Je moet wel de jonge, kleine hebben. Niet die grote knikkersquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:48 schreef Blues het volgende:
Ik hou niet zo van kapucijners (spellingscontrole zegt met een k) vond het ook het minst van onze oud hollandse rijsttafel.. wel gegeten maar het moet miss wel lekkerder kunnen of zo. Was zo droog!
Ik had een blik van AH en deze waren niet droog. Het scheelt ook wel dat je ze eet tegelijkertijd met iets vochtigs.quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:48 schreef Blues het volgende:
Ik hou niet zo van kapucijners (spellingscontrole zegt met een k) vond het ook het minst van onze oud hollandse rijsttafel.. wel gegeten maar het moet miss wel lekkerder kunnen of zo. Was zo droog!
Hansjequote:Op vrijdag 2 april 2021 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poezennieuws![]()
Hans doet het prima. Is een blij, gezellig en aanhankelijk poesje. Er zit nog wel een pietsje angst in maar minder dan ik had kunnen voorspellen. Ze is echt altijd hongerig, zelfs nadat ze net heeft gegeten.
Ze is al een aantal keer op ontdekkingstocht door het huis geweest. Dat doet ze best goed. Wel in ruil voor snoepjes uiteraard. Vandaag had ze weinig interesse in exploring en ging ze liever weer naar de keuken. Ook goed.
Hansje is erg geīnteresseerd in Piep maar Piep moet er nog steeds niets van weten. Piep blijft lelijk doen aan haar kant van de deur. We wachten maar tot dat stopt ofzo.
Die Hans inhaleert haar eten bijna, zo snel gaat het op. Ik dacht dat Piep schrokte maar het kan nog erger.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hansje![]()
Die eet wat ze te pakken kan krijgen en moet leren dat ze vanaf nu gewoon altijd eten heeft en nooit meer honger hoeft te lijden![]()
Arme Piep. Is ook wennen voor haar. Heb je feliway inmiddels geprobeerd? Ik heb geen aandelen maar kan het echt aanraden.
Ik heb nog wel stekkers liggen volgens mij. Hier worden ze niet meer gebruiktquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die Hans inhaleert haar eten bijna, zo snel gaat het op. Ik dacht dat Piep schrokte maar het kan nog erger.
Ik heb nog steeds geen feliway geprobeerd. Ik moet me nog eens inlezen. Ik heb weinig zin om 4 stekkers a 25 euro per stuk te moeten kopen. Maar ja, als dat de oplossing is moet het maar.
Piep doet het overigens prima als ze niet bij De Deur is hoor. Ze heeft geaccepteerd dat 1/3 van haar territorium niet meer bestaat.
Nķg niet!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef minilot het volgende:
Oh Hansje!
En voor de statistieken van @:AnneX: het bord van J. bevat ongeveer anderhalf keer meer avondeten dan het mijneOok niet zo gek natuurlijk, we hebben niet bepaald een vergelijkbaar postuur
Vijfenveertig kilo afgevallen nu geloof ik. Gaat wel langzamer maar het gaat nog steeds!quote:
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
En toen ze allebei tegelijk gingen heb ik de afzuigkap aangezet
Oh damn! Wat supergaaf zeg, echt knap!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:15 schreef minilot het volgende:
[..]
Vijfenveertig kilo afgevallen nu geloof ik. Gaat wel langzamer maar het gaat nog steeds!![]()
Maar goed, dan nog altijd een enorm verschil in lengte tussen ons natuurlijk
Oeh, mag ik ze lenen?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel stekkers liggen volgens mij. Hier worden ze niet meer gebruikt
Och, ik zat op mijn hoogste gewicht maar iets van acht kilo bij J.'s huidige gewicht vandaan hoor!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh damn! Wat supergaaf zeg, echt knap!
En ja joh, was grapje. Ik mag hopen dat jullie nooit zelfde gaan wegen 😅
Vier stekkers is prijzig ja.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Die Hans inhaleert haar eten bijna, zo snel gaat het op. Ik dacht dat Piep schrokte maar het kan nog erger.
Ik heb nog steeds geen feliway geprobeerd. Ik moet me nog eens inlezen. Ik heb weinig zin om 4 stekkers a 25 euro per stuk te moeten kopen. Maar ja, als dat de oplossing is moet het maar.
Piep doet het overigens prima als ze niet bij De Deur is hoor. Ze heeft geaccepteerd dat 1/3 van haar territorium niet meer bestaat.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, Hans is een buikkroelkatZe was even niet gecharmeerd van aaien aan haar zij maar toen ze een keer goed had gepoept was dat over. De stank die dat kleine ding kan produceren is niet mals trouwens. En toen ze allebei tegelijk gingen heb ik de afzuigkap aangezet. Ze krijgen nooit deze brokjes meer.
Ohquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:23 schreef minilot het volgende:
[..]
Och, ik zat op mijn hoogste gewicht maar iets van acht kilo bij J.'s huidige gewicht vandaan hoor!
Oh en @:Lonaa ik ben dan weliswaar niet linkshandig maar ik kan ook alleen dunschillen met jouwes en niet met zo'n enge andere
* Molo legt doos lucifers op de slaapkamerquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
![]()
Bij heel erge stank strijk ik altijd een lucifer af. Zwavel wat verbrandt maakt een bepaalde verbinding aan die de stinkerij haast magisch doet verdwijnen.
Ik heb mijn oudjes er doorheen geholpen. Ze glashard laten liegen over de ontvangen brief.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik moest net even gniffelen om het bericht over de mensen uit 1947 en 1948 dat de brief dinsdag pas komt maar ze de afspraak al mogen plannen voor vaccinatie. Er staat op AD: "De GGD roept mensen uit deze groep op om de afspraak in te plannen via www.coronavaccinatie-afspraak.nl". En erbij dat dat de voorkeur heeft boven telefonisch.
Ga je naar die site, klik je op starten bij de vragen, is de eerste vraag "heb je een uitnodiging ontvangen", klik je nee (want die komt dinsdag pas) en komt er "u kunt nog geen afspraak inplannen."![]()
En ik snap wel dat ze dat nog niet hebben aangepast enzo, maar hoe moeilijk is het om er één vraagje bij te knallen dat als je nee zegt, volgende vraag is "bent u geboren in 1947 of 1948". Ga je die oudjes al naar de site sturen, maak je die site ook nog onduidelijk..
Ik moet het vragen... wie poept er in bed?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:28 schreef Molo het volgende:
[..]
* Molo legt doos lucifers op de slaapkamer
Wie niet?!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet het vragen... wie poept er in bed?
Ikquote:
Vast wel! Zo niet bewust, dan toch zeker wel terwijl je slaapt!quote:
Aan Pieps kant is dat de gang. En daar is geen stopcontactquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vier stekkers is prijzig ja.
Hoe groot is de kamer met De Deur? Anders daar alleen een stekker? Of een flacon in spuit vorm kopen en die ruimte daarmee sprayen?
Ik denk dat ik het in de ochtend écht wel in de gaten zou hebben als er poep in mijn bed lagquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Vast wel! Zo niet bewust, dan toch zeker wel terwijl je slaapt!
Ik heb er nu 1 gevonden, ga morgen even op zoek naar nummer 2.maar bedenk me dat ik die misschien heb weggedaan omdat die veel gebruikt en viezig was.quote:
Hehe, ik geloof het ook!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bespeur een poep-miscommunicatie.
Dit zaakje stinkt inderdaad.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bespeur een poep-miscommunicatie.
Oh dat is tof zeg!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb er nu 1 gevonden, ga morgen even op zoek naar nummer 2.maar bedenk me dat ik die misschien heb weggedaan omdat die veel gebruikt en viezig was.
Ik stuur deze in ieder geval wel op dinsdag
In mijn wereld is scheetjes laten niet het hetzelfde als poepen. In en uit het bedquote:
Hier was het alleen schokkend dat de Albert Heijn in het dorp al om 7 uur dicht ging. Als zelfs ambtenaren gewoon werken, moeten supermarken ook gewoon tot laat open blijven.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh en ik ben vandaag in Aldi, AH en Makro geweest en het was ietsje drukker dan normaal. Zeker niet wereldschokkend.
Volgens mij is dat wettelijk zo geregeld. Een gemeente kan er zelf van afwijken, maar landelijk is 19 uur.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:38 schreef Myraela het volgende:
Hier was het alleen schokkend dat de Albert Heijn in het dorp al om 7 uur dicht ging. Als zelfs ambtenaren gewoon werken, moeten supermarken ook gewoon tot laat open blijven. [ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef Myraela het volgende:
Naar een Albert Heijn ietsje verderop geweest. En m'n vriend morgen weer naar de stad sturen. Want ik wist niet eens dat ze geen vodka bij de Albert Heijn verkopen.Zo weinig drink ik dus.
Ik bedoelde wel echt poepen, jij niet?quote:
Beter.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef minilot het volgende:
Na vorig jaar ook dit jaar opnieuw de supermarkten open op tweedepaas in dit gereformeerde dorpVooruitgang
Oh cool!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:42 schreef minilot het volgende:
Achgut!
Ik doneer morgen wat van onze wodkastash aan een paasachtig doel:
https://www.juliusjaspers.nl/advocaat-van-cees/
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:42 schreef minilot het volgende:
[..]Achgut!
Ik doneer morgen wat van onze wodka-stash aan een paasachtig doel:
https://www.juliusjaspers.nl/advocaat-van-cees/
Ga toch weg met je niet gemeendequote:
Oh echt niet? Ik ben echt verzot op advocaat!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Oh cool!
Lijkt me wel gaaf om zelf te maken. Al lust ik het niet, dus begin er maar beter niet aan.
Tante had gisteren geen kleine advocaat glaasjes. Halfvol wijnglas is ook half vol (want er moet ruimte voor slagroom blijven), vond ze. Vond ik ookquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:46 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh echt niet? Ik ben echt verzot op advocaat!Bij voorkeur gewoon in een grote kom en doen alsof het vanillevla is
Ik ben nooit over de fase heen gegroeid dat je een keer bij oma een hapje proeft en je vervolgens afvraagt waarom al die volwassen mensen gele benzine naar binnen lepelen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:46 schreef minilot het volgende:
Oh echt niet? Ik ben echt verzot op advocaat!Bij voorkeur gewoon in een grote kom en doen alsof het vanillevla is
Evolutiequote:Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef minilot het volgende:
Na vorig jaar ook dit jaar opnieuw de supermarkten open op tweedepaas in dit gereformeerde dorpVooruitgang
Wat Cat allemaal zegtquote:Op vrijdag 2 april 2021 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poezennieuws![]()
Hans doet het prima. Is een blij, gezellig en aanhankelijk poesje. Er zit nog wel een pietsje angst in maar minder dan ik had kunnen voorspellen. Ze is echt altijd hongerig, zelfs nadat ze net heeft gegeten.
Ze is al een aantal keer op ontdekkingstocht door het huis geweest. Dat doet ze best goed. Wel in ruil voor snoepjes uiteraard. Vandaag had ze weinig interesse in exploring en ging ze liever weer naar de keuken. Ook goed.
Hansje is erg geīnteresseerd in Piep maar Piep moet er nog steeds niets van weten. Piep blijft lelijk doen aan haar kant van de deur. We wachten maar tot dat stopt ofzo.
Koop nog een tv.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:49 schreef fietsie het volgende:
Met een puber heb je dus gewoon echt -geen- tv-avond voor jezelf meer
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ga toch weg met je niet gemeendesmiley
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:52 schreef minilot het volgende:
Iets anders.. We zijn hier afgelopen week na vijftien jaar uitstellen dan toch eindelijk eens aan Star Trek begonnen. Ik dacht dat ik het intens saai zou vinden, maar ben nu na acht (van de miljard) afleveringen al om en ik vind het zalig!
Wat ik niet had ingecalculeerd is dat ik me zo danig zou verlustigen aan William Shatner als Captain Kirk, aangezien ik Shatner als kind van de late 80's/vroege 90's vooral kende als creepy dude uit het weerzinwekkend stupide Rescue 911
Maar oeh, in 1966 als kapitein van de Enterprise.. J. en ik zitten zwijmelend op de bank!
Zorgen dat ze snel met vriendjes of vriendinnetjes onzedelijke dingen gaat doen. Heb jij je tv weer voor jezelfquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:49 schreef fietsie het volgende:
Nou, ik vind tot dusver dat eerste seizoen uit 1966 hartstikke kijkbaar qua tempo en tofheid! Valt me reuze meequote:Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef Myraela het volgende:
Sowieso oude series, daar kun je toch niet meer normaal naar kijken.
Sinds m'n paniek hou ik niet meer van het gevoel dat alcohol me geeft, dus écht genieten van alcohol doe ik niet meer. Maar qua smaak hield ik altijd van zoete dingen. Dessertwijn of gewoon de goedkoopste zoete huiswijn. Cocktails waren ook altijd fijn. En in de zomer op een warme dag een heel licht biertje, of kriekje.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:54 schreef minilot het volgende:
Dat concept van 'advocaatglaasjes' heb ik nooit zou begrepen. Een kwart fles vind ik serieus een prima portiegrootte
@:Myraela Wat vind je qua alcohol wél lekker? Of überhaupt niks?
Jaaa!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Zorgen dat ze snel met vriendjes of vriendinnetjes onzedelijke dingen gaat doen. Heb jij je tv weer voor jezelf
66quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef minilot het volgende:
[..]
Nou, ik vind tot dusver dat eerste seizoen uit 1966 hartstikke kijkbaar qua tempo en tofheid! Valt me reuze mee
Voorlopig zit ze nog kotsgeluiden te maken als The Flash zoent met zijn mooie vriendinnetjequote:Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Zorgen dat ze snel met vriendjes of vriendinnetjes onzedelijke dingen gaat doen. Heb jij je tv weer voor jezelf
Paar keer goed dronken worden om dat te doorbreken een optie?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sinds m'n paniek hou ik niet meer van het gevoel dat alcohol me geeft, dus écht genieten van alcohol doe ik niet meer. Maar qua smaak hield ik altijd van zoete dingen. Dessertwijn of gewoon de goedkoopste zoete huiswijn. Cocktails waren ook altijd fijn. En in de zomer op een warme dag een heel licht biertje, of kriekje.
Ik vind dat toch relaxter dan op de keukentafel hoor, hoewel dat ook wel eens leuk is voor de afwisselingquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik moet het vragen... wie poept er in bed?
Splitjes met alcohol?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:58 schreef Myraela het volgende:
Oh, en splitjes.Werd ik wel altijd misselijk van, maar dat was wel goddelijk.
Is 't bij jullie wel vrij letterlijkquote:
Op het moment niet zoveel behoefte aan. Maar komt vast wel weer.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef minilot het volgende:
Paar keer goed dronken worden om dat te doorbreken een optie?
Nou, dat valt tegen. Beide gecastreerd (de konijnen dus, ik en mijn vriend zijn nog heel). Maar zo nu en dan wordt er wel wat gereden. Voornamelijk door Nox op Cas zijn hoofdquote:
Ga ik dit weekend proberen!quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Likeur 43, sinaasappelsap en slagroom.
Dit het liefste ook!quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde nog even kwijt dat ik lyrisch ben van advocaatmilkshakes. Liefst met advocaatijs, maar dat kan je maar weinig vinden. Dus dan gewoon room/vanille ijs met melk en véél advocaatDaar kan ik liters van drinken.
Welkom bij de clubquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:52 schreef minilot het volgende:
Iets anders.. We zijn hier afgelopen week na vijftien jaar uitstellen dan toch eindelijk eens aan Star Trek begonnen. Ik dacht dat ik het intens saai zou vinden, maar ben nu na acht (van de miljard) afleveringen al om en ik vind het zalig!
Wat ik niet had ingecalculeerd is dat ik me zo danig zou verlustigen aan William Shatner als Captain Kirk, aangezien ik Shatner als kind van de late 80's/vroege 90's vooral kende als creepy dude uit het weerzinwekkend stupide Rescue 911
Maar oeh, in 1966 als kapitein van de Enterprise.. J. en ik zitten zwijmelend op de bank!
Ik heb ooit warme chocolademelk met advocaat gehad. Was verrassend lekker. Dus misschien is dat met cappuccino ook lekker! Of was het alleen opschuimen en kwam er niet echt cappussino aan te pas?quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:04 schreef Molo het volgende:
Ga ik dit weekend proberen!
Dit het liefste ook!
Mini hoeveelheden dan maar![]()
Hoorde keer van iemand die advocaat opschuimde net als melk voor cappuccino. Dat leek me heel vies
Dit!! En de kwaliteit van het ijs is ook best achteruit gegaan, terwijl de verpakkingen suggereren dat het allemaal superdepuper luxe is.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:07 schreef fietsie het volgende:
Sowieso heb ik het idee dat er op het moment bij de supermarkten een veel beperkter assortiment roomijs staat dan een aantal jaren terug; er staan wel ladingen en ladingen heel dure 250ml en 500ml verpakkingen met van allerlei ingewikkelds, maar gewoon stevig grote bakken goede kwaliteit enkelvoudige smaken... dat valt me tegen.
Huuuu... ja!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:54 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik moet weer denken aan die user die steeds topics opende of iemand nog een goeie camping wist waar poep smeren was toegestaan in groepsverband
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Typte ik dit of jij?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sinds m'n paniek hou ik niet meer van het gevoel dat alcohol me geeft, dus écht genieten van alcohol doe ik niet meer. Maar qua smaak hield ik altijd van zoete dingen. Dessertwijn of gewoon de goedkoopste zoete huiswijn. Cocktails waren ook altijd fijn. En in de zomer op een warme dag een heel licht biertje, of kriekje.
Ooh. Dit ga ik maar trachten te vergetenquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde nog even kwijt dat ik lyrisch ben van advocaatmilkshakes. Liefst met advocaatijs, maar dat kan je maar weinig vinden. Dus dan gewoon room/vanille ijs met melk en véél advocaatDaar kan ik liters van drinken.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Huuuu... ja!Maar niet in groepsverbandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Er zijn ook veel meer ijssalonsquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:07 schreef fietsie het volgende:
Sowieso heb ik het idee dat er op het moment bij de supermarkten een veel beperkter assortiment roomijs staat dan een aantal jaren terug; er staan wel ladingen en ladingen heel dure 250ml en 500ml verpakkingen met van allerlei ingewikkelds, maar gewoon stevig grote bakken goede kwaliteit enkelvoudige smaken... dat valt me tegen.
Onze ijssalon pakt altijd gewoon een geīsoleerde literbak als ik binnenstap, en de jongedame vraagt dan welke fruitsmaken...quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zijn ook veel meer ijssalons
Ik koop als ik keer een ijsje wil een ijsje bij de ijssalon, koop nooit zelf een bak
Nee dit was dus de advocaat oogeschuimd zoals de melk van cappuccino. En dan naar behoefte een dot slagroom eropquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb ooit warme chocolademelk met advocaat gehad. Was verrassend lekker. Dus misschien is dat met cappuccino ook lekker! Of was het alleen opschuimen en kwam er niet echt cappussino aan te pas?
Jawel hoor, we vasten nog altijd af en toe (ik iets vaker dan J.) 48 uur, want gewoon prettig en voelt goedquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef AnneX het volgende:
Van het eten gelijk verdelen vroeg ik mij af hoe dat in andere man/vrouw huishoudens ging.
Inderdaad vanwege bouw, bewegen en adviezen Gezondheidsraad.
En of ‘iedereen’ daarmee rekening houdt![]()
Mn.X krijgt een een/twee eetlepels meer dan ik. Zeker als hij die dag ging fietsen of wandelen.
Sooo #minilot ...gaat goed met J. Nog steeds.
Geen fasting meer voor jullie? En jij loopt nog steeds?
Dat wordt de Pieter Omtzigt in de dingen in de vriezer dan hierquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:13 schreef fietsie het volgende:
[..]
Onze ijssalon pakt altijd gewoon een geīsoleerde literbak als ik binnenstap, en de jongedame vraagt dan welke fruitsmaken...
Welke andere functie geef jij fruitroomijs dan?quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat wordt de Pieter Omtzigt in de dingen in de vriezer dan hier
Kliko na paar weken liggen verpieterenquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:17 schreef fietsie het volgende:
[..]
Welke andere functie geef jij fruitroomijs dan?
Magnolia's zijn eh...dodelijk, toch?quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ijs, zie ik net op instagram een probeersel van Yvette van Boven. Magnolia ijs. Nu het recept zoeken
Mijn magnolia's bloeienquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ijs, zie ik net op instagram een probeersel van Yvette van Boven. Magnolia ijs. Nu het recept zoeken
Ik kende ze wel, maar toen werd iedereen volwassen en bleef ik qua alcohol nog altijd gewoon een puber.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:11 schreef vlindertje89 het volgende:
Typte ik dit of jij?![]()
Van de alcohol is nog wel logisch dat we dat allebei hebben gezien de overeenkomende paniek, maar van zoete wijn houden ken ik bijna niemand die dat ook heeft![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kende ze wel, maar toen werd iedereen volwassen en bleef ik qua alcohol nog altijd gewoon een puber.
Ja dit dusquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik kende ze wel, maar toen werd iedereen volwassen en bleef ik qua alcohol nog altijd gewoon een puber.
Ha, daar zijn we nog laaaaaaang niet!quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
@:minilot Star Trek is fantastischIk vond Voyager ook erg tof, naast Enterprise.
Voorpret is ook pret!quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:33 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, daar zijn we nog laaaaaaang niet!
Jamaar jamaar geen Spock en Kirk (Spirk!quote:
Ik deed er een jaar over om aan Tennant te wennen, diepe rouw om Ecclestonquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Jamaar jamaar geen Spock en Kirk (Spirk!), ik word vast net zo onrustig van elke keer dat de bemanning wisselt als dat er een nieuwe Doctor de Tardis betrekt, dat kan nog wat worden
Dat is juist de enige wissel waaraan ik niet hoefde te wennen maar jaquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik deed er een jaar over om aan Tennant te wennen, diepe rouw om Eccleston
Fuck... Ik moet de was nog ophangenquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:38 schreef fietsie het volgende:
Zow, braaf gehuisvader op de vrijedagavond. Met de vaat en de was, en een sinaasappeltje tot slot.
En nu naar bed.
Oh ik vind Tennant fantastisch, maar ik had ook een zwak voor Eccleston. En het waren natuurlijk wel heel andere Doctors, Dus het was even wennen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is juist de enige wissel waaraan ik niet hoefde te wennen maar jaDavid Tennant
is ook echt volkomen onweerstaanbaar in mijn ogen!
Oh, ik welquote:
Lijkt op een neusaap, verder toffe doctorquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, ik welIk vond de Smithseizoenen qua over heel veel afleveringen uitwaaierend plot nogal meh (ik geloof dat @:Lucky_Strike dat juist wel weer tof vindt), maar de vertolking van de rol an sich door Smith vond ik, na even wennen, wel erg puik!
Boeie, lekker drinken wat je zelf lekker vindtquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:33 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ja dit dusals iemand vraagt wat ik dan wel lekker vind aan drankjes met alcohol en ik vertel dit dan word ik ook meteen zo meewarig aangekeken. Zo van oh dit is er zo een die is blijven hangen in dr tienerjaren
Hmpfquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:49 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh ik vind Tennant fantastisch, maar ik had ook een zwak voor Eccleston. En het waren natuurlijk wel heel andere Doctors, Dus het was even wennen.
De overgang van Smith naar Capaldi hoefde ik niet te wennen. Ik had niks met Smith's Doctor.
Dat waren by far de beste seizoenen! Echt by very very far. Amelia Pondquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:54 schreef minilot het volgende:
[..]
Oh, ik welIk vond de Smithseizoenen qua over heel veel afleveringen uitwaaierend plot nogal meh (ik geloof dat @:Lucky_Strike dat juist wel weer tof vindt), maar de vertolking van de rol an sich door Smith vond ik, na even wennen, wel erg puik!
Oe David Tennant, dan haak ik ook even aanquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:47 schreef minilot het volgende:
[..]
Dat is juist de enige wissel waaraan ik niet hoefde te wennen maar jaDavid Tennant
is dan ook echt volkomen onweerstaanbaar in mijn ogen!
Misfitsquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:12 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ga gewoon binnenkort weer opnieuw kijken. Eerst Misfits afmaken.
Neeeeeeneeeenee... Vlieg op met die onnozel lang uitgesmeerde story arcs van je, dat hoort niet in mijn Whoquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hmpf
[..]
Dat waren by far de beste seizoenen! Echt by very very far.
Ja, dat was wel echt fantastisch!quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:11 schreef Blues het volgende:
[..]
Oe David Tennant, dan haak ik ook even aan
We zagen de serie Des (NPO). Wow
Wel in mijn Whoquote:Op zaterdag 3 april 2021 00:17 schreef minilot het volgende:
[..]
Neeeeeeneeeenee... Vlieg op met die onnozel lang uitgesmeerde story arcs van je, dat hoort niet in mijn Who
Het probleem is uiteraard niet dat het te moeilijk was. Kom op, we hebben het over praktisch een jeugdserie! Werkelijk complex is het nooit geweest.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wel in mijn Who![]()
Maar helaas, de strijd tussen de simpele verhaaltjes en de story arcs waar je daadwerkelijk je hersens iets voor moet laten doen is verloren door mijn team
Van die vieze zachte veldertjes? Brrrrrrrrrrrr nee. Lekkere raasdonders!quote:Op vrijdag 2 april 2021 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je moet wel de jonge, kleine hebben. Niet die grote knikkers
Met een 9-jarige met een paar vrije dagen ook nietquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:49 schreef fietsie het volgende:
Hamvraag is, mét of zonder rode palmolie?quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:30 schreef Lonaa het volgende:
Klinkt als goede dag Lucky.
Ik ga denk ik straks wat in de tuin prutsen en dan sporten. Vanmiddag visstoof van @:Molo maken. Vanavond lekker serie bingen.
Met! Gevonden bij de Aziatische supermarkt.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Hamvraag is, mét of zonder rode palmolie?![]()
Raasdondersliefde met spek en veel piccalilly hier trouwens![]()
Ga ik opperen voor maandagavond als het weer gaat sneeuwen (![]()
![]()
) begreep ik
Wij zijn nu aan het kamperen. Gelukkig maandag naar huisquote:Op zaterdag 3 april 2021 08:33 schreef Molo het volgende:
[..]
Hamvraag is, mét of zonder rode palmolie?![]()
Raasdondersliefde met spek en veel piccalilly hier trouwens![]()
Ga ik opperen voor maandagavond als het weer gaat sneeuwen (![]()
![]()
) begreep ik
quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met! Gevonden bij de Aziatische supermarkt.
Als vulling kabeljauw, octopus en garnaal.
Rijst erbij, brood erbij (brood) en ik doe iets met gemengde sla. Moet nog even bedenken hoe ik die dressssssssss.
Geniet ervan, en zeker ook van de zon nuquote:Op zaterdag 3 april 2021 08:36 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wij zijn nu aan het kamperen. Gelukkig maandag naar huis
Ik heb nog sla en moet op.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:39 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Lekker man!
Geen idee over dressing voor sla erbij, ik heb gewoon met brood opgeschept en klaar
Tevens zie ik nu een krop sla in een jurkje voor me
Lunch apart? Matcht gewoon nergens in mijn hoofd namelijkquote:
Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin in sla.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Lunch apart? Matcht gewoon nergens in mijn hoofd namelijk
Doneren aan Fquote:Op zaterdag 3 april 2021 08:44 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb ook eigenlijk helemaal geen zin in sla.
Ik zeg: behandel den sla als de stropdas van prins Claus.quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:52 schreef Lonaa het volgende:
Ik vind gegrilde little gem wel lekker.Maar verder inderdaad 'een paar blaadjes erbij', wat ook de reden was van het hebben van deze kluit. Maar ja, dan blijft er best nog veel over.
Nou hier nu dus geen zonquote:Op zaterdag 3 april 2021 08:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Geniet ervan, en zeker ook van de zon nu![]()
![]()
![]()
![]()
Waar zit je en hoe is het?
Ik heb besloten kamperen eind van de maand te laten schieten, gaat echt niet lukken hier met alle Covid shit helaasch
Wel wanneer het kán, huttentocht door Slovenië. Same same maar dan nķg meer awesome
Heerlijke plannen en mooie omgevingquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou hier nu dus geen zon![]()
Gister wel af en toe en dat is echt![]()
We zitten op een half uurtje van Nijmegen net aan in Limburg.
Wij gaan in mei sowieso nog 3x weg is de planning. En bij mooi weer misschien deze maand nog een weekend.
Lekkerquote:Op zaterdag 3 april 2021 08:08 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhHier zo de bbq aan om spareribs te maken voor de late lunch
Yet, one can never be 100% sure...quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In mijn wereld is scheetjes laten niet het hetzelfde als poepen. In en uit het bed
Dan zitten jullie vlakbij onsquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nou hier nu dus geen zon![]()
Gister wel af en toe en dat is echt![]()
We zitten op een half uurtje van Nijmegen net aan in Limburg.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wij hadden gisteren pulled pork, inderdaad weer 11u op de bbq gelegen (voor een stuk van 3 kilo).
Vanavond nog wat restjes
Ik heb helaas onlangs afscheid moeten nemen vd enige tafel waarbij dat uberhaupt een optie wasquote:Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik vind dat toch relaxter dan op de keukentafel hoor, hoewel dat ook wel eens leuk is voor de afwisseling
Gefeliciteerd, je hebt een gebied in Suriname gekregenquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net een nieuw woord geleerd: kwatta. Waarschijnlijk betekent dat in mijn geval chocolade. Ik vroeg aan de kerel die hier stookhout komt ophalen een paar repen Tony's in ruil voor het hout. Hij vroeg 'wat voor kwatta'. Zonder vraagteken. Ik denk nu dat hij vroeg van welke chocolade we houden. Misschien heb ik het ook helemaal mis en heeft hij het wel over een bosduivel, ook een betekenis van kwatta.
Kwatta
Ook een optie. Nou maar hopen dat er een cacao-plantage is, anders heb ik er nog weinig aan.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:49 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, je hebt een gebied in Suriname gekregen
quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb helaas onlangs afscheid moeten nemen vd enige tafel waarbij dat uberhaupt een optie was
Tis in België een hagelslag/chocopasta merk. Met een figuurtje in de hagelslag op het pak.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb net een nieuw woord geleerd: kwatta. Waarschijnlijk betekent dat in mijn geval chocolade. Ik vroeg aan de kerel die hier stookhout komt ophalen een paar repen Tony's in ruil voor het hout. Hij vroeg 'wat voor kwatta'. Zonder vraagteken. Ik denk nu dat hij vroeg van welke chocolade we houden. Misschien heb ik het ook helemaal mis en heeft hij het wel over een bosduivel, ook een betekenis van kwatta.
Kwatta
Dat zal het zijn inderdaad. Ik blijf het maf vinden dat mensen in dialect praten tegen personen die ze helemaal niet kennen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 09:53 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Tis in België een hagelslag/chocopasta merk. Met een figuurtje in de hagelslag op het pak.
Voor hem is het waarschijnlijk geen dialect.quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:19 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat zal het zijn inderdaad. Ik blijf het maf vinden dat mensen in dialect praten tegen personen die ze helemaal niet kennen.
Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat niet weten. Bepaalde uitspraak of verbastering ok. Maar een compleet ander woord dan de rest van het land gebruiken en dat niet door hebben, vind ik onvoorstelbaar. Maar het kan inderdaad.quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Voor hem is het waarschijnlijk geen dialect.
Ik moest even in m’n geheugen graven maar kennissen hebben altijd last van “neefjes” in de slaapkamer. Wat zou dat zijnquote:Op zaterdag 3 april 2021 10:27 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat mensen dat niet weten. Bepaalde uitspraak of verbastering ok. Maar een compleet ander woord dan de rest van het land gebruiken en dat niet door hebben, vind ik onvoorstelbaar. Maar het kan inderdaad.
Maar goed, het maakt niet uit. Ik heb een woord geleerd en ik krijg straks chocolade én we zijn straks van ons hout af dus ik ben al lang blij
Van die vliegende kutbeestjes. Geen idee of ze nou muggen of vliegen heten.quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:31 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik moest even in m’n geheugen graven maar kennissen hebben altijd last van “neefjes” in de slaapkamer. Wat zou dat zijn
Zij hebben het dan over muggen inderdaadquote:Op zaterdag 3 april 2021 10:33 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Van die vliegende kutbeestjes. Geen idee of ze nou muggen of vliegen heten.
Volgens mij muggen. En wat vliegen zijn, zijn hier muggen.
Ja, die mensen kwamen uit Dokkum en Groningenquote:Op zaterdag 3 april 2021 10:48 schreef Jagärtrut het volgende:
Dat is Fries, volgens mij. Neefjes voor muggen. En dan in het Leeuwarden zijn muggen vliegen en andersom. Constante bron van verwarring bij ons thuis vroeger, wij vanuit Nederlands, mijn vader vanuit het Fries en mijn moeder leeuwards....
De ribbetjes ruiken echt al megalekkerquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:33 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Lekker![]()
Wij hadden gisteren pulled pork, inderdaad weer 11u op de bbq gelegen (voor een stuk van 3 kilo).
Vanavond nog wat restjes
Dat vroeg ik me ook afquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Hoeveel heb je gegeten als je nu nog 'wat restjes' hebt?![]()
![]()
![]()
![]()
Oh bahquote:Op zaterdag 3 april 2021 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:
:w vanuit de speeltuin. Flink koud hier! De duutser is vanmorgen getest want had gister koorts en keelpijn. Ik kan me niet voorstellen waar hij covid opgelopen kan hebben, maar goed, we zien het wel...
Mag jij nu wel naar buiten?quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:50 schreef Jagärtrut het volgende:
:w vanuit de speeltuin. Flink koud hier! De duutser is vanmorgen getest want had gister koorts en keelpijn. Ik kan me niet voorstellen waar hij covid opgelopen kan hebben, maar goed, we zien het wel...
Oh, ik zou niet weten wat de regels hier nou precies zijn hoor. Bij klachten dacht ik, hele gezin thuis blijven. Zonder klachten idee.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Hier wel. Plus de speeltuin is leeg...
Ik heb 'nette' porties van 100-125gr pp gemaakt. Die liggen nu in de vriezer, maar 1 portie ligt er in de koelkast. Dat noem ik de restjesquote:Op zaterdag 3 april 2021 09:40 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Hoeveel heb je gegeten als je nu nog 'wat restjes' hebt?![]()
![]()
![]()
![]()
Niet elke kat leert dat. Ik heb er een gehad die het zijn hele leven hield. Viel je ook gewoon aan als je langs zijn bak liep als ie zat te vreten voor zijn leven.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hansje![]()
Die eet wat ze te pakken kan krijgen en moet leren dat ze vanaf nu gewoon altijd eten heeft en nooit meer honger hoeft te lijden![]()
Kattenwegjaagstekkers?quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb nog wel stekkers liggen volgens mij. Hier worden ze niet meer gebruikt
Welk nieuws?quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:35 schreef Myraela het volgende:
Wat zal het nieuws zijn om 12 uur, spannnnenndddd
Hier mogen huisgenoten wel weg tenzij er koorts bij komt. Dan is het iedereen thuisblijven.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh, ik zou niet weten wat de regels hier nou precies zijn hoor. Bij klachten dacht ik, hele gezin thuis blijven. Zonder klachten idee.
Nog nooit hoeven uitzoeken gelukkig.
Maarquote:Op vrijdag 2 april 2021 23:38 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik deed er een jaar over om aan Tennant te wennen, diepe rouw om Eccleston
Nee nee nee nee nee.quote:Op zaterdag 3 april 2021 00:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hmpf
[..]
Dat waren by far de beste seizoenen! Echt by very very far. Amelia PondRiver Song
The only water in the forest is the river
Aanrader - verrassing:quote:Op zaterdag 3 april 2021 08:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Met! Gevonden bij de Aziatische supermarkt.
Als vulling kabeljauw, octopus en garnaal.
Rijst erbij, brood erbij (brood) en ik doe iets met gemengde sla. Moet nog even bedenken hoe ik die dressssssssss.
Nou. Spannend. Ik dacht dat er een persconferentie kwam maar blijkbaar vond het journaal het nodig om het nieuws van vanmorgen maar eens te herhalen :’)quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:35 schreef Myraela het volgende:
Wat zal het nieuws zijn om 12 uur, spannnnenndddd
Doet James het terras straks ook nog even? nu die toch bezig is.quote:Op zaterdag 3 april 2021 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hier mogen huisgenoten wel weg tenzij er koorts bij komt. Dan is het iedereen thuisblijven.
We hebben nu de dweilrobot aan het werk gezetWel een interessante beleving dit
Schoonmaken met de benen omhoog
Dit was nutteloos toch? Had dan gewoon voor de MvW gestemd:rquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:05 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Nou. Spannend. Ik dacht dat er een persconferentie kwam maar blijkbaar vond het journaal het nodig om het nieuws van vanmorgen maar eens te herhalen :’)
Ohhhhquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:38 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik heb 'nette' porties van 100-125gr pp gemaakt. Die liggen nu in de vriezer, maar 1 portie ligt er in de koelkast. Dat noem ik de restjes
Ik heb 'kattenschrik' gekocht en gestrooid waar ze graven en piezen en tot nu toe niksquote:Op zaterdag 3 april 2021 11:41 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Kattenwegjaagstekkers?
Werken die?
Ik heb een sproeikat.
Van iemand anders![]()
OVERAL in de tuin en zelfs tegen het huis aan
Aftreden van een demissionaire MP?quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Geen nieuws blijkbaar. Ik had op z'n minst een aftreden ofzo verwacht.
Onmogelijk weet ik niet, maar je wordt er niet blij vanquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ohhhh![]()
Dacht al, bijna 3 kilo wegharken leek me ook al echt godsonmogelijk
Wowquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:08 schreef Tele6 het volgende:
hier vandaag 19,86 km![]()
volgende week een halve marathon
Ik ga denk ik aan tempo werken, en meer verschillende routes verkennen.
Ik heb zonet m'n matje eraf laten knippen. Nu loopt het door in een boblijn![]()
De kapster vond dat ik veel haar had. Dat wordt nog leuk, want als je het uitdunt gaat het pluizen en als je laagjes doet gaan de kortste laagjes uitstaandus waarschijnlijk zit lang haar er niet in.
Sarabi Creosotequote:Op zaterdag 3 april 2021 12:17 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Onmogelijk weet ik niet, maar je wordt er niet blij van
Je krijgt een dmquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:18 schreef Blues het volgende:
[..]
WowBijna 20 km hardlopen
Foto?
En ik ga over een week of 2 de kapster bellen om langs te komen. Laatste keer knipten we elkaar maar doordat ik nu bijna geen laagjes meer over heb is het meer hangend dan ever en niets 'springt' meer
Vind het altijd lastig, kapsels. Jammer dat haar groeit dan als het eenmaal goed zit
Ja het is beter omdat het door wat kruinen achter altijd naar buiten springt. Kun je het beter mee laten springen door laagjes.quote:Op zaterdag 3 april 2021 12:21 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Je krijgt een dm
Ik kan me voorstellen dat laagjes er dan wat "lucht" in brengen inderdaad.
Eindbaas Klaasquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:17 schreef Molo het volgende:
Intense hekel aan Schippers waar ik eerder wat werkdingen mee heb gehad dus ik hoop echt dat die weg blijft in dit geheel
Van Ark word ik ook zwaar verdrietig van trouwens
Overal van eigenlijk, qua opties
Op het terras mag Moppie nietquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:11 schreef AnneX het volgende:
[..]
Doet James het terras straks ook nog even? nu die toch bezig is.![]()
@:Myraela hierbij roep ik je uit tot Koningin Koekjesbakken en Versieren.
Wel een lekker idee, niet bij deze stoofquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:05 schreef AnneX het volgende:
[..]
Aanrader - verrassing:
Aziatische dressing: Rasp de schil van de limoen, pers de helft van de limoen uit boven een kleine kom en snijd de rest van de limoen in partjes om later mee te garneren. Pers de knoflook of snijd fijn. Voeg per persoon: 20 ml sojasaus, 5 ml sesamolie, 1 tl bruine suiker, 1/2 tl limoenrasp en de teen knoflook toe aan de kleine kom met limoensap. Breng op smaak met peper.
Voor het eerst sinds jaren weer een spijkerbroek aan.
Dat dus...alleen ga ik plasticafval wegbrengenquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:56 schreef Molo het volgende:
Jullie loopjes zijn intimiderend man
Wel gaaf!
Ik ga nu in nieuwe wandellegging (oude aan tak gescheurd) naar de bakker voor broodhaantjes
![]()
![]()
Dan zou ik als ik jou was gewoon meer fartlek gaan doen jaquote:Op zaterdag 3 april 2021 13:50 schreef minilot het volgende:
@:Tele6 Sta in advocaat-in-wording te roeren dus ik hou het kort maar woah, goed loopje jij!Ik over twee weken de halve marathon ja (jij loopt nu een beetje voor
) en daarna gewoon maar meteen door met een kilometer per weekendhobbelloopje erbij. Via fartlek en tempoloopjes doordeweeks ondertussen verder werken aan snelheid, maar eerlijk gezegd boeit me dat zo weinig dat ik overweeg de tempotraining te schrappen en gewoon een extra uur fartlek te doen want stukjes voluit sprinten vind ik wél lekker!
Jeetjequote:Op zaterdag 3 april 2021 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind fartlek een raar woord.
Verder zijn we al uren bezig en zit er nog geen klodder verf tegen het hout. Ontvetten, plamuren, schuren, afplakken, etcNu is het al laat dus we gaan door met de muur buiten, die heeft prioriteit.
De boomstammeneer was er uiteindelijk een uur te laat. Want zo gaat dat. Ik kreeg een berichtje: "sta bij pomp waar moet ik heen" Gast, echt? Maar goed, toen kwam hij hier aan zonder aanhanger. Hij wist niet dat het zo veel was. Nee sukkel, daar had ik ook niet uitgebreid over gecommuniceerd natuurlijk. Nou goed, hij komt straks nog een keer. Of maandag of volgende week zaterdag. Dat wist hij niet.
O, hij heeft ook nog een potje staan huilen hier want hij voelde zich geroepen om zijn hele levensverhaal tegen me te vertellen. Hij was zijn vrouw vier jaar geleden verloren aan kanker en daar was hij nog niet overheen. Hij had er ruzie over met zijn huidige vriendin. En de rest van zijn levensverhaal weet ik ook. Gelukkig maar
Wat sneu eigenlijk, dat hij nog niet over zijn vrouw heen is en het verhaal met elke willekeurige vreemde wil delen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind fartlek een raar woord.
Verder zijn we al uren bezig en zit er nog geen klodder verf tegen het hout. Ontvetten, plamuren, schuren, afplakken, etcNu is het al laat dus we gaan door met de muur buiten, die heeft prioriteit.
De boomstammeneer was er uiteindelijk een uur te laat. Want zo gaat dat. Ik kreeg een berichtje: "sta bij pomp waar moet ik heen" Gast, echt? Maar goed, toen kwam hij hier aan zonder aanhanger. Hij wist niet dat het zo veel was. Nee sukkel, daar had ik ook niet uitgebreid over gecommuniceerd natuurlijk. Nou goed, hij komt straks nog een keer. Of maandag of volgende week zaterdag. Dat wist hij niet.
O, hij heeft ook nog een potje staan huilen hier want hij voelde zich geroepen om zijn hele levensverhaal tegen me te vertellen. Hij was zijn vrouw vier jaar geleden verloren aan kanker en daar was hij nog niet overheen. Hij had er ruzie over met zijn huidige vriendin. En de rest van zijn levensverhaal weet ik ook. Gelukkig maar
Linner.quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:46 schreef Candaasje het volgende:
Wauw, wat een afstanden![]()
Herinnert me eraan, ik moet straks wel weer eens wat oefeningen doen. Ik heb me voorgenomen elke dag even kort íets te doen. Gewoon 5-10 minuten.
@:Vanyel Ja, Tennant is ook, absoluut! Het was gewoon puur de overgang. Ik had ze liever allebei even samen gehad
.
Goed, huis opgeruimd, (of althans, oppervlakkig, maar het ziet er tenminste weer toonbaar uit) , croissantjes gebakken (die eigenlijk niet zo mogen heten want het zijn van die dingen uit de koeling die je zelf in elkaar rolt en het smaakt echt totaal niet naar croissantjes. Afijn...), pannenkoeken gebakken
, 'eier'salade gemaakt (met kala namak, echt dat spul is fantastisch
), linzensoep gemaakt, zo nog even de stol en de Matzes op tafel...
We wachten nog op 2 vrienden van ons die komen 'lunchen'. Of hoe heet dat, als je dat ergens tussen 15 en 16 uur doet?
quote:
quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:54 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mijn vader zei 'late brunch'. Ergo, we gaan morgen brunchgerechten eten tussen 16:00 en 19:00.
Nee hoor, er is sinds november niet meer dan 1 persoon op bezoek geweest hier en ik ga ook overal alleen heen. Jross blijft sowieso liever thuis, dus dat is makkelijk praten voor mijquote:Op zaterdag 3 april 2021 15:02 schreef Blues het volgende:
Zijn wij dan de enige dodo's die niet meer dan 1 iemand op bezoek laten komen en/of in ons uppie naar iemand toe gaan of mag je alweer 2 of meer mensen ontvangen?
Ik lees het hier en ik hoor t ook om me heen dat meer dan 1 pers op bezoek inmiddels weer heel normaal is
Het is sowieso een advies en mensen uit een gezin beschouw ik ook als een.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:02 schreef Blues het volgende:
Zijn wij dan de enige dodo's die niet meer dan 1 iemand op bezoek laten komen en/of in ons uppie naar iemand toe gaan of mag je alweer 2 of meer mensen ontvangen?
Ik lees het hier en ik hoor t ook om me heen dat meer dan 1 pers op bezoek inmiddels weer heel normaal is
Vorige maand ben ik met mijn man op bezoek geweest bij mijn ouders in de tuin, op afstand en maar een half uurtje.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:02 schreef Blues het volgende:
Ik heb het tot 2 weken terug volgehouden. Nu doe ik 1 huishouden.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:02 schreef Blues het volgende:
Prachtig (waar is de chaos dan? Niet op deze koekjes(quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:14 schreef Myraela het volgende:
Waterverf op koekjes is wel tof. En toen besloot ik te oefenen met randjes en maakte ik overal een chaos van.![]()
[ afbeelding ]
Ik zie geen chaos hoor, ziet er mooi uitquote:Op zaterdag 3 april 2021 15:14 schreef Myraela het volgende:
Waterverf op koekjes is wel tof. En toen besloot ik te oefenen met randjes en maakte ik overal een chaos van.![]()
[ afbeelding ]
Die liggen subtiel achterin.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:19 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Prachtig (waar is de chaos dan? Niet op deze koekjes(
Precies wat ik wilde posten.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:02 schreef Blues het volgende:
Ik vind ze echt heel mooi!quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:14 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, m'n vriend maakt de uitstekers met de 3D-printer. En dan het suikerkoekjes deeg van Laura's Bakery. Superfijn deeg. Je moet er alleen wat smaak in gooien, want anders is het alleen zoet. Ik doe er vaak speculaaskruiden in of geraspte citrusschil. Of een gedeelte van het bloem door cacao vervangen, ook lekker.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:29 schreef AnneX het volgende:
@:Myraela Beeldschoon![]()
![]()
Hoe heb je de koekjes 6-kantig gekregen?
Met een uitsteker en dan loopt het deeg niet uit?
Dan hebben jullie beiden eer van jullie werk.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, m'n vriend maakt de uitstekers met de 3D-printer. En dan het suikerkoekjes deeg van Laura's Bakery. Superfijn deeg. Je moet er alleen wat smaak in gooien, want anders is het alleen zoet. Ik doe er vaak speculaaskruiden in of geraspte citrusschil. Of een gedeelte van het bloem door cacao vervangen, ook lekker.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die liggen subtiel achterin.Ik wilde zo'n net randje om het af te werken. Maar dat werd een soort grote blob.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En, lekker? Ziet er wel beter uit.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:42 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Kijk, zelfgemaakte gele benzine!
[ afbeelding ]
Ziet er goed uit.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:42 schreef minilot het volgende:
@:Myraela Kijk, zelfgemaakte gele benzine!
[ afbeelding ]
Yup!quote:
Hoe kan je nou geen zin hebben in meringue?quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:30 schreef minilot het volgende:
Yup!Maar had ook niet anders verwacht met een grote hoeveelheid wodka, suiker, vanille en twaalf eidooiers
Nu eens bedenken wat ik met al dat overgebleven eiwit ga doen indien geen zin in meringue en pavlova..
Awesome!quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:14 schreef Myraela het volgende:
[ afbeelding ]
Wel tof dat dat dus eigenlijk zo'n gezamenlijk project isquote:Op zaterdag 3 april 2021 15:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, m'n vriend maakt de uitstekers met de 3D-printer. En dan het suikerkoekjes deeg van Laura's Bakery. Superfijn deeg. Je moet er alleen wat smaak in gooien, want anders is het alleen zoet. Ik doe er vaak speculaaskruiden in of geraspte citrusschil. Of een gedeelte van het bloem door cacao vervangen, ook lekker.
Yo die palmolie is echt smerig man. Soort smeulend plastic ofzo.quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:02 schreef Molo het volgende:
Ik moest nog paaseitjes hebben want paaseitjes zoeken natuurlijk morgen
Vijfde winkel had ze, echt álles was geplunderd. Nog nooit meegemaakt dat joh
Walgelijke zut hč, dapper dat je doorgezet hebt. Benieuwd hoe je het vindt!quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:11 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Yo die palmolie is echt smerig man. Soort smeulend plastic ofzo.
Mijn octopus is nu aan het stoven in de saus
Ik had 2 gigantische tentakels. Is de eerste keer dat ik octopus klaar maak.quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Walgelijke zut hč, dapper dat je doorgezet hebt. Benieuwd hoe je het vindt!
Ik heb vanmiddag, living on the edge want stond zeven dagen in de koelkast, laatste restje opgegeten![]()
Heb je een hele octopus?
Ja ik heb het nog nooit zelf aangedurfd maar klinkt heeeeeeeeeeerlijkquote:Op zaterdag 3 april 2021 17:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had 2 gigantische tentakels. Is de eerste keer dat ik octopus klaar maak.Interwebz zegt flink stoven dus we eten over een uur. Ofzo. Of anderhalf. Als het klaar is.
Had hier wel de achterdeur open en de afzuigkap aan tegen de meur![]()
Ben benieuwdTrek
Het ruikt hier wel naar eten, met een toets sloppenwijk. Maar komt omdat de afzuigkap kuttig is.quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ik heb het nog nooit zelf aangedurfd maar klinkt heeeeeeeeeeerlijk
Heel benieuwd, pics please!
Saus met alles eerbij ruikt wel goed toch? Of nog steeds de lucht van verbrande sloppenwijken?
quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:52 schreef minilot het volgende:
Nee, hier in huis nog geen bezoek gehad. En af en toe ga ik naar mijn ouders. Verder is het een heel klein wereldje geworden.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee hoor, er is sinds november niet meer dan 1 persoon op bezoek geweest hier en ik ga ook overal alleen heen. Jross blijft sowieso liever thuis, dus dat is makkelijk praten voor mij
Bij de diepvries octopus kan het met minder lang stoven. Even koken kan ook. Bij een verse octopus moet het zeker lang opstaan. Anders is er niet doorheen te komen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had 2 gigantische tentakels. Is de eerste keer dat ik octopus klaar maak.Interwebz zegt flink stoven dus we eten over een uur. Ofzo. Of anderhalf. Als het klaar is.
Had hier wel de achterdeur open en de afzuigkap aan tegen de meur![]()
Ben benieuwdTrek
Voor wie moet de kat mooi wit zijn?quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik zie net een filmpje van iemand die haar kat shampoot met speciale kattenshampoo en dan föhnt. En dat doet ze elke 2 weken anders blijft de kat niet zo mooi wit.
Maar katten wassen zichzelf toch al? Is dat niet genoeg?
Kattenliefhebbers hier, help.
Kat boeit het niet of hij wit is of niet. Als je maar vaak genoeg wast kan ik me voorstellen dat die huid gaat reageren en de kat eerder ‘vettig’ is.quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:21 schreef Tele6 het volgende:
Ik zie net een filmpje van iemand die haar kat shampoot met speciale kattenshampoo en dan föhnt. En dat doet ze elke 2 weken anders blijft de kat niet zo mooi wit.
Het stomme is dat de poes het niet eens leuk leek te vinden. Ze sloot zichzelf en poes op in de douchecabine en poes leek pas weer tevreden toen ze droog was.quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:25 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Kat boeit het niet of hij wit is of niet. Als je maar vaak genoeg wast kan ik me voorstellen dat die huid gaat reageren en de kat eerder ‘vettig’ is.
Ik heb nog nooit een volwassen kat gewassen (ook al omdat ik mijn handen liefheb). En kittens alleen maar als ze erg vies zijn van diarree. Een kat die vol vlooien zit wordt soms ook een keer gewassen.
Maar verder is het onzin. Als poes van water houdt hoeft daar geen shampoo in.
Mensenquote:Op zaterdag 3 april 2021 18:21 schreef Tele6 het volgende:
Sneuquote:Op zaterdag 3 april 2021 18:28 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Het stomme is dat de poes het niet eens leuk leek te vinden. Ze sloot zichzelf en poes op in de douchecabine en poes leek pas weer tevreden toen ze droog was.
Knusquote:Op zaterdag 3 april 2021 18:29 schreef Molo het volgende:
Hier zalig op eerste Paasdag met het gezin door de teststraat![]()
Kind hoest en is in contact geweest met een positiefje
Ben benieuwd wel
Binnenkort staat mijn vaccinatie gepland dus beter niet. En beter helemaal niet natuurlijkquote:Op zaterdag 3 april 2021 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sneu
[..]
KnusHopelijk komt ze/jullie niet bij de club erbij.
Dat deed ik als kind ook bij de douchedeurenquote:Op zaterdag 3 april 2021 18:33 schreef borisz het volgende:
Poes wachtte altijd bij de douche totdat je eruit was om vervolgens de douchebak schoon te likken.
Maar o wee als je de kraan open deed. Dan rende ze weg.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:34 schreef Molo het volgende:
Binnenkort staat mijn vaccinatie gepland dus beter niet. En beter helemaal niet natuurlijk![]()
Maar goed, ze ging juichen toen ik zei dat we gingen testen met zijn allen.
Vorige keer was ze al boos toen zij niet 'mocht' toen Koos en ik ons lieten testen![]()
En props voor de GGD medewerkers, die hielpen/werkten echt fantastischquote:
Dat zou wel jammer zijn ja, als je dan de prik niet kunt halen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Binnenkort staat mijn vaccinatie gepland dus beter niet. En beter helemaal niet natuurlijk![]()
Maar goed, ze ging juichen toen ik zei dat we gingen testen met zijn allen.
Vorige keer was ze al boos toen zij niet 'mocht' toen Koos en ik ons lieten testen![]()
Jij bent de ouder. Hammer downquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:06 schreef fietsie het volgende:
Ik stelde voor om perzik door de lasagna te doen. Kind zei nee.
Ze vond vaccinaties en bloed aftappen laatste keer ook leukquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat zou wel jammer zijn ja, als je dan de prik niet kunt halen.
En kind komt wel terug van haar gejuich als die staaf in haar neusje gaat
Ik snap het wel. Herinner me nog mijn dikke tranen toen ik een jaar of vijf was en een (niet spoedeisende) operatie werd uitgesteldquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze vond vaccinaties en bloed aftappen laatste keer ook leuk
Ik ben benieuwd
Toch een momentje om te shinen ofzo wat je dan mislooptquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Herinner me nog mijn dikke tranen toen ik een jaar of vijf was en een (niet spoedeisende) operatie werd uitgesteld
Oei duimen, alle boodschappen al binnen?quote:Op zaterdag 3 april 2021 18:29 schreef Molo het volgende:
Hier zalig op eerste Paasdag met het gezin door de teststraat![]()
Kind hoest en is in contact geweest met een positiefje
Ben benieuwd wel
Yes!quote:Op zaterdag 3 april 2021 19:24 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Oei duimen, alle boodschappen al binnen?
@:Jägartrut; ook duimen, misschien hebben jullie reeds uitslag.
Toppppppquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:28 schreef Lonaa het volgende:
@:sigme mijn recept zei 'zeven'. Dat heb ik gedaan. Hij smaakt goed en was goed lobbig dus![]()
@:Molo bohhhhhhh. Goede visstoof zeg!De octopus was niet taai, ook niet glibberig zacht. Nog wel wat bite maar wel makkelijk door te bijten, zeg maar. Er is visstoof over.
Als jij m 7 dagen kan bewaren, kan ik het best woensdag eten. Of donderdag. Of invriezen.
Wat ziet dat er knus en lekker en gezellig uitquote:Op zaterdag 3 april 2021 19:28 schreef sigme het volgende:
Ik stond dus netjes om 6u op, rondje lopen, koffie, naar Duitsland. Mooi op tijd, niet enorm druk. Groot boodschappen gedaan, met veel lekker Duits brood.
Op de terugweg langs het slachthuis. Deze keer waren de lammeren niet zo klein bleek, dus het was nog wel even proppen om alles in de auto te krijgen bovenop als Duitse etenswaren
Eenmaal thuis dan maar eens paasontbijt:
[ afbeelding ]
D'r kwamen natuurlijk nog wat gekookte eitjes bij.
Gister was ik in Stad op de Vismarkt en heb ik een dorade meegenomen. Dus die moest op.
[ afbeelding ]
Met een opgewarmd restje rijst, ik heb de pietverdrietpreken daarover gemist en ben er nog nooit aan doodgegaan.
Octopus armen worden ook niet glibberig. Het is puur spierweefsel. Vandaar dat je het ook moet stoven of sudderen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 19:28 schreef Lonaa het volgende:
@:sigme mijn recept zei 'zeven'. Dat heb ik gedaan. Hij smaakt goed en was goed lobbig dus![]()
@:Molo bohhhhhhh. Goede visstoof zeg!De octopus was niet taai, ook niet glibberig zacht. Nog wel wat bite maar wel makkelijk door te bijten, zeg maar. Er is visstoof over.
Als jij m 7 dagen kan bewaren, kan ik het best woensdag eten. Of donderdag. Of invriezen.
Heb je nou echte paashaantjes?quote:Op zaterdag 3 april 2021 19:28 schreef sigme het volgende:
Ik stond dus netjes om 6u op, rondje lopen, koffie, naar Duitsland. Mooi op tijd, niet enorm druk. Groot boodschappen gedaan, met veel lekker Duits brood.
Op de terugweg langs het slachthuis. Deze keer waren de lammeren niet zo klein bleek, dus het was nog wel even proppen om alles in de auto te krijgen bovenop als Duitse etenswaren
Eenmaal thuis dan maar eens paasontbijt:
[ afbeelding ]
D'r kwamen natuurlijk nog wat gekookte eitjes bij.
Gister was ik in Stad op de Vismarkt en heb ik een dorade meegenomen. Dus die moest op.
[ afbeelding ]
Met een opgewarmd restje rijst, ik heb de pietverdrietpreken daarover gemist en ben er nog nooit aan doodgegaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |