Kloptquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Geloof dat de stemlijsten nu worden klaargemaakt?
Je hebt toch oren ? Dan heb je exact kunnen horen wat ze zouden steunen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Nee, ze hoeven in de spreektijd nog niet hun keuze voor de moties toe te zeggen
We zien t zo wel eeh...quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:54 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Je hebt toch oren ? Dan heb je exact kunnen horen wat ze zouden steunen.
Er zijn dan wel in elke spreekbeurt nieuwe moties toegevoegd maar dat is eigenlijk allemaal van de zelfde strekking.
quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:52 schreef Straatverlichting het volgende:
Ik zie nog niet een alternatief voor een nieuwe MP. Wordt dan sws toch VVD.
Nee, stel sylvana zegt iets dat D66 over de streep trekt om toch voor de motie van wantrouwen te stemmen bijv.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:51 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat is gewoon pauze. Ze hebben net al hun steun toegezegd dus een onnodige tijdsverspilling.
Dat geloof ik niet. Dan is zijn bloed ergens anders nodigquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:57 schreef Jippie het volgende:
Maanvis let alleen op als Lilian M aan het woord is
Hm.. niet mijn partij. Maar wel altijd klip en klaar, welbespraakt en doordacht. (even los van bepaalde inhoud van hun programma).quote:
Ik leg ff uit hoe het formeel zit, niet alle moties waren vooraf al bij iedereen bediscussieerd denk ikquote:Op vrijdag 2 april 2021 02:57 schreef Jippie het volgende:
Maanvis let alleen op als Lilian M aan het woord is
Afgezien van een paar belangrijke meningsverschillen, waardeer ik deze man zeker.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:58 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hm.. niet mijn partij. Maar wel altijd klip en klaar, welbespraakt en doordacht. (even los van bepaalde inhoud van hun programma).
Ja, ik ook. En als ie een grap maakt moet ik meestal lachen.quote:Op vrijdag 2 april 2021 02:59 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Afgezien van een paar belangrijke meningsverschillen, waardeer ik deze man zeker.
Volgens mij hebben we het een dag lang niet over corona gehadquote:Op vrijdag 2 april 2021 03:12 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Dat ben ik het ook..
Veel plezier met de DT
![]()
![]()
![]()
![]()
Ga jij de DT maar doen, ik doe niet meequote:
OMGquote:
Pak jij m maar Jippie..ik mot m niet.quote:
Zal wel lukkenquote:
Forum Opties | |