Wat ga je doen voor leuks?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:17 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Oww. Ik vermaak me wel. Heb wel wat gepland.
ZOu je niet ergens anders willen wonen, ver van je moeder zodat ze zich niet meer zo met je kan bemoeien.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:18 schreef mario390 het volgende:
ja is zo,en zij doet zich teveel zorgen om niks maken
Mentorschap, curatele?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:18 schreef mario390 het volgende:
ja is zo,en zij doet zich teveel zorgen om niks maken
Iig m'n auto uitlaten.. toeren. En bezoek bij mn ouders.quote:
Gezellig, wonen ze bij jou in de buurt?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:20 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Iig m'n auto uitlaten.. toeren. En bezoek bij mn ouders.
NIets, eigenlijk, met 1 persoon ergens naar toe of 1 persoon ontvangen kan je niet veel doenquote:
Is er gisteren niemand naar huis gestemd dan?quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:22 schreef mario390 het volgende:
moderator peter zei nachdem de ned/be bewohners dachten het is goed
dat deze dagen nog 1 van 4 naar huis moet, maar wanneer is niet
gezegt,werd nog spannend
Thuis lekker etenquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
NIets, eigenlijk, met 1 persoon ergens naar toe of 1 persoon ontvangen kan je niet veel doen
ja julie,de met de 3 kinderenquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is er gisteren niemand naar huis gestemd dan?
Klein uurtje rijden..quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Gezellig, wonen ze bij jou in de buurt?
Ik denk dat ik dit weekend mijn vader ook eens ga opzoeken, mits hij al niet is volgeboekt
Dat is nog te doen, moet ik ook.quote:
Ja, indrukwekkend schaakspelletje..quote:
Ja zo ramp is het nu ook niet wat hij gedaan heeftquote:
Als het de eerste keer geweest was, dan had ik je gelijk gegeven.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo ramp is het nu ook niet wat hij gedaan heeft
Het wordt allemaal zo overtrokken. Laten ze het land gaan regeren i.p.v. dit gedoe
Politiekquote:Op vrijdag 2 april 2021 07:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja, indrukwekkend schaakspelletje..
Hij zei dat niemand uitleg zou geven. En hij is nog steeds niet weg. Hij loog dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de oude verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de nieuwe verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij werd via via getipt dat die leugens uit zouden komen. En hij is nog steeds niet weg. Hij weigerde zijn bron te onthullen. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij was vergeten dat hij over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij nog nooit iemand bedonderd heeft. En hij is nog steeds niet weg. Hij kreeg een breed gesteunde motie van afkeuring aan zijn broek. Maar hij is nog steeds niet weg.quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo ramp is het nu ook niet wat hij gedaan heeft
Het wordt allemaal zo overtrokken. Laten ze het land gaan regeren i.p.v. dit gedoe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
Hij kreeg een breed gesteunde motie van afkeuring aan zijn broek...quote:Op vrijdag 2 april 2021 07:28 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Hij zei dat niemand uitleg zou geven. En hij is nog steeds niet weg. Hij loog dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de oude verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij liet de nieuwe verkenners liegen dat hij niet over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij werd via via getipt dat die leugens uit zouden komen. En hij is nog steeds niet weg. Hij weigerde zijn bron te onthullen. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij was vergeten dat hij over Omtzigt had gesproken. En hij is nog steeds niet weg. Hij zei dat hij nog nooit iemand bedonderd heeft. En hij is nog steeds niet weg. Hij kreeg een breed gesteunde motie van afkeuring aan zijn broek. Maar hij is nog steeds niet weg.
bron: Geenstijl.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |