abonnement Unibet Coolblue
pi_198825684
pi_198825703
Ik hou niet zo van kapucijners (spellingscontrole zegt met een k :? ) vond het ook het minst van onze oud hollandse rijsttafel.. wel gegeten maar het moet miss wel lekkerder kunnen of zo. Was zo droog!
  vrijdag 2 april 2021 @ 21:50:34 #3
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198825738
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 21:48 schreef Blues het volgende:
Ik hou niet zo van kapucijners (spellingscontrole zegt met een k :? ) vond het ook het minst van onze oud hollandse rijsttafel.. wel gegeten maar het moet miss wel lekkerder kunnen of zo. Was zo droog!
Je moet wel de jonge, kleine hebben. Niet die grote knikkers
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198825744
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 21:48 schreef Blues het volgende:
Ik hou niet zo van kapucijners (spellingscontrole zegt met een k :? ) vond het ook het minst van onze oud hollandse rijsttafel.. wel gegeten maar het moet miss wel lekkerder kunnen of zo. Was zo droog!
Ik had een blik van AH en deze waren niet droog. Het scheelt ook wel dat je ze eet tegelijkertijd met iets vochtigs.

Poezenupdate incoming :)
Spoilers!
pi_198825869
Poezennieuws O+

Hans doet het prima. Is een blij, gezellig en aanhankelijk poesje. Er zit nog wel een pietsje angst in maar minder dan ik had kunnen voorspellen. Ze is echt altijd hongerig, zelfs nadat ze net heeft gegeten.

Ze is al een aantal keer op ontdekkingstocht door het huis geweest. Dat doet ze best goed. Wel in ruil voor snoepjes uiteraard. Vandaag had ze weinig interesse in exploring en ging ze liever weer naar de keuken. Ook goed.

Hansje is erg geïnteresseerd in Piep maar Piep moet er nog steeds niets van weten. Piep blijft lelijk doen aan haar kant van de deur. We wachten maar tot dat stopt ofzo.
Spoilers!
pi_198825888
Oh en ik ben vandaag in Aldi, AH en Makro geweest en het was ietsje drukker dan normaal. Zeker niet wereldschokkend.
Spoilers!
pi_198825917
@Blues, fijn dat er zo wordt mee gedacht op je werk qua rug en pensioengebeuren :Y
Spoilers!
pi_198825928
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poezennieuws O+

Hans doet het prima. Is een blij, gezellig en aanhankelijk poesje. Er zit nog wel een pietsje angst in maar minder dan ik had kunnen voorspellen. Ze is echt altijd hongerig, zelfs nadat ze net heeft gegeten.

Ze is al een aantal keer op ontdekkingstocht door het huis geweest. Dat doet ze best goed. Wel in ruil voor snoepjes uiteraard. Vandaag had ze weinig interesse in exploring en ging ze liever weer naar de keuken. Ook goed.

Hansje is erg geïnteresseerd in Piep maar Piep moet er nog steeds niets van weten. Piep blijft lelijk doen aan haar kant van de deur. We wachten maar tot dat stopt ofzo.
Hansje O+
Die eet wat ze te pakken kan krijgen en moet leren dat ze vanaf nu gewoon altijd eten heeft en nooit meer honger hoeft te lijden O+

Arme Piep. Is ook wennen voor haar. Heb je feliway inmiddels geprobeerd? Ik heb geen aandelen maar kan het echt aanraden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198826017
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:03 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Hansje O+
Die eet wat ze te pakken kan krijgen en moet leren dat ze vanaf nu gewoon altijd eten heeft en nooit meer honger hoeft te lijden O+

Arme Piep. Is ook wennen voor haar. Heb je feliway inmiddels geprobeerd? Ik heb geen aandelen maar kan het echt aanraden.
Die Hans inhaleert haar eten bijna, zo snel gaat het op. Ik dacht dat Piep schrokte maar het kan nog erger.
Ik heb nog steeds geen feliway geprobeerd. Ik moet me nog eens inlezen. Ik heb weinig zin om 4 stekkers a 25 euro per stuk te moeten kopen. Maar ja, als dat de oplossing is moet het maar.

Piep doet het overigens prima als ze niet bij De Deur is hoor. Ze heeft geaccepteerd dat 1/3 van haar territorium niet meer bestaat.
Spoilers!
pi_198826047
Oh Hansje! O+

En voor de statistieken van @AnneX: het bord van J. bevat ongeveer anderhalf keer meer avondeten dan het mijne :Y Ook niet zo gek natuurlijk, we hebben niet bepaald een vergelijkbaar postuur :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198826049
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die Hans inhaleert haar eten bijna, zo snel gaat het op. Ik dacht dat Piep schrokte maar het kan nog erger.
Ik heb nog steeds geen feliway geprobeerd. Ik moet me nog eens inlezen. Ik heb weinig zin om 4 stekkers a 25 euro per stuk te moeten kopen. Maar ja, als dat de oplossing is moet het maar.

Piep doet het overigens prima als ze niet bij De Deur is hoor. Ze heeft geaccepteerd dat 1/3 van haar territorium niet meer bestaat.
Ik heb nog wel stekkers liggen volgens mij. Hier worden ze niet meer gebruikt
We have far more in common than that which devides us..
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:13:22 #12
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826084
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef minilot het volgende:
Oh Hansje! O+

En voor de statistieken van @:AnneX: het bord van J. bevat ongeveer anderhalf keer meer avondeten dan het mijne :Y Ook niet zo gek natuurlijk, we hebben niet bepaald een vergelijkbaar postuur :)
Nóg niet!

Is hij nog veel krimpende?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:15:07 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198826115
Oh, Hans is een buikkroelkat :o Ze was even niet gecharmeerd van aaien aan haar zij maar toen ze een keer goed had gepoept was dat over. De stank die dat kleine ding kan produceren is niet mals trouwens. En toen ze allebei tegelijk gingen heb ik de afzuigkap aangezet. Ze krijgen nooit deze brokjes meer.
Spoilers!
pi_198826118
@Blues vorig topic: nee, geen foto gemaakt. Kan ik misschien doen als ik eraan denk. Ik heb meestal haast als ik langs die plek kom :+
pi_198826124
quote:
10s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:13 schreef Molo het volgende:

[..]

Nóg niet!

Is hij nog veel krimpende?
Vijfenveertig kilo afgevallen nu geloof ik. Gaat wel langzamer maar het gaat nog steeds! :Y
Maar goed, dan nog altijd een enorm verschil in lengte tussen ons natuurlijk :)
Let me see you stripped down to the bone
pi_198826134
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
En toen ze allebei tegelijk gingen heb ik de afzuigkap aangezet
:D
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:20:33 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826218
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:15 schreef minilot het volgende:

[..]

Vijfenveertig kilo afgevallen nu geloof ik. Gaat wel langzamer maar het gaat nog steeds! :Y
Maar goed, dan nog altijd een enorm verschil in lengte tussen ons natuurlijk :)
Oh damn! Wat supergaaf zeg, echt knap!

En ja joh, was grapje. Ik mag hopen dat jullie nooit zelfde gaan wegen 😅
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:21:49 #18
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198826241
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:11 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb nog wel stekkers liggen volgens mij. Hier worden ze niet meer gebruikt
Oeh, mag ik ze lenen?
Spoilers!
pi_198826264
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:20 schreef Molo het volgende:

[..]

Oh damn! Wat supergaaf zeg, echt knap!

En ja joh, was grapje. Ik mag hopen dat jullie nooit zelfde gaan wegen 😅
Och, ik zat op mijn hoogste gewicht maar iets van acht kilo bij J.'s huidige gewicht vandaan hoor! :7

Oh en @Lonaa ik ben dan weliswaar niet linkshandig maar ik kan ook alleen dunschillen met jouwes en niet met zo'n enge andere :{w
Let me see you stripped down to the bone
pi_198826285
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:09 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Die Hans inhaleert haar eten bijna, zo snel gaat het op. Ik dacht dat Piep schrokte maar het kan nog erger.
Ik heb nog steeds geen feliway geprobeerd. Ik moet me nog eens inlezen. Ik heb weinig zin om 4 stekkers a 25 euro per stuk te moeten kopen. Maar ja, als dat de oplossing is moet het maar.

Piep doet het overigens prima als ze niet bij De Deur is hoor. Ze heeft geaccepteerd dat 1/3 van haar territorium niet meer bestaat.
Vier stekkers is prijzig ja.
Hoe groot is de kamer met De Deur? Anders daar alleen een stekker? Of een flacon in spuit vorm kopen en die ruimte daarmee sprayen?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198826298
Ik moest net even gniffelen om het bericht over de mensen uit 1947 en 1948 dat de brief dinsdag pas komt maar ze de afspraak al mogen plannen voor vaccinatie. Er staat op AD: "De GGD roept mensen uit deze groep op om de afspraak in te plannen via www.coronavaccinatie-afspraak.nl". En erbij dat dat de voorkeur heeft boven telefonisch.

Ga je naar die site, klik je op starten bij de vragen, is de eerste vraag "heb je een uitnodiging ontvangen", klik je nee (want die komt dinsdag pas) en komt er "u kunt nog geen afspraak inplannen." :')

En ik snap wel dat ze dat nog niet hebben aangepast enzo, maar hoe moeilijk is het om er één vraagje bij te knallen dat als je nee zegt, volgende vraag is "bent u geboren in 1947 of 1948". Ga je die oudjes al naar de site sturen, maak je die site ook nog onduidelijk..
pi_198826307
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh, Hans is een buikkroelkat :o Ze was even niet gecharmeerd van aaien aan haar zij maar toen ze een keer goed had gepoept was dat over. De stank die dat kleine ding kan produceren is niet mals trouwens. En toen ze allebei tegelijk gingen heb ik de afzuigkap aangezet. Ze krijgen nooit deze brokjes meer.
:D _O-

Bij heel erge stank strijk ik altijd een lucifer af. Zwavel wat verbrandt maakt een bepaalde verbinding aan die de stinkerij haast magisch doet verdwijnen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:27:11 #23
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826322
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:23 schreef minilot het volgende:

[..]

Och, ik zat op mijn hoogste gewicht maar iets van acht kilo bij J.'s huidige gewicht vandaan hoor! :7

Oh en @:Lonaa ik ben dan weliswaar niet linkshandig maar ik kan ook alleen dunschillen met jouwes en niet met zo'n enge andere :{w
Oh :D

Ik weet ook eigenlijk geen klap van normale gewichten :+

Dunschiller team @Vanyel hier
Sabatier O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:28:06 #24
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826338
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:26 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

:D _O-

Bij heel erge stank strijk ik altijd een lucifer af. Zwavel wat verbrandt maakt een bepaalde verbinding aan die de stinkerij haast magisch doet verdwijnen.
* Molo legt doos lucifers op de slaapkamer
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198826342
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik moest net even gniffelen om het bericht over de mensen uit 1947 en 1948 dat de brief dinsdag pas komt maar ze de afspraak al mogen plannen voor vaccinatie. Er staat op AD: "De GGD roept mensen uit deze groep op om de afspraak in te plannen via www.coronavaccinatie-afspraak.nl". En erbij dat dat de voorkeur heeft boven telefonisch.

Ga je naar die site, klik je op starten bij de vragen, is de eerste vraag "heb je een uitnodiging ontvangen", klik je nee (want die komt dinsdag pas) en komt er "u kunt nog geen afspraak inplannen." :')

En ik snap wel dat ze dat nog niet hebben aangepast enzo, maar hoe moeilijk is het om er één vraagje bij te knallen dat als je nee zegt, volgende vraag is "bent u geboren in 1947 of 1948". Ga je die oudjes al naar de site sturen, maak je die site ook nog onduidelijk..
Ik heb mijn oudjes er doorheen geholpen. Ze glashard laten liegen over de ontvangen brief.
Telefonisch is zowat ondoenlijk, want het nummer is een groot geheim en staat in de te ontvangen brief (ook wel logisch, anders gaat van Rossum weer bellen :') ).
Al kennen ze inmiddels genoeg oudjes die de brief wel al hebben en waar ze het nummer zo van konden krijgen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198826356
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:28 schreef Molo het volgende:

[..]

* Molo legt doos lucifers op de slaapkamer
Ik moet het vragen... wie poept er in bed? :o
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198826376
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik moet het vragen... wie poept er in bed? :o
Wie niet?!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:30:43 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826386
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Wie niet?!
Precies!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198826394
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:30 schreef minilot het volgende:

[..]

Wie niet?!
Ik :@
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:31:43 #30
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826402
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik :@
Zonde!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198826403
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:31 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik :@
Vast wel! Zo niet bewust, dan toch zeker wel terwijl je slaapt! :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:34:22 #32
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198826445
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:24 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Vier stekkers is prijzig ja.
Hoe groot is de kamer met De Deur? Anders daar alleen een stekker? Of een flacon in spuit vorm kopen en die ruimte daarmee sprayen?
Aan Pieps kant is dat de gang. En daar is geen stopcontact ;( Spray is een optie.

Mini, 45 kilo _O_

Mijn schoonmoeder wordt over 2 weken ingeënt met Pfizer. Blij mee. We (kinderen) zijn er vandaag alle drie op bezoek geweest. Wisten we niet van elkaar. Handig wel.
Spoilers!
pi_198826458
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:31 schreef minilot het volgende:

[..]

Vast wel! Zo niet bewust, dan toch zeker wel terwijl je slaapt! :)
Ik denk dat ik het in de ochtend écht wel in de gaten zou hebben als er poep in mijn bed lag :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:35:47 #34
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198826478
Ik bespeur een poep-miscommunicatie.
Spoilers!
pi_198826492
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:21 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Oeh, mag ik ze lenen?
Ik heb er nu 1 gevonden, ga morgen even op zoek naar nummer 2.maar bedenk me dat ik die misschien heb weggedaan omdat die veel gebruikt en viezig was.
Ik stuur deze in ieder geval wel op dinsdag
We have far more in common than that which devides us..
pi_198826505
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bespeur een poep-miscommunicatie.
Hehe, ik geloof het ook!
Let me see you stripped down to the bone
pi_198826508
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik bespeur een poep-miscommunicatie.
Dit zaakje stinkt inderdaad.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:37:16 #38
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198826521
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]

Ik heb er nu 1 gevonden, ga morgen even op zoek naar nummer 2.maar bedenk me dat ik die misschien heb weggedaan omdat die veel gebruikt en viezig was.
Ik stuur deze in ieder geval wel op dinsdag
Oh dat is tof zeg!
Spoilers!
pi_198826531
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Hehe, ik geloof het ook!
In mijn wereld is scheetjes laten niet het hetzelfde als poepen. In en uit het bed :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198826541
Ik wil wel een stekker met rustgevende feromonen voor mensen! Ik stuiter me een ongeluk momenteel :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_198826545
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oh en ik ben vandaag in Aldi, AH en Makro geweest en het was ietsje drukker dan normaal. Zeker niet wereldschokkend.
Hier was het alleen schokkend dat de Albert Heijn in het dorp al om 7 uur dicht ging. Als zelfs ambtenaren gewoon werken, moeten supermarken ook gewoon tot laat open blijven. 8.gif
pi_198826590
Naar een Albert Heijn ietsje verderop geweest. En m'n vriend morgen weer naar de stad sturen. Want ik wist niet eens dat ze geen vodka bij de Albert Heijn verkopen. :') Zo weinig drink ik dus.
pi_198826595
Na vorig jaar ook dit jaar opnieuw de supermarkten open op tweedepaas in dit gereformeerde dorp O+ Vooruitgang O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198826602
Tot zover mijn spannende avonturen.
pi_198826612
Het gebruik van het woord poepen voor windjes laten ken ik ook niet :?
Wel de Vlaamse versie van poepen en dat doen we dan ook regelmatig in bed. Niet altijd in bed, maar wel vaak.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:38 schreef Myraela het volgende:

Hier was het alleen schokkend dat de Albert Heijn in het dorp al om 7 uur dicht ging. Als zelfs ambtenaren gewoon werken, moeten supermarken ook gewoon tot laat open blijven. [ afbeelding ]
Volgens mij is dat wettelijk zo geregeld. Een gemeente kan er zelf van afwijken, maar landelijk is 19 uur.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198826619
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef Myraela het volgende:
Naar een Albert Heijn ietsje verderop geweest. En m'n vriend morgen weer naar de stad sturen. Want ik wist niet eens dat ze geen vodka bij de Albert Heijn verkopen. :') Zo weinig drink ik dus.
:D Achgut!

Ik doneer morgen wat van onze wodka-stash aan een paasachtig doel:
https://www.juliusjaspers.nl/advocaat-van-cees/ :9
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:43:00 #47
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826625
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:36 schreef minilot het volgende:

[..]

Hehe, ik geloof het ook!
Ik bedoelde wel echt poepen, jij niet? :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198826627
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef minilot het volgende:
Na vorig jaar ook dit jaar opnieuw de supermarkten open op tweedepaas in dit gereformeerde dorp O+ Vooruitgang O+
Beter. O+ Al zou ik het op zo'n dag in ieder geval nog checken, vandaag was het echt niet in me opgekomen dat ze weleens aangepaste openingstijden kunnen hebben.

Misschien gewoon teveel verwend in Rotterdam.
pi_198826629
Oh, en voor AnneX: ik verdeel het eten meestal een beetje gelijk. Als een bord of portie vlees oid groter uitvalt dan gaat dat altijd naar Jross. Maar hij neemt ook meestal nog een eiwitshake of kwark na het eten en ik nooit.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198826661
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:42 schreef minilot het volgende:
:D Achgut!

Ik doneer morgen wat van onze wodkastash aan een paasachtig doel:
https://www.juliusjaspers.nl/advocaat-van-cees/ :9
Oh cool!

Lijkt me wel gaaf om zelf te maken. Al lust ik het niet, dus begin er maar beter niet aan. :D
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:45:28 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826683
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:42 schreef minilot het volgende:

[..]

:D Achgut!

Ik doneer morgen wat van onze wodka-stash aan een paasachtig doel:
https://www.juliusjaspers.nl/advocaat-van-cees/ :9
:9~

Ik trek een fles open zondag maar dit klinkt wel erg goed
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198826687
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:43 schreef Molo het volgende:

[..]

Ik bedoelde wel echt poepen, jij niet? :@
Ga toch weg met je niet gemeende :@ smiley :{w
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198826700
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:44 schreef Myraela het volgende:

[..]

Oh cool!

Lijkt me wel gaaf om zelf te maken. Al lust ik het niet, dus begin er maar beter niet aan. :D
Oh echt niet? Ik ben echt verzot op advocaat! :9 Bij voorkeur gewoon in een grote kom en doen alsof het vanillevla is O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198826736
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:46 schreef minilot het volgende:

[..]

Oh echt niet? Ik ben echt verzot op advocaat! :9 Bij voorkeur gewoon in een grote kom en doen alsof het vanillevla is O+
Tante had gisteren geen kleine advocaat glaasjes. Halfvol wijnglas is ook half vol (want er moet ruimte voor slagroom blijven), vond ze. Vond ik ook ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198826745
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:46 schreef minilot het volgende:
Oh echt niet? Ik ben echt verzot op advocaat! :9 Bij voorkeur gewoon in een grote kom en doen alsof het vanillevla is O+
Ik ben nooit over de fase heen gegroeid dat je een keer bij oma een hapje proeft en je vervolgens afvraagt waarom al die volwassen mensen gele benzine naar binnen lepelen. :D
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:48:40 #56
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_198826752
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:40 schreef minilot het volgende:
Na vorig jaar ook dit jaar opnieuw de supermarkten open op tweedepaas in dit gereformeerde dorp O+ Vooruitgang O+
Evolutie *O*
Spoilers!
pi_198826765
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 21:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Poezennieuws O+

Hans doet het prima. Is een blij, gezellig en aanhankelijk poesje. Er zit nog wel een pietsje angst in maar minder dan ik had kunnen voorspellen. Ze is echt altijd hongerig, zelfs nadat ze net heeft gegeten.

Ze is al een aantal keer op ontdekkingstocht door het huis geweest. Dat doet ze best goed. Wel in ruil voor snoepjes uiteraard. Vandaag had ze weinig interesse in exploring en ging ze liever weer naar de keuken. Ook goed.

Hansje is erg geïnteresseerd in Piep maar Piep moet er nog steeds niets van weten. Piep blijft lelijk doen aan haar kant van de deur. We wachten maar tot dat stopt ofzo.
Wat Cat allemaal zegt :)
Maar wat fijn zeg!! Komt wel goed met Piep.. wie weet worden het nog vriendinnen O+
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:49:29 #58
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198826769
Met een puber heb je dus gewoon echt -geen- tv-avond voor jezelf meer -O-
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198826783
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:49 schreef fietsie het volgende:
Met een puber heb je dus gewoon echt -geen- tv-avond voor jezelf meer -O-
Koop nog een tv.
pi_198826828
Iets anders.. We zijn hier afgelopen week na vijftien jaar uitstellen dan toch eindelijk eens aan Star Trek begonnen. Ik dacht dat ik het intens saai zou vinden, maar ben nu na acht (van de miljard :')) afleveringen al om en ik vind het zalig! :D Wat ik niet had ingecalculeerd is dat ik me zo danig zou verlustigen aan William Shatner als Captain Kirk, aangezien ik Shatner als kind van de late 80's/vroege 90's vooral kende als creepy dude uit het weerzinwekkend stupide Rescue 911 8)7 Maar oeh, in 1966 als kapitein van de Enterprise.. J. en ik zitten zwijmelend op de bank! O+
Let me see you stripped down to the bone
pi_198826850
Ik ben aan het wachten tot m'n koekjesdeeg genoeg uitgerust is. Die stap waar ik het geduld eigenlijk nooit voor heb.
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:54:38 #62
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198826857
StarTrek is en blijft ook gewoon geweldig; ook de spinoffs prequels sequels en kopieen :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:54:43 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826858
quote:
8s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:45 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ga toch weg met je niet gemeende :@ smiley :{w
:D

Ik moet weer denken aan die user die steeds topics opende of iemand nog een goeie camping wist waar poep smeren was toegestaan in groepsverband _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198826866
Dat concept van 'advocaatglaasjes' heb ik nooit zo begrepen. Een kwart fles vind ik serieus een prima portiegrootte :')

@Myraela Wat vind je qua alcohol wél lekker? Of überhaupt niks? :)

[ Bericht 0% gewijzigd door minilot op 02-04-2021 23:25:14 ]
Let me see you stripped down to the bone
pi_198826871
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:52 schreef minilot het volgende:
Iets anders.. We zijn hier afgelopen week na vijftien jaar uitstellen dan toch eindelijk eens aan Star Trek begonnen. Ik dacht dat ik het intens saai zou vinden, maar ben nu na acht (van de miljard :')) afleveringen al om en ik vind het zalig! :D Wat ik niet had ingecalculeerd is dat ik me zo danig zou verlustigen aan William Shatner als Captain Kirk, aangezien ik Shatner als kind van de late 80's/vroege 90's vooral kende als creepy dude uit het weerzinwekkend stupide Rescue 911 8)7 Maar oeh, in 1966 als kapitein van de Enterprise.. J. en ik zitten zwijmelend op de bank! O+
:D

Ik heb net Spiderman gekeken, dat vond ik wel tof. Maar Star Trek gaat mij echt nog wel een stapje (of veel stapjes) te ver. Sowieso oude series, daar kun je toch niet meer normaal naar kijken.
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:55:39 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826879
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:49 schreef fietsie het volgende:
Met een puber heb je dus gewoon echt -geen- tv-avond voor jezelf meer -O-
Zorgen dat ze snel met vriendjes of vriendinnetjes onzedelijke dingen gaat doen. Heb jij je tv weer voor jezelf
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:56:09 #67
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198826890
A. en ik bingen nu The Flash, ook lekker kijkvoer.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198826910
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef Myraela het volgende:

Sowieso oude series, daar kun je toch niet meer normaal naar kijken.
Nou, ik vind tot dusver dat eerste seizoen uit 1966 hartstikke kijkbaar qua tempo en tofheid! Valt me reuze mee :Y
Let me see you stripped down to the bone
pi_198826911
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:54 schreef minilot het volgende:
Dat concept van 'advocaatglaasjes' heb ik nooit zou begrepen. Een kwart fles vind ik serieus een prima portiegrootte :')

@:Myraela Wat vind je qua alcohol wél lekker? Of überhaupt niks? :)
Sinds m'n paniek hou ik niet meer van het gevoel dat alcohol me geeft, dus écht genieten van alcohol doe ik niet meer. Maar qua smaak hield ik altijd van zoete dingen. Dessertwijn of gewoon de goedkoopste zoete huiswijn. Cocktails waren ook altijd fijn. En in de zomer op een warme dag een heel licht biertje, of kriekje.
pi_198826923
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Zorgen dat ze snel met vriendjes of vriendinnetjes onzedelijke dingen gaat doen. Heb jij je tv weer voor jezelf
Jaaa!
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:58:24 #71
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826927
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef minilot het volgende:

[..]

Nou, ik vind tot dusver dat eerste seizoen uit 1966 hartstikke kijkbaar qua tempo en tofheid! Valt me reuze mee :Y
66 :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198826932
Oh, en splitjes. _O_ Werd ik wel altijd misselijk van, maar dat was wel goddelijk.
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:58:50 #73
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198826939
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:55 schreef Molo het volgende:

[..]

Zorgen dat ze snel met vriendjes of vriendinnetjes onzedelijke dingen gaat doen. Heb jij je tv weer voor jezelf
Voorlopig zit ze nog kotsgeluiden te maken als The Flash zoent met zijn mooie vriendinnetje
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198826945
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sinds m'n paniek hou ik niet meer van het gevoel dat alcohol me geeft, dus écht genieten van alcohol doe ik niet meer. Maar qua smaak hield ik altijd van zoete dingen. Dessertwijn of gewoon de goedkoopste zoete huiswijn. Cocktails waren ook altijd fijn. En in de zomer op een warme dag een heel licht biertje, of kriekje.
Paar keer goed dronken worden om dat te doorbreken een optie? *O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_198826946
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:28 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik moet het vragen... wie poept er in bed? :o
Ik vind dat toch relaxter dan op de keukentafel hoor, hoewel dat ook wel eens leuk is voor de afwisseling

@Tele6 : Ik heb er ook aan zitten denken een verzameling te beginnen. Maar ik heb iets te weinig 'followers' dus wat zonde van de moeite. En toch een beetje goor :P

@Lucky_Strike : er bestaan van die anti-schrokbakken, misschien wel een idee voor Hansje :)

@minilot Star Trek is fantastisch O+ Ik vond Voyager ook erg tof, naast Enterprise.
pi_198826958
Van het eten gelijk verdelen vroeg ik mij af hoe dat in andere man/vrouw huishoudens ging.
Inderdaad vanwege bouw, bewegen en adviezen Gezondheidsraad.
En of ‘iedereen’ daarmee rekening houdt O-)
Mn.X krijgt een een/twee eetlepels meer dan ik. Zeker als hij die dag ging fietsen of wandelen.
Sooo #minilot ...gaat goed met J. Nog steeds.
Geen fasting meer voor jullie? En jij loopt nog steeds? _O_
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:59:40 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198826959
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:58 schreef Myraela het volgende:
Oh, en splitjes. _O_ Werd ik wel altijd misselijk van, maar dat was wel goddelijk.
Splitjes met alcohol?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 2 april 2021 @ 22:59:50 #78
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198826960
quote:
7s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef Candaasje het volgende:

[..]
"'Als de konijnen"
Is 't bij jullie wel vrij letterlijk :P
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198826973
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef minilot het volgende:
Paar keer goed dronken worden om dat te doorbreken een optie? *O*
Op het moment niet zoveel behoefte aan. Maar komt vast wel weer.
pi_198826985
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef fietsie het volgende:

[..]

Is 't bij jullie wel vrij letterlijk :P
Nou, dat valt tegen. Beide gecastreerd (de konijnen dus, ik en mijn vriend zijn nog heel). Maar zo nu en dan wordt er wel wat gereden. Voornamelijk door Nox op Cas zijn hoofd :+
pi_198826987
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef Molo het volgende:

[..]

Splitjes met alcohol?
Likeur 43, sinaasappelsap en slagroom. :9
pi_198827007
Ik wilde nog even kwijt dat ik lyrisch ben van advocaatmilkshakes. Liefst met advocaatijs, maar dat kan je maar weinig vinden. Dus dan gewoon room/vanille ijs met melk en véél advocaat :9 Daar kan ik liters van drinken.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:04:57 #83
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827063
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:00 schreef Myraela het volgende:

[..]

Likeur 43, sinaasappelsap en slagroom. :9
Ga ik dit weekend proberen!
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde nog even kwijt dat ik lyrisch ben van advocaatmilkshakes. Liefst met advocaatijs, maar dat kan je maar weinig vinden. Dus dan gewoon room/vanille ijs met melk en véél advocaat :9 Daar kan ik liters van drinken.
Dit het liefste ook!

Mini hoeveelheden dan maar _O-

Hoorde keer van iemand die advocaat opschuimde net als melk voor cappuccino. Dat leek me heel vies ;(
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198827099
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:52 schreef minilot het volgende:
Iets anders.. We zijn hier afgelopen week na vijftien jaar uitstellen dan toch eindelijk eens aan Star Trek begonnen. Ik dacht dat ik het intens saai zou vinden, maar ben nu na acht (van de miljard :')) afleveringen al om en ik vind het zalig! :D Wat ik niet had ingecalculeerd is dat ik me zo danig zou verlustigen aan William Shatner als Captain Kirk, aangezien ik Shatner als kind van de late 80's/vroege 90's vooral kende als creepy dude uit het weerzinwekkend stupide Rescue 911 8)7 Maar oeh, in 1966 als kapitein van de Enterprise.. J. en ik zitten zwijmelend op de bank! O+
Welkom bij de club 8-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:07:14 #85
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198827116
Sowieso heb ik het idee dat er op het moment bij de supermarkten een veel beperkter assortiment roomijs staat dan een aantal jaren terug; er staan wel ladingen en ladingen heel dure 250ml en 500ml verpakkingen met van allerlei ingewikkelds, maar gewoon stevig grote bakken goede kwaliteit enkelvoudige smaken... dat valt me tegen.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_198827119
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:04 schreef Molo het volgende:

Ga ik dit weekend proberen!

Dit het liefste ook!

Mini hoeveelheden dan maar _O-

Hoorde keer van iemand die advocaat opschuimde net als melk voor cappuccino. Dat leek me heel vies ;(
Ik heb ooit warme chocolademelk met advocaat gehad. Was verrassend lekker. Dus misschien is dat met cappuccino ook lekker! Of was het alleen opschuimen en kwam er niet echt cappussino aan te pas?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198827134
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:07 schreef fietsie het volgende:
Sowieso heb ik het idee dat er op het moment bij de supermarkten een veel beperkter assortiment roomijs staat dan een aantal jaren terug; er staan wel ladingen en ladingen heel dure 250ml en 500ml verpakkingen met van allerlei ingewikkelds, maar gewoon stevig grote bakken goede kwaliteit enkelvoudige smaken... dat valt me tegen.
Dit!! En de kwaliteit van het ijs is ook best achteruit gegaan, terwijl de verpakkingen suggereren dat het allemaal superdepuper luxe is.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198827154
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:54 schreef Molo het volgende:

[..]

:D

Ik moet weer denken aan die user die steeds topics opende of iemand nog een goeie camping wist waar poep smeren was toegestaan in groepsverband _O-
Huuuu... ja!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_198827160
Ik zie dat ik cappussino schreef :') Ik vind mooi woord, laat het gewoon staan. Benieuwd wat Freud er van zou hebben gevonden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_198827208
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:57 schreef Myraela het volgende:

[..]

Sinds m'n paniek hou ik niet meer van het gevoel dat alcohol me geeft, dus écht genieten van alcohol doe ik niet meer. Maar qua smaak hield ik altijd van zoete dingen. Dessertwijn of gewoon de goedkoopste zoete huiswijn. Cocktails waren ook altijd fijn. En in de zomer op een warme dag een heel licht biertje, of kriekje.
Typte ik dit of jij? :')
Van de alcohol is nog wel logisch dat we dat allebei hebben gezien de overeenkomende paniek, maar van zoete wijn houden ken ik bijna niemand die dat ook heeft :D

Verder zag ik een fijne poezenupdate! O+
pi_198827209
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:02 schreef Isabeau het volgende:
Ik wilde nog even kwijt dat ik lyrisch ben van advocaatmilkshakes. Liefst met advocaatijs, maar dat kan je maar weinig vinden. Dus dan gewoon room/vanille ijs met melk en véél advocaat :9 Daar kan ik liters van drinken.
Ooh. Dit ga ik maar trachten te vergeten :')
Let me see you stripped down to the bone
pi_198827216
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:08 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Huuuu... ja!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar niet in groepsverband :{
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:12:55 #93
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827236
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:07 schreef fietsie het volgende:
Sowieso heb ik het idee dat er op het moment bij de supermarkten een veel beperkter assortiment roomijs staat dan een aantal jaren terug; er staan wel ladingen en ladingen heel dure 250ml en 500ml verpakkingen met van allerlei ingewikkelds, maar gewoon stevig grote bakken goede kwaliteit enkelvoudige smaken... dat valt me tegen.
Er zijn ook veel meer ijssalons

Ik koop als ik keer een ijsje wil een ijsje bij de ijssalon, koop nooit zelf een bak
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:13:44 #94
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198827249
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:12 schreef Molo het volgende:

[..]

Er zijn ook veel meer ijssalons

Ik koop als ik keer een ijsje wil een ijsje bij de ijssalon, koop nooit zelf een bak
Onze ijssalon pakt altijd gewoon een geïsoleerde literbak als ik binnenstap, en de jongedame vraagt dan welke fruitsmaken...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:14:48 #95
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827266
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:07 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Ik heb ooit warme chocolademelk met advocaat gehad. Was verrassend lekker. Dus misschien is dat met cappuccino ook lekker! Of was het alleen opschuimen en kwam er niet echt cappussino aan te pas?
Nee dit was dus de advocaat oogeschuimd zoals de melk van cappuccino. En dan naar behoefte een dot slagroom erop

Dus warme advocaat, opgeschuimd, en dan soms slagroom erop maar kon ook zonder

Trok me niet. Qua bak calorieën misschien ook maar beter :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198827296
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 22:59 schreef AnneX het volgende:
Van het eten gelijk verdelen vroeg ik mij af hoe dat in andere man/vrouw huishoudens ging.
Inderdaad vanwege bouw, bewegen en adviezen Gezondheidsraad.
En of ‘iedereen’ daarmee rekening houdt O-)
Mn.X krijgt een een/twee eetlepels meer dan ik. Zeker als hij die dag ging fietsen of wandelen.
Sooo #minilot ...gaat goed met J. Nog steeds.
Geen fasting meer voor jullie? En jij loopt nog steeds? _O_
Jawel hoor, we vasten nog altijd af en toe (ik iets vaker dan J.) 48 uur, want gewoon prettig en voelt goed O+ En in principe op de meeste dagen dus alleen avondeten. En we hardlopen allebei minstens drie keer per week, J. vijf kilometer per week opbouwend naar tien kilometer en ik nu opbouwend naar halve marathon over twee weken :)
Let me see you stripped down to the bone
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:16:34 #97
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827299
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:13 schreef fietsie het volgende:

[..]

Onze ijssalon pakt altijd gewoon een geïsoleerde literbak als ik binnenstap, en de jongedame vraagt dan welke fruitsmaken...
Dat wordt de Pieter Omtzigt in de dingen in de vriezer dan hier

Ok slechte vergelijking

Maar we eten dus niet veel ijs en indien ijs, dan vers en weinig
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:17:26 #98
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_198827310
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Dat wordt de Pieter Omtzigt in de dingen in de vriezer dan hier
Welke andere functie geef jij fruitroomijs dan?
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 2 april 2021 @ 23:17:49 #99
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_198827315
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:17 schreef fietsie het volgende:

[..]

Welke andere functie geef jij fruitroomijs dan?
Kliko na paar weken liggen verpieteren
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_198827319
Ijs, zie ik net op instagram een probeersel van Yvette van Boven. Magnolia ijs. Nu het recept zoeken
We have far more in common than that which devides us..
pi_198827346
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 april 2021 23:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Ijs, zie ik net op instagram een probeersel van Yvette van Boven. Magnolia ijs. Nu het recept zoeken
Magnolia's zijn eh...dodelijk, toch? :D

edit: ik zie al dat ik bomen door elkaar haal. Magnolia is niet giftig. Carry on.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')