SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Lilian nu aan het woord. Valt me altijd op dat ze nooit een papiertje meeneemt om van op te lezen. Goed geheugen dus
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Ik weet het wel zekerquote:
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!![]()
Mooie TTTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hoe vertel je iemand dat de aarde niet meer rond isquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Hi M1st1gquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:23 schreef m1st1g het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
ja ik had een TT over jou overigens maar ik was te laatquote:
Een gedicht over Maanvis
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-04-2021 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 155 / +155 / +0 / 318 / 387
2. Maanvis / 44 / +27 / +17 / 262 / 304
3. jerney / 36 / +36 / +0 / 154 / 181
4. m1st1g / 32 / +28 / +4 / 179 / 194
5. Dotteke / 27 / +27 / +0 / 177 / 203
6. mario390 / 25 / +23 / +2 / 27 / 62
7. Mrsloveable / 23 / +23 / +0 / 124 / 147
8. aloa / 21 / +21 / +0 / 150 / 155
9. chufi / 20 / +6 / +14 / 106 / 126
10. Straatverlichting / 18 / +16 / +2 / 58 / 71
11. gebrokenglas / 18 / +18 / +0 / 92 / 103
12. ToT / 17 / +17 / +0 / 95 / 107
13. HiDiHo / 15 / +11 / +4 / 72 / 83
14. mazaru / 15 / +14 / +1 / 68 / 77
15. JochemSjakie / 12 / +12 / +0 / 38 / 44
16. PlymouthFury / 10 / +10 / +0 / 28 / 35
17. Fogel / 9 / +8 / +1 / 66 / 77
18. Mickytjuh / 7 / +0 / +7 / 30 / 38
19. Soury / 5 / +5 / +0 / 26 / 28
20. Superbadeendje / 5 / +4 / +1 / 68 / 80SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Oh?quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:28 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ja ik had een TT over jou overigens maar ik was te laat![]()
Ik wou als TT: Te laat jippiequote:
Want het duurde bijna een minuutTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ik twijfelde of ik Lilian of Mevr zou gebruikenquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:30 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik wou als TT: Te laat jippie
Want het duurde bijna een minuut![]()
Lilian Maanvis SPquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:32 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik twijfelde of ik Lilian of Mevr zou gebruiken
Een gedicht over Maanvis
Ah oke ;Dquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Van der Staaij... die doet pijn bij Rutte.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*![]()
Hi Straatverlichtingquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:38 schreef Straatverlichting het volgende:
Van der Staaij... die doet pijn bij Rutte.![]()
![]()
Hai!quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:38 schreef Straatverlichting het volgende:
Van der Staaij... die doet pijn bij Rutte.
* Contra principia negantem disputari non potest *
Oeps.. zelfquote...quote:
Hai!
![]()
Juffrouw Jannie vertelt over dat ze haar kinderen vertelde om niet te liegenTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
VernietigendAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst![]()
![]()
"Doolhof aan redenaties"
"Woordencircus"
Sylvana heeft een goede tekstschrijver of ze is zelf erg welbespraaktTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Nee, het woord 'witte man' is nog niet gevallenquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, het woord 'witte man' is nog niet gevallen
Wilders lacht.... Dus denk dat het exit Rutte is.
Ik hoop het tenminse wel
Anders zijn we allemaal voor niets zo lang opgebleven.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Is geen pauze, ze gaan nu met hun eigen fracties overleggen over welke moties ze gaan steunenquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:46 schreef m1st1g het volgende:
Alweer een schorsing. Moet je eens proberen in een fabriek om zoveel pauzes te nemen.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:45 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, het woord 'witte man' is nog niet gevallen![]()
![]()
![]()
Zo zie je nog eens wat van het gebouwAan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
huhquote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Waar kijk jij dan @HiDiHoTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat is gewoon pauze. Ze hebben net al hun steun toegezegd dus een onnodige tijdsverspilling.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:47 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Is geen pauze, ze gaan nu met hun eigen fracties overleggen over welke moties ze gaan steunen![]()
Cameraman ging even met de roltrap en gangen doorquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Nee, ze hoeven in de spreektijd nog niet hun keuze voor de moties toe te zeggenquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is gewoon pauze. Ze hebben net al hun steun toegezegd dus een onnodige tijdsverspilling.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Geloof dat de stemlijsten nu worden klaargemaakt?quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is gewoon pauze. Ze hebben net al hun steun toegezegd dus een onnodige tijdsverspilling.![]()
NPO politiekquote:Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Ik zie nog niet een alternatief voor een nieuwe MP. Wordt dan sws toch VVD.* Contra principia negantem disputari non potest *
Kloptquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geloof dat de stemlijsten nu worden klaargemaakt?
Maar dat duurt ook maar max 3 minuten.![]()
Je hebt toch oren ? Dan heb je exact kunnen horen wat ze zouden steunen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ze hoeven in de spreektijd nog niet hun keuze voor de moties toe te zeggen
Er zijn dan wel in elke spreekbeurt nieuwe moties toegevoegd maar dat is eigenlijk allemaal van de zelfde strekking.![]()
We zien t zo wel eeh...quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je hebt toch oren ? Dan heb je exact kunnen horen wat ze zouden steunen.
Er zijn dan wel in elke spreekbeurt nieuwe moties toegevoegd maar dat is eigenlijk allemaal van de zelfde strekking.* Contra principia negantem disputari non potest *
quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:52 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik zie nog niet een alternatief voor een nieuwe MP. Wordt dan sws toch VVD.![]()
![]()
Nee, stel sylvana zegt iets dat D66 over de streep trekt om toch voor de motie van wantrouwen te stemmen bijv.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is gewoon pauze. Ze hebben net al hun steun toegezegd dus een onnodige tijdsverspilling.Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Dat geloof ik niet. Dan is zijn bloed ergens anders nodigquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:57 schreef Jippie het volgende:
Maanvis let alleen op als Lilian M aan het woord is![]()
![]()
Hm.. niet mijn partij. Maar wel altijd klip en klaar, welbespraakt en doordacht. (even los van bepaalde inhoud van hun programma).quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Ik leg ff uit hoe het formeel zit, niet alle moties waren vooraf al bij iedereen bediscussieerd denk ikquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:57 schreef Jippie het volgende:
Maanvis let alleen op als Lilian M aan het woord is
Een gedicht over Maanvis
Afgezien van een paar belangrijke meningsverschillen, waardeer ik deze man zeker.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:58 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hm.. niet mijn partij. Maar wel altijd klip en klaar, welbespraakt en doordacht. (even los van bepaalde inhoud van hun programma).![]()
Ja, ik ook. En als ie een grap maakt moet ik meestal lachen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Afgezien van een paar belangrijke meningsverschillen, waardeer ik deze man zeker.
Arib is t ook beu..
Ik zou die journalisten zeggen: doei. Tot morgen.* Contra principia negantem disputari non potest *
![]()
Een gedicht over Maanvis
Volgens mij hebben we het een dag lang niet over corona gehadquote:Op vrijdag 2 april 2021 03:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat ben ik het ook..
Veel plezier met de DT
![]()
![]()
![]()
![]()
Krijgen we nu een complimentjeTrots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Ga jij de DT maar doen, ik doe niet meequote:Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Tevens..
KUTSLAAP
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
* DJMO gaapt en omdraaitIk heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
OMGquote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Pak jij m maar Jippie..ik mot m niet.quote:
Zal wel lukkenquote:
![]()
Mooi.* Contra principia negantem disputari non potest *
Succes!quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
En jij ook trouwens.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Grappig.* Contra principia negantem disputari non potest *
Stel je niet zo aan joh.
T ist iere foute das di dommes Straat puntuh hatte gepakt. Du soll blokken.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Ik vind t grappig om af en toe, onverwachts, wat punten te jatten.quote:Op vrijdag 2 april 2021 05:44 schreef mario390 het volgende:
ik zei niet over jou
ik ergerte me over me ,nu ben je al op 2
kann je slapen
Ow.. en ik ben morgen vrij. Lang weeeeeekend!
Nee joh. Je bent veels te leuk gezelschap. En m'n film is nog niet uitgekeken.quote:Op vrijdag 2 april 2021 05:51 schreef mario390 het volgende:
laat me nu allein,het komt sowiezo
straks jemand* Contra principia negantem disputari non potest *
Je hebt t zelf verneukt. Jij valt in slaap.quote:
Genoeg nu.. ga maar naar je bedje toe.quote:Op vrijdag 2 april 2021 05:57 schreef mario390 het volgende:
ja maar je was over en halfe ur allein
is genoeg nu* Contra principia negantem disputari non potest *
Jup.. ik hou je een spiegel voor. Like what you see?quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Je leidt me af van mn film trouwens. Geh s slafen.quote:
Aardig van je. Maar ik heb je hulp niet nodig. Film duurt nog 20 minuten. Dan mag jij.quote:Op vrijdag 2 april 2021 06:02 schreef mario390 het volgende:
nee blok me niet,
ik help jou deze maand maar bitte
blok me nu niet* Contra principia negantem disputari non potest *
quote:
Wanneer je niet zo zou zeuren om punten de hele tijd (of er boos om worden). Dan krijg je ze vanzelf.quote:
Ik heb geen doel met DTS. En geen stress erom.
Okquote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Ow.. op die fiets.quote:
E.R.?quote:Op vrijdag 2 april 2021 06:11 schreef mario390 het volgende:
ben bij medical detectives eingeschlafen* Contra principia negantem disputari non potest *
Ok.quote:Op vrijdag 2 april 2021 06:13 schreef mario390 het volgende:
nee medical detectives
morde werden daar opgelost
Film wordt spannend.. Tjus. Succes verder.* Contra principia negantem disputari non potest *
Ja wel ok die film.* Contra principia negantem disputari non potest *
Equalizer 2. Niet te ingewikkeld of high tech.* Contra principia negantem disputari non potest *
Klopt. Met Denzel Wasington.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
MorguhWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Helleuquote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Je gaat lekker Straat
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ach..quote:
Je krijgt er steeds meer zin in om in dit theekransje te zitten 😛Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee joh!quote:Op vrijdag 2 april 2021 06:37 schreef Dotteke het volgende:
Je krijgt er steeds meer zin in om in dit theekransje te zitten 😛
Ik ga snel weg ook..
Moet je zo werken?quote:Op vrijdag 2 april 2021 06:38 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Nee joh!
Ik ga snel weg ook..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee.. lang weekend!quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Het marioquote:Op vrijdag 2 april 2021 06:41 schreef mario390 het volgende:
dott heb je gisteren spinat gegeten?
vandaag mag geen vlees
Nee, dat is hier niet groene donderdag, wij hebben witte donderdag.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Lekker. Jammer dat je niets bijzonders kan onder nemen.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja dat is hier bij de gelovige ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik eet vandaag brood met gebakken eiquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je de uitslag van het allergie test al Mario?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
O zo snel alquote:
Nergens allergisch voor?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
bb brasil heeft al geloofig en dansproef met muziek
al 3 uren, zolange je op de plattform danst
tot de laatste daar staat kann nog ewig gaan
ik ben maar over 2 uren geslapen![]()
ZO dat is een hele lange rit om te dansenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Morguh aloa, ook lekker vrij vandaag?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
nee dat nietquote:
maar moedder heeft de befund van longarts zonder vragen naar de
huisarts getragenen nu zegt zij dat ik moelijke
ateme![]()
O, dat mag hier helemaal niet. Ik mag voor mijn kinderen dat niet doen van de wet.quote:Op vrijdag 2 april 2021 06:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat niet
maar moedder heeft de befund van longarts zonder vragen naar de
huisarts getragenen nu zegt zij dat ik moelijke
ateme
De dokter zei toch tegen jou dat alles goed was?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Heb je toch lekker lang weekendquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
eigentlich wel ,maar hmmquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat mag hier helemaal niet. Ik mag voor mijn kinderen dat niet doen van de wet.
De dokter zei toch tegen jou dat alles goed was?![]()
ik heb wel met haar gezeurt maar dat makt zij dus zei zijquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O, dat mag hier helemaal niet. Ik mag voor mijn kinderen dat niet doen van de wet.
De dokter zei toch tegen jou dat alles goed was?
om dat het moest![]()
Vreemd hoor, hier doen de artsen dat niet.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik heb wel met haar gezeurt maar dat makt zij dus zei zij
om dat het moest
ALs ik zou bellen voor mijn dochter naar een arts krijg ik niets mee wordt niets verstuurd. Of mijn dochter moet daar toestemming voor hebben gegeven.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Oww. Ik vermaak me wel. Heb wel wat gepland.quote:Op vrijdag 2 april 2021 06:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lekker. Jammer dat je niets bijzonders kan onder nemen.* Contra principia negantem disputari non potest *
Wat ga je doen voor leuks?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Oww. Ik vermaak me wel. Heb wel wat gepland.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ZOu je niet ergens anders willen wonen, ver van je moeder zodat ze zich niet meer zo met je kan bemoeien.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:18 schreef mario390 het volgende:
ja is zo,en zij doet zich teveel zorgen om niks maken
Nadeel is dat je dan wel zelf moet koken iedere dag
Mentorschap, curatele?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:18 schreef mario390 het volgende:
ja is zo,en zij doet zich teveel zorgen om niks maken* Contra principia negantem disputari non potest *
Iig m'n auto uitlaten.. toeren. En bezoek bij mn ouders.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Gezellig, wonen ze bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Iig m'n auto uitlaten.. toeren. En bezoek bij mn ouders.
Ik denk dat ik dit weekend mijn vader ook eens ga opzoeken, mits hij al niet is volgeboekt
moderator peter zei nachdem de ned/be bewohners dachten het is goed
dat deze dagen nog 1 van 4 naar huis moet, maar wanneer is niet
gezegt,werd nog spannend![]()
NIets, eigenlijk, met 1 persoon ergens naar toe of 1 persoon ontvangen kan je niet veel doenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is er gisteren niemand naar huis gestemd dan?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:22 schreef mario390 het volgende:
moderator peter zei nachdem de ned/be bewohners dachten het is goed
dat deze dagen nog 1 van 4 naar huis moet, maar wanneer is niet
gezegt,werd nog spannendWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Thuis lekker etenquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIets, eigenlijk, met 1 persoon ergens naar toe of 1 persoon ontvangen kan je niet veel doen![]()
![]()
ja julie,de met de 3 kinderenquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er gisteren niemand naar huis gestemd dan?![]()
Klein uurtje rijden..quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, wonen ze bij jou in de buurt?
Ik denk dat ik dit weekend mijn vader ook eens ga opzoeken, mits hij al niet is volgeboekt* Contra principia negantem disputari non potest *
Dat is nog te doen, moet ik ook.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, indrukwekkend schaakspelletje..quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Ja zo ramp is het nu ook niet wat hij gedaan heeftquote:
Het wordt allemaal zo overtrokken. Laten ze het land gaan regeren i.p.v. dit gedoeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Als het de eerste keer geweest was, dan had ik je gelijk gegeven.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo ramp is het nu ook niet wat hij gedaan heeft
Het wordt allemaal zo overtrokken. Laten ze het land gaan regeren i.p.v. dit gedoe
Maar dat is niet zo.![]()
Politiekquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, indrukwekkend schaakspelletje..![]()
![]()
Hij zei dat niemand uitleg zou geven. En hij is nog steeds niet weg. Hij loog dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de oude verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de nieuwe verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij werd via via getipt dat die leugens uit zouden komen. En hij is nog steeds niet weg. Hij weigerde zijn bron te onthullen. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij was vergeten dat hij over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij nog nooit iemand bedonderd heeft. En hij is nog steeds niet weg. Hij kreeg een breed gesteunde motie van afkeuring aan zijn broek. Maar hij is nog steeds niet weg.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo ramp is het nu ook niet wat hij gedaan heeft
Het wordt allemaal zo overtrokken. Laten ze het land gaan regeren i.p.v. dit gedoe
bron: Geenstijl.nl* Contra principia negantem disputari non potest *
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 02-04-2021 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. FreshFruit / 155 / +155 / +0 / 318 / 387
2. Straatverlichting / 103 / +16 / +87 / 81 / 116
3. mario390 / 66 / +23 / +43 / 47 / 95
4. Maanvis / 51 / +27 / +24 / 275 / 322
5. Jippie / 43 / +0 / +43 / 44 / 56
6. m1st1g / 42 / +28 / +14 / 186 / 204
7. jerney / 36 / +36 / +0 / 154 / 181
8. Dotteke / 32 / +27 / +5 / 190 / 224
9. chufi / 29 / +6 / +23 / 108 / 136
10. aloa / 26 / +21 / +5 / 157 / 166
11. Mrsloveable / 23 / +23 / +0 / 124 / 147
12. Sestra666 / 18 / +4 / +14 / 18 / 23
13. gebrokenglas / 18 / +18 / +0 / 92 / 103
14. ToT / 17 / +17 / +0 / 95 / 107
15. HiDiHo / 15 / +11 / +4 / 75 / 87
16. mazaru / 15 / +14 / +1 / 68 / 77
17. JochemSjakie / 12 / +12 / +0 / 38 / 44
18. PlymouthFury / 10 / +10 / +0 / 28 / 35
19. Fogel / 9 / +8 / +1 / 66 / 77
20. Mickytjuh / 7 / +0 / +7 / 30 / 38SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Hij kreeg een breed gesteunde motie van afkeuring aan zijn broek...quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hij zei dat niemand uitleg zou geven. En hij is nog steeds niet weg. Hij loog dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de oude verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de nieuwe verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij werd via via getipt dat die leugens uit zouden komen. En hij is nog steeds niet weg. Hij weigerde zijn bron te onthullen. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij was vergeten dat hij over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij nog nooit iemand bedonderd heeft. En hij is nog steeds niet weg. Hij kreeg een breed gesteunde motie van afkeuring aan zijn broek. Maar hij is nog steeds niet weg.
bron: Geenstijl.nl
Ik was zelf gegaan.![]()
Sommige mensen waarderen zijn gelieg blijkbaar. Vandaar dat er nog vrij massaal op zijn partij is gestemd.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:30 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij kreeg een breed gesteunde motie van afkeuring aan zijn broek...
Ik was zelf gegaan.![]()
Volgens mij hebben de oud verkenners gezegd met hem over onzigt te hebben gesproken maar niet wat op de notitie stond, Praten over hem minister te maken en niet functie elders is een heel verschil. EN het ging over die laatste zin.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hij zei dat niemand uitleg zou geven. En hij is nog steeds niet weg. Hij loog dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de oude verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de nieuwe verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij werd via via getipt dat die leugens uit zouden komen. En hij is nog steeds niet weg. Hij weigerde zijn bron te onthullen. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij was vergeten dat hij over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij nog nooit iemand bedonderd heeft. En hij is nog steeds niet weg. Hij kreeg een breed gesteunde motie van afkeuring aan zijn broek. Maar hij is nog steeds niet weg.
bron: Geenstijl.nl
Maar goed ik blijf vinden dat ze daar de boel altijd heel erg opblazen. Dat iedereen elkaar als het kan de grond in wil trappen. Dat niemand uitleg zou geven is ook niet zo vreemd omdat wat gezegd is in vertrouwen is gezegd.
Hij heeft het verzwegen, maar zo ramp is dat niet, ik zou die harde schijf die hij in zijn kop heeft zitten niet willen ruilen met die van mij. Daar speelt zoveel momenteel.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, ik ga er verder ook maar niet op in. Politiek en geloofquote:
Hij heeft de meeste stemmen denk ik?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:33 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Sommige mensen waarderen zijn gelieg blijkbaar. Vandaar dat er nog vrij massaal op zijn partij is gestemd.![]()
Hij is niet voor niks Minister President. Dan hoor je de boel op orde te hebben.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de oud verkenners gezegd met hem over onzigt te hebben gesproken maar niet wat op de notitie stond, Praten over hem minister te maken en niet functie elders is een heel verschil. EN het ging over die laatste zin.
Maar goed ik blijf vinden dat ze daar de boel altijd heel erg opblazen. Dat iedereen elkaar als het kan de grond in wil trappen. Dat niemand uitleg zou geven is ook niet zo vreemd omdat wat gezegd is in vertrouwen is gezegd.
Hij heeft het verzwegen, maar zo ramp is dat niet, ik zou die harde schijf die hij in zijn kop heeft zitten niet willen ruilen met die van mij. Daar speelt zoveel momenteel.![]()
Dit was niet zo ramp dat daar zo ophef overgemaakt hoefde te wordenquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:37 schreef aloa het volgende:
[..]
Hij is niet voor niks Minister President. Dan hoor je de boel op orde te hebben.
Het ging er over Onzigt andere functie
Dat waren niet zijn woordenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jij bent dan ook een van de grootste bolkersquote:
EEt smakelijkquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja als ik het goed begrijp waren er ambtenaren die meehielden zaken te noteren tijdens de verkennende gesprekken. Ollongren krijgt die positieve testuitslag, grist alle papieren bij elkaar (want misschien digitaal verder), snel naar huis en klaar.
Nou, dan snap ik niet dat je dat niet zegt: het waren aantekeningen (quick notes) van ambtenaren/secretarissen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Dat bedoel ik, er is zo ophef overgemaakt. En waarom?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:45 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja als ik het goed begrijp waren er ambtenaren die meehielden zaken te noteren tijdens de verkennende gesprekken. Ollongren krijgt die positieve testuitslag, grist alle papieren bij elkaar (want misschien digitaal verder), snel naar huis en klaar.
Nou, dan snap ik niet dat je dat niet zegt: het waren aantekeningen (quick notes) van ambtenaren/secretarissen.
Zo raar is dat niet.
Hadden ze niet wat beters te doen of zo.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
MOrguh DJMO
T wordt voorspelbaar dit.. en een tikkie vervelend.quote:
Je hebt last van een haan dus? Al iets mee gedaan?* Contra principia negantem disputari non potest *
Lekkerrrrquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sja. Jammer voor jou. Ik heb die tekst in een macro staan om automatisch te kunnen posten zodra ik wakker ben. Heb ik je al eerder gezegd. En ik ben niet van plan om die tekst aan te passen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:50 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
T wordt voorspelbaar dit.. en een tikkie vervelend.
Je hebt last van een haan dus? Al iets mee gedaan?
DJMO is van de luie
Wie het gemakt niet zoekt, die is lui. En ik ben liever lui dan moe.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Nou dat is wel de vraag: kun je die tekst niet in iets anders aanpassen?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sja. Jammer voor jou. Ik heb die tekst in een macro staan om automatisch te kunnen posten zodra ik wakker ben. Heb ik je al eerder gezegd. En ik ben niet van plan om die tekst aan te passen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:53 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou dat is wel de vraag: kun je die tekst niet in iets anders aanpassen?Ik heb er één en ik ben er trots op
Ik zwijgquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:53 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wie het gemakt niet zoekt, die is lui. En ik ben liever lui dan moe.![]()
Handigquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sja. Jammer voor jou. Ik heb die tekst in een macro staan om automatisch te kunnen posten zodra ik wakker ben. Heb ik je al eerder gezegd. En ik ben niet van plan om die tekst aan te passen.![]()
![]()
Zonde van je "creativiteit".quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:52 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sja. Jammer voor jou. Ik heb die tekst in een macro staan om automatisch te kunnen posten zodra ik wakker ben. Heb ik je al eerder gezegd. En ik ben niet van plan om die tekst aan te passen.
Gemak dient de mens.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat wel. Maar die tekst gaat wat vervelen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ik post 'm één keer dagquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wel. Maar die tekst gaat wat vervelen.
Doorscrollen en hoppa weg is hijquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:58 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat wel. Maar die tekst gaat wat vervelen.
En er staat steeds 'kut'. Hmmm.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Zo ramp is dat toch allemaal niet?
Beter dan gekat en gezeik op elkaarWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Vagina-haan is niet echt een optie. Tijd voor een PR-bureautje dat wat in elkaar flanst.quote:
Nouja, neuh, maar dat mag ik toch wel zeggen? En Straat ook?
Zo'n ramp is het ook weer niet.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja iedereen mag zeggen wat hij of zij er van vindt
Maar het veranderd niet, DJMO heeft al vaak gezegd dat ze het niet aanpast
Neuh... geen ramp. Alleen wat repeterend irritant.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:02 schreef gebrokenglas het volgende:
Nouja, neuh, maar dat mag ik toch wel zeggen? En Straat ook?
Zo'n ramp is het ook weer niet.
Maar ze doet maar.* Contra principia negantem disputari non potest *
Sinds wanneer zit ik hier op een EO-Forum?quote:
Vandaar die vagina-haan. Al bekt dat niet lekker..quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
Sinds wanneer zit ik hier op een EO-Forum?* Contra principia negantem disputari non potest *
Lulhaanquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:07 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Vandaar die vagina-haan. Al bekt dat niet lekker..een haan is tenslotte een mannetje of een Klotuhhaan
Ik ben voor! Klotuhhaanquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lulhaaneen haan is tenslotte een mannetje of een Klotuhhaan
En dan dat Duitse gefriemel nog wat aanpassen... en we zijn er.* Contra principia negantem disputari non potest *
Het woord gewoon weglaten een optie?
Ik zit nu bijvoorbeeld te worstelen met die paywall van de nrc. Het is kut irritant dat ik die premium artikelen niet kan lezen.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja, ontbijtje.
Ik stem heel djmocratisch tegen!!! het is en zal KUTHAANblijven.
Jammer. Abo nemen. Kun je het wel lezen. Of je blockt me gewoonquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit nu bijvoorbeeld te worstelen met die paywall van de nrc. Het is kut irritant dat ik die premium artikelen niet kan lezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Lulhaaneen haan is tenslotte een mannetje of een Klotuhhaan
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:11 schreef DJMO het volgende:
Ik stem heel djmocratisch tegen!!! het is en zal KUTHAANblijven.
Ff in verdiepen.. er zijn trucjes voor om te omzeilen..quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit nu bijvoorbeeld te worstelen met die paywall van de nrc. Het is kut irritant dat ik die premium artikelen niet kan lezen.* Contra principia negantem disputari non potest *
Vis.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Via incognitoquote:Op vrijdag 2 april 2021 08:12 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ff in verdiepen.. er zijn trucjes voor om te omzeilen..Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:12 schreef DJMO het volgende:
[..]
Jammer. Abo nemen. Kun je het wel lezen. Of je blockt me gewoonEven testen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Dacht dat je alleen mods fa's en admins niet kon blokkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee aanpassen HTML codes bij "pagina inspecteren" rechter muis.quote:* Contra principia negantem disputari non potest *
Irritant idd. Steeds moeilijker ook om te omzeilen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:10 schreef gebrokenglas het volgende:
Ik zit nu bijvoorbeeld te worstelen met die paywall van de nrc. Het is kut irritant dat ik die premium artikelen niet kan lezen.![]()
Het is waar zeg: ik kan DJMO alleen toevoegen aan de vriendenlijst.
Ik ga een feature request indienen dat ook crew leden geblokt zou moeten kunnen worden.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Nope. Crew in het algemeen kan niet geblockt worden.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat je alleen mods fa's en admins niet kon blokkenIk heb er één en ik ben er trots op
Die optie moet er nog komen...alleen dan b.v. niet voor de mod zijn eigen forum.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat je alleen mods fa's en admins niet kon blokken
Maar zal wel nooit gebeuren.![]()
Werkt niet niet alle gevallen.quote:Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Wat kut.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:14 schreef Dotteke het volgende:
Dacht dat je alleen mods fa's en admins niet kon blokkenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja het is niet andersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja, dat zou een goede optie zijn, maar denk ook niet dat die er gaat komen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:16 schreef aloa het volgende:
[..]
Die optie moet er nog komen...alleen dan b.v. niet voor de mod zijn eigen forum.
Maar zal wel nooit gebeuren.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee. Over tot de orde van de dag. DJMO ga je nog wandelen vandaag? Je bent niet de enige, goede vrijdag, hele volksstammen zijn vrij vandaag.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ja en het ziet er vriendelijk uit buiten
Ben jij vrij vandaag GG?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee, m'n wandelingen liggen even stil tot ik bij de huisarts ben geweest ivm hoge bloeddruk en b12 tekort.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:19 schreef gebrokenglas het volgende:
Nee. Over tot de orde van de dag. DJMO ga je nog wandelen vandaag? Je bent niet de enige, goede vrijdag, hele volksstammen zijn vrij vandaag.Ik heb er één en ik ben er trots op
Ja, vandaag heb ik een vrije dag.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ow... Zo ernstig? Wanneer kun je er terecht?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, m'n wandelingen liggen even stil tot ik bij de huisarts ben geweest ivm hoge bloeddruk en b12 tekort.Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Ga wel de hort op, zo is 't niet, maar lange wandelingen zitten er dus voorlopig niet in.Ik heb er één en ik ben er trots op
Dinsdag.quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:21 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ow... Zo ernstig? Wanneer kun je er terecht?Ik heb er één en ik ben er trots op
Mag je met een hoge bloeddruk niet lopen dan? Bewegen is juist gezond?quote:Op vrijdag 2 april 2021 08:21 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nee, m'n wandelingen liggen even stil tot ik bij de huisarts ben geweest ivm hoge bloeddruk en b12 tekort.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: