Ik heb zo een vermoeden, maar daar zijn waarschijnlijk geen beelden vanquote:Op vrijdag 2 april 2021 18:15 schreef Jockari het volgende:
Liese vond Nick's randje lekkerder. Wat moet ik hier onder verstaan ?
Paul die een debieltje is in ONZquote:Op vrijdag 2 april 2021 18:21 schreef Paul het volgende:
Goed topic
BB / Wat ga je kijken NA Big Brother?
Ach daar heb je haar ook weer, het was net zo lekker rustig hierquote:
Ruudjequote:Op vrijdag 2 april 2021 18:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach daar heb je haar ook weer, het was net zo lekker rustig hier
Die heeft Michel hem in al zijn goedheid kwijtgescholden....quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:31 schreef Jockari het volgende:
Nick moet toch nog zijn 25 burpees doen van vorige week, niet ? Da's BB bewust vergeten.
[ afbeelding ]
pfff, het is niet eens leuk meer, stom gedoe met die huisregels nog steeds. Ik weet dat ze daar de hele dag geen rochel te doen hebben, maar als de activiteit dan weer uit huisregels moet komen, om de structuur erin te brengen....quote:
- off topic - Ik heb mijn bijdrage ook reeds geleverd aan je topic.quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:21 schreef Paul het volgende:
Goed topic
BB / Wat ga je kijken NA Big Brother?
Eigenlijk wel belachelijk natuurlijk dat een huismeester dat kan doen. Toen Jill een worstenbroodje at had ze ook toestemming van Mike maar toen greep BB ook in.quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:36 schreef Verida het volgende:
[..]
Die heeft Michel hem in al zijn goedheid kwijtgescholden....
dus nick hoeft niks te burpen
Er zit een verschil hè in wie de ‘overtreding maakt’quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:47 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Eigenlijk wel belachelijk natuurlijk dat een huismeester dat kan doen. Toen Jill een worstenbroodje at had ze ook toestemming van Mike maar toen greep BB ook in.
Zijn ze al weer uren mee bezig.quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:49 schreef greysbones het volgende:
Oh mijn hemel de rummicub is ook weer voor de dag gehaald
wordt juist opgeruimdquote:Op vrijdag 2 april 2021 18:49 schreef greysbones het volgende:
Oh mijn hemel de rummicub is ook weer voor de dag gehaald
tja...verschil moet er zijn...quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:47 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Eigenlijk wel belachelijk natuurlijk dat een huismeester dat kan doen. Toen Jill een worstenbroodje at had ze ook toestemming van Mike maar toen greep BB ook in.
Pfff zie wel dat ze heeeeeel druk zijn geweestquote:
Laten we hopen dat het niet de saaiste week wordtquote:Op vrijdag 2 april 2021 18:54 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : 'Dit kunnen we uitroepen tot de saaiste dag ooit in het BB huis'
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laten we hopen dat het niet de saaiste week wordt
Ja maar Jill gaat wel gek doen ofzoquote:
Ja die muts is wat levendigquote:Op vrijdag 2 april 2021 18:57 schreef greysbones het volgende:
D
[..]
an leeft er in ieder geval nog wat
Alles beter dan dat doods gedoe..quote:
onderschat het puzzelen niet hoor, dat zijn wel de romantische "bambi momentjes" van stoere michel.quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Alles beter dan dat doods gedoe..
Stomme spelletjes puzzelen en kaarten
Dat zou fantastisch zijnquote:Op vrijdag 2 april 2021 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop dat Jill's regel wordt goedgekeurd. Elke keer als je naar de wc gaat, moet je eerst naar buiten en een kip nadoen die een ei legt
![]()
Laat ze die geluiden op de pot maken als de nood hoog is.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoop dat Jill's regel wordt goedgekeurd. Elke keer als je naar de wc gaat, moet je eerst naar buiten en een kip nadoen die een ei legt
![]()
Ze zien het zelf ook nuquote:Op vrijdag 2 april 2021 19:17 schreef spapaars het volgende:
Wat een lamlendige zooitje daar.
Stuur ze maar naar bed zou ik zeggen.
Nog niemand een collage van kunnen maken ? Ik heb er geen goesting in omdat het eigenlijk altijd hetzelfde is.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:11 schreef Li0nHeart het volgende:
In de serie Nick ligt:
Nick ligt hangend....
[ afbeelding ]
Ik ook niet. Zijn gewoon gedaald. Toch in België. En Nick denkt als BV buiten te komen. Ja, in Meurkhoven waarschijnlijk.Ne bekende BM dan...quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:22 schreef Li0nHeart het volgende:
De Febo had tegen Michel gezegd dat ze zich niet druk maakten over de kijkcijfers de dag voor hij erin ging.
Vond Liese flauw, ze bleef Jill opnieuw en opnieuw vragen of ze regel van Jill mocht zeggen tegen de anderen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese wil : elke keer als je een snoepje pakt, eerst 15 rondjes.
Michel : Iedereen maakt 's avonds een gang van het diner.
Het is te hopen dat ze voor die tijd nog iets verzinnen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:26 schreef Toweler het volgende:
Zal me niks verbazen als ze voor 10uur in bed liggen
Ze hebben het altijd wel redelijk goed gehad, maar sinds dat uur zitten ze er vaker naast.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:33 schreef Jockari het volgende:
Mies heeft de klok op half zeven gezet. "Vrij accuraat zegt hij". Ja, doei, het is half 8.
Ze moeten gelukkig nog eten.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:26 schreef Toweler het volgende:
Zal me niks verbazen als ze voor 10uur in bed liggen
Anders doet toch niemand het daar wat zou het zijn geweest als zei er al 2 3 weken er uit zou zijn geweestquote:Op vrijdag 2 april 2021 19:39 schreef Yolk het volgende:
Jill zorgt er opnieuw voor dat de boel niet helemáál inkakt.
Inderdaad. Dan had ik alleen de liveshows gekeken, dat sowieso.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:41 schreef Toweler het volgende:
[..]
Anders doet toch niemand het daar wat zou het zijn geweest als zei er al 2 3 weken er uit zou zijn geweest
Mensen moéten helemaal niets!quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Zowel Danielle en Nathalie en jerrel zijn op insta bezig dat mensen op jill moeten stemmen
Allemaal meelopers.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Zowel Danielle en Nathalie en jerrel zijn op insta bezig dat mensen op jill moeten stemmen
je hoeft ook helemaal niet op hun insta te lezen toch?quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik wordt altijd ongelofelijk recalcitrant als mensen dat doen. Dan ben ik júist voor de underdog!
Wie zegt dat ik dat doe dan?quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:01 schreef Verida het volgende:
[..]
je hoeft ook helemaal niet op hun insta te lezen toch?
Julie is thuisquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:06 schreef Rednass het volgende:
Loopt Julie nou al de hele dag met dat kleed om haar heen?
Verschrikkelijk.
Sorry, maar heb het woord recalcitrant even moeten googlen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:58 schreef freaky40 het volgende:
Ik wordt altijd ongelofelijk recalcitrant als mensen dat doen. Dan ben ik júist voor de underdog!
Zo toch nog wat met BB te maken.??quote:Op vrijdag 2 april 2021 19:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Hij schept nog wel een keer op.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:19 schreef Tourniquet het volgende:
Zou het wel genoeg zijn?
[ afbeelding ]
Een tweede keer opscheppen zit er voor de andere niet meer in.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:19 schreef Tourniquet het volgende:
Zou het wel genoeg zijn?
[ afbeelding ]
Alleen als ie niet te hard gesport heeft vandaagquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:19 schreef Tourniquet het volgende:
Zou het wel genoeg zijn?
[ afbeelding ]
Heb zo meer respect voor Jowi dan voor Nathalie en Danielle. Zelf weg willen omdat het je niet aanstaat maar wel toch nog veel van doen hebben met BB.quote:
Ik denk het wel hoor. En bovendien doen ze helemaal niets wat godsdienst gerelateerd is in BBquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat geloof je toch niet dat alle
4 niet katholisch zijn
goordopquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:23 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Grote happen snel thuis
[ afbeelding ]
Ik hoop dat Jezus gestorven is door een ziekte aan zijn kruis.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:25 schreef stervis het volgende:
[..]
vrijdag = visdag
Katholiek gebruik omdat Jezus vrijdags is gestorven aan het kruis.
Heel logisch dat je dan vis eet.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:25 schreef stervis het volgende:
[..]
vrijdag = visdag
En wie is daar katholiek?quote:
wie zegt dat?quote:
Nick is niet Jezus, maar God bij BB.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:28 schreef mario390 het volgende:
man man kennen julie in
nederland jesus niet?![]()
Het gaat Mario om Goede Vrijdag.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:25 schreef stervis het volgende:
[..]
vrijdag = visdag
quote:Goede Vrijdag is de vrijdag voor Pasen. De kruisdood van Jezus van Nazareth wordt op deze dag herdacht. Op deze dag eten sommige Katholieken geen vlees. Dat heeft te maken met de vastentijd. Tijdens deze periode mogen Katholieken slechts één volle maaltijd per dag nuttigen en op Aswoensdag en Goede Vrijdag geen vlees eten. Er wordt tijdens de veertigdagentijd boete gedaan voor alle begane zonden in het afgelopen jaar.
De grote meerderheid in Nl doet niets meer aan het geloof Marioquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:28 schreef mario390 het volgende:
man man kennen julie in
nederland jesus niet?![]()
God schiep de wereld, behalve Nederland.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:31 schreef mario390 het volgende:
soms denk ik echt mensen in
nederland leven in andere wereld
k denk dat ze in Oostenrijk nog een beetje boel achterlopen..quote:
Aanstaande dinsdag is het vermoeden. x enginequote:Op vrijdag 2 april 2021 20:31 schreef BasEnAad het volgende:
Dames/heren, er gaat dus nog 1 kandidaat uit voor de finale? Wanneer gebeurt dat?
Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig. x BasEnAad
Ik had zó gehoopt dat jij ons dat kwam vertellen. Helaas...quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:31 schreef BasEnAad het volgende:
Dames/heren, er gaat dus nog 1 kandidaat uit voor de finale? Wanneer gebeurt dat?
Ik ben toch wel een beetje nieuwsgierig. x BasEnAad
Dat schiep zichzelf.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
God schiep de wereld, behalve Nederland.
En daarom zitten wij met Rutte opgescheeptquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:33 schreef spapaars het volgende:
[..]
God schiep de wereld, behalve Nederland.
Volgens mij hebben die niet eens het besef dat het goede vrijdag is....misschien ook niet eens dat het maandag pasen is.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:25 schreef stervis het volgende:
[..]
vrijdag = visdag
In een andere wereld dan die waar jij denkt te bepalen wat mensen mogen eten. Gelukkig wel.quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:31 schreef mario390 het volgende:
soms denk ik echt mensen in
nederland leven in andere wereld
vandaag mag je geen vlees etenquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:34 schreef marsan het volgende:
[..]
In een andere wereld dan die waar jij denkt te bepalen wat mensen mogen eten. Gelukkig wel.
Jawel hoor. Dat jij dat niet wil is jouw keuze. Net als dat t een ander zijn of haar keuze is om schijt te hebben aan wat jij een ander denkt op te kunnen leggen.quote:
dann heb je geen geloofquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:37 schreef marsan het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dat jij dat niet wil is jouw keuze. Net als dat t een ander zijn of haar keuze is om schijt te hebben aan wat jij een ander denkt op te kunnen leggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |