Ze wil heel erg graag MIN PRES wordenquote:Op donderdag 1 april 2021 17:31 schreef S95Sedan het volgende:
Kaag gaat dus geen antwoord geven of ze met Rutte verder wil of niet.
Ja, toch wel... het gaat om het vertrouwen in Rutte... Hij heeft toch wel selectieve geheugenverlies...quote:Op donderdag 1 april 2021 17:32 schreef Starhopper het volgende:
Ik schakel nu eindelijk in en dan zie ik Van der Plas![]()
Heb ik nog wat gemist?
Dat is gewoon stemvee.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:34 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Alsof de VVD zomaar het premierschap aan een andere partij zou gunnen.
Mogelijk gaan we alsnog de eerste vrouwelijke premier krijgen met vrouwen op nummer 2, 3 en 4 op de VVD lijst.
Allemaal ongeschikt volgens de partij.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:34 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Alsof de VVD zomaar het premierschap aan een andere partij zou gunnen.
Mogelijk gaan we alsnog de eerste vrouwelijke premier krijgen met vrouwen op nummer 2, 3 en 4 op de VVD lijst.
Denk dat zelf ook, nieuwe verkiezingen/quote:Op donderdag 1 april 2021 17:21 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Dat moet helemaal niet.
Desnoods laten ze het aankomen op nieuwe verkiezingen.
Mooi weer, lekkere opkomst.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:38 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Denk dat zelf ook, nieuwe verkiezingen/
VVD naar 0 zetels.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef Starhopper het volgende:
Wat zou het voordeel zijn van nieuwe verkiezingen?
Ik hoop dan dat al dat klein grut weer uit de kamer gaat... 50PLUS, BBB, Bij1.... misschien ook VOLT!quote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef Starhopper het volgende:
Dan kunnen ze het post stemmen misschien wel goed regelen.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef Starhopper het volgende:
Dat ze meteen een kiesdrempel invoeren.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef Starhopper het volgende:
Voor de burger dit doet er natuurlijk ook helemaal niet toe.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:08 schreef MadJackthePirate het volgende:
Zou wel typerend zijn voor de Nederlandse politiek als Rutte hiervoor wordt weggestemd door de kamer. Na de burgerdoden door een bombardement en het financieel kapotmaken van 1000'en Nederlanders wordt 1 zinnetje over een collega kamerlid hem fataal
Maar dan wel graag terugkeer van Splinter.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:40 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Ik hoop dan dat al dat klein grut weer uit de kamer gaat... 50PLUS, BBB, Bij1.... misschien ook VOLT!
Wilders 60 zetelsquote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef Starhopper het volgende:
Demissionair kabinet. Die mogen niet zoveel invoeren. Noodwetten en verder op de winkel passen is volgens mij het enige.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:41 schreef asco het volgende:
[..]
Dat ze meteen een kiesdrempel invoeren.
Denk het helaas niet, men trapt er waarschijnlijk weer in en stemt alsnog VVD en D66.quote:
@Mondkapje heeft spijt van haar stemquote:Op donderdag 1 april 2021 17:39 schreef Starhopper het volgende:
Sowieso is een kiesdrempel een drastische ingreep in het democratische proces, daarvoor heb je twee derde meerderheid nodig verdeeld over twee termijnen.quote:Op donderdag 1 april 2021 17:42 schreef Makrelis het volgende:
[..]
Demissionair kabinet. Die mogen niet zoveel invoeren. Noodwetten en verder op de winkel passen is volgens mij het enige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |