes.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:01 schreef suzi1 het volgende:
het waren vooral michel en matt die graag hun duimpjes omhoug hadden willen doen.
en dan mag die skkl nog even deze week het huis in
Maar dat is toch niet normaal meer? Ze slapen zeker 12 uur per dag met de dutjes op de bank meegerekend.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:54 schreef spapaars het volgende:
[..]
Wat maakt het uit, of ze nu in bed liggen te slapen, of straks op de bank.
Het zal de verveling zijn.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet normaal meer? Ze slapen zeker 12 uur per dag met de dutjes op de bank meegerekend.
Als ik daar had gezeten was ik altijd lekker vroeg opgestaan om een paar uurtjes voor mezelf te pakken.
is toch bizar, zitten nog maar 4 mensen in die zouden kunnen zoeken en dan kiezen ze hun favorietje uit om de eieren te laten verstoppen, gevolg er kunnen nog maar 3 mensen zoeken en eentje staat grijnzend toe te kijken.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:33 schreef spapaars het volgende:
Best gek dat altijd alles (buiten beeld) wordt opgebouwd door de productie, maar dat nu een bewoner eitjes moet verstoppen.
En ze hebben de mythe van de paashaas doorbroken.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:10 schreef Verida het volgende:
[..]
is toch bizar, zitten nog maar 4 mensen in die zouden kunnen zoeken en dan kiezen ze hun favorietje uit om de eieren te laten verstoppen, gevolg er kunnen nog maar 3 mensen zoeken en eentje staat grijnzend toe te kijken.
toon dan ballen en verstop als productie zelf de eieren als ze 's nachts slapen en laat 4 bewoners zoeken.
en het dan kwijlend " een bambi momentje " noemen.quote:
wat zou je daar dan gaan doen, met die paar uurtjes voor jezelf?quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:02 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar dat is toch niet normaal meer? Ze slapen zeker 12 uur per dag met de dutjes op de bank meegerekend.
Als ik daar had gezeten was ik altijd lekker vroeg opgestaan om een paar uurtjes voor mezelf te pakken.
zou een leuk idee zijn, maar waarom hebben ze dan michel de eieren laten verstoppen?quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:12 schreef suzi1 het volgende:
mss moeten de oude bewoners de eieren zoeken en krijgt degene die het goude ei vindt 15ooo uit de pot
die wist ook de goed verborgen bermbommen te vinden, dus weet hoe en watquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
zou een leuk idee zijn, maar waarom hebben ze dan michel de eieren laten verstoppen?
Is gewoon het boodschappenspel dat normaal op vrijdag was.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:14 schreef Verida het volgende:
[..]
zou een leuk idee zijn, maar waarom hebben ze dan michel de eieren laten verstoppen?
Ik wordt gewoon depri van hoe het momenteel gaat in het BB huis met alle 4, ik heb dinsdag al een afspraak gemakt met de HA om te gaan praten en eventueel medicijnen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:03 schreef suzi1 het volgende:
ik slaap overdag ook nogal eens een keertje, maar als je daar steeds mensen onderuit ziet hangen dan word je zelf ook kapotmoe van die aanblik
ik voel jouquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:18 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ik wordt gewoon depri van hoe het momenteel gaat in het BB huis met alle 4, ik heb dinsdag al een afspraak gemakt met de HA om te gaan praten en eventueel medicijnen.![]()
![]()
![]()
Moet je dat nog vragen ??quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:18 schreef suzi1 het volgende:
denken jullie, weer een klassiek muziekje?
vleugelzachtquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:21 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Dankje en hoe voel ik ?............... ghegheghe
het zal allemaal wel, maar waarom niet gewoon iemand van de produktie laten verstoppen, en dan met de alle bewoners (nog maar 4 ) als spel de eieren laten zoeken?quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Is gewoon het boodschappenspel dat normaal op vrijdag was.
Ja snap ik ook niet maar zal wel nieuwe humor zijn ofzo ?quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:22 schreef Verida het volgende:
[..]
het zal allemaal wel, maar waarom niet gewoon iemand van de produktie laten verstoppen, en dan met de alle bewoners (nog maar 4 ) als spel de eieren laten zoeken?
quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:25 schreef Verida het volgende:
[..]
te snel opgestaan en lage bloeddruk misschien?
Nietquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:19 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Moet je dat nog vragen ??
Tuurlijk hebben we klasziek
[Michel]quote:
dan hebben ze tijd genoeg om te knippen en te plakken voor de uitzendingquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:34 schreef tiki het volgende:
Waarom wil BB in vredesnaam vandaag al pasen vieren?
O ja, dat zal het zijn.....quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:35 schreef Verida het volgende:
[..]
dan hebben ze tijd genoeg om te knippen en te plakken voor de uitzending
was in uto ook zo, 1 of 2 dagen voor de daadwerkelijke feestdag werden zaken al gevierd in Uto,
Die heb je er zelf neergelegdquote:
ja....is toch bizar?quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel heeft dus de eieren moeten verstoppen ..
Niet de paashaas?quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel heeft dus de eieren moeten verstoppen ..
Nee, dit was het voor vandaagquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Eindelijk vroege actie.
De vraag is, komt er nog meer?
Als je bedenkt dat ze tot half tien zo ongeveer in hun nest hebben mogen liggen dan denk ik van nietquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Eindelijk vroege actie.
vroeg? Ik heb er al een halve dagtaak opzittenquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Eindelijk vroege actie.
Nee joh, dit was het hoogtepunt van vandaag...quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Eindelijk vroege actie.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:47 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Nee joh, paaseieren alleen van een reuze paashaas![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |