Hoorde Julie laatst zeggen dat ze de vrijdag na haar exit moesten zorgen voor sushi en een 'goeie' spaghetti. Burn.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
Weer spaghetti vanavond volgens kok Nick. Geen bewoner die na de exit nog tomatensaus en pasta kan eten.
Oops, sorry had niet gezien dat ik laatste was, thnx @StruisZVeugelTquote:Op donderdag 1 april 2021 09:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek .. is een bietje van de leg
ow
Sneunase ook
tis bijna klaar en eh goh
kweenie wat het is zucht .oh weet wel wat het is
Niek .; ja een rot geveul he
het dr 20jaar naar uitgezien.precies alsof de afscheid moet nemen van een neven job
Mies , haakt in had en super leuke baan en toe eh ..tok tok
en toen eh tok kwam dit
. zit je vanavond niet thuis ,zit je over een wee thuis
Niek nah pracies
. TT @:Darkraven ?
Beetje olijfolie had al wonderen gedaan.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:56 schreef Benny het volgende:
En echt.... We zijn bijna 100 dagen onderweg...
WAAROM HEEFT NOG NIEMAND DAT PIEPENDE DEURTJE GEMAAKT?!
Anders hoeft ie niet thuis te komen inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:00 schreef magnaal het volgende:
Ik begrijp Nick nu wel iets beter, na de uitzending van gisteren..Hij zit zo comfortabel als mogelijk zijn tijd uit te zitten, om de knaakskes te verdienen voor zijn meisie..
Zonder welness? Nee hoor, een duur hondje is niet genoegquote:Op donderdag 1 april 2021 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Anders hoeft ie niet thuis te komen inderdaad.
Net 1x .. oh .. en nu weerquote:Op donderdag 1 april 2021 10:03 schreef DarkRaven70 het volgende:
Stream 2 (Videoland) bij jullie ook iedere keer vastloper ?
Hij komt als een schooier over die een veel te dure vrouw wil houden. Heeft een onzeker jobke als DJ, speelt wat chauffeur om toch iets te verdienen, en is dus als enige voortdurend bezig over het geld in BB.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Anders hoeft ie niet thuis te komen inderdaad.
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:03 schreef DarkRaven70 het volgende:
Stream 2 (Videoland) bij jullie ook iedere keer vastloper ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij komt als een schooier over die een veel te dure vrouw wil houden. Heeft een onzeker jobke als DJ, speelt wat chauffeur om toch iets te verdienen, en is dus als enige voortdurend bezig over het geld in BB.
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:05 schreef magnaal het volgende:
[..]Ik ben opgehouden om politiek te volgen sinds 1.5 jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me niet meer leiden door satan aanbidders als een zombie.
Lijkt me ook lastig als je het zo goed naarje zin hebt en het houdt nu op.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:03 schreef Benny het volgende:
Wat zijn ze heerlijk sentimenteel vanochtend
[..]11uhr toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet winnen,anders vertrekt zijn dure vrouwke naar een ander met een dikkere portemonnee.Alles veur de knaakskes en over lijken gaan zei ze in het begin toch alquote:Op donderdag 1 april 2021 10:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij komt als een schooier over die een veel te dure vrouw wil houden. Heeft een onzeker jobke als DJ, speelt wat chauffeur om toch iets te verdienen, en is dus als enige voortdurend bezig over het geld in BB.
[..]Ik zit ook te wachten op het debat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BB kijk ik al dagen niet meer.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Michel kan alles !quote:Op donderdag 1 april 2021 10:19 schreef suzi1 het volgende:
op je 15e een diploma van school? of verstond ik t verkeerd
avondschool/ aka cursesquote:Op donderdag 1 april 2021 10:19 schreef suzi1 het volgende:
binnenhuisarchitect, huis versieren voor kinderfeesjes
Pure speculaties ditquote:Op donderdag 1 april 2021 10:17 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hij moet winnen,anders vertrekt zijn dure vrouwke naar een ander met een dikkere portemonnee.Alles veur de knaakskes en over lijken gaan zei ze in het begin toch al
pure speculatiequote:Op donderdag 1 april 2021 10:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ze zitten daar allemaal voor het geld
nee ze willen allemaal niet winnen kloptquote:
winnen wel, maar niet allemaal voor het geldquote:Op donderdag 1 april 2021 10:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ze willen allemaal niet winnen klopt
Niemand zit te springen daar om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig als je het zo goed naarje zin hebt en het houdt nu op.
Heel intensief samengewoond met anderen.
Vallen allemaal een beetje in een gat straks.
wie niet dan Jill zeker had het ook al over wat ze ermee wilde gaan doenquote:Op donderdag 1 april 2021 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
winnen wel, maar niet allemaal voor het geld
Na het bezoek van familie en vrienden van van de week, denk ik toch wel dat bijv Jill en Liese graag naar huis gaan volgende week.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand zit te springen daar om naar huis te gaan.
Kan hoor ... Mavo en vroege leerling ... mijn dochter gaat ook nog 15 zijn als ze later dit (hopelijk) slaagt.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:19 schreef suzi1 het volgende:
op je 15e een diploma van school? of verstond ik t verkeerd
Heel bijzonder, huilen als ze iets van thuis horen en huilen als ze denken dat ze naar huis moeten..quote:Op donderdag 1 april 2021 10:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand zit te springen daar om naar huis te gaan.
Edit, misschien Liese wel,
ja, natuurlijk praat je erover als de finale dichterbij komtquote:Op donderdag 1 april 2021 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wie niet dan Jill zeker had het ook al over wat ze ermee wilde gaan doen
Jill misschien voor haar familie, maar deze veilige omgeving en al die camara's zal ze beslist missen.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Na het bezoek van familie en vrienden van van de week, denk ik toch wel dat bijv Jill en Liese graag naar huis gaan volgende week.
Ik ook wachten op debatquote:Op donderdag 1 april 2021 10:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik zit ook te wachten op het debat.
BB kijk ik al dagen niet meer.
Dream.on ze zijn er allemaal.ingestapt met idee als ik win. Win ik.mooie pot geldquote:Op donderdag 1 april 2021 10:27 schreef Verida het volgende:
[..]
ja, natuurlijk praat je erover als de finale dichterbij komt
Maar Jill en Liese zitten er volgens mij niet echt voor het geld, wel voor de ervaring en het eventuele winnen, maar niet voor de knaakskes
Waarschijnlijk wel, zou het meest logisch zijnquote:Op donderdag 1 april 2021 10:28 schreef Angelique61 het volgende:
Moerten ze nu allemaal hun koffer inpakken vandaag?
dus datquote:Op donderdag 1 april 2021 10:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Kan hoor ... Mavo en vroege leerling ... mijn dochter gaat ook nog 15 zijn als ze later dit (hopelijk) slaagt.
Ach dat ruimt weer lekker op...even doekje langs de planken halen en versleten dingen weggooienquote:Op donderdag 1 april 2021 10:28 schreef Angelique61 het volgende:
Moerten ze nu allemaal hun koffer inpakken vandaag?
tuurlijk ga je dat missen als je 3 maanden lang in die omgeving hebt gezeten,quote:Op donderdag 1 april 2021 10:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jill misschien voor haar familie, maar deze veilige omgeving en al die camara's zal ze beslist missen.
Allemaalquote:Op donderdag 1 april 2021 10:28 schreef suzi1 het volgende:
michel heeft meerdere malen gezegt er niet voor het geld te zitten. dat geloof ik met zijn app. van 200.ooo en ook nog die app erbij wilde kopen van180ooo+
nick zegt het ook, maar die geloof ik dan weer niet aangezien hij bovenop de pot zit
en julie zit er niet voor het geld.
vraag me af wie er wEl voor het geld zit..
QueenOfKattequote:Op donderdag 1 april 2021 10:28 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik ook wachten op debat
Neequote:Op donderdag 1 april 2021 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dream.on ze zijn er allemaal.ingestapt met idee als ik win. Win ik.mooie pot geld
maar dat is niet wat ze zeggen. tuutlijk weten wij wel beter. maar het is er door meerderen gezegd, daar gaat t nu even om toch?quote:
Dat ook! Maar toch vooral om bekend te worden.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Dream.on ze zijn er allemaal.ingestapt met idee als ik win. Win ik.mooie pot geld
Dat dacht ik ookquote:Op donderdag 1 april 2021 10:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat ook! Maar toch vooral om bekend te worden.
Op hoeveel staat de prijzenpot?quote:Op donderdag 1 april 2021 10:28 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Rond de 51K 58K dus volgens mijquote:Op donderdag 1 april 2021 10:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Op hoeveel staat de prijzenpot?
Ik denk bij het instappen ook vrij onrealistisch is....er kan maar 1 de winnaar zijn en ze zijn met hoeveel ingestapt??quote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:32 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Op hoeveel staat de prijzenpot?
SPOILER: Stand van de pot: ¤58.157,50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
preciesquote:Op donderdag 1 april 2021 10:31 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat ook! Maar toch vooral om bekend te worden.
In het bijzonder Jill en Liese.
Ja precies datquote:Op donderdag 1 april 2021 10:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk bij het instappen ook vrij onrealistisch is....er kan maar 1 de winnaar zijn en ze zijn met hoeveel ingestapt??
Denk dat ze toen alleen maar dachten hoop zo ver mogelijk te komen en niet voor twee weken of 1week.
Dat heeft dus niets met de prijs winnen te maken.quote:
quote:
Tuurlijk willen ze allemaal de prijzenpot. en geheel logischquote:Op donderdag 1 april 2021 10:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat heeft dus niets met de prijs winnen te maken.
Die doet het liever niet op de dag dat het mag....quote:Op donderdag 1 april 2021 10:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
JillyBean is vergeten tot het garpjesdag is ?
Net zei je het anders , beetje krom wat je nu zegtquote:Op donderdag 1 april 2021 10:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Tuurlijk willen ze allemaal de prijzenpot. en geheel logisch
Hij kwam met zijn 17e daarquote:Op donderdag 1 april 2021 10:28 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
dus dat
en o.a. defensie ..en/politie ..in die tijd
dden hunten .. kom bij ons . ..ook als je een herexamen hebt
hoe jonger hoe beter/flexibeler en zuks
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:39 schreef Benny het volgende:
Ze moeten schilderen waarom ze Big Brother moeten winnen
na ken niet zo lastig zijn tochquote:Op donderdag 1 april 2021 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh... ze moeten schilderen waarom zij Big Brother moeten winnen.
Degene die z'n verfzooi over het hek slingert mag van mij winnen.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:39 schreef Benny het volgende:
Ze moeten schilderen waarom ze Big Brother moeten winnen
Ohja... hoe dan.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh... ze moeten schilderen waarom zij Big Brother moeten winnen.
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:40 schreef Lrod01 het volgende:
Gaan we weer. Levenslijnen, portretjes schilderen, tekenen. Het is zo voorspelbaar.![]()
Wat een kleuterniveau deze productie.
Oh, zou ze heel goed kunnen denk ik....het typetje die ze nadeed toen ze een slokje teveel op had met die sigaret in haar mond....ze had niks maar je kreeg het vermoeden dat ze allemaal zowat stikte van de rook die ze uitblies...quote:
Dan ben je slecht geïnformeerd.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:47 schreef Susan1973 het volgende:
Mijn vermoeden wordt steeds meer bevestigd, het zijn allemaal geselecteerde mensen die niet zo’n hoge kennis niveau hebben. Zelfs bij Naomi dacht ik af en toe..huh.... Elk normaal mens had na de zoveelste kinderachtige simpele opdracht gezegd ja daaaaaag
Punt 1.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:47 schreef Susan1973 het volgende:
Mijn vermoeden wordt steeds meer bevestigd, het zijn allemaal geselecteerde mensen die niet zo’n hoge kennis niveau hebben. Zelfs bij Naomi dacht ik af en toe..huh.... Elk normaal mens had na de zoveelste kinderachtige simpele opdracht gezegd ja daaaaaag
Maar als je geen baan hebt of maar een paar uren contract dan is 100euro wel aantrekkelijk voor niks doen en vakantie houden. Vooral met deze tijd.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:47 schreef Susan1973 het volgende:
prec en dan soms wat opdrachten doen ipv 6 uur uit je bed om naar je werk te gaan enz en vooral in deze corona tijd.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar als je geen baan hebt of maar een paar uren contract dan is 100euro wel aantrekkelijk voor niks doen en vakantie houden. Vooral met deze tijd.
je ziel en zaligheid bloot op tvquote:Op donderdag 1 april 2021 10:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar als je geen baan hebt of maar een paar uren contract dan is 100euro wel aantrekkelijk voor niks doen en vakantie houden. Vooral met deze tijd.
krijgen ze een vergoeding per dag van ¤ 100,- ?quote:Op donderdag 1 april 2021 10:55 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
prec en dan soms wat opdrachten doen ipv 6 uur uit je bed om naar je werk te gaan enz en vooral in deze corona tijd.
Als ze geen vergoeding kregen en geen prijzenpot. Dan zaten ze er vast niet hoor
ha ha haquote:Op donderdag 1 april 2021 10:24 schreef Jockari het volgende:
Je mag geen rood in de slaapkamer steken zegt Julie, want daar slaap je slecht van. Antwoord van Nick: "Ik slaap overal". Waarom geloof ik hem nu ?
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan ben je slecht geïnformeerd.
Dat geldt alleen voor Jill en Liese.
De anderen zijn van een behoorlijk intellectueel niveau.
Ik geloof het ookquote:Op donderdag 1 april 2021 10:24 schreef Jockari het volgende:
Je mag geen rood in de slaapkamer steken zegt Julie, want daar slaap je slecht van. Antwoord van Nick: "Ik slaap overal". Waarom geloof ik hem nu ?
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je ziel en zaligheid bloot op tv
leuk doen op comando, omdat tv maken
je de mond laten snoeren omdat ongepast
je privacy te grabbel en dat van je naasten
kan nog wel ff verder
dat voor 100 eurie pdag incl eten drinken
no wee ...
Nogmaals dat is toch echt iets andersquote:Op donderdag 1 april 2021 10:26 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
wie niet dan Jill zeker had het ook al over wat ze ermee wilde gaan doen
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:58 schreef Lrod01 het volgende:
Op deze manier hoeft een nieuw seizoen voor mij ook niet meer. Vervang eerst deze maar deze inspiratieloze, creatieloze nietsnutten bij de productie maar met mensen die op zijn minst wel iets origineels kunnen bedenken.
Ik ook niet, maar ik kan rond komen.....en heb ook geen ietsiepietsie belangstelling om met mijn kop op tv te komen.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:58 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je ziel en zaligheid bloot op tv
leuk doen op comando, omdat tv maken
je de mond laten snoeren omdat ongepast
je privacy te grabbel en dat van je naasten
kan nog wel ff verder
dat voor 100 eurie pdag incl eten drinken
no wee ...
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:58 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
krijgen ze een vergoeding per dag van ¤ 100,- ?
Gameroom. Werd er naar toegeroepen. Was duidelijk te horen op de streamsquote:
Ik zie alleen een persoonlijke groei bij Jill en dan uitgerekend in kilo's.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:14 schreef Benny het volgende:
Kunnen we concluderen dat deze Big Brother vooral draaide om therapie, self exposure en persoonlijk groei mogelijk maken?
Ja, dat kunnen we
Heb doorgespoeld, liep achter.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gameroom. Werd er naar toegeroepen. Was duidelijk te horen op de streams
quote:Op donderdag 1 april 2021 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een persoonlijke groei bij Jill en dan uitgerekend in kilo's.
Bij de eerste rondleiding door het huis werd hier heel stoer over gedaan. Is inderdaad bijster weinig mee gedaan.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Toch jammer dat niks met die schermen doen in de keuken.
Hadden ze hun foto's op moeten zetten.
Vroeger waren er altijd foto's van alle bewoners in huis.
èn niet te vergeten, hoe ga ik om met de vriendin/vrouw van een ander zonder dat iemand merkt dat ik straal bezopen verliefd ben op diegene.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:14 schreef Benny het volgende:
Kunnen we concluderen dat deze Big Brother vooral draaide om therapie, self exposure en persoonlijk groei mogelijk maken?
Ja, dat kunnen we
Ik zie persoonlijke groei bij Jill en Julie. De rest is wel redelijk stabiel gebleven.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik zie alleen een persoonlijke groei bij Jill en dan uitgerekend in kilo's.
ach op een oude fiets kun je het leren.. zegt Jill zelf ookquote:Op donderdag 1 april 2021 11:20 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ze is er alleen maar mooier op geworden, ben alleen beetje te oud voor haar zegt mijn vrouw
er moet nog meer zoekraken..quote:
ohja en op een jonge uitproberen toch ?quote:Op donderdag 1 april 2021 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach op een oude fiets kun je het leren.. zegt Jill zelf ook![]()
heb zelf een jongere fiets, nadat ik de oudere had uitgeprobeerdquote:
Die wil zelfs een opa figuur hebben......quote:Op donderdag 1 april 2021 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
ach op een oude fiets kun je het leren.. zegt Jill zelf ook![]()
en ik heb momenteel een oudere dus dan zou het gezegde zeker kloppenquote:Op donderdag 1 april 2021 11:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb zelf een jongere fiets, nadat ik de oudere had uitgeprobeerd![]()
Je kunt liever naar die andere kleuters kijken rond 12 uur. Dat word een stevig debat ga ik zo maar vanuit.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
hoeveel tijd heeft Febo de Hemsters gegeven
voor deze Pitch/presentatie ondersteuning?
ZJuul is nog niet retour
mot de rest ook die kant uit?
duurt dit de hele dag ?
en wat gebeurt er dan met de lunch
straks hebben ze kapot veel homger
kunnen geen tukkie doen buiten
.
laatste dagen zo keihard laten warken ..kuttt Febo
ik ruil hem maar niet meer in.. zit ik straks vast aan een oudere das ook niet de bedoelingquote:Op donderdag 1 april 2021 11:23 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
en ik heb momenteel een oudere dus dan zou het gezegde zeker kloppen![]()
de kleuters in den Haag mogen ook eerst creatief zijn met marker.. doorstrepen wat hen niet zintquote:Op donderdag 1 april 2021 11:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt liever naar die andere kleuters kijken rond 12 uur. Dat word een stevig debat ga ik zo maar vanuit.
Heb poll verkeerd ingevuld, ok verwacht Nick vertrekken ipv Michelquote:Op donderdag 1 april 2021 09:53 schreef Benny het volgende:
In den herhaling:
[poll=2120]
Let op! Niet wie je wil, maar wie je verwacht dat moet vertrekken vanavond...
Het is een leuke meid absoluut, niet mijn type maar dat terzijde. Met een paar kilootjes minder zou ze nog mooier kunnen zijn. Ze heeft zo'n plofkop. Is mijn mening.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:20 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ze is er alleen maar mooier op geworden, ben alleen beetje te oud voor haar zegt mijn vrouw
kan zomaar 13uur wordenquote:Op donderdag 1 april 2021 11:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je kunt liever naar die andere kleuters kijken rond 12 uur. Dat word een stevig debat ga ik zo maar vanuit.
Daar gaat ook genoeg onder de tafel idd. Goedemorgenquote:Op donderdag 1 april 2021 11:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
de kleuters in den Haag mogen ook eerst creatief zijn met marker.. doorstrepen wat hen niet zint
Oh, dacht dat net snelle was....hahahaquote:Op donderdag 1 april 2021 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
Jill plakt een fotootje van Thomas op haar "waarom moet ik winnen" creatie.
vind haar mooi zoals ze is.. dun of iets voller.. als ze haar haren anders draagt lijkt haar hoofd al veel minder ploffiequote:Op donderdag 1 april 2021 11:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is een leuke meid absoluut, niet mijn type maar dat terzijde. Met een paar kilootjes minder zou ze nog mooier kunnen zijn. Ze heeft zo'n plofkop. Is mijn mening.
Nee ik ook niet, zit goed hier, je weet nooit wat je er voor terug krijgt hequote:Op donderdag 1 april 2021 11:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ruil hem maar niet meer in.. zit ik straks vast aan een oudere das ook niet de bedoeling![]()
Snelle? Wie is Snelle?quote:Op donderdag 1 april 2021 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, dacht dat net snelle was....hahaha
quote:Op donderdag 1 april 2021 11:27 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
kan zomaar 13uur worden
tis pas 5 keer uitgesteld
.
heb je deze al gezien ?Ik trapte erin struisvogelkak. Veugel goedesmorgensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
is het ookquote:Op donderdag 1 april 2021 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
straks krijg je er een met lekke banden..pfoe wat moet je er dan meequote:Op donderdag 1 april 2021 11:29 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Nee ik ook niet, zit goed hier, je weet nooit wat je er voor terug krijgt he![]()
denk meer boven als eronderquote:Op donderdag 1 april 2021 11:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar gaat ook genoeg onder de tafel idd. Goedemorgen
Nick wou nooit naar de wellness met zijn vrouw, in BB zag ze hem in de sauna en hottub, vandaar dat ze dat zei. Zijn vrouw heeft ook 2 jobsquote:Op donderdag 1 april 2021 10:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
dit is een leer opdracht voor Niekquote:
aah dacht dat je die onder in bedoeldequote:Op donderdag 1 april 2021 11:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat kleine fotootje rechtsboven in de hoek is echt Thomas!!!
Euhmmmm........ oud ijzer ??quote:Op donderdag 1 april 2021 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
straks krijg je er een met lekke banden..pfoe wat moet je er dan mee
Nope. Dat is een kaart. Dus dat is Snelle. Nooit van gehoord. En Jill vind die leuk?quote:Op donderdag 1 april 2021 11:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah dacht dat je die onder in bedoelde
Snelle is ook leuk.. leuke gozerquote:Op donderdag 1 april 2021 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope. Dat is een kaart. Dus dat is Snelle. Nooit van gehoord. En Jill vind die leuk?
Alsof we ze kennenquote:Op donderdag 1 april 2021 11:19 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik zie persoonlijke groei bij Jill en Julie. De rest is wel redelijk stabiel gebleven.
Ook, alleen had ze van Snelle een grotere foto dan van Thomasquote:Op donderdag 1 april 2021 11:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
hmmm zou daar wat achter zitten??quote:Op donderdag 1 april 2021 11:33 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ook, alleen had ze van Snelle een grotere foto dan van Thomas
Nee maar dan steel je toch gewoon 1 van een ander, vraag michel maar hoe dat moetquote:
Heb je er een gifje foto van?quote:Op donderdag 1 april 2021 11:26 schreef Rhosyn het volgende:
Jill plakt een fotootje van Thomas op haar "waarom moet ik winnen" creatie.
prachtige cirkel beredeneringquote:Op donderdag 1 april 2021 11:34 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Nee maar dan steel je toch gewoon 1 van een ander, vraag michel maar hoe dat moet![]()
, en toen was het cirkeltje weer rond
Ja, is haar droomman heeft ze meermaals aangegeven.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nope. Dat is een kaart. Dus dat is Snelle. Nooit van gehoord. En Jill vind die leuk?
quote:Op donderdag 1 april 2021 11:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
denk dat de hoogte van je iq ook enorm snel afneemt als je in een BB huis zitquote:Op donderdag 1 april 2021 11:35 schreef Yolk het volgende:
Intellectueel Michel weet niet hoe je 'special' schrijft.
Maar een symphatieke anders dan die kleine.....quote:Op donderdag 1 april 2021 11:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Snelle is ook leuk.. leuke gozer
wordt nu iets te popi jopie
quote:Op donderdag 1 april 2021 11:18 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
èn niet te vergeten, hoe ga ik om met de vriendin/vrouw van een ander zonder dat iemand merkt dat ik straal bezopen verliefd ben op diegene.
Helaas is diegene, zal geen naam noemen (Michel), daar volledig vooral NIET in geslaagd.
Dat is waarquote:Op donderdag 1 april 2021 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat de hoogte van je iq ook enorm snel afneemt als je in een BB huis zit
uitjes,pindasaus,ketjupquote:Op donderdag 1 april 2021 11:35 schreef Yolk het volgende:
Intellectueel Michel weet niet hoe je 'special' schrijft.
heel andersquote:Op donderdag 1 april 2021 11:36 schreef zodeju het volgende:
[..]
Maar een symphatieke anders dan die kleine.....
potver struis.. loop ik de hele dag weer met dat beeld in mijn hoofdquote:Op donderdag 1 april 2021 11:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
uitjes,pindasaus,ketjup
.. krijg ineens weer flasb van een T splitsing verhaal
< beeldenkerr
Dan denk ik dat je je lelijk vergist in de niveaus van iedereen.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan ben je slecht geïnformeerd.
Dat geldt alleen voor Jill en Liese.
De anderen zijn van een behoorlijk intellectueel niveau.
quote:Op donderdag 1 april 2021 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
streamen en cosseh zijn okequote:Op donderdag 1 april 2021 11:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
nick is volgens hemzelf hBquote:Op donderdag 1 april 2021 11:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je je lelijk vergist in de niveaus van iedereen.
Jill en Liese zouden wel eens de slimste kunnen zijn daar. In ieder geval heb ik geen echt hoge pet op van het intellect van Nick, of van Julie en Michel is ook een one trick pony, met zijn marinier zijn of beveiliger
Cossen vergt af en toe een wat hoger Iq ..quote:Op donderdag 1 april 2021 11:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
streamen en cosseh zijn oke
heurluk ontspannen....
Ik dacht te horen toen Michel de creatie van Julie bekeek , zoiets als ik sta er niet bij, waarop Julie antwoorden ja dat moet ook nog tuurlijk .quote:Op donderdag 1 april 2021 11:36 schreef spapaars het volgende:
Wel zo verstandig om geen foto te plakken waar Michel ook op staat.
[ afbeelding ]
nee, iemand die op opa lijkt, en ik denk dat ze het dan over zijn karakter heeft en niet over zijn leeftijdquote:Op donderdag 1 april 2021 11:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die wil zelfs een opa figuur hebben......
je leest hem verkeerd..quote:Op donderdag 1 april 2021 11:44 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
De wensen van Nick.
Let op, hij heeft Andre Hazes beroemd gemaakt in Belgie.
En hij wil een thema restaurant.
Ik heb Jill wel eens erover gehoord.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:44 schreef zodeju het volgende:
Wat ik wel een beetje sneu vindt is voor de andere opa en oma van Jill waar ze het haast nooit over heeft. En die heel trots op hun kleinkind zijn en de grootste fans zijn....Ook die kant van de familie prijzen Jill allemaal aan.
Daarom haak ik nu ook af. Ga mij geestelijk voorbereiden op een goed en hard debat. #zalwelweervandekoudekermisthuiskomenquote:Op donderdag 1 april 2021 11:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Cossen vergt af en toe een wat hoger Iq ..
Dat staat er niet....quote:Op donderdag 1 april 2021 11:44 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
De wensen van Nick.
een reis maken met minder validen.....quote:Op donderdag 1 april 2021 11:44 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
De wensen van Nick.
succes met je voorbereidingquote:Op donderdag 1 april 2021 11:46 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daarom haak ik nu ook af. Ga mij geestelijk voorbereiden op een goed en hard debat. #zalwelweervandekoudekermisthuiskomen
Andre Hazes fan en mezelf op de kaart gezet.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
je leest hem verkeerd..
hijzelf is beroemd bij de kinderen in belgie als DJ
Ze zegt ook niets kwaads over hen.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:44 schreef zodeju het volgende:
Wat ik wel een beetje sneu vindt is voor de andere opa en oma van Jill waar ze het haast nooit over heeft. En die heel trots op hun kleinkind zijn en de grootste fans zijn....Ook die kant van de familie prijzen Jill allemaal aan.
als je zon sterke band hebt met je ene opa en oma.. is het best logisch dat ze deze het meeste noemt..quote:Op donderdag 1 april 2021 11:44 schreef zodeju het volgende:
Mies is naar Feboquote:Op donderdag 1 april 2021 11:48 schreef MissyZ het volgende:
Ze zitten allemaal van elkaar vandaan, is daar een reden voor?
En doet Michel niet mee?
Zeeziek?
Klopt, maar is niet zo leuk als je die opa en oma bent. En alleen maar hoort over de andere.quote:
Ah.quote:
zwakke knieenquote:Op donderdag 1 april 2021 11:48 schreef MissyZ het volgende:
Ze zitten allemaal van elkaar vandaan, is daar een reden voor?
En doet Michel niet mee?
Zeeziek?
Ze zijn één voor één naar de gameroom. Kamer van de Waarheid.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:51 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ah.
Oplaprondje van de psycholoog.
:"Amai, Michel, gaah goeh hoor. Die Pepe hebben we onder controle, gaat zo voort met Sjoelie. Desnoods sturen we het leger met je mee als je daar gaat logeren">
Dan heb je slecht opgelet.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Dan denk ik dat je je lelijk vergist in de niveaus van iedereen.
Jill en Liese zouden wel eens de slimste kunnen zijn daar. In ieder geval heb ik geen echt hoge pet op van het intellect van Nick, of van Julie en Michel is ook een one trick pony, met zijn marinier zijn of beveiliger
leuk Niek..quote:Op donderdag 1 april 2021 11:44 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
De wensen van Nick.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Niet dat dat ook maar een reet uitmaakt natuurlijk.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dan heb je slecht opgelet.
Jill is met haar BBL niveau toch echt niet de slimste. Dat merk je ook met spelletjes. Liese heeft intelect ook al wat steken laten vallen.
Nick heeft een hoog IQ.
Julie en Michel zitten op HBO/Universitair niveau.
Dus wel degelijk een groot verschil.
Ooooh.....hoe mooie tv zou het zijn dat in de Kamer vd Waarheid, Pepe tegen Michel gaat praten.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze zijn één voor één naar de gameroom. Kamer van de Waarheid.
ik heb heel goed opgeletquote:Op donderdag 1 april 2021 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jill is met haar BBL niveau toch echt niet de slimste. Dat merk je ook met spelletjes. Liese heeft intelect ook al wat steken laten vallen.
Nick heeft een hoog IQ.
Jill kan niet eens een cijferreeks onthouden...quote:Op donderdag 1 april 2021 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nick heeft een hoog IQ.
kan hij het fijn met de vissen hebben over zijn hoge IQ...quote:Op donderdag 1 april 2021 11:52 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
leuk Niek..
het gaat worden
naks
1 scheitende pommerans thuis die de hele flat bijelkaar blaft
je vriendin die toch besluit op afbetaling dr Ass te laten vergroten
en jij weer vissen langs de vaart
quote:Op donderdag 1 april 2021 11:53 schreef Ireth het volgende:
Geen idee of deze hier al is gepost hoor... de "golddigger".OepsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No mercy for animal abusers
Daar merk ik totaal niets van, komen me allebei over als MBO-ers.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nick heeft een hoog IQ.
quote:Op donderdag 1 april 2021 11:54 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Ooooh.....hoe mooie tv zou het zijn dat in de Kamer vd Waarheid, Pepe tegen Michel gaat praten.
(zie je, ik had in de produktie moeten zitten)
dat dusquote:Op donderdag 1 april 2021 11:55 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daar merk ik totaal niets van, komen me allebei over als MBO-ers.
Julie voornamelijk komt regelmatig zelfs wereldvreemd over ("komen kuikens echt uit een ei?").
Jill is in sommige dingen juist ontzettend scherp.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:54 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb heel goed opgelet
En bbl niveau wil niet zeggen dat je minder intelligent bent, maar dat je een andere manier van leren beter oppakt.
Ik ben niet zo onder de indruk van het hoge IQ van Nick,, het is maar iets wat hij zelf zegt,
en michel en julie zitten op HBO/universitair niveau? Waar haal je dat vandaan?
en de steekjes die Liese heeft laten vallen, is natuurlijk onzin, ze hebben allemaal daar steekjes laten vallen bij opdrachten.
Who cares? Als het om de knaakskes gaat, heeft ze dat elders ruimschoots goedgemaakt.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Jill kan niet eens een cijferreeks onthouden...
Onder de gordel jongenquote:Op donderdag 1 april 2021 11:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 april 2021 11:53 schreef Ireth het volgende:
Geen idee of deze hier al is gepost hoor... de "golddigger".Ik moet ook zeggen dat ze er niet heel goed vanaf kwam in de uitzending. De paar dingen die ze daarin zei gingen allemaal over het geld of over hoe Nick's veranderingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bezigheidstherapie, meer is het nietquote:Op donderdag 1 april 2021 11:58 schreef DirtyGrandpa het volgende:
Zou er iemand zijn die door deze opdracht van naam (als winnaar) switched? Ik denk dat dit weer zinloos gefreubel is. Wat denken jullie?
jammer dat je slimheid af laat hangen van het school niveau!quote:Op donderdag 1 april 2021 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nick heeft een hoog IQ.
Daarom weet Michel ook niet hoe je special schrijft. Moet nick vragen of een bepaald woord met dubbel S geschreven moet worden. Hoe kun jij nu weten of ze intelligent zijn of niet. Je kent ze niet eens.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nick heeft een hoog IQ.
Die worden als achterlijk opgeschreven heden ten dage.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
jammer dat je slimheid af laat hangen van het school niveau!
Je zet dus nu alle kinderen en mensen met een VMBO opleiding weg als niet slim!
Als iemand dat over zichzelf zegt krijg ik op slag flinke twijfels.....quote:
vind dat echt heel erg.. alsof je schoolniveau je intelligentie bepaaltquote:Op donderdag 1 april 2021 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die worden als achterlijk opgeschreven heden ten dage.
Precies, terwijl je zonder vmbo'ers geen maatschappij draaiende kunt houden.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die worden als achterlijk opgeschreven heden ten dage.
Ja natuurlijk is ze er....HALLOOOOO.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet onverwacht, maar Naomi dus vanavond in de live uitzending ..... en ze is toch wel een mooi persoon.
[ afbeelding ]
Slaat ook nergens op. Nu is dutch dan ook wel van een zeer hoog intelligentie niveau, dus nemen we dit dan ook zeer hoog op.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat echt heel erg.. alsof je schoolniveau je intelligentie bepaalt
Goede reactie van Naomi!quote:Op donderdag 1 april 2021 12:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Niet onverwacht, maar Naomi dus vanavond in de live uitzending ..... en ze is toch wel een mooi persoon.
[ afbeelding ]
Lekker laten lullenquote:Op donderdag 1 april 2021 12:06 schreef Yolk het volgende:
[..]
Precies, terwijl je zonder vmbo'ers geen maatschappij draaiende kunt houden.
quote:Op donderdag 1 april 2021 12:07 schreef spapaars het volgende:
Niet eerlijk weer.
Juul heeft heel veel kennis van wat de peuters creëren op haar peuteropvang.
kan echt pissig worden om dat soort opmerkingen.. bah..quote:Op donderdag 1 april 2021 12:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Slaat ook nergens op. Nu is dutch dan ook wel van een zeer hoog intelligentie niveau, dus nemen we dit dan ook zeer hoog op.
Wel een beetje te veel van zichzelfquote:Op donderdag 1 april 2021 11:36 schreef spapaars het volgende:
Wel zo verstandig om geen foto te plakken waar Michel ook op staat.
[ afbeelding ]
Ze vertelde vanochtend nog dat ze opleiding tot kleuterjuf heeft gedaan ... ze heeft gewoon een oneerlijke voorsprongquote:Op donderdag 1 april 2021 12:07 schreef spapaars het volgende:
Niet eerlijk weer.
Juul heeft heel veel kennis van wat de peuters creëren op haar peuteropvang.
maar met haar EQ zit het wel goed, het is maar wat je belangrijk vindt.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:54 schreef freaky40 het volgende:
[..]
zeg .. dat ga je me niet flikken hoor..quote:Op donderdag 1 april 2021 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog een weekje Utopia 2.0 een weekje. Of haak ik nu al af.
Nee, andersom juist, in de meeste gevallenquote:Op donderdag 1 april 2021 12:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
vind dat echt heel erg.. alsof je schoolniveau je intelligentie bepaalt
nee, nog niet afhaken,quote:Op donderdag 1 april 2021 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
Niet doen. Jou intelligentie level ligt hogerquote:Op donderdag 1 april 2021 12:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan echt pissig worden om dat soort opmerkingen.. bah..
Allebeiquote:Op donderdag 1 april 2021 12:10 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
maar met haar EQ zit het wel goed, het is maar wat je belangrijk vindt.
bedoel niet jou opmerking he..quote:Op donderdag 1 april 2021 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet doen. Jou intelligentie level ligt hoger
Mijn ogen doen pijn, bij het lezen van sommige domme opmerkingen. Weet niet of ik dat nog langer vol ga houden. Maar idd het is nog maar een weekje.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:11 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, nog niet afhaken,
dat weekje kan er ook nog wel bij,
je kan over een week nog zat aan de haak slaanquote:Op donderdag 1 april 2021 12:10 schreef utopia2.0 het volgende:
heb liever iemand met een hoog eq en een lager iqquote:
quote:Op donderdag 1 april 2021 12:11 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Niet doen. Jou intelligentie level ligt hoger
Doen jullie het nou met opzet?quote:
Wegen zwaar vogel.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je kan over een week nog zat aan de haak slaan
laatste loodjes Conjo
gewoon mavo en das prima.. staat in linkedinkquote:Op donderdag 1 april 2021 12:14 schreef suzi1 het volgende:
universitair/hbo nivo. ja kan als je met 15 je schooldiploma hebt gehaald en daarna hop hop de marine in enzo
Haar emotionele quotiënt (EQ) is anders prima ontwikkeld als je kijkt hoe wijs ze tegen Julie praatte de laatste tijd en haar kon steunen.quote:Op donderdag 1 april 2021 11:56 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Jill is in sommige dingen juist ontzettend scherp.
Ze is dyslectisch en cijferreeksen lukt niet, dat wil niet zeggen dat ze dom is.
Ze kan soms ook heel scherp een opmerking maken, en weet dingen te vertellen uit onze geschiedenisboeken.
En Nick slim? Echt niet.
Ik zeg ook allebei, want 1 van de 2 is geen optiequote:Op donderdag 1 april 2021 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb liever iemand met een hoog eq en een lager iq
dan iemand met een hoog iq en een laag eq
Sorry maar wat heeft een opleidingsniveau met een je intellectueel niveau te maken? Dus je bedoelt te zeggen dat iedereen die geen hbo niveau of hoger heeft gedaan automatisch een laag IQ heeft?quote:Op donderdag 1 april 2021 11:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nick heeft een hoog IQ.
ik vind het allemaal prima. ik heb ook hbo nivo, zonder diplomaquote:Op donderdag 1 april 2021 12:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
gewoon mavo en das prima.. staat in linkedink
Die hards hier.quote:Op donderdag 1 april 2021 12:13 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
je kan over een week nog zat aan de haak slaan
laatste loodjes Conjo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |