Jawel, tenminste ik welquote:Op donderdag 1 april 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
Ik heb de VOLTgoden trouwens nog niet voorbij zien komen vandaag, of wel?
Ik ben een beetje half aan het kijken omdat ik semi aan het werk ben.quote:
Dan mis je wel eens wat ja.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ben een beetje half aan het kijken omdat ik semi aan het werk ben.
Van Dassen, da5 jonge mannetje inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
Wel gelijk een overweldigend debat voor de nieuwe lijsttrekkers die ook nog eens nieuw zijn in de landelijke politiek.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:46 schreef Caland het volgende:
Door een 'anonieme bron' 'buiten de gemaakte afspraken'quote:Op donderdag 1 april 2021 14:48 schreef Mondkapje het volgende:
Zijn ze nu verontwaardigd omdat de MP wat eerder de verslagen mocht inzien dan de rest?
Dat is het hele punt hè. Het inzien van de stukken verloopt gewoon vanuit zijn rol als kamerlid.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:48 schreef Mondkapje het volgende:
Zijn ze nu verontwaardigd omdat de MP wat eerder de verslagen mocht inzien dan de rest?
Hij is in deze geen MP.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:48 schreef Mondkapje het volgende:
Volgens mij vinden vrouwen dat wel een 'lekker ding'....quote:Op donderdag 1 april 2021 14:48 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dan mis je wel eens wat ja.
Maar volgens mij is hij het in elk geval, maar kan er ook wel naast zitten hoor.
[ afbeelding ]
Rutte is nu geen MP, hij is gewoon kamerlid in deze.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:48 schreef Mondkapje het volgende:
Enorme verspilling van belastinggeld. Denk ook dat er dan een zeer lage opkomst zal zijn.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:49 schreef Scrummie het volgende:
Nieuwe verkiezingen over 3 maanden, kan er ook gewoon een normale campagne gedaan worden. Lijst Omtzigt grote winnaar.
Dat is niet verboden.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:50 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Volgens mij vinden vrouwen dat wel een 'lekker ding'....
Zou kunnen. Ik denk dat dat wel mee zal vallen.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:51 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Enorme verspilling van belastinggeld. Denk ook dat er dan een zeer lage opkomst zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |