WTF?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:29 schreef vipergts het volgende:
Sylvana ziet er leuk uit net of ik TMF weer kijk
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:29 schreef vipergts het volgende:
Sylvana ziet er leuk uit net of ik TMF weer kijk
JAaaaaquote:Op donderdag 1 april 2021 19:30 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Sylvana is wel sterk in haar woorden 😍
Meer Bij1 graagquote:
en doen lijken of ze stiltes laat vallen terwijl ze eigenlijk de tekst kwijt isquote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef mother_mercury het volgende:
Telkens maar weer geforceerd intellectueel doen.
Juistem. Meer Bij1, meer Sylvana en MINDER wappies. Verdomde klote wappies.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Meer Bij1 graagIk wil Rebekka zien
![]()
![]()
Is ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
En toch weer even de racisme kaart trekken
Ik heb haar buiten TMF nooit horen praten maar het valt me vooralsnog niet tegen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:30 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Sylvana is wel sterk in haar woorden 😍
Terecht ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
Van haar 'Zwarte Lijst' of van toen ze nog gewoon een leuke omhooggevallen jongedame was?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Gaat ze zo nog een nummer aankondigen?
Ach Thieme deed niet anders die pleurde aan het einde van haar praatje altijd en verder wil ik nog even melden dat ik tegen de bio-industrie ben.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet wat als je maar 1 kaart hebt. Zo vermoeiend dat racistische bij1quote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
Wat gaat PLas eten?quote:
We hebben nog een lange weg te gaan in Nederland dat racisme niet als racisme wordt gezien en dat mensen die shit willen aankaarten dan de aanstichters.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je moet wat als je maar 1 kaart hebt. Zo vermoeiend dat racistische bij1
een lekkere boomstam met puree van Hollandse aardappelenquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:36 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
een lekkere boomstam met puree van Hollandse aardappelen
En daarna effe flink schijten
Niet huilen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:36 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
We hebben nog een lange weg te gaan in Nederland dat racisme niet als racisme wordt gezien en dat mensen die shit willen aankaarten dan de aanstichters.
En tien sigarettenquote:Op donderdag 1 april 2021 19:36 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
een lekkere boomstam met puree van Hollandse aardappelen
En daarna effe flink schijten
Maar Nederland is een van de weinig landen waar de boeren die subsidies inderdaad zelf ontvangen, in de Oost-landen belanden ze in de zakken van apparatski en in het zuiden in de zakken van de chateau eigenaren en handelsorganisatiesquote:Op donderdag 1 april 2021 19:38 schreef QWARQTAARTJE het volgende:
Is BBB erg pro-europa ?
Ik denk van wel met al die subsidies voor Europese boeren.
Ja, ik haat het om het te moeten toegeven maar hij doet het weer erg slim. De kamer krijgt maar geen vat op hem. De "ik kon het mij niet herinneren" truc kun je best vaak van stal halen als je het niet te snel achter elkaar toepast. Mensen vergeten snel weer dat je die truc al veel vaker hebt uitgehaald.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:38 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik zie dat Ruttes herinneringsleugen alweer is weggezakt uit de media. Doet hij toch slim, meteen vroeg met de meest belachelijke leugen aan komen zeten, dan nog even wat afleiding over een telefoontje, en als de avond begint gaat het alweer over hoe de formatie met Rutte verder kan.
Morgenochtend is het alweer dood en begraven.
Azarkan was die truc niet vergeten .quote:Op donderdag 1 april 2021 19:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, ik haat het om het te moeten toegeven maar hij doet het weer erg slim. De kamer krijgt maar geen vat op hem. De "ik kon het mij niet herinneren" truc kun je best vaak van stal halen als je het niet te snel achter elkaar toepast. Mensen vergeten snel weer dat je die truc al veel vaker hebt uitgehaald.
D66 en CDA bewegen nu al naar de "nieuwe verkenner, en verder zand erover" oplossing.
Dat is het smerige allemaal de mond vol dat Omtzigt geschoffeerd is maar zodra ze gaan stemmen kun je zien wie er zijn 30 zilverlingen van Rutte heeft aangenomen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ja, ik haat het om het te moeten toegeven maar hij doet het weer erg slim. De kamer krijgt maar geen vat op hem. De "ik kon het mij niet herinneren" truc kun je best vaak van stal halen als je het niet te snel achter elkaar toepast. Mensen vergeten snel weer dat je die truc al veel vaker hebt uitgehaald.
D66 en CDA bewegen nu al naar de "nieuwe verkenner, en verder zand erover" oplossing.
Je kunt de uitslag van de stemming al uittekenen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:49 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dat is het smerige allemaal de mond vol dat Omtzigt geschoffeerd is maar zodra ze gaan stemmen kun je zien wie er zijn 30 zilverlingen van Rutte heeft aangenomen.
En hij kan deze keer ook gewoon (weer) de waarheid spreken.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat kan echt niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
Doorgaan met Rutte zou al helemaal aantonen dat we in een bananen republiek leven. De hele dag hoor je van alle partijen dat het een leugenaar is, niet te vertrouwen. En dan aan het eind van de dag ‘oh prima, nog 4 jaar!’?
Dan ga ik nadenken of ik ooit nog een stem ga uitbrengen.
Wat een oliedomme redeneringquote:Op donderdag 1 april 2021 19:57 schreef Scrummie het volgende:
Doorgaan met Rutte zou al helemaal aantonen dat we in een bananen republiek leven. De hele dag hoor je van alle partijen dat het een leugenaar is, niet te vertrouwen. En dan aan het eind van de dag ‘oh prima, nog 4 jaar!’?
Dan ga ik nadenken of ik ooit nog een stem ga uitbrengen.
Waarvoor??? hij heeft weinig fout gedaan. Het ergste wat je hem kan verwijten is zijn onzorgvuldigheid tegenover de pers.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet, dat kan echt niet.
Ik verwacht dat hij na het weekend aftreedt.
Doe maar niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:59 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!!!!
Beelden uit het kantoor van BBB tijdens het diner:
https://fb.watch/4BMOJHs0um/
Voor groenlinks is het echt geen optie om de motie te steunen, klaver moet je gaan presteren en regeren. De kiezer heeft hem boven de afgrond geparkeerd, nog 4 jaar in oppositie gaat hij niet overleven.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat een oliedomme redenering
De 3 grootste partijen zeggen dit niet. Alle splinters roepen dat.
quote:
Beter opletten hoor.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:58 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Wat een oliedomme redenering
De 3 grootste partijen zeggen dit niet. Alle splinters roepen dat.
Welnee.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:59 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Waarvoor??? hij heeft weinig fout gedaan. Het ergste wat je hem kan verwijten is zijn onzorgvuldigheid tegenover de pers.
Dan nog kan hij gewoon de volgende minister president worden en fractievoorzitter van de VVD blijven.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:58 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
De verkenners hebben in hun 1e brief verklaart dat de positie van Omtzigt niet is besproken in de gesprekken met de fractievoorzitters. Drie personen (Rutte, Jorritsma, Ollongren) die vergeten zijn dat ze Omtzigt in het gesprek besproken hebben, dat is toch niet geloofwaardig?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:53 schreef Frutsel het volgende:
[..]
En hij kan deze keer ook gewoon (weer) de waarheid spreken.
De meeste kamerleden zeggen hetzelfde als ik. Praten over een kamerlid mag gewoon, de vraag of dat netjes is maar niet verboden. Rutte kan alleen gelinkt worden aan een uitspraak over de voorkeursstemmen en omtzigt minister.quote:
5 over half 9quote:
En dat hij via via informatie krijgt voordat de kamer geïnformeerd wordt ? Wat vind je daarvan ?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:04 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De meeste kamerleden zeggen hetzelfde als ik. Praten over een kamerlid mag gewoon, de vraag of dat netjes is maar niet verboden. Rutte kan alleen gelinkt worden aan een uitspraak over de voorkeursstemmen en omtzigt minister.
Omtzigt functie elders is niet zijn uitspraak en ook het kamervoorzitterschap heeft hij niet voorgesteld.
Dan blijft over dat hij niet de waarheid heeft gesproken tegen de pers.
Als de vvd politiek non grata wordt verklaard blijven er heel weinig realistische coalities over, laat staan dat kaag de macht kan grijpen.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 20:05 schreef KolonelBroodje het volgende:
Bijzonder toevallig uit 2018:
[ afbeelding ]
Oke Alex Jones.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:04 schreef Viesdik het volgende:
Dit is zulk ongelooflijk doorgestoken kaart.
Rutte heeft zich bewust naar deze situatie toegewerkt. Hij gebruikt "kleine" leugens om zijn positie met voorbedachte rade ernstig te verzwakken om zo een nog grotere leugen te verdoezelen.
Rutte treedt af.. VVD wordt politiek non grata gesteld, Kutkaag wordt premier en de doctrine continueert via VVD 2 (d66) als zijnde de 2 handen op een buik partijen.
We laten ons wederom meeslepen in deze intriges van leugens die nog grotere leugens camoufleren.
D66 loopt over de rozen die ze notabene zelf gekocht hebben
D66 en CDA hebben het hooguit over het vertrouwen in de politiek.quote:
WTF is deze?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:59 schreef Starhopper het volgende:
BREAKING!!!!!
Beelden uit het kantoor van BBB tijdens het diner:
https://fb.watch/4BMOJHs0um/
Terecht heeft hij gezegd dat informatie hem ongevraagd is toegespeeld en dat er onderzoek gedaan moet worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:06 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
En dat hij via via informatie krijgt voordat de kamer geïnformeerd wordt ? Wat vind je daarvan ?
Ah ja er moet onderzoek gedaan worden maar Rutte zelf zal niets prijs geven. Van wie had hij die informatie ?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:08 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Terecht heeft hij gezegd dat informatie hem ongevraagd is toegespeeld en dat er onderzoek gedaan moet worden.
Als ik een appje ontvang met informatie die ik nog niet mocht hebben, wat kan ik daar dan nog aan veranderen???
De kranten durven ook echt helemaal niks met de koppen want dan worden de nieuwe coronamaatregelen niet meer naar hun gelekt.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:47 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Je krijgt een mindereid kabinetquote:Op donderdag 1 april 2021 20:06 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Als de vvd politiek non grata wordt verklaard blijven er heel weinig realistische coalities over, laat staan dat kaag de macht kan grijpen.
Jaja, t is één groot complot, he?quote:Op donderdag 1 april 2021 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De kranten durven ook echt helemaal niks met de koppen want dan worden de nieuwe coronamaatregelen niet meer naar hun gelekt.
Van wie hij die informatie had doet er ook weinig toe, dat is immers niet de bron.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:09 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Ah ja er moet onderzoek gedaan worden maar Rutte zelf zal niets prijs geven. Van wie had hij die informatie ?
Zet 16 april maar in je agendaquote:Op donderdag 1 april 2021 20:09 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
De kranten durven ook echt helemaal niks met de koppen want dan worden de nieuwe coronamaatregelen niet meer naar hun gelekt.
Er is in de verste verte geen meerderheid voor de motie.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:14 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Gaat premier de Jonge ad interim dan nieuwe maatregelen aankondigen?
Nee.. Binnen nu en 1 maand zakt het kaartenhuis volledig in en hebben we onze vrijheid terugquote:Op donderdag 1 april 2021 20:14 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
Gaat premier de Jonge ad interim dan nieuwe maatregelen aankondigen?
Welk kaartenhuis??? als de tweede kamer ontbonden wordt dan zit je nog minimaal 3 maanden vast aan de maatregelen.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:15 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Nee.. Binnen nu en 1 maand zakt het kaartenhuis volledig in en hebben we onze vrijheid terug
Herstel, 2 maanden.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:16 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Welk kaartenhuis??? als de tweede kamer ontbonden wordt dan zit je nog minimaal 3 maanden vast aan de maatregelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |