en doen lijken of ze stiltes laat vallen terwijl ze eigenlijk de tekst kwijt isquote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef mother_mercury het volgende:
Telkens maar weer geforceerd intellectueel doen.
Juistem. Meer Bij1, meer Sylvana en MINDER wappies. Verdomde klote wappies.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Meer Bij1 graagIk wil Rebekka zien
![]()
![]()
Is ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
En toch weer even de racisme kaart trekken
Ik heb haar buiten TMF nooit horen praten maar het valt me vooralsnog niet tegen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:30 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
Sylvana is wel sterk in haar woorden 😍
Terecht ook.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
Van haar 'Zwarte Lijst' of van toen ze nog gewoon een leuke omhooggevallen jongedame was?quote:Op donderdag 1 april 2021 19:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Gaat ze zo nog een nummer aankondigen?
Ach Thieme deed niet anders die pleurde aan het einde van haar praatje altijd en verder wil ik nog even melden dat ik tegen de bio-industrie ben.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
Je moet wat als je maar 1 kaart hebt. Zo vermoeiend dat racistische bij1quote:Op donderdag 1 april 2021 19:32 schreef S95Sedan het volgende:
Wat gaat PLas eten?quote:
We hebben nog een lange weg te gaan in Nederland dat racisme niet als racisme wordt gezien en dat mensen die shit willen aankaarten dan de aanstichters.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Je moet wat als je maar 1 kaart hebt. Zo vermoeiend dat racistische bij1
een lekkere boomstam met puree van Hollandse aardappelenquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 19:36 schreef JohnBercow het volgende:
[..]
een lekkere boomstam met puree van Hollandse aardappelen
En daarna effe flink schijten
Niet huilen.quote:Op donderdag 1 april 2021 19:36 schreef Mens-erger-je-niet het volgende:
[..]
We hebben nog een lange weg te gaan in Nederland dat racisme niet als racisme wordt gezien en dat mensen die shit willen aankaarten dan de aanstichters.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |