abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198825684
pi_198825703
Ik hou niet zo van kapucijners (spellingscontrole zegt met een k :? ) vond het ook het minst van onze oud hollandse rijsttafel.. wel gegeten maar het moet miss wel lekkerder kunnen of zo. Was zo droog!
  vrijdag 2 april 2021 @ 21:50:34 #3
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198825738
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 21:48 schreef Blues het volgende:
Ik hou niet zo van kapucijners (spellingscontrole zegt met een k :? ) vond het ook het minst van onze oud hollandse rijsttafel.. wel gegeten maar het moet miss wel lekkerder kunnen of zo. Was zo droog!
Je moet wel de jonge, kleine hebben. Niet die grote knikkers
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198825744
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 21:48 schreef Blues het volgende:
Ik had een blik van AH en deze waren niet droog. Het scheelt ook wel dat je ze eet tegelijkertijd met iets vochtigs.

Poezenupdate incoming :)
Spoilers!
pi_198825869
Poezennieuws O+

Hans doet het prima. Is een blij, gezellig en aanhankelijk poesje. Er zit nog wel een pietsje angst in maar minder dan ik had kunnen voorspellen. Ze is echt altijd hongerig, zelfs nadat ze net heeft gegeten.

Ze is al een aantal keer op ontdekkingstocht door het huis geweest. Dat doet ze best goed. Wel in ruil voor snoepjes uiteraard. Vandaag had ze weinig interesse in exploring en ging ze liever weer naar de keuken. Ook goed.

Hansje is erg geīnteresseerd in Piep maar Piep moet er nog steeds niets van weten. Piep blijft lelijk doen aan haar kant van de deur. We wachten maar tot dat stopt ofzo.
Spoilers!
pi_198825888
Oh en ik ben vandaag in Aldi, AH en Makro geweest en het was ietsje drukker dan normaal. Zeker niet wereldschokkend.
Spoilers!
pi_198825917
@Blues, fijn dat er zo wordt mee gedacht op je werk qua rug en pensioengebeuren :Y
Spoilers!
pi_198825928
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poezennieuws O+

Hans doet het prima. Is een blij, gezellig en aanhankelijk poesje. Er zit nog wel een pietsje angst in maar minder dan ik had kunnen voorspellen. Ze is echt altijd hongerig, zelfs nadat ze net heeft gegeten.

Ze is al een aantal keer op ontdekkingstocht door het huis geweest. Dat doet ze best goed. Wel in ruil voor snoepjes uiteraard. Vandaag had ze weinig interesse in exploring en ging ze liever weer naar de keuken. Ook goed.

Hansje is erg geīnteresseerd in Piep maar Piep moet er nog steeds niets van weten. Piep blijft lelijk doen aan haar kant van de deur. We wachten maar tot dat stopt ofzo.
Hansje O+
Die eet wat ze te pakken kan krijgen en moet leren dat ze vanaf nu gewoon altijd eten heeft en nooit meer honger hoeft te lijden O+

Arme Piep. Is ook wennen voor haar. Heb je feliway inmiddels geprobeerd? Ik heb geen aandelen maar kan het echt aanraden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198826017
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hansje O+
Die eet wat ze te pakken kan krijgen en moet leren dat ze vanaf nu gewoon altijd eten heeft en nooit meer honger hoeft te lijden O+

Arme Piep. Is ook wennen voor haar. Heb je feliway inmiddels geprobeerd? Ik heb geen aandelen maar kan het echt aanraden.
Die Hans inhaleert haar eten bijna, zo snel gaat het op. Ik dacht dat Piep schrokte maar het kan nog erger.
Ik heb nog steeds geen feliway geprobeerd. Ik moet me nog eens inlezen. Ik heb weinig zin om 4 stekkers a 25 euro per stuk te moeten kopen. Maar ja, als dat de oplossing is moet het maar.

Piep doet het overigens prima als ze niet bij De Deur is hoor. Ze heeft geaccepteerd dat 1/3 van haar territorium niet meer bestaat.
Spoilers!
pi_198826047
Oh Hansje! O+

En voor de statistieken van @AnneX: het bord van J. bevat ongeveer anderhalf keer meer avondeten dan het mijne :Y Ook niet zo gek natuurlijk, we hebben niet bepaald een vergelijkbaar postuur :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198826049
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die Hans inhaleert haar eten bijna, zo snel gaat het op. Ik dacht dat Piep schrokte maar het kan nog erger.
Ik heb nog steeds geen feliway geprobeerd. Ik moet me nog eens inlezen. Ik heb weinig zin om 4 stekkers a 25 euro per stuk te moeten kopen. Maar ja, als dat de oplossing is moet het maar.

Piep doet het overigens prima als ze niet bij De Deur is hoor. Ze heeft geaccepteerd dat 1/3 van haar territorium niet meer bestaat.
Ik heb nog wel stekkers liggen volgens mij. Hier worden ze niet meer gebruikt
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:13:22 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826084
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef minilot het volgende:
Oh Hansje! O+

En voor de statistieken van @:AnneX: het bord van J. bevat ongeveer anderhalf keer meer avondeten dan het mijne :Y Ook niet zo gek natuurlijk, we hebben niet bepaald een vergelijkbaar postuur :)
Nķg niet!

Is hij nog veel krimpende?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:15:07 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198826115
Oh, Hans is een buikkroelkat :o Ze was even niet gecharmeerd van aaien aan haar zij maar toen ze een keer goed had gepoept was dat over. De stank die dat kleine ding kan produceren is niet mals trouwens. En toen ze allebei tegelijk gingen heb ik de afzuigkap aangezet. Ze krijgen nooit deze brokjes meer.
Spoilers!
pi_198826118
@Blues vorig topic: nee, geen foto gemaakt. Kan ik misschien doen als ik eraan denk. Ik heb meestal haast als ik langs die plek kom :+
pi_198826124
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Nķg niet!

Is hij nog veel krimpende?
Vijfenveertig kilo afgevallen nu geloof ik. Gaat wel langzamer maar het gaat nog steeds! :Y
Maar goed, dan nog altijd een enorm verschil in lengte tussen ons natuurlijk :)
pi_198826134
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
En toen ze allebei tegelijk gingen heb ik de afzuigkap aangezet
:D
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:20:33 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826218
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Vijfenveertig kilo afgevallen nu geloof ik. Gaat wel langzamer maar het gaat nog steeds! :Y
Maar goed, dan nog altijd een enorm verschil in lengte tussen ons natuurlijk :)
Oh damn! Wat supergaaf zeg, echt knap!

En ja joh, was grapje. Ik mag hopen dat jullie nooit zelfde gaan wegen 😅
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:21:49 #18
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198826241
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Oeh, mag ik ze lenen?
Spoilers!
pi_198826264
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh damn! Wat supergaaf zeg, echt knap!

En ja joh, was grapje. Ik mag hopen dat jullie nooit zelfde gaan wegen 😅
Och, ik zat op mijn hoogste gewicht maar iets van acht kilo bij J.'s huidige gewicht vandaan hoor! :7

Oh en @Lonaa ik ben dan weliswaar niet linkshandig maar ik kan ook alleen dunschillen met jouwes en niet met zo'n enge andere :{w
pi_198826285
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Vier stekkers is prijzig ja.
Hoe groot is de kamer met De Deur? Anders daar alleen een stekker? Of een flacon in spuit vorm kopen en die ruimte daarmee sprayen?
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198826298
Ik moest net even gniffelen om het bericht over de mensen uit 1947 en 1948 dat de brief dinsdag pas komt maar ze de afspraak al mogen plannen voor vaccinatie. Er staat op AD: "De GGD roept mensen uit deze groep op om de afspraak in te plannen via www.coronavaccinatie-afspraak.nl". En erbij dat dat de voorkeur heeft boven telefonisch.

Ga je naar die site, klik je op starten bij de vragen, is de eerste vraag "heb je een uitnodiging ontvangen", klik je nee (want die komt dinsdag pas) en komt er "u kunt nog geen afspraak inplannen." :')

En ik snap wel dat ze dat nog niet hebben aangepast enzo, maar hoe moeilijk is het om er één vraagje bij te knallen dat als je nee zegt, volgende vraag is "bent u geboren in 1947 of 1948". Ga je die oudjes al naar de site sturen, maak je die site ook nog onduidelijk..
pi_198826307
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, Hans is een buikkroelkat :o Ze was even niet gecharmeerd van aaien aan haar zij maar toen ze een keer goed had gepoept was dat over. De stank die dat kleine ding kan produceren is niet mals trouwens. En toen ze allebei tegelijk gingen heb ik de afzuigkap aangezet. Ze krijgen nooit deze brokjes meer.
:D _O-

Bij heel erge stank strijk ik altijd een lucifer af. Zwavel wat verbrandt maakt een bepaalde verbinding aan die de stinkerij haast magisch doet verdwijnen.
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:27:11 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826322
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Och, ik zat op mijn hoogste gewicht maar iets van acht kilo bij J.'s huidige gewicht vandaan hoor! :7

Oh en @:Lonaa ik ben dan weliswaar niet linkshandig maar ik kan ook alleen dunschillen met jouwes en niet met zo'n enge andere :{w
Oh :D

Ik weet ook eigenlijk geen klap van normale gewichten :+

Dunschiller team @Vanyel hier
Sabatier O+
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:28:06 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826338
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:D _O-

Bij heel erge stank strijk ik altijd een lucifer af. Zwavel wat verbrandt maakt een bepaalde verbinding aan die de stinkerij haast magisch doet verdwijnen.
* Molo legt doos lucifers op de slaapkamer
pi_198826342
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik moest net even gniffelen om het bericht over de mensen uit 1947 en 1948 dat de brief dinsdag pas komt maar ze de afspraak al mogen plannen voor vaccinatie. Er staat op AD: "De GGD roept mensen uit deze groep op om de afspraak in te plannen via www.coronavaccinatie-afspraak.nl". En erbij dat dat de voorkeur heeft boven telefonisch.

Ga je naar die site, klik je op starten bij de vragen, is de eerste vraag "heb je een uitnodiging ontvangen", klik je nee (want die komt dinsdag pas) en komt er "u kunt nog geen afspraak inplannen." :')

En ik snap wel dat ze dat nog niet hebben aangepast enzo, maar hoe moeilijk is het om er één vraagje bij te knallen dat als je nee zegt, volgende vraag is "bent u geboren in 1947 of 1948". Ga je die oudjes al naar de site sturen, maak je die site ook nog onduidelijk..
Ik heb mijn oudjes er doorheen geholpen. Ze glashard laten liegen over de ontvangen brief.
Telefonisch is zowat ondoenlijk, want het nummer is een groot geheim en staat in de te ontvangen brief (ook wel logisch, anders gaat van Rossum weer bellen :') ).
Al kennen ze inmiddels genoeg oudjes die de brief wel al hebben en waar ze het nummer zo van konden krijgen.
pi_198826356
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:28 schreef Molo het volgende:

[..]

* Molo legt doos lucifers op de slaapkamer
Ik moet het vragen... wie poept er in bed? :o
pi_198826376
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Wie niet?!
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:30:43 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826386
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Wie niet?!
Precies!
pi_198826394
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Wie niet?!
Ik :@
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:31:43 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826402
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Zonde!
pi_198826403
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vast wel! Zo niet bewust, dan toch zeker wel terwijl je slaapt! :)
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:34:22 #32
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198826445
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vier stekkers is prijzig ja.
Hoe groot is de kamer met De Deur? Anders daar alleen een stekker? Of een flacon in spuit vorm kopen en die ruimte daarmee sprayen?
Aan Pieps kant is dat de gang. En daar is geen stopcontact ;( Spray is een optie.

Mini, 45 kilo _O_

Mijn schoonmoeder wordt over 2 weken ingeënt met Pfizer. Blij mee. We (kinderen) zijn er vandaag alle drie op bezoek geweest. Wisten we niet van elkaar. Handig wel.
Spoilers!
pi_198826458
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Vast wel! Zo niet bewust, dan toch zeker wel terwijl je slaapt! :)
Ik denk dat ik het in de ochtend écht wel in de gaten zou hebben als er poep in mijn bed lag :{w
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:35:47 #34
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198826478
Ik bespeur een poep-miscommunicatie.
Spoilers!
pi_198826492
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oeh, mag ik ze lenen?
Ik heb er nu 1 gevonden, ga morgen even op zoek naar nummer 2.maar bedenk me dat ik die misschien heb weggedaan omdat die veel gebruikt en viezig was.
Ik stuur deze in ieder geval wel op dinsdag
pi_198826505
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hehe, ik geloof het ook!
pi_198826508
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Dit zaakje stinkt inderdaad.
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:37:16 #38
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198826521
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb er nu 1 gevonden, ga morgen even op zoek naar nummer 2.maar bedenk me dat ik die misschien heb weggedaan omdat die veel gebruikt en viezig was.
Ik stuur deze in ieder geval wel op dinsdag
Oh dat is tof zeg!
Spoilers!
pi_198826531
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Hehe, ik geloof het ook!
In mijn wereld is scheetjes laten niet het hetzelfde als poepen. In en uit het bed :P
pi_198826541
Ik wil wel een stekker met rustgevende feromonen voor mensen! Ik stuiter me een ongeluk momenteel :')
pi_198826545
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh en ik ben vandaag in Aldi, AH en Makro geweest en het was ietsje drukker dan normaal. Zeker niet wereldschokkend.
Hier was het alleen schokkend dat de Albert Heijn in het dorp al om 7 uur dicht ging. Als zelfs ambtenaren gewoon werken, moeten supermarken ook gewoon tot laat open blijven. 8.gif
pi_198826590
Naar een Albert Heijn ietsje verderop geweest. En m'n vriend morgen weer naar de stad sturen. Want ik wist niet eens dat ze geen vodka bij de Albert Heijn verkopen. :') Zo weinig drink ik dus.
pi_198826595
Na vorig jaar ook dit jaar opnieuw de supermarkten open op tweedepaas in dit gereformeerde dorp O+ Vooruitgang O+
pi_198826602
Tot zover mijn spannende avonturen.
pi_198826612
Het gebruik van het woord poepen voor windjes laten ken ik ook niet :?
Wel de Vlaamse versie van poepen en dat doen we dan ook regelmatig in bed. Niet altijd in bed, maar wel vaak.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:38 schreef Myraela het volgende:

Hier was het alleen schokkend dat de Albert Heijn in het dorp al om 7 uur dicht ging. Als zelfs ambtenaren gewoon werken, moeten supermarken ook gewoon tot laat open blijven. [ afbeelding ]
Volgens mij is dat wettelijk zo geregeld. Een gemeente kan er zelf van afwijken, maar landelijk is 19 uur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198826619
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef Myraela het volgende:
Naar een Albert Heijn ietsje verderop geweest. En m'n vriend morgen weer naar de stad sturen. Want ik wist niet eens dat ze geen vodka bij de Albert Heijn verkopen. :') Zo weinig drink ik dus.
:D Achgut!

Ik doneer morgen wat van onze wodka-stash aan een paasachtig doel:
https://www.juliusjaspers.nl/advocaat-van-cees/ :9
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:43:00 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Hehe, ik geloof het ook!
Ik bedoelde wel echt poepen, jij niet? :@
pi_198826627
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef minilot het volgende:
Na vorig jaar ook dit jaar opnieuw de supermarkten open op tweedepaas in dit gereformeerde dorp O+ Vooruitgang O+
Beter. O+ Al zou ik het op zo'n dag in ieder geval nog checken, vandaag was het echt niet in me opgekomen dat ze weleens aangepaste openingstijden kunnen hebben.

Misschien gewoon teveel verwend in Rotterdam.
pi_198826629
Oh, en voor AnneX: ik verdeel het eten meestal een beetje gelijk. Als een bord of portie vlees oid groter uitvalt dan gaat dat altijd naar Jross. Maar hij neemt ook meestal nog een eiwitshake of kwark na het eten en ik nooit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198826661
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:42 schreef minilot het volgende:

Ik doneer morgen wat van onze wodkastash aan een paasachtig doel:
Oh cool!

Lijkt me wel gaaf om zelf te maken. Al lust ik het niet, dus begin er maar beter niet aan. :D
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:45:28 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826683
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:42 schreef minilot het volgende:

[..]

Ik doneer morgen wat van onze wodka-stash aan een paasachtig doel:
:9~

Ik trek een fles open zondag maar dit klinkt wel erg goed
pi_198826687
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik bedoelde wel echt poepen, jij niet? :@
Ga toch weg met je niet gemeende :@ smiley :{w
pi_198826700
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh cool!

Lijkt me wel gaaf om zelf te maken. Al lust ik het niet, dus begin er maar beter niet aan. :D
Oh echt niet? Ik ben echt verzot op advocaat! :9 Bij voorkeur gewoon in een grote kom en doen alsof het vanillevla is O+
pi_198826736
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh echt niet? Ik ben echt verzot op advocaat! :9 Bij voorkeur gewoon in een grote kom en doen alsof het vanillevla is O+
Tante had gisteren geen kleine advocaat glaasjes. Halfvol wijnglas is ook half vol (want er moet ruimte voor slagroom blijven), vond ze. Vond ik ook ^O^
pi_198826745
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:46 schreef minilot het volgende:
Ik ben nooit over de fase heen gegroeid dat je een keer bij oma een hapje proeft en je vervolgens afvraagt waarom al die volwassen mensen gele benzine naar binnen lepelen. :D
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:48:40 #56
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198826752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef minilot het volgende:
Evolutie *O*
Spoilers!
pi_198826765
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poezennieuws O+

Wat Cat allemaal zegt :)
Maar wat fijn zeg!! Komt wel goed met Piep.. wie weet worden het nog vriendinnen O+
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:49:29 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198826769
Met een puber heb je dus gewoon echt -geen- tv-avond voor jezelf meer -O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198826783
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:49 schreef fietsie het volgende:
Koop nog een tv.
pi_198826828
Iets anders.. We zijn hier afgelopen week na vijftien jaar uitstellen dan toch eindelijk eens aan Star Trek begonnen. Ik dacht dat ik het intens saai zou vinden, maar ben nu na acht (van de miljard :')) afleveringen al om en ik vind het zalig! :D Wat ik niet had ingecalculeerd is dat ik me zo danig zou verlustigen aan William Shatner als Captain Kirk, aangezien ik Shatner als kind van de late 80's/vroege 90's vooral kende als creepy dude uit het weerzinwekkend stupide Rescue 911 8)7 Maar oeh, in 1966 als kapitein van de Enterprise.. J. en ik zitten zwijmelend op de bank! O+
pi_198826850
Ik ben aan het wachten tot m'n koekjesdeeg genoeg uitgerust is. Die stap waar ik het geduld eigenlijk nooit voor heb.
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:54:38 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198826857
StarTrek is en blijft ook gewoon geweldig; ook de spinoffs prequels sequels en kopieen :P
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:54:43 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826858
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ga toch weg met je niet gemeende :@ smiley :{w

Ik moet weer denken aan die user die steeds topics opende of iemand nog een goeie camping wist waar poep smeren was toegestaan in groepsverband _O-
pi_198826866
Dat concept van 'advocaatglaasjes' heb ik nooit zo begrepen. Een kwart fles vind ik serieus een prima portiegrootte :')

@Myraela Wat vind je qua alcohol wél lekker? Of überhaupt niks? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 02-04-2021 23:25:14 ]
pi_198826871
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:52 schreef minilot het volgende:
Iets anders.. We zijn hier afgelopen week na vijftien jaar uitstellen dan toch eindelijk eens aan Star Trek begonnen. Ik dacht dat ik het intens saai zou vinden, maar ben nu na acht (van de miljard :')) afleveringen al om en ik vind het zalig! :D Wat ik niet had ingecalculeerd is dat ik me zo danig zou verlustigen aan William Shatner als Captain Kirk, aangezien ik Shatner als kind van de late 80's/vroege 90's vooral kende als creepy dude uit het weerzinwekkend stupide Rescue 911 8)7 Maar oeh, in 1966 als kapitein van de Enterprise.. J. en ik zitten zwijmelend op de bank! O+

Ik heb net Spiderman gekeken, dat vond ik wel tof. Maar Star Trek gaat mij echt nog wel een stapje (of veel stapjes) te ver. Sowieso oude series, daar kun je toch niet meer normaal naar kijken.
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:55:39 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826879
quote:
Zorgen dat ze snel met vriendjes of vriendinnetjes onzedelijke dingen gaat doen. Heb jij je tv weer voor jezelf
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:56:09 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198826890
A. en ik bingen nu The Flash, ook lekker kijkvoer.
pi_198826910
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef Myraela het volgende:

Sowieso oude series, daar kun je toch niet meer normaal naar kijken.
Nou, ik vind tot dusver dat eerste seizoen uit 1966 hartstikke kijkbaar qua tempo en tofheid! Valt me reuze mee :Y
pi_198826911
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:54 schreef minilot het volgende:
Dat concept van 'advocaatglaasjes' heb ik nooit zou begrepen. Een kwart fles vind ik serieus een prima portiegrootte :')

@:Myraela Wat vind je qua alcohol wél lekker? Of überhaupt niks? :)
Sinds m'n paniek hou ik niet meer van het gevoel dat alcohol me geeft, dus écht genieten van alcohol doe ik niet meer. Maar qua smaak hield ik altijd van zoete dingen. Dessertwijn of gewoon de goedkoopste zoete huiswijn. Cocktails waren ook altijd fijn. En in de zomer op een warme dag een heel licht biertje, of kriekje.
pi_198826923
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Zorgen dat ze snel met vriendjes of vriendinnetjes onzedelijke dingen gaat doen. Heb jij je tv weer voor jezelf
Jaaa!
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:58:24 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826927
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou, ik vind tot dusver dat eerste seizoen uit 1966 hartstikke kijkbaar qua tempo en tofheid! Valt me reuze mee :Y
66 :o
pi_198826932
Oh, en splitjes. _O_ Werd ik wel altijd misselijk van, maar dat was wel goddelijk.
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:58:50 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198826939
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Voorlopig zit ze nog kotsgeluiden te maken als The Flash zoent met zijn mooie vriendinnetje
pi_198826945
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sinds m'n paniek hou ik niet meer van het gevoel dat alcohol me geeft, dus écht genieten van alcohol doe ik niet meer. Maar qua smaak hield ik altijd van zoete dingen. Dessertwijn of gewoon de goedkoopste zoete huiswijn. Cocktails waren ook altijd fijn. En in de zomer op een warme dag een heel licht biertje, of kriekje.
Paar keer goed dronken worden om dat te doorbreken een optie? *O*
pi_198826946
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik vind dat toch relaxter dan op de keukentafel hoor, hoewel dat ook wel eens leuk is voor de afwisseling

@Tele6 : Ik heb er ook aan zitten denken een verzameling te beginnen. Maar ik heb iets te weinig 'followers' dus wat zonde van de moeite. En toch een beetje goor :P

@Lucky_Strike : er bestaan van die anti-schrokbakken, misschien wel een idee voor Hansje :)

@minilot Star Trek is fantastisch O+ Ik vond Voyager ook erg tof, naast Enterprise.
pi_198826958
Van het eten gelijk verdelen vroeg ik mij af hoe dat in andere man/vrouw huishoudens ging.
Inderdaad vanwege bouw, bewegen en adviezen Gezondheidsraad.
En of ‘iedereen’ daarmee rekening houdt O-)
Mn.X krijgt een een/twee eetlepels meer dan ik. Zeker als hij die dag ging fietsen of wandelen.
Sooo #minilot ...gaat goed met J. Nog steeds.
Geen fasting meer voor jullie? En jij loopt nog steeds? _O_
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:59:40 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826959
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:58 schreef Myraela het volgende:
Oh, en splitjes. _O_ Werd ik wel altijd misselijk van, maar dat was wel goddelijk.
Splitjes met alcohol?
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:59:50 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198826960
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]
"'Als de konijnen"
Is 't bij jullie wel vrij letterlijk :P
pi_198826973
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef minilot het volgende:
Paar keer goed dronken worden om dat te doorbreken een optie? *O*
Op het moment niet zoveel behoefte aan. Maar komt vast wel weer.
pi_198826985
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Is 't bij jullie wel vrij letterlijk :P
Nou, dat valt tegen. Beide gecastreerd (de konijnen dus, ik en mijn vriend zijn nog heel). Maar zo nu en dan wordt er wel wat gereden. Voornamelijk door Nox op Cas zijn hoofd :+
pi_198826987
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Splitjes met alcohol?
Likeur 43, sinaasappelsap en slagroom. :9
pi_198827007
Ik wilde nog even kwijt dat ik lyrisch ben van advocaatmilkshakes. Liefst met advocaatijs, maar dat kan je maar weinig vinden. Dus dan gewoon room/vanille ijs met melk en véél advocaat :9 Daar kan ik liters van drinken.
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:04:57 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827063
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Likeur 43, sinaasappelsap en slagroom. :9
Ga ik dit weekend proberen!
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde nog even kwijt dat ik lyrisch ben van advocaatmilkshakes. Liefst met advocaatijs, maar dat kan je maar weinig vinden. Dus dan gewoon room/vanille ijs met melk en véél advocaat :9 Daar kan ik liters van drinken.
Dit het liefste ook!

Mini hoeveelheden dan maar _O-

Hoorde keer van iemand die advocaat opschuimde net als melk voor cappuccino. Dat leek me heel vies ;(
pi_198827099
quote:
Welkom bij de club 8-)
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:07:14 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198827116
Sowieso heb ik het idee dat er op het moment bij de supermarkten een veel beperkter assortiment roomijs staat dan een aantal jaren terug; er staan wel ladingen en ladingen heel dure 250ml en 500ml verpakkingen met van allerlei ingewikkelds, maar gewoon stevig grote bakken goede kwaliteit enkelvoudige smaken... dat valt me tegen.
pi_198827119
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:04 schreef Molo het volgende:

Ga ik dit weekend proberen!

Dit het liefste ook!

Mini hoeveelheden dan maar _O-

Hoorde keer van iemand die advocaat opschuimde net als melk voor cappuccino. Dat leek me heel vies ;(
Ik heb ooit warme chocolademelk met advocaat gehad. Was verrassend lekker. Dus misschien is dat met cappuccino ook lekker! Of was het alleen opschuimen en kwam er niet echt cappussino aan te pas?
pi_198827134
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:07 schreef fietsie het volgende:
Sowieso heb ik het idee dat er op het moment bij de supermarkten een veel beperkter assortiment roomijs staat dan een aantal jaren terug; er staan wel ladingen en ladingen heel dure 250ml en 500ml verpakkingen met van allerlei ingewikkelds, maar gewoon stevig grote bakken goede kwaliteit enkelvoudige smaken... dat valt me tegen.
Dit!! En de kwaliteit van het ijs is ook best achteruit gegaan, terwijl de verpakkingen suggereren dat het allemaal superdepuper luxe is.
pi_198827154
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:54 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik moet weer denken aan die user die steeds topics opende of iemand nog een goeie camping wist waar poep smeren was toegestaan in groepsverband _O-
Huuuu... ja!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_198827160
Ik zie dat ik cappussino schreef :') Ik vind mooi woord, laat het gewoon staan. Benieuwd wat Freud er van zou hebben gevonden.
pi_198827208
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Typte ik dit of jij? :')
Van de alcohol is nog wel logisch dat we dat allebei hebben gezien de overeenkomende paniek, maar van zoete wijn houden ken ik bijna niemand die dat ook heeft :D

Verder zag ik een fijne poezenupdate! O+
pi_198827209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Ooh. Dit ga ik maar trachten te vergeten :')
pi_198827216
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Huuuu... ja!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet in groepsverband :{
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:12:55 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827236
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:07 schreef fietsie het volgende:
Er zijn ook veel meer ijssalons

Ik koop als ik keer een ijsje wil een ijsje bij de ijssalon, koop nooit zelf een bak
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:13:44 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198827249
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Er zijn ook veel meer ijssalons

Ik koop als ik keer een ijsje wil een ijsje bij de ijssalon, koop nooit zelf een bak
Onze ijssalon pakt altijd gewoon een geīsoleerde literbak als ik binnenstap, en de jongedame vraagt dan welke fruitsmaken...
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:14:48 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827266
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit warme chocolademelk met advocaat gehad. Was verrassend lekker. Dus misschien is dat met cappuccino ook lekker! Of was het alleen opschuimen en kwam er niet echt cappussino aan te pas?
Nee dit was dus de advocaat oogeschuimd zoals de melk van cappuccino. En dan naar behoefte een dot slagroom erop

Dus warme advocaat, opgeschuimd, en dan soms slagroom erop maar kon ook zonder

Trok me niet. Qua bak calorieën misschien ook maar beter :')
pi_198827296
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef AnneX het volgende:
Van het eten gelijk verdelen vroeg ik mij af hoe dat in andere man/vrouw huishoudens ging.
Inderdaad vanwege bouw, bewegen en adviezen Gezondheidsraad.
En of ‘iedereen’ daarmee rekening houdt O-)
Mn.X krijgt een een/twee eetlepels meer dan ik. Zeker als hij die dag ging fietsen of wandelen.
Sooo #minilot ...gaat goed met J. Nog steeds.
Geen fasting meer voor jullie? En jij loopt nog steeds? _O_
Jawel hoor, we vasten nog altijd af en toe (ik iets vaker dan J.) 48 uur, want gewoon prettig en voelt goed O+ En in principe op de meeste dagen dus alleen avondeten. En we hardlopen allebei minstens drie keer per week, J. vijf kilometer per week opbouwend naar tien kilometer en ik nu opbouwend naar halve marathon over twee weken :)
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:16:34 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827299
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Onze ijssalon pakt altijd gewoon een geīsoleerde literbak als ik binnenstap, en de jongedame vraagt dan welke fruitsmaken...
Dat wordt de Pieter Omtzigt in de dingen in de vriezer dan hier

Ok slechte vergelijking

Maar we eten dus niet veel ijs en indien ijs, dan vers en weinig
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:17:26 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198827310
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat wordt de Pieter Omtzigt in de dingen in de vriezer dan hier
Welke andere functie geef jij fruitroomijs dan?
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:17:49 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827315
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Welke andere functie geef jij fruitroomijs dan?
Kliko na paar weken liggen verpieteren
pi_198827319
Ijs, zie ik net op instagram een probeersel van Yvette van Boven. Magnolia ijs. Nu het recept zoeken
pi_198827346
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ijs, zie ik net op instagram een probeersel van Yvette van Boven. Magnolia ijs. Nu het recept zoeken
Magnolia's zijn eh...dodelijk, toch? :D

edit: ik zie al dat ik bomen door elkaar haal. Magnolia is niet giftig. Carry on.
pi_198827349
Ik vind voor 5.60 euro 2 bakjes ijs met twee bolletjes bij de ijssalon halen ook 1000x leuker en lekkerder dan thuis op de bank een nog duurdere bak B&J delen.
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:19:56 #103
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827352
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Mijn magnolia's bloeien

Zo mooi en heerlijke geur dat O+
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:21:04 #104
221912 minilot
Nancy boy
pi_198827377
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:06 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Welkom bij de club 8-)
Jaaaa.

O+ !
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:21:07 #105
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827378
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:19 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Magnolia's zijn eh...dodelijk, toch? :D
Genocyvette van Boven O+
pi_198827389
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Typte ik dit of jij? :')
Van de alcohol is nog wel logisch dat we dat allebei hebben gezien de overeenkomende paniek, maar van zoete wijn houden ken ik bijna niemand die dat ook heeft :D
Ik kende ze wel, maar toen werd iedereen volwassen en bleef ik qua alcohol nog altijd gewoon een puber. :D
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:27:41 #107
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198827468
Wij hebben ook al een paar maanden twee pints ijs in de vriezer. Misschien toch eens iets mee doen.
Spoilers!
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:27:54 #108
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198827473
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ik kende ze wel, maar toen werd iedereen volwassen en bleef ik qua alcohol nog altijd gewoon een puber. :D
Spoilers!
pi_198827552
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:21 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja dit dus :') als iemand vraagt wat ik dan wel lekker vind aan drankjes met alcohol en ik vertel dit dan word ik ook meteen zo meewarig aangekeken. Zo van oh dit is er zo een die is blijven hangen in dr tienerjaren :+
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:33:50 #110
221912 minilot
Nancy boy
pi_198827554
quote:

[..]

@:minilot Star Trek is fantastisch O+ Ik vond Voyager ook erg tof, naast Enterprise.
Ha, daar zijn we nog laaaaaaang niet!
pi_198827566
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:33 schreef minilot het volgende:

[..]

Ha, daar zijn we nog laaaaaaang niet!
Voorpret is ook pret! *O*
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:34:49 #112
221912 minilot
Nancy boy
pi_198827574
Aangaande drank ben ik toch altijd wel een groot voorstander van wodka. ^O^
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:36:56 #113
221912 minilot
Nancy boy
pi_198827609
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:34 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Voorpret is ook pret! *O*
Jamaar jamaar geen Spock en Kirk (Spirk! O+), ik word vast net zo onrustig van elke keer dat de bemanning wisselt als dat er een nieuwe Doctor de Tardis betrekt, dat kan nog wat worden :')
pi_198827644
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Jamaar jamaar geen Spock en Kirk (Spirk! O+), ik word vast net zo onrustig van elke keer dat de bemanning wisselt als dat er een nieuwe Doctor de Tardis betrekt, dat kan nog wat worden :')
Ik deed er een jaar over om aan Tennant te wennen, diepe rouw om Eccleston ;(
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:38:36 #115
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198827648
Zow, braaf gehuisvader op de vrijedagavond. Met de vaat en de was, en een sinaasappeltje tot slot.
En nu naar bed.
pi_198827700
Hier komen de laatste koekjes uit de oven, dus ik kan ook slapen. *O*
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:47:18 #117
221912 minilot
Nancy boy
pi_198827769
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Dat is juist de enige wissel waaraan ik niet hoefde te wennen maar ja O+ David Tennant O+ is dan ook echt volkomen onweerstaanbaar in mijn ogen! :)
pi_198827774
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:38 schreef fietsie het volgende:
Zow, braaf gehuisvader op de vrijedagavond. Met de vaat en de was, en een sinaasappeltje tot slot.
En nu naar bed.
Fuck... Ik moet de was nog ophangen :')
pi_198827811
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat is juist de enige wissel waaraan ik niet hoefde te wennen maar ja O+ David Tennant O+ is ook echt volkomen onweerstaanbaar in mijn ogen! :)
Oh ik vind Tennant fantastisch, maar ik had ook een zwak voor Eccleston. En het waren natuurlijk wel heel andere Doctors, Dus het was even wennen.

De overgang van Smith naar Capaldi hoefde ik niet te wennen. Ik had niks met Smith's Doctor.
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:54:38 #120
221912 minilot
Nancy boy
pi_198827875
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik had niks met Smith's Doctor.
Oh, ik wel :Y Ik vond de Smithseizoenen qua over heel veel afleveringen uitwaaierend plot nogal meh (ik geloof dat @Lucky_Strike dat juist wel weer tof vindt), maar de vertolking van de rol an sich door Smith vond ik, na even wennen, wel erg puik!
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:59:46 #121
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827932
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, ik wel :Y Ik vond de Smithseizoenen qua over heel veel afleveringen uitwaaierend plot nogal meh (ik geloof dat @:Lucky_Strike dat juist wel weer tof vindt), maar de vertolking van de rol an sich door Smith vond ik, na even wennen, wel erg puik!
Lijkt op een neusaap, verder toffe doctor
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:00:53 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827948
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:33 schreef vlindertje89 het volgende:

[..]

Ja dit dus :') als iemand vraagt wat ik dan wel lekker vind aan drankjes met alcohol en ik vertel dit dan word ik ook meteen zo meewarig aangekeken. Zo van oh dit is er zo een die is blijven hangen in dr tienerjaren :+
Boeie, lekker drinken wat je zelf lekker vindt

Team warme herinneringen aan Passoa jus hier *)
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:08:02 #123
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198828027
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:49 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Oh ik vind Tennant fantastisch, maar ik had ook een zwak voor Eccleston. En het waren natuurlijk wel heel andere Doctors, Dus het was even wennen.

De overgang van Smith naar Capaldi hoefde ik niet te wennen. Ik had niks met Smith's Doctor.
Hmpf :{w
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:54 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh, ik wel :Y Ik vond de Smithseizoenen qua over heel veel afleveringen uitwaaierend plot nogal meh (ik geloof dat @:Lucky_Strike dat juist wel weer tof vindt), maar de vertolking van de rol an sich door Smith vond ik, na even wennen, wel erg puik!
Dat waren by far de beste seizoenen! Echt by very very far. Amelia Pond O+ River Song O+ The only water in the forest is the river _O_
Spoilers!
pi_198828069
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:47 schreef minilot het volgende:

[..]

Dat is juist de enige wissel waaraan ik niet hoefde te wennen maar ja O+ David Tennant O+ is dan ook echt volkomen onweerstaanbaar in mijn ogen! :)
Oe David Tennant, dan haak ik ook even aan O+
We zagen de serie Des (NPO). Wow _O_
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:12:47 #125
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198828082
Ik ga gewoon binnenkort weer opnieuw kijken. Eerst Misfits afmaken.
Spoilers!
pi_198828085
Tuuk is het een horrorstory, maar hoe hij die rol speelt gotsamme O+ !
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:13:54 #127
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198828099
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga gewoon binnenkort weer opnieuw kijken. Eerst Misfits afmaken.
Misfits _O_ O+

Nathan en Rudy O+
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:14:22 #128
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198828108
En fishfingers and custard *;
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:17:32 #129
221912 minilot
Nancy boy
pi_198828147
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

[..]

Dat waren by far de beste seizoenen! Echt by very very far.
Neeeeeeneeeenee... Vlieg op met die onnozel lang uitgesmeerde story arcs van je, dat hoort niet in mijn Who :{w
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:20:44 #130
221912 minilot
Nancy boy
pi_198828195
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:11 schreef Blues het volgende:

[..]

Oe David Tennant, dan haak ik ook even aan O+
We zagen de serie Des (NPO). Wow _O_
Ja, dat was wel echt fantastisch! O+
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:26:16 #131
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198828270
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:17 schreef minilot het volgende:

[..]

Neeeeeeneeeenee... Vlieg op met die onnozel lang uitgesmeerde story arcs van je, dat hoort niet in mijn Who :{w
Wel in mijn Who O+

Maar helaas, de strijd tussen de simpele verhaaltjes en de story arcs waar je daadwerkelijk je hersens iets voor moet laten doen is verloren door mijn team ;(
Spoilers!
  zaterdag 3 april 2021 @ 00:34:57 #132
221912 minilot
Nancy boy
pi_198828393
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:26 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Wel in mijn Who O+

Maar helaas, de strijd tussen de simpele verhaaltjes en de story arcs waar je daadwerkelijk je hersens iets voor moet laten doen is verloren door mijn team ;(
Het probleem is uiteraard niet dat het te moeilijk was. Kom op, we hebben het over praktisch een jeugdserie! Werkelijk complex is het nooit geweest. :) Het was gewoon niet goed geschreven, vond ik. Rommelig, vergezocht, companions die puzzelelementen in plaats van volwaardige personages waren.. :N Goeie Doctor maakte wel veel goed O+

Ik vind het bij Doctor Who sowieso wel prettiger als een rode draad in een seizoen vooral wat op de achtergrond borrelt in plaats van het plot van een boel afleveringen domineert, maar als het dan toch moet, dan graag wel goed en dat vond ik de Smithseizoenen wat dat betreft echt niet.

[ Bericht 4% gewijzigd door minilot op 03-04-2021 00:41:42 ]
pi_198829389
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 21:50 schreef fietsie het volgende:

[..]

Je moet wel de jonge, kleine hebben. Niet die grote knikkers
Van die vieze zachte veldertjes? Brrrrrrrrrrrr nee. Lekkere raasdonders!
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198829617
quote:
Met een 9-jarige met een paar vrije dagen ook niet :P
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
pi_198829626
Mogguh :O Hier zo de bbq aan om spareribs te maken voor de late lunch :9
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  zaterdag 3 april 2021 @ 08:26:24 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198829702
Goedemorgen! We gaan dit weekend vooral de kozijnen en deuren in de keuken verven en verder met het bouwen van de muur buiten.
Vandaag komt er hopelijk ook een kerel een aantal oude bomen ophalen voor in zijn kachel. Vanavond gaan we bij vrienden eten ter ere van hun 12,5 jarig huwelijk, Ron Blaauw bezorgt het eten.
Spoilers!
pi_198829737
Klinkt als goede dag Lucky.

Ik ga denk ik straks wat in de tuin prutsen en dan sporten. Vanmiddag visstoof van @Molo maken. Vanavond lekker serie bingen. :7
Sterkheidsbaas van alles.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 april 2021 @ 08:31:12 #138
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198829740
Moggel :W

Zo richting Lisse voor een rondje door en langs de bloembollenvelden. 15km :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  zaterdag 3 april 2021 @ 08:33:27 #139
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198829757
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Klinkt als goede dag Lucky.

Ik ga denk ik straks wat in de tuin prutsen en dan sporten. Vanmiddag visstoof van @:Molo maken. Vanavond lekker serie bingen. :7
Hamvraag is, mét of zonder rode palmolie? :+

Raasdondersliefde met spek en veel piccalilly hier trouwens :9
Ga ik opperen voor maandagavond als het weer gaat sneeuwen ( :'( :'( :'( ) begreep ik
pi_198829767
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Ga ik opperen voor maandagavond als het weer gaat sneeuwen ( :'( :'( :'( ) begreep ik
Met! Gevonden bij de Aziatische supermarkt. :Y

Als vulling kabeljauw, octopus en garnaal. :9
Rijst erbij, brood erbij (brood :9 ) en ik doe iets met gemengde sla. Moet nog even bedenken hoe ik die dressssssssss.
  zaterdag 3 april 2021 @ 08:36:53 #141
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198829774
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:33 schreef Molo het volgende:

[..]

Wij zijn nu aan het kamperen. Gelukkig maandag naar huis _O-
  zaterdag 3 april 2021 @ 08:39:03 #142
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198829787
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Rijst erbij, brood erbij (brood :9 ) en ik doe iets met gemengde sla. Moet nog even bedenken hoe ik die dressssssssss.
^O^

Lekker man!

Geen idee over dressing voor sla erbij, ik heb gewoon met brood opgeschept en klaar :+

Tevens zie ik nu een krop sla in een jurkje voor me
  zaterdag 3 april 2021 @ 08:40:39 #143
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198829798
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:36 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij zijn nu aan het kamperen. Gelukkig maandag naar huis _O-
Geniet ervan, en zeker ook van de zon nu :o _O_ _O_ _O_
Waar zit je en hoe is het?

Ik heb besloten kamperen eind van de maand te laten schieten, gaat echt niet lukken hier met alle Covid shit helaasch

Wel wanneer het kán, huttentocht door Slovenië. Same same maar dan nķg meer awesome O+
pi_198829799
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:39 schreef Molo het volgende:

[..]

^O^

Lekker man!

Geen idee over dressing voor sla erbij, ik heb gewoon met brood opgeschept en klaar :+

Tevens zie ik nu een krop sla in een jurkje voor me
Ik heb nog sla en moet op. ;(
  zaterdag 3 april 2021 @ 08:42:03 #145
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198829808
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:41 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb nog sla en moet op. ;(
Lunch apart? Matcht gewoon nergens in mijn hoofd namelijk :P
pi_198829820
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:42 schreef Molo het volgende:

[..]

Lunch apart? Matcht gewoon nergens in mijn hoofd namelijk :P
Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin in sla. :7
  zaterdag 3 april 2021 @ 08:47:40 #147
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198829842
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:44 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin in sla. :7
Doneren aan F *)
pi_198829856
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Doneren aan F *)
F wil eigenlijk nooit sla.

Misschien Dora. :7
  zaterdag 3 april 2021 @ 08:50:06 #149
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198829866
Sla.lijkt altijd zo gezond. Maar hoeveel eet en er nu daadwerkelijk van?

Een paar blaadjes op een broodje vind ik heerlijk, met kaas en ham ofzo.
Dus dan is het meteen niet meer gezond.

In een salade, met tegenzin met andere groenten en dressing enzo erbij.

Dus, lang verhaal kort. Ik koop het niet meer *O*

Salades maak ik lekker zonder sla, die mythe van gezond doen heb ik de deur uit geflikkerd.

Wortelen, bloemkool, komkommer, tomaat en al die zut eet ik graag in salades, maar de stomme blaadjes sla mogen ze houwen *)

En rucola helemaal. Allesoverheersend kutonkruid
pi_198829883
Ik vind gegrilde little gem wel lekker. :9 Maar verder inderdaad 'een paar blaadjes erbij', wat ook de reden was van het hebben van deze kluit. Maar ja, dan blijft er best nog veel over. :')
  zaterdag 3 april 2021 @ 08:55:09 #151
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198829911
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind gegrilde little gem wel lekker. :9 Maar verder inderdaad 'een paar blaadjes erbij', wat ook de reden was van het hebben van deze kluit. Maar ja, dan blijft er best nog veel over. :')
Ik zeg: behandel den sla als de stropdas van prins Claus.
Werp het slajuk van je af en bevrijd je van deze ketenen.
  zaterdag 3 april 2021 @ 09:07:30 #152
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198830031
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Geniet ervan, en zeker ook van de zon nu :o _O_ _O_ _O_
Waar zit je en hoe is het?

Ik heb besloten kamperen eind van de maand te laten schieten, gaat echt niet lukken hier met alle Covid shit helaasch

Wel wanneer het kán, huttentocht door Slovenië. Same same maar dan nķg meer awesome O+
Nou hier nu dus geen zon ;(
Gister wel af en toe en dat is echt O+
We zitten op een half uurtje van Nijmegen net aan in Limburg.

Wij gaan in mei sowieso nog 3x weg is de planning. En bij mooi weer misschien deze maand nog een weekend. O+
pi_198830133
Goedemorgen hier :*

Kamperen Brrr, vond 't gister en nu best wel koud
  zaterdag 3 april 2021 @ 09:29:16 #154
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198830283
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Wij gaan in mei sowieso nog 3x weg is de planning. En bij mooi weer misschien deze maand nog een weekend. O+
Heerlijke plannen en mooie omgeving O+

Veel plezier voor nu en ik hoop dat de zon snel komt!
pi_198830339
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:08 schreef PdeHoog het volgende:
Mogguh :O Hier zo de bbq aan om spareribs te maken voor de late lunch :9
Lekker O+
Wij hadden gisteren pulled pork, inderdaad weer 11u op de bbq gelegen (voor een stuk van 3 kilo).
Vanavond nog wat restjes :9
pi_198830367
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

In mijn wereld is scheetjes laten niet het hetzelfde als poepen. In en uit het bed :P
Yet, one can never be 100% sure...
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_198830371
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:07 schreef gcjoel het volgende:

[..]

Dan zitten jullie vlakbij ons :D
Hopelijk komt de zon weer tevoorschijn!
  zaterdag 3 april 2021 @ 09:40:05 #158
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198830430
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lekker O+
Wij hadden gisteren pulled pork, inderdaad weer 11u op de bbq gelegen (voor een stuk van 3 kilo).

Hoeveel heb je gegeten als je nu nog 'wat restjes' hebt? :o :o :o :D O+
pi_198830509
quote:

[..]

Ik vind dat toch relaxter dan op de keukentafel hoor, hoewel dat ook wel eens leuk is voor de afwisseling

Ik heb helaas onlangs afscheid moeten nemen vd enige tafel waarbij dat uberhaupt een optie was :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 3 april 2021 @ 09:47:09 #160
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198830519
Ik heb net een nieuw woord geleerd: kwatta. Waarschijnlijk betekent dat in mijn geval chocolade. Ik vroeg aan de kerel die hier stookhout komt ophalen een paar repen Tony's in ruil voor het hout. Hij vroeg 'wat voor kwatta'. Zonder vraagteken. Ik denk nu dat hij vroeg van welke chocolade we houden. Misschien heb ik het ook helemaal mis en heeft hij het wel over een bosduivel, ook een betekenis van kwatta.

Kwatta
Spoilers!
pi_198830542
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net een nieuw woord geleerd: kwatta. Waarschijnlijk betekent dat in mijn geval chocolade. Ik vroeg aan de kerel die hier stookhout komt ophalen een paar repen Tony's in ruil voor het hout. Hij vroeg 'wat voor kwatta'. Zonder vraagteken. Ik denk nu dat hij vroeg van welke chocolade we houden. Misschien heb ik het ook helemaal mis en heeft hij het wel over een bosduivel, ook een betekenis van kwatta.

Kwatta
Gefeliciteerd, je hebt een gebied in Suriname gekregen
Moeten zij weten
  zaterdag 3 april 2021 @ 09:50:43 #162
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198830549
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:49 schreef H0D3NPYL het volgende:

[..]

Gefeliciteerd, je hebt een gebied in Suriname gekregen
Ook een optie. Nou maar hopen dat er een cacao-plantage is, anders heb ik er nog weinig aan.
Spoilers!
pi_198830567
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb helaas onlangs afscheid moeten nemen vd enige tafel waarbij dat uberhaupt een optie was :')
;(

Oh en sla...brrr.... sla. Althans, een paar blaadjes prima, leuk, best, maar de rest mag mijn vriend hebben :+
Er zit namelijk ALTIJD zo'n vies bitter blaadje tussen }:| .

@Lucky_Strike : ik vond River Song en haar arc eigenlijk het enige sterke van de Smith-seizoenen. Hoewel Amy Pond af en toe ook wel wat had als karakter, maar dat voortdurende Amy Pondddddddd van Smith.. ergerlijk.
Maar goed :D Dat maakt Doctor Who ook wel weer leuk, voor ieder wat wils.

Ik vond Tennant trouwens ook tof in Jessica Jones en echt steengoed in de miniserie "Recovery' . O+
pi_198830588
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:

Kwatta
Tis in België een hagelslag/chocopasta merk. Met een figuurtje in de hagelslag op het pak.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 3 april 2021 @ 10:19:38 #165
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198830838
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Tis in België een hagelslag/chocopasta merk. Met een figuurtje in de hagelslag op het pak.
Dat zal het zijn inderdaad. Ik blijf het maf vinden dat mensen in dialect praten tegen personen die ze helemaal niet kennen.
Spoilers!
pi_198830888
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Dat zal het zijn inderdaad. Ik blijf het maf vinden dat mensen in dialect praten tegen personen die ze helemaal niet kennen.
Voor hem is het waarschijnlijk geen dialect.
  zaterdag 3 april 2021 @ 10:27:16 #167
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198830920
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Voor hem is het waarschijnlijk geen dialect.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat niet weten. Bepaalde uitspraak of verbastering ok. Maar een compleet ander woord dan de rest van het land gebruiken en dat niet door hebben, vind ik onvoorstelbaar. Maar het kan inderdaad.

Maar goed, het maakt niet uit. Ik heb een woord geleerd en ik krijg straks chocolade én we zijn straks van ons hout af dus ik ben al lang blij :s)
Spoilers!
pi_198830964
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat niet weten. Bepaalde uitspraak of verbastering ok. Maar een compleet ander woord dan de rest van het land gebruiken en dat niet door hebben, vind ik onvoorstelbaar. Maar het kan inderdaad.

Maar goed, het maakt niet uit. Ik heb een woord geleerd en ik krijg straks chocolade én we zijn straks van ons hout af dus ik ben al lang blij :s)
Ik moest even in m’n geheugen graven maar kennissen hebben altijd last van “neefjes” in de slaapkamer. Wat zou dat zijn :D
  Moderator zaterdag 3 april 2021 @ 10:33:17 #169
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198830995
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik moest even in m’n geheugen graven maar kennissen hebben altijd last van “neefjes” in de slaapkamer. Wat zou dat zijn :D
Van die vliegende kutbeestjes. Geen idee of ze nou muggen of vliegen heten.

Volgens mij muggen. En wat vliegen zijn, zijn hier muggen.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_198831000
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:33 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Van die vliegende kutbeestjes. Geen idee of ze nou muggen of vliegen heten.

Volgens mij muggen. En wat vliegen zijn, zijn hier muggen.
Zij hebben het dan over muggen inderdaad
pi_198831195
Dat is Fries, volgens mij. Neefjes voor muggen. En dan in het Leeuwarden zijn muggen vliegen en andersom. Constante bron van verwarring bij ons thuis vroeger, wij vanuit Nederlands, mijn vader vanuit het Fries en mijn moeder leeuwards....
pi_198831214
:w vanuit de speeltuin. Flink koud hier! De duutser is vanmorgen getest want had gister koorts en keelpijn. Ik kan me niet voorstellen waar hij covid opgelopen kan hebben, maar goed, we zien het wel...
pi_198831258
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat is Fries, volgens mij. Neefjes voor muggen. En dan in het Leeuwarden zijn muggen vliegen en andersom. Constante bron van verwarring bij ons thuis vroeger, wij vanuit Nederlands, mijn vader vanuit het Fries en mijn moeder leeuwards....
Ja, die mensen kwamen uit Dokkum en Groningen
pi_198831431
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:33 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Lekker O+
De ribbetjes ruiken echt al megalekker :9 En Stoffie doet ook zijn werk dus ik zit ff in de tuin van de zon te genieten O+
pi_198831446
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat vroeg ik me ook af _O- En met hoeveel personen 🤣
pi_198831459
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:
:w vanuit de speeltuin. Flink koud hier! De duutser is vanmorgen getest want had gister koorts en keelpijn. Ik kan me niet voorstellen waar hij covid opgelopen kan hebben, maar goed, we zien het wel...
Oh bah :{
  Moderator zaterdag 3 april 2021 @ 11:14:15 #177
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198831543
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:
Mag jij nu wel naar buiten? :@
pi_198831605
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:14 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Mag jij nu wel naar buiten? :@
Hier wel. Plus de speeltuin is leeg...
  Moderator zaterdag 3 april 2021 @ 11:29:21 #179
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198831741
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:18 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

Hier wel. Plus de speeltuin is leeg...
Oh, ik zou niet weten wat de regels hier nou precies zijn hoor. Bij klachten dacht ik, hele gezin thuis blijven. Zonder klachten idee.

Nog nooit hoeven uitzoeken gelukkig.
pi_198831809
Wat zal het nieuws zijn om 12 uur, spannnnenndddd
pi_198831836
Vandaag weer koekjes versieren. De basis is klaar. *O* Ook benieuwd of ze lekker zijn, heb er dit keer citroen en tijm in gedaan.

pi_198831856
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 09:40 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik heb 'nette' porties van 100-125gr pp gemaakt. Die liggen nu in de vriezer, maar 1 portie ligt er in de koelkast. Dat noem ik de restjes :D
pi_198831908
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hansje O+
Niet elke kat leert dat. Ik heb er een gehad die het zijn hele leven hield. Viel je ook gewoon aan als je langs zijn bak liep als ie zat te vreten voor zijn leven.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_198831934
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Kattenwegjaagstekkers?
Werken die?

Ik heb een sproeikat.
Van iemand anders }:|

OVERAL in de tuin en zelfs tegen het huis aan :'(
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_198832016
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:35 schreef Myraela het volgende:
Welk nieuws?
pi_198832034
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:29 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Oh, ik zou niet weten wat de regels hier nou precies zijn hoor. Bij klachten dacht ik, hele gezin thuis blijven. Zonder klachten idee.

Nog nooit hoeven uitzoeken gelukkig.
Hier mogen huisgenoten wel weg tenzij er koorts bij komt. Dan is het iedereen thuisblijven.

We hebben nu de dweilrobot aan het werk gezet _O- Wel een interessante beleving dit :+ Schoonmaken met de benen omhoog :7
pi_198832092
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:38 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Maar O+ Tennant O+
pi_198832113
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 00:08 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

[..]

Dat waren by far de beste seizoenen! Echt by very very far. Amelia Pond O+ River Song O+ The only water in the forest is the river _O_
Nee nee nee nee nee.
Tennant > Smith
Tennant seizoenen > Smith seizoenen
pi_198832283
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 08:35 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Aanrader - verrassing:
Aziatische dressing: Rasp de schil van de limoen, pers de helft van de limoen uit boven een kleine kom en snijd de rest van de limoen in partjes om later mee te garneren. Pers de knoflook of snijd fijn. Voeg per persoon: 20 ml sojasaus, 5 ml sesamolie, 1 tl bruine suiker, 1/2 tl limoenrasp en de teen knoflook toe aan de kleine kom met limoensap. Breng op smaak met peper.

Voor het eerst sinds jaren weer een spijkerbroek aan. w/
pi_198832285
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:35 schreef Myraela het volgende:
Nou. Spannend. Ik dacht dat er een persconferentie kwam maar blijkbaar vond het journaal het nodig om het nieuws van vanmorgen maar eens te herhalen :’)
pi_198832320
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:47 schreef PdeHoog het volgende:
Welk nieuws?
Geen nieuws blijkbaar. Ik had op z'n minst een aftreden ofzo verwacht. :')
pi_198832335
@minilot hier vandaag 19,86 km *G* *G* volgende week een halve marathon *G*
Wat ga jij doen als je klaar bent met opbouwen? Door voor de marathon? :D
Ik ga denk ik aan tempo werken, en meer verschillende routes verkennen.

Ik heb zonet m'n matje eraf laten knippen. Nu loopt het door in een boblijn :o
De kapster vond dat ik veel haar had. Dat wordt nog leuk, want als je het uitdunt gaat het pluizen en als je laagjes doet gaan de kortste laagjes uitstaan :') dus waarschijnlijk zit lang haar er niet in.
pi_198832379
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:48 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Hier mogen huisgenoten wel weg tenzij er koorts bij komt. Dan is het iedereen thuisblijven.

We hebben nu de dweilrobot aan het werk gezet _O- Wel een interessante beleving dit :+ Schoonmaken met de benen omhoog :7
Doet James het terras straks ook nog even? nu die toch bezig is. B-)

@Myraela hierbij roep ik je uit tot Koningin Koekjesbakken en Versieren. _O_
pi_198832410
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:05 schreef PdeHoog het volgende:

[..]

Nou. Spannend. Ik dacht dat er een persconferentie kwam maar blijkbaar vond het journaal het nodig om het nieuws van vanmorgen maar eens te herhalen :’)
Dit was nutteloos toch? Had dan gewoon voor de MvW gestemd:r
  zaterdag 3 april 2021 @ 12:13:40 #195
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198832414
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:38 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Ik heb 'nette' porties van 100-125gr pp gemaakt. Die liggen nu in de vriezer, maar 1 portie ligt er in de koelkast. Dat noem ik de restjes :D
Ohhhh :D

Dacht al, bijna 3 kilo wegharken leek me ook al echt godsonmogelijk _O-
pi_198832437
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:41 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Kattenwegjaagstekkers?
Werken die?

Ik heb een sproeikat.
Van iemand anders }:|

OVERAL in de tuin en zelfs tegen het huis aan :'(
Ik heb 'kattenschrik' gekocht en gestrooid waar ze graven en piezen en tot nu toe niks *G*
pi_198832440
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:08 schreef Myraela het volgende:

[..]

Geen nieuws blijkbaar. Ik had op z'n minst een aftreden ofzo verwacht. :')
Aftreden van een demissionaire MP?
Terugtreden voor kabinetsformatie misschien? De druk is hoog.
Surprise Edith Schippers. Of toch Klaas? In het kader van Partij- en/of Landsbelang.

Gister een mailtje van de Paashaas: maandag 2e Paasdag zijn er eieren verstopt op het plein hiervoor, voor de kinderen in de buurt.
Dan ga ik toch ook wel even kijken, denk ik zo. # geen kind meer. -O-
pi_198832470
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Ohhhh :D

Dacht al, bijna 3 kilo wegharken leek me ook al echt godsonmogelijk _O-
Onmogelijk weet ik niet, maar je wordt er niet blij van :D
  zaterdag 3 april 2021 @ 12:17:20 #199
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198832474
Intense hekel aan Schippers waar ik eerder wat werkdingen mee heb gehad dus ik hoop echt dat die weg blijft in dit geheel

Van Ark word ik ook zwaar verdrietig van trouwens

Overal van eigenlijk, qua opties
pi_198832484
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:08 schreef Tele6 het volgende:
hier vandaag 19,86 km *G* *G* volgende week een halve marathon *G*

Ik ga denk ik aan tempo werken, en meer verschillende routes verkennen.

Ik heb zonet m'n matje eraf laten knippen. Nu loopt het door in een boblijn :o
De kapster vond dat ik veel haar had. Dat wordt nog leuk, want als je het uitdunt gaat het pluizen en als je laagjes doet gaan de kortste laagjes uitstaan :') dus waarschijnlijk zit lang haar er niet in.
Wow _O_ Bijna 20 km hardlopen :o

Foto?
En ik ga over een week of 2 de kapster bellen om langs te komen. Laatste keer knipten we elkaar maar doordat ik nu bijna geen laagjes meer over heb is het meer hangend dan ever en niets 'springt' meer :+
Vind het altijd lastig, kapsels. Jammer dat haar groeit dan als het eenmaal goed zit :+
  zaterdag 3 april 2021 @ 12:19:42 #201
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198832495
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:17 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Onmogelijk weet ik niet, maar je wordt er niet blij van :D
Sarabi Creosote O+
pi_198832519
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:18 schreef Blues het volgende:

[..]

Wow _O_ Bijna 20 km hardlopen :o

Foto?
En ik ga over een week of 2 de kapster bellen om langs te komen. Laatste keer knipten we elkaar maar doordat ik nu bijna geen laagjes meer over heb is het meer hangend dan ever en niets 'springt' meer :+
Vind het altijd lastig, kapsels. Jammer dat haar groeit dan als het eenmaal goed zit :+
Je krijgt een dm :)
Ik kan me voorstellen dat laagjes er dan wat "lucht" in brengen inderdaad.
pi_198832615
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:21 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Je krijgt een dm :)
Ik kan me voorstellen dat laagjes er dan wat "lucht" in brengen inderdaad.
Ja het is beter omdat het door wat kruinen achter altijd naar buiten springt. Kun je het beter mee laten springen door laagjes.
Jouw bob heb ik een paar keer geprobeerd maar dat valt altijd 'open' .... net als dat ik geen 'pony' kan, ook een kruin, precies in het midden dus altijd middenscheiding. Nou ja scheiding, het valt daar vanzelf open :')
  Moderator zaterdag 3 april 2021 @ 12:42:03 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_198832764
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:17 schreef Molo het volgende:
Intense hekel aan Schippers waar ik eerder wat werkdingen mee heb gehad dus ik hoop echt dat die weg blijft in dit geheel

Van Ark word ik ook zwaar verdrietig van trouwens

Overal van eigenlijk, qua opties
Eindbaas Klaas :D
pi_198833042
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:11 schreef AnneX het volgende:

[..]

Doet James het terras straks ook nog even? nu die toch bezig is. B-)

@:Myraela hierbij roep ik je uit tot Koningin Koekjesbakken en Versieren. _O_
Op het terras mag Moppie niet :P
  zaterdag 3 april 2021 @ 13:25:57 #206
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198833262
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:42 schreef derLudolf het volgende:

[..]

Eindbaas Klaas :D
Ja maar die is foetsie
pi_198833491
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:05 schreef AnneX het volgende:

[..]

Aanrader - verrassing:
Aziatische dressing: Rasp de schil van de limoen, pers de helft van de limoen uit boven een kleine kom en snijd de rest van de limoen in partjes om later mee te garneren. Pers de knoflook of snijd fijn. Voeg per persoon: 20 ml sojasaus, 5 ml sesamolie, 1 tl bruine suiker, 1/2 tl limoenrasp en de teen knoflook toe aan de kleine kom met limoensap. Breng op smaak met peper.

Voor het eerst sinds jaren weer een spijkerbroek aan. w/
Wel een lekker idee, niet bij deze stoof :D
pi_198833495
Ik tilde heleboel kg's op bij het sporten. :9
  zaterdag 3 april 2021 @ 13:48:38 #209
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198833520
Op vakantie in Limburg = vlaai
Al 2 stukken op vandaag :9
Helaas morgen alles dicht maar dan paaslunch bij schoonmoeder dus ook fijn :9
  zaterdag 3 april 2021 @ 13:50:02 #210
221912 minilot
Nancy boy
pi_198833537
@Tele6 Sta in advocaat-in-wording te roeren dus ik hou het kort maar woah, goed loopje jij! O+ Ik over twee weken de halve marathon ja (jij loopt nu een beetje voor ;)) en daarna gewoon maar meteen door met een kilometer per weekendhobbelloopje erbij. Via fartlek en tempoloopjes doordeweeks ondertussen verder werken aan snelheid, maar eerlijk gezegd boeit me dat zo weinig dat ik overweeg de tempotraining te schrappen en gewoon een extra uur fartlek te doen want stukjes voluit sprinten vind ik wél lekker! _O_
  zaterdag 3 april 2021 @ 13:56:14 #211
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198833618
Ik vind fartlek een raar woord.

Verder zijn we al uren bezig en zit er nog geen klodder verf tegen het hout. Ontvetten, plamuren, schuren, afplakken, etc :r Nu is het al laat dus we gaan door met de muur buiten, die heeft prioriteit.

De boomstammeneer was er uiteindelijk een uur te laat. Want zo gaat dat. Ik kreeg een berichtje: "sta bij pomp waar moet ik heen" Gast, echt? Maar goed, toen kwam hij hier aan zonder aanhanger. Hij wist niet dat het zo veel was. Nee sukkel, daar had ik ook niet uitgebreid over gecommuniceerd natuurlijk. Nou goed, hij komt straks nog een keer. Of maandag of volgende week zaterdag. Dat wist hij niet.
O, hij heeft ook nog een potje staan huilen hier want hij voelde zich geroepen om zijn hele levensverhaal tegen me te vertellen. Hij was zijn vrouw vier jaar geleden verloren aan kanker en daar was hij nog niet overheen. Hij had er ruzie over met zijn huidige vriendin. En de rest van zijn levensverhaal weet ik ook. Gelukkig maar :')
Spoilers!
  zaterdag 3 april 2021 @ 13:56:26 #212
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198833621
Jullie loopjes zijn intimiderend man :D
Wel gaaf!

Ik ga nu in nieuwe wandellegging (oude aan tak gescheurd :') ) naar de bakker voor broodhaantjes _O_ _O_ _O_
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 april 2021 @ 13:58:05 #213
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198833645
De 15km in en om Lisse op wandeltempo waren ook fijn :Y)
Op div. plekken al verkeersregelaars _O- om alle bloembollenkijkers goed te verspreiden.
pi_198833654
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 13:56 schreef Molo het volgende:
Jullie loopjes zijn intimiderend man :D
Wel gaaf!

Ik ga nu in nieuwe wandellegging (oude aan tak gescheurd :') ) naar de bakker voor broodhaantjes _O_ _O_ _O_
Dat dus...alleen ga ik plasticafval wegbrengen :D en loop een klein stukje door. Van de week iets te fanatiek oefeningen gedaan en dat vond de knie niet leuk. Dus 2 dagen niets en nu weer door
pi_198833810
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 13:50 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Sta in advocaat-in-wording te roeren dus ik hou het kort maar woah, goed loopje jij! O+ Ik over twee weken de halve marathon ja (jij loopt nu een beetje voor ;)) en daarna gewoon maar meteen door met een kilometer per weekendhobbelloopje erbij. Via fartlek en tempoloopjes doordeweeks ondertussen verder werken aan snelheid, maar eerlijk gezegd boeit me dat zo weinig dat ik overweeg de tempotraining te schrappen en gewoon een extra uur fartlek te doen want stukjes voluit sprinten vind ik wél lekker! _O_
Dan zou ik als ik jou was gewoon meer fartlek gaan doen ja :D
Ik heb m'n fartlek er juist uitgegooid, want ik doe nu weer eens in de week survival en dat is ook krachttraining dus het is wel goed.
Je kunt geloof ik niet eeuwig doorgaan met iedere week een kilometer meer, want op een gegeven moment is de hersteltijd van zo'n afstand (en zo'n tijdlang lopen) zo lang dat je je andere loopjes er niet meer bij in de week gepropt krijgt. Zoiets. Ergens tussen halve marathon en marathon zit dat punt. In het hardlooptopic weten ze dat wel. Dat is iig waarom ik niet verder hoef dan halve marathon. Dan ben ik 2 uur aan het lopen en dat is zat voor op een dag.
pi_198833930
Oh men Lucky daar zit je toch niet op te wachten zo'n heel levensverhaal :|W
pi_198833998
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

Verder zijn we al uren bezig en zit er nog geen klodder verf tegen het hout. Ontvetten, plamuren, schuren, afplakken, etc :r Nu is het al laat dus we gaan door met de muur buiten, die heeft prioriteit.

De boomstammeneer was er uiteindelijk een uur te laat. Want zo gaat dat. Ik kreeg een berichtje: "sta bij pomp waar moet ik heen" Gast, echt? Maar goed, toen kwam hij hier aan zonder aanhanger. Hij wist niet dat het zo veel was. Nee sukkel, daar had ik ook niet uitgebreid over gecommuniceerd natuurlijk. Nou goed, hij komt straks nog een keer. Of maandag of volgende week zaterdag. Dat wist hij niet.
O, hij heeft ook nog een potje staan huilen hier want hij voelde zich geroepen om zijn hele levensverhaal tegen me te vertellen. Hij was zijn vrouw vier jaar geleden verloren aan kanker en daar was hij nog niet overheen. Hij had er ruzie over met zijn huidige vriendin. En de rest van zijn levensverhaal weet ik ook. Gelukkig maar :')
Jeetje ;(
  zaterdag 3 april 2021 @ 14:37:57 #218
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198834012
Dragen jullie dan ook incontinentiematerialen tijdens zo'n fartlek?
pi_198834043
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:

Wat sneu eigenlijk, dat hij nog niet over zijn vrouw heen is en het verhaal met elke willekeurige vreemde wil delen.
En lekker weer van te laat zijn en geen aanhanger mee, typisch. Maar ja, hij is wél komen opdagen :+

Sterkte verder met alle voorbereidingen voor het verven. Verven is leuk *O* Alles daarvoor is gewoon ronduit kut.
pi_198834083
Wauw, wat een afstanden :D

Herinnert me eraan, ik moet straks wel weer eens wat oefeningen doen. Ik heb me voorgenomen elke dag even kort íets te doen. Gewoon 5-10 minuten.

@Vanyel Ja, Tennant is ook O+ , absoluut! Het was gewoon puur de overgang. Ik had ze liever allebei even samen gehad :9~ .

Goed, huis opgeruimd, (of althans, oppervlakkig, maar het ziet er tenminste weer toonbaar uit :') ) , croissantjes gebakken (die eigenlijk niet zo mogen heten want het zijn van die dingen uit de koeling die je zelf in elkaar rolt en het smaakt echt totaal niet naar croissantjes. Afijn...), pannenkoeken gebakken :9 , 'eier'salade gemaakt (met kala namak, echt dat spul is fantastisch :D ), linzensoep gemaakt, zo nog even de stol en de Matzes op tafel...

We wachten nog op 2 vrienden van ons die komen 'lunchen'. Of hoe heet dat, als je dat ergens tussen 15 en 16 uur doet?
pi_198834126
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:46 schreef Candaasje het volgende:
Wauw, wat een afstanden :D

Herinnert me eraan, ik moet straks wel weer eens wat oefeningen doen. Ik heb me voorgenomen elke dag even kort íets te doen. Gewoon 5-10 minuten.

@:Vanyel Ja, Tennant is ook O+ , absoluut! Het was gewoon puur de overgang. Ik had ze liever allebei even samen gehad :9~ .

Goed, huis opgeruimd, (of althans, oppervlakkig, maar het ziet er tenminste weer toonbaar uit :') ) , croissantjes gebakken (die eigenlijk niet zo mogen heten want het zijn van die dingen uit de koeling die je zelf in elkaar rolt en het smaakt echt totaal niet naar croissantjes. Afijn...), pannenkoeken gebakken :9 , 'eier'salade gemaakt (met kala namak, echt dat spul is fantastisch :D ), linzensoep gemaakt, zo nog even de stol en de Matzes op tafel...

We wachten nog op 2 vrienden van ons die komen 'lunchen'. Of hoe heet dat, als je dat ergens tussen 15 en 16 uur doet?
Linner.
Dunch.
pi_198834166
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:50 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Linner.
Dunch.

Mijn vader zei 'late brunch'. Ergo, we gaan morgen brunchgerechten eten tussen 16:00 en 19:00. :')
pi_198834222
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:54 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Mijn vader zei 'late brunch'. Ergo, we gaan morgen brunchgerechten eten tussen 16:00 en 19:00. :')
_O-
pi_198834230
We hadden net de ribben als lunch :9~ Ze waren geweldig O+ Mooi recept van Smokey Goodness :9
pi_198834246
Ik ken het als “dinch”. Vond het best onsmakelijk klinken

Wandeling ging goed. Verleiding weerstaan om er een stukje aan vast te plakken. Zo lekker op het balkon, boek erbij, hopelijk is de zon sterk genoeg.

Arme meneer (maar ook eigenlijk arme vriendin)
pi_198834250
Zijn wij dan de enige dodo's die niet meer dan 1 iemand op bezoek laten komen en/of in ons uppie naar iemand toe gaan of mag je alweer 2 of meer mensen ontvangen?
Ik lees het hier en ik hoor t ook om me heen dat meer dan 1 pers op bezoek inmiddels weer heel normaal is :?
pi_198834312
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:02 schreef Blues het volgende:
Zijn wij dan de enige dodo's die niet meer dan 1 iemand op bezoek laten komen en/of in ons uppie naar iemand toe gaan of mag je alweer 2 of meer mensen ontvangen?
Ik lees het hier en ik hoor t ook om me heen dat meer dan 1 pers op bezoek inmiddels weer heel normaal is :?
Nee hoor, er is sinds november niet meer dan 1 persoon op bezoek geweest hier en ik ga ook overal alleen heen. Jross blijft sowieso liever thuis, dus dat is makkelijk praten voor mij 8-)
pi_198834317
quote:
Het is sowieso een advies en mensen uit een gezin beschouw ik ook als een.
pi_198834333
quote:
Vorige maand ben ik met mijn man op bezoek geweest bij mijn ouders in de tuin, op afstand en maar een half uurtje.
Verder ga ik altijd alleen.
En er komt sowieso al 1 jaar lang niemand meer op bezoek :+
pi_198834346
Wij gaan voor het eerst sinds december ergens samen heen, morgen. Er is in die maanden ook nooit meer dan 1 iemand per keer/per dag (misschien zelfs wel per week :') ) hier geweest.
pi_198834390
Waterverf op koekjes is wel tof. En toen besloot ik te oefenen met randjes en maakte ik overal een chaos van. :')

pi_198834413
Hier ook maar 1 per dag en vaak ook 1 per week en soms pet 2 welen. Afgelopen woensdag was mijn hulp er (ook een soort bezoek) maar toen was ik er een groot deel van de tijd niet thuis, en later kwam een vriendin wat brengen en die is ca 30 min binnen geweest
  zaterdag 3 april 2021 @ 15:19:24 #233
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_198834463
Wat is het toch geweldig weer vanmiddag O+
50km gefietst *O*

En wij zien 1 gezin als 1 en dan nog echt niet wekelijks ofzo.
pi_198834465
quote:
Ik heb het tot 2 weken terug volgehouden. Nu doe ik 1 huishouden.

Ik kan het mezelf gewoon niet uitleggen waarom ik minder risico zou lopen of zou verspreiden als ik alleen zou gaan. Alles wat ik heb, heeft m'n vriend ook. Alles wat ik mee terug zou nemen, krijgt m'n vriend ook.
pi_198834468
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:14 schreef Myraela het volgende:
Waterverf op koekjes is wel tof. En toen besloot ik te oefenen met randjes en maakte ik overal een chaos van. :')

[ afbeelding ]
Prachtig (waar is de chaos dan? Niet op deze koekjes(
pi_198834484
quote:

[ afbeelding ]
Ik zie geen chaos hoor, ziet er mooi uit ^O^
pi_198834505
Ik keek van de week wel vreemd op. Vriend van de familie werd 86. Zijn vrouw is 85. Dochter en schoondochter waren ‘s morgens op bezoek. Eind van de middag kwam andere schoondochter met klein en achterkleinkinderen. Later kwam kleinzoon ook en vervolgens bleef iedereen eten o|O
pi_198834521
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Prachtig (waar is de chaos dan? Niet op deze koekjes(
Die liggen subtiel achterin. :D Ik wilde zo'n net randje om het af te werken. Maar dat werd een soort grote blob.

zaterdag 3 april 2021 @ 15:27:02 #239
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198834560
quote:
Precies wat ik wilde posten.
pi_198834569
quote:

[ afbeelding ]
Ik vind ze echt heel mooi!
En die met 't versierde randje die het dichtst bij ligt ziet er ook hartstikke mooi uit.
pi_198834601
@Myraela Beeldschoon _O_ ^O^
Hoe heb je de koekjes 6-kantig gekregen?
Met een uitsteker en dan loopt het deeg niet uit?
pi_198834632
@Lucky-Strike omdat je je verheugde 😉 op schilderen hoopte ik dat het voorwerk van schuren en gronden en plamuren al gedaan was. Bummer voor jullie.
En dan die houtmeneer.😢
pi_198834732
Maar wat voor kwatta heb je gekregen Lucky?

Wij zijn een boomstronk aan het uitgraven. Iedere dag een beetje.
pi_198834739
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:29 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela Beeldschoon _O_ ^O^
Hoe heb je de koekjes 6-kantig gekregen?
Met een uitsteker en dan loopt het deeg niet uit?
Ja, m'n vriend maakt de uitstekers met de 3D-printer. En dan het suikerkoekjes deeg van Laura's Bakery. Superfijn deeg. Je moet er alleen wat smaak in gooien, want anders is het alleen zoet. Ik doe er vaak speculaaskruiden in of geraspte citrusschil. Of een gedeelte van het bloem door cacao vervangen, ook lekker.
pi_198834757
Wát een prachtige koekjes, Myra :o Echt beeldschoon _O_
pi_198834765
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Ja, m'n vriend maakt de uitstekers met de 3D-printer. En dan het suikerkoekjes deeg van Laura's Bakery. Superfijn deeg. Je moet er alleen wat smaak in gooien, want anders is het alleen zoet. Ik doe er vaak speculaaskruiden in of geraspte citrusschil. Of een gedeelte van het bloem door cacao vervangen, ook lekker.
Dan hebben jullie beiden eer van jullie werk. *;
  zaterdag 3 april 2021 @ 15:42:17 #247
221912 minilot
Nancy boy
pi_198834788
@Myraela Kijk, zelfgemaakte gele benzine! *O*
  zaterdag 3 april 2021 @ 15:42:50 #248
221912 minilot
Nancy boy
pi_198834796
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:23 schreef Myraela het volgende:

[..]

Die liggen subtiel achterin. :D Ik wilde zo'n net randje om het af te werken. Maar dat werd een soort grote blob.

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
:o
Edit, verkeerd gequote, ik bedoelde uiteraard jouw eigen veel toffere koekjes O+
pi_198834853
Oehoeh, om 18 uur begint in Caīro de verhuizing van 22 farao’s naar een nieuw museum. Was al op zoek naar een zender die dat zou uitzenden, maar gewoon op het eigen youtube kanaal van experience egypt. Geloof dat vanavond maar een boterham ga eten, kost weinig tijd om dat klaar te maken
pi_198834928
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:42 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Kijk, zelfgemaakte gele benzine! *O*
[ afbeelding ]
En, lekker? Ziet er wel beter uit.
pi_198835005
Ik heb geloof ik nog nooit advocaat gehad! Ben ook wel benieuwd nu...

Wij zijn bezig aan een experiment natuurlijk paaseieren verfen. Witte en bruine eieren in rode bessensap, spinazievocht en Kurkuma water... Met en zonder bloemetjes in panties...
pi_198835060
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:42 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Kijk, zelfgemaakte gele benzine! *O*
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit.
Vandaag of morgen eindelijk eens advocaat (wel gewoon k&k) proberen :9
  zaterdag 3 april 2021 @ 16:08:12 #253
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198835076
Zit hier een kind te stuiteren "DIT IS GAAF" na een aflevering met een AI-levensvorm, tijdreizen, transfiguratie, super-sonisch snel kunnen rennen en Nerds.
  zaterdag 3 april 2021 @ 16:30:54 #254
221912 minilot
Nancy boy
pi_198835300
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:53 schreef Myraela het volgende:

[..]

En, lekker? Ziet er wel beter uit.
Yup! :9 Maar had ook niet anders verwacht met een grote hoeveelheid wodka, suiker, vanille en twaalf eidooiers O+ Nu eens bedenken wat ik met al dat overgebleven eiwit ga doen indien geen zin in meringue en pavlova..
pi_198835540
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:30 schreef minilot het volgende:

Yup! :9 Maar had ook niet anders verwacht met een grote hoeveelheid wodka, suiker, vanille en twaalf eidooiers O+ Nu eens bedenken wat ik met al dat overgebleven eiwit ga doen indien geen zin in meringue en pavlova..
Hoe kan je nou geen zin hebben in meringue? :o Dat vind ik zoooo lekker _O_

Ik had gisteren Nigella blauwe bessentoetje met echt een enorme kwak eiwitschuim dat de oven in ging :9
Maar daar heb je het eigeel van nodig in de custardbodem, dus dat werkt niet :+
  zaterdag 3 april 2021 @ 16:56:25 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198835595
quote:

[ afbeelding ]
Awesome!
  zaterdag 3 april 2021 @ 16:58:03 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198835613
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:38 schreef Myraela het volgende:

[..]

Wel tof dat dat dus eigenlijk zo'n gezamenlijk project is :D
  zaterdag 3 april 2021 @ 16:59:20 #258
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198835626
Ja, wij gaan vanavond de regels overtreden. Jammer dan. We zijn een week of zes geleden ook samen daar geweest maar dat was eigenlijk gewoon mantelzorg dus anders. Nu niet. Dit is echt, echt overtreding.

De kwatta die ik kreeg was een tablet melk en een tablet melk hazelnoot. Zou ik zelf niet kopen maar is prima zo.

@Myreala, dit zijn je mooiste koekjes tot nu toe. Wat een plaatjes zeg O+
Spoilers!
  zaterdag 3 april 2021 @ 17:02:26 #259
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198835658
Ik moest nog paaseitjes hebben want paaseitjes zoeken natuurlijk morgen

Vijfde winkel had ze, echt álles was geplunderd. Nog nooit meegemaakt dat joh :o
pi_198835772
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 17:02 schreef Molo het volgende:
Ik moest nog paaseitjes hebben want paaseitjes zoeken natuurlijk morgen

Vijfde winkel had ze, echt álles was geplunderd. Nog nooit meegemaakt dat joh :o
Yo die palmolie is echt smerig man. Soort smeulend plastic ofzo. :r

Mijn octopus is nu aan het stoven in de saus :9
  zaterdag 3 april 2021 @ 17:13:27 #261
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198835800
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 17:11 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Yo die palmolie is echt smerig man. Soort smeulend plastic ofzo. :r

Mijn octopus is nu aan het stoven in de saus :9
Walgelijke zut hč, dapper dat je doorgezet hebt. Benieuwd hoe je het vindt!

Ik heb vanmiddag, living on the edge want stond zeven dagen in de koelkast, laatste restje opgegeten :9

Heb je een hele octopus? :9~
pi_198835836
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 17:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Walgelijke zut hč, dapper dat je doorgezet hebt. Benieuwd hoe je het vindt!

Ik heb vanmiddag, living on the edge want stond zeven dagen in de koelkast, laatste restje opgegeten :9

Heb je een hele octopus? :9~
Ik had 2 gigantische tentakels. Is de eerste keer dat ik octopus klaar maak. :o Interwebz zegt flink stoven dus we eten over een uur. Ofzo. Of anderhalf. Als het klaar is.

Had hier wel de achterdeur open en de afzuigkap aan tegen de meur :o

Ben benieuwd :9 Trek :9
pi_198835840
Altijd trek :')
  zaterdag 3 april 2021 @ 17:17:38 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198835865
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 17:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Ik had 2 gigantische tentakels. Is de eerste keer dat ik octopus klaar maak. :o Interwebz zegt flink stoven dus we eten over een uur. Ofzo. Of anderhalf. Als het klaar is.

Ja ik heb het nog nooit zelf aangedurfd maar klinkt heeeeeeeeeeerlijk
Heel benieuwd, pics please!

Saus met alles eerbij ruikt wel goed toch? Of nog steeds de lucht van verbrande sloppenwijken?
pi_198835931
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 17:17 schreef Molo het volgende:

[..]

Ja ik heb het nog nooit zelf aangedurfd maar klinkt heeeeeeeeeeerlijk
Heel benieuwd, pics please!

Saus met alles eerbij ruikt wel goed toch? Of nog steeds de lucht van verbrande sloppenwijken?
Het ruikt hier wel naar eten, met een toets sloppenwijk. Maar komt omdat de afzuigkap kuttig is.

Ik ga mijn best doen voor foto :9 Uit eindelijk straks met octopus, kabeljauw en garnalen. Als de octopus niet lukt of debiel taai blijft dan is er alsnog wel genoeg vulling voor 2 flinke porties. Schep ik gewoon de vulling eruit en vries ik de rest van de saus in. :9

Interwebz had een solide verhaal over dat octopus meer spierweefsel heeft dan vis omdat het geen skelet heeft en daardoor moet stoven omdat de eiwtten gelatine moet worden. Ofzo. Daarom. Invriezen en ontdooien helpt ook. Want water zet uit. Dus dat deed ik ook.
pi_198835939
Nu ga ik lemoncurd maken, voor morgen. Dat schuurt tegen 'bakken' aan, dus ben benieuwd of het lukt.

:')
  zaterdag 3 april 2021 @ 17:49:29 #267
63722 z80
I fink you freaky
pi_198836283
quote:
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_198836316
Ik zag geweldige koekjes _O_

Net heerlijk gewandeld, ook door bloesems maar zonder publiek.
Nu bezig met koken van het menu van Da Vinci*
  zaterdag 3 april 2021 @ 18:15:18 #269
63722 z80
I fink you freaky
pi_198836659
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:06 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nee hoor, er is sinds november niet meer dan 1 persoon op bezoek geweest hier en ik ga ook overal alleen heen. Jross blijft sowieso liever thuis, dus dat is makkelijk praten voor mij 8-)
Nee, hier in huis nog geen bezoek gehad. En af en toe ga ik naar mijn ouders. Verder is het een heel klein wereldje geworden.
  zaterdag 3 april 2021 @ 18:16:53 #270
63722 z80
I fink you freaky
pi_198836681
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 17:15 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Bij de diepvries octopus kan het met minder lang stoven. Even koken kan ook. Bij een verse octopus moet het zeker lang opstaan. Anders is er niet doorheen te komen.
pi_198836683
Wij krijgen morgen voor het eerst iemand op bezoek. Opa en oma.
En ik ben een keer alleen naar het nieuwe huis van vrienden geweest en vorige week 1x samen.
Dus ook hier laat gestart met dat gebeuren.
pi_198836723
Ik zie net een filmpje van iemand die haar kat shampoot met speciale kattenshampoo en dan föhnt. En dat doet ze elke 2 weken anders blijft de kat niet zo mooi wit.

Maar katten wassen zichzelf toch al? Is dat niet genoeg?

Kattenliefhebbers hier, help.
pi_198836742
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik zie net een filmpje van iemand die haar kat shampoot met speciale kattenshampoo en dan föhnt. En dat doet ze elke 2 weken anders blijft de kat niet zo mooi wit.

Voor wie moet de kat mooi wit zijn?
Katten wassen zichzelf :Y
Ik heb 1x een kat gewassen omdat ie in iets heel vies had gelegen in de tuin.
pi_198836782
quote:

Kat boeit het niet of hij wit is of niet. Als je maar vaak genoeg wast kan ik me voorstellen dat die huid gaat reageren en de kat eerder ‘vettig’ is.

Ik heb nog nooit een volwassen kat gewassen (ook al omdat ik mijn handen liefheb). En kittens alleen maar als ze erg vies zijn van diarree. Een kat die vol vlooien zit wordt soms ook een keer gewassen.

Maar verder is het onzin. Als poes van water houdt hoeft daar geen shampoo in.
pi_198836826
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Kat boeit het niet of hij wit is of niet. Als je maar vaak genoeg wast kan ik me voorstellen dat die huid gaat reageren en de kat eerder ‘vettig’ is.

Ik heb nog nooit een volwassen kat gewassen (ook al omdat ik mijn handen liefheb). En kittens alleen maar als ze erg vies zijn van diarree. Een kat die vol vlooien zit wordt soms ook een keer gewassen.

Maar verder is het onzin. Als poes van water houdt hoeft daar geen shampoo in.
Het stomme is dat de poes het niet eens leuk leek te vinden. Ze sloot zichzelf en poes op in de douchecabine en poes leek pas weer tevreden toen ze droog was. :{
  zaterdag 3 april 2021 @ 18:28:57 #276
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198836830
Wij wasten onze spierwitte (niet albino) Maine Coon ook hoor, als ie weer eens door de sloot gebaggerd had om ratten te jagen...

Kleine jaguar heb je dan om in bedwang te houden....
  zaterdag 3 april 2021 @ 18:29:53 #277
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198836845
Hier zalig op eerste Paasdag met het gezin door de teststraat O+
Kind hoest en is in contact geweest met een positiefje

Ben benieuwd wel
  zaterdag 3 april 2021 @ 18:31:47 #278
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198836863
quote:

Mensen :')
pi_198836867
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:28 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Het stomme is dat de poes het niet eens leuk leek te vinden. Ze sloot zichzelf en poes op in de douchecabine en poes leek pas weer tevreden toen ze droog was. :{
Sneu ;(

quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:29 schreef Molo het volgende:

Ben benieuwd wel
Knus :D Hopelijk komt ze/jullie niet bij de club erbij.
pi_198836871
Katten nog nooit gewassen, alleen soms kont schoongemaakt wanneer nodig.

Kat van mijn nichtje stapt gezellig mee onder de douche
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 3 april 2021 @ 18:33:59 #281
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_198836886
Poes wachtte altijd bij de douche totdat je eruit was om vervolgens de douchebak schoon te likken. :+
Maar o wee als je de kraan open deed. Dan rende ze weg.
  zaterdag 3 april 2021 @ 18:34:12 #282
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198836888
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Sneu ;(
[..]

Knus :D Hopelijk komt ze/jullie niet bij de club erbij.
Binnenkort staat mijn vaccinatie gepland dus beter niet. En beter helemaal niet natuurlijk _O-

Maar goed, ze ging juichen toen ik zei dat we gingen testen met zijn allen.
Vorige keer was ze al boos toen zij niet 'mocht' toen Koos en ik ons lieten testen _O- :')
  zaterdag 3 april 2021 @ 18:34:49 #283
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198836896
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:33 schreef borisz het volgende:
Poes wachtte altijd bij de douche totdat je eruit was om vervolgens de douchebak schoon te likken. :+
Maar o wee als je de kraan open deed. Dan rende ze weg.
Dat deed ik als kind ook bij de douchedeuren _O-

Lekker koud _O-
pi_198837071
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:34 schreef Molo het volgende:

Binnenkort staat mijn vaccinatie gepland dus beter niet. En beter helemaal niet natuurlijk _O-

Vorige keer was ze al boos toen zij niet 'mocht' toen Koos en ik ons lieten testen _O- :')
:D :D dat is wel erg grappig.
  zaterdag 3 april 2021 @ 18:52:58 #285
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198837155
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:47 schreef Isabeau het volgende:

[..]

:D :D dat is wel erg grappig.
En props voor de GGD medewerkers, die hielpen/werkten echt fantastisch ^O^
pi_198837279
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:34 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat zou wel jammer zijn ja, als je dan de prik niet kunt halen.

En kind komt wel terug van haar gejuich als die staaf in haar neusje gaat _O-
  zaterdag 3 april 2021 @ 19:06:10 #287
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198837322
Ik stelde voor om perzik door de lasagna te doen. Kind zei nee.
pi_198837336
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 19:06 schreef fietsie het volgende:
Ik stelde voor om perzik door de lasagna te doen. Kind zei nee.
Jij bent de ouder. Hammer down :(
  zaterdag 3 april 2021 @ 19:11:28 #289
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198837407
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Dat zou wel jammer zijn ja, als je dan de prik niet kunt halen.

En kind komt wel terug van haar gejuich als die staaf in haar neusje gaat _O-
Ze vond vaccinaties en bloed aftappen laatste keer ook leuk

Ik ben benieuwd :D
pi_198837418
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 19:11 schreef Molo het volgende:

[..]

Ze vond vaccinaties en bloed aftappen laatste keer ook leuk

Ik ben benieuwd :D
Ik snap het wel. Herinner me nog mijn dikke tranen toen ik een jaar of vijf was en een (niet spoedeisende) operatie werd uitgesteld _O-
  zaterdag 3 april 2021 @ 19:14:35 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198837444
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik snap het wel. Herinner me nog mijn dikke tranen toen ik een jaar of vijf was en een (niet spoedeisende) operatie werd uitgesteld _O-
Toch een momentje om te shinen ofzo wat je dan misloopt :D
pi_198837554
Lange dag gehad, wel bijgelezen, helft vergeten.
Práchtige koekjes, @Myraela, ik zou ze inlijsten. En ik hou ook van zoete wijn, moet wel rood zijn.
@jager wat vervelend dat de Duitser ziekig is. 't Is ook bij jullie net vakantie denk ik?
@minilot & @Tele6, respect voor de hardloopafstanden hoor. Vroeger liep ik ook wel zulke stukken, ka er wel met weemoed aan terugdenken maar ben te lui om het weer te gaan doen :D
@Lonaa, lemoncurd is mij ook gelukt! Tip: die schil heel fijn hakken, het wordt niet zacht ofzo.

Nou, de rest ben ik vergeten, excuus.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_198837572
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 18:29 schreef Molo het volgende:

Ben benieuwd wel
Oei duimen, alle boodschappen al binnen?

@Jägartrut; ook duimen, misschien hebben jullie reeds uitslag.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
  zaterdag 3 april 2021 @ 19:27:42 #294
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198837604
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:

[..]

Oei duimen, alle boodschappen al binnen?

@:Jägartrut; ook duimen, misschien hebben jullie reeds uitslag.
Yes!
Komt wel goed, en anders bestellen we gewoon wat zut

@sigme in Nederland is geen paasvakantie trouwens. Geen idee of dat in België wel bestaat
pi_198837611
@sigme mijn recept zei 'zeven'. Dat heb ik gedaan. Hij smaakt goed en was goed lobbig dus :9
@Molo bohhhhhhh. Goede visstoof zeg! :9 De octopus was niet taai, ook niet glibberig zacht. Nog wel wat bite maar wel makkelijk door te bijten, zeg maar. Er is visstoof over. :9 Als jij m 7 dagen kan bewaren, kan ik het best woensdag eten. Of donderdag. Of invriezen.
pi_198837620
Oh en geen foto want stoof is soberso niet te fotograferen natuurlijk en ik kan dat helegaar niet.
pi_198837621
Ik stond dus netjes om 6u op, rondje lopen, koffie, naar Duitsland. Mooi op tijd, niet enorm druk. Groot boodschappen gedaan, met veel lekker Duits brood.
Op de terugweg langs het slachthuis. Deze keer waren de lammeren niet zo klein bleek, dus het was nog wel even proppen om alles in de auto te krijgen bovenop als Duitse etenswaren :+

Eenmaal thuis dan maar eens paasontbijt:

D'r kwamen natuurlijk nog wat gekookte eitjes bij.

Gister was ik in Stad op de Vismarkt en heb ik een dorade meegenomen. Dus die moest op.

Met een opgewarmd restje rijst, ik heb de pietverdrietpreken daarover gemist en ben er nog nooit aan doodgegaan.
  zaterdag 3 april 2021 @ 19:32:00 #298
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198837664
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 19:28 schreef Lonaa het volgende:
@:sigme mijn recept zei 'zeven'. Dat heb ik gedaan. Hij smaakt goed en was goed lobbig dus :9
@:Molo bohhhhhhh. Goede visstoof zeg! :9 De octopus was niet taai, ook niet glibberig zacht. Nog wel wat bite maar wel makkelijk door te bijten, zeg maar. Er is visstoof over. :9 Als jij m 7 dagen kan bewaren, kan ik het best woensdag eten. Of donderdag. Of invriezen.
Topppppp

*O*
  zaterdag 3 april 2021 @ 19:33:49 #299
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198837679
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 april 2021 19:28 schreef sigme het volgende:
Ik stond dus netjes om 6u op, rondje lopen, koffie, naar Duitsland. Mooi op tijd, niet enorm druk. Groot boodschappen gedaan, met veel lekker Duits brood.
Op de terugweg langs het slachthuis. Deze keer waren de lammeren niet zo klein bleek, dus het was nog wel even proppen om alles in de auto te krijgen bovenop als Duitse etenswaren :+

[ afbeelding ]

Gister was ik in Stad op de Vismarkt en heb ik een dorade meegenomen. Dus die moest op.
[ afbeelding ]
Met een opgewarmd restje rijst, ik heb de pietverdrietpreken daarover gemist en ben er nog nooit aan doodgegaan.
Wat ziet dat er knus en lekker en gezellig uit ^O^
  zaterdag 3 april 2021 @ 19:34:01 #300
63722 z80
I fink you freaky
pi_198837683
quote:
2s.gif Op zaterdag 3 april 2021 19:28 schreef Lonaa het volgende:
@:sigme mijn recept zei 'zeven'. Dat heb ik gedaan. Hij smaakt goed en was goed lobbig dus :9
@:Molo bohhhhhhh. Goede visstoof zeg! :9 De octopus was niet taai, ook niet glibberig zacht. Nog wel wat bite maar wel makkelijk door te bijten, zeg maar. Er is visstoof over. :9 Als jij m 7 dagen kan bewaren, kan ik het best woensdag eten. Of donderdag. Of invriezen.
Octopus armen worden ook niet glibberig. Het is puur spierweefsel. Vandaar dat je het ook moet stoven of sudderen.
pi_198837688
quote:
7s.gif Op zaterdag 3 april 2021 19:28 schreef sigme het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Heb je nou echte paashaantjes? :o Nostalgie O+ En wat is dat met het rode balletje in het midden?

En ooit, ooit ga je dood en heeft Pietverdriet gelijk dat je na het eten van opgewarmde rijst dood gaat.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')