beetje zoals in GB, daar gaat de prime-minister ook wel eens weg en komt er een nieuwe uit dezelfde partij (Blair --> Brown, Cameron --> May --> Johnson) terwijl de zetels in het lagerhuis hetzelfde blijven. Dat zie je hier eigenlijk nooit maar zou natuurlijk gewoon kunnen volgens mij.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:37 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe verkiezingen zullen er sowieso niet komen. De VVD schuift of een ander naar voren of anders zal Kaag het initiatief krijgen voor het vormen van een regering lijkt me...
Hij draagt de reageerbuis altijd in zijn binnenzak.quote:
Die met die zwarte vetkuif.quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 14:40 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Ga maar ff schorsen, kan ik chips in huis halen.
Precies, de VVD zal wel twee keer nadenken om nu nieuwe verkiezingen te willen... ik weet eigenlijk niet wie dat bepaalt, meerderheid tweede kamer?quote:Op donderdag 1 april 2021 14:39 schreef Nielsch het volgende:
[..]
beetje zoals in GB, daar gaat de prime-minister ook wel eens weg en komt er een nieuwe uit dezelfde partij (Blair --> Brown, Cameron --> May --> Johnson) terwijl de zetels in het lagerhuis hetzelfde blijven. Dat zie je hier eigenlijk nooit maar zou natuurlijk gewoon kunnen volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |