quote:Op donderdag 1 april 2021 16:39 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Deze domheid, alsof het hier om gaat. Rutte is ook lelijk en asexueel.
Je hebt gelijk. Ik werd net via via door iemand gebeld dat de koeien beledigt zijn en niet in dit verband genoemd willen worden. Excuus dus.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:39 schreef Draak31 het volgende:
[..]
Mijn hemel wat een kansloos niveau hier.
Dit is gewoon een kansloos wijfquote:Op donderdag 1 april 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hele kamer is al zo’n slappe eenheidsworst. Prima dat daar wat andere types tussen zitten.
Zeker. Is ook helemaal niks mis mee. Kijk maar naar een Peter Kwint. Helemaal top. Maar haar houding straalt gewoon uit alsof ze in discussie is met een paar Twitteraars. Maargoed. Ik geef grief toe dat mijn mening totaal ongefundeerd isquote:Op donderdag 1 april 2021 16:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hele kamer is al zo’n slappe eenheidsworst. Prima dat daar wat andere types tussen zitten.
Als kansloze wijven gekozen worden, mag ze daar gewoon 4 jaar zitten. Ik vind Sylvana een kansloos wijf, maar die zit er ook gewoon.quote:
Sylvana ook . Maar Carola of hoe ze ook heet , is net zo'n kansloos mens.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als kansloze wijven gekozen worden, mag ze daar gewoon 4 jaar zitten. Ik vind Sylvana een kansloos wijf, maar die zit er ook gewoon.
Kerolainquote:Op donderdag 1 april 2021 16:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Sylvana ook . Maar Carola of hoe ze ook heet , is net zo'n kansloos mens.
beledigd. Het is een voltooid deelwoord. Maar dat heb je misschien nog niet op school gehad.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:39 schreef DW457 het volgende:
[..]
[..]
Je hebt gelijk. Ik werd net via via door iemand gebeld dat de koeien beledigt zijn en niet in dit verband genoemd willen worden. Excuus dus.
Dank.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:45 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
beledigd. Het is een voltooid deelwoord. Maar dat heb je misschien nog niet op school gehad.
There are NO Americans in Bagdadquote:
Waarom zou dat gebeuren? Er is nog geen kabinet (dus nog geen vice-premier) en de VVD is de grootste partij. Kan dus enkel als er een kabinet komt zonder de VVD lijkt me.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:45 schreef Rodgrod het volgende:
Wat is de kans dat Kaag nu premier kan worden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |