Hoorde Julie laatst zeggen dat ze de vrijdag na haar exit moesten zorgen voor sushi en een 'goeie' spaghetti. Burn.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:45 schreef Jockari het volgende:
Weer spaghetti vanavond volgens kok Nick. Geen bewoner die na de exit nog tomatensaus en pasta kan eten.
Oops, sorry had niet gezien dat ik laatste was, thnx @StruisZVeugelTquote:Op donderdag 1 april 2021 09:53 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek .. is een bietje van de leg
ow
Sneunase ook
tis bijna klaar en eh goh
kweenie wat het is zucht .oh weet wel wat het is
Niek .; ja een rot geveul he
het dr 20jaar naar uitgezien.precies alsof de afscheid moet nemen van een neven job
Mies , haakt in had en super leuke baan en toe eh ..tok tok
en toen eh tok kwam dit
. zit je vanavond niet thuis ,zit je over een wee thuis
Niek nah pracies
. TT @:Darkraven ?
Beetje olijfolie had al wonderen gedaan.quote:Op donderdag 1 april 2021 09:56 schreef Benny het volgende:
En echt.... We zijn bijna 100 dagen onderweg...
WAAROM HEEFT NOG NIEMAND DAT PIEPENDE DEURTJE GEMAAKT?!
Anders hoeft ie niet thuis te komen inderdaad.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:00 schreef magnaal het volgende:
Ik begrijp Nick nu wel iets beter, na de uitzending van gisteren..Hij zit zo comfortabel als mogelijk zijn tijd uit te zitten, om de knaakskes te verdienen voor zijn meisie..
Zonder welness? Nee hoor, een duur hondje is niet genoegquote:Op donderdag 1 april 2021 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Anders hoeft ie niet thuis te komen inderdaad.
Net 1x .. oh .. en nu weerquote:Op donderdag 1 april 2021 10:03 schreef DarkRaven70 het volgende:
Stream 2 (Videoland) bij jullie ook iedere keer vastloper ?
Hij komt als een schooier over die een veel te dure vrouw wil houden. Heeft een onzeker jobke als DJ, speelt wat chauffeur om toch iets te verdienen, en is dus als enige voortdurend bezig over het geld in BB.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Anders hoeft ie niet thuis te komen inderdaad.
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:03 schreef DarkRaven70 het volgende:
Stream 2 (Videoland) bij jullie ook iedere keer vastloper ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij komt als een schooier over die een veel te dure vrouw wil houden. Heeft een onzeker jobke als DJ, speelt wat chauffeur om toch iets te verdienen, en is dus als enige voortdurend bezig over het geld in BB.
quote:Op donderdag 1 april 2021 10:05 schreef magnaal het volgende:
[..]Ik ben opgehouden om politiek te volgen sinds 1.5 jaar geleden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laat me niet meer leiden door satan aanbidders als een zombie.
Lijkt me ook lastig als je het zo goed naarje zin hebt en het houdt nu op.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:03 schreef Benny het volgende:
Wat zijn ze heerlijk sentimenteel vanochtend
[..]11uhr toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij moet winnen,anders vertrekt zijn dure vrouwke naar een ander met een dikkere portemonnee.Alles veur de knaakskes en over lijken gaan zei ze in het begin toch alquote:Op donderdag 1 april 2021 10:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hij komt als een schooier over die een veel te dure vrouw wil houden. Heeft een onzeker jobke als DJ, speelt wat chauffeur om toch iets te verdienen, en is dus als enige voortdurend bezig over het geld in BB.
[..]Ik zit ook te wachten op het debat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
BB kijk ik al dagen niet meer.My age is very
Inappropriate
for my behavior
Michel kan alles !quote:Op donderdag 1 april 2021 10:19 schreef suzi1 het volgende:
op je 15e een diploma van school? of verstond ik t verkeerd
avondschool/ aka cursesquote:Op donderdag 1 april 2021 10:19 schreef suzi1 het volgende:
binnenhuisarchitect, huis versieren voor kinderfeesjes
Pure speculaties ditquote:Op donderdag 1 april 2021 10:17 schreef Angel79 het volgende:
[..]
Hij moet winnen,anders vertrekt zijn dure vrouwke naar een ander met een dikkere portemonnee.Alles veur de knaakskes en over lijken gaan zei ze in het begin toch al
pure speculatiequote:Op donderdag 1 april 2021 10:22 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
Ze zitten daar allemaal voor het geld
nee ze willen allemaal niet winnen kloptquote:
winnen wel, maar niet allemaal voor het geldquote:Op donderdag 1 april 2021 10:24 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
nee ze willen allemaal niet winnen klopt
Niemand zit te springen daar om naar huis te gaan.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Lijkt me ook lastig als je het zo goed naarje zin hebt en het houdt nu op.
Heel intensief samengewoond met anderen.
Vallen allemaal een beetje in een gat straks.
wie niet dan Jill zeker had het ook al over wat ze ermee wilde gaan doenquote:Op donderdag 1 april 2021 10:25 schreef Verida het volgende:
[..]
winnen wel, maar niet allemaal voor het geld
Na het bezoek van familie en vrienden van van de week, denk ik toch wel dat bijv Jill en Liese graag naar huis gaan volgende week.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:25 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand zit te springen daar om naar huis te gaan.
Kan hoor ... Mavo en vroege leerling ... mijn dochter gaat ook nog 15 zijn als ze later dit (hopelijk) slaagt.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:19 schreef suzi1 het volgende:
op je 15e een diploma van school? of verstond ik t verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |