Stream:quote:Verkenner Kajsa Ollongren (D66) heeft vanmorgen toen ze het Binnenhof verliet per ongeluk interne notities uit de kabinetsformatie aan de camera's getoond. Ze had de stukken onder haar arm toen ze vertrok, omdat ze positief was getest op corona.
Op de uitvergrote foto van het ANP is onder het kopje "positie Omtzigt" te lezen: "functie elders". CDA-Kamerlid Pieter Omtzigt, de nummer twee op de lijst, zit overspannen thuis. Verder is te lezen: "linkse partijen houden elkaar niet echt vast".
Ook staat er: "meerderheid Eerste Kamer voor niemand een must" en iets over de onderhandelingsstijl van CDA-leider Wopke Hoekstra en zijn mogelijke positie in het nieuwe kabinet.
De verkennende gesprekken zijn geannuleerd vanwege de positieve test van Ollongren.
bron
Niet per se bij een beknopte opmerking die een ander heeft genoteerd. En als je zelf alleen een woord als 'stabiliteit' opschrijft, dan is het helemaal niet raar dat je je niet precies herinnert wat er is gezegd (zeker niet als het zoveel gesprekken op een dag waren).quote:Op donderdag 1 april 2021 22:00 schreef trein2000 het volgende:
Geef mij notulen van een overleg van twee weken geleden en ik kan je echt nog wel de context bij elke zin geven. Dat is gewoon raar.
Doe jij dan even de ministerraad van vorige week (is die vertrouwelijk?). Je hebt tot morgen 12 uur. Lukt het niet, ben je ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:02 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Natuurlijk kan dat wel, als je daar een beetje je best voor doet
Dat denk ik niet hoor. Die blijft gewoon lekker hangen. Schandaaltje meer of minder kijken ze bij de VVD niet van op.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:02 schreef Pedroso het volgende: Rutte ziet zijn 'langst zittende premier van NL ooit' in rook op gaan.
Ik eis kamervragen.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:09 schreef Coco het volgende:
Ik heb een pittige mening over mods die knoeien met topics.
Echt mijn type.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was 15 jaar geleden
Misschien dezelfde ambtenaar die zelf analyses maakte van de Britse coronavariant?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wie heeft de tekst 'Omtzigt, functie elders' opgeschreven? Ex-verkenner Ollongren zegt dat de ambtelijke staf dit heeft gedaan. "
@:Whiskers2009
Zeg maar wie het dan heeft opgeschreven?
Werk jij ook in de politiek?quote:Op donderdag 1 april 2021 22:09 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Niet per se bij een beknopte opmerking die een ander heeft genoteerd. En als je zelf alleen een woord als 'stabiliteit' opschrijft, dan is het helemaal niet raar dat je je niet precies herinnert wat er is gezegd (zeker niet als het zoveel gesprekken op een dag waren).
Ik werk notulen altijd dezelfde dag uit omdat ik van mezelf weet dat ik dat een dag later soms al niet meer goed kan, afhankelijk van hoezeer ik in steekwoorden of in zinnen heb zitten notuleren. (Met name het uitwerken van mijn geschreven aantekeningen vind ik doffe ellende.)
Aardig afgetakeld, maar dat gebeurd bij de meeste in de politiek.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Deze was 15 jaar geleden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |