Bij mij moet een slaapkamer lekker fris wezenquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:14 schreef greysbones het volgende:
25 graden in de slaapkamer.. ik was ergens anders gaan liggen
koel en donker heerlijkquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Bij mij moet een slaapkamer lekker fris wezen
En natuurlijk horizontaalquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:15 schreef Jockari het volgende:
Voor de verandering zien we Nick nog eens...
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ah dus de moeite om te kijken?!quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:16 schreef Angel79 het volgende:
Mies ook weer lekker neer gezet in de aflevering. Praat niet echt met heel veel respect over de vriend/relatie van Juul
Michel kwam niet goed uit de verf. Eerste helft kotsen, tweede helft zeuren, even kort samengevat.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:16 schreef Angel79 het volgende:
Mies ook weer lekker neer gezet in de aflevering. Praat niet echt met heel veel respect over de vriend/relatie van Juul
Dat klopt wel maar we hebben ook maar korte stukjes gehoord.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:23 schreef Tourniquet het volgende:
Met de oma van Jill gaat het dus ook goed. Jill zei dat opa daar niet echt antwoord op gaf (moest er zelfs om huilen), maar dat deed hij wel.
Jill: “is het ook goed met mama en oma?”
Opa: “Oh, die gaan allemaal heel goed. Nee, prima.”
is dat van gisteren in de uitzending ?quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:23 schreef Tourniquet het volgende:
Met de oma van Jill gaat het dus ook goed. Jill zei dat opa daar niet echt antwoord op gaf (moest er zelfs om huilen), maar dat deed hij wel.
Jill: “is het ook goed met mama en oma?”
Opa: “Oh, die gaan allemaal heel goed. Nee, prima.”
ja de gesprekjes vandaag inde uitzendingquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
is dat van gisteren in de uitzending ?
okequote:Op woensdag 31 maart 2021 22:25 schreef Angel79 het volgende:
[..]
ja de gesprekjes vandaag inde uitzending
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer, deel 1 schuimparty is alweer weg ...
.
dat hij zegt die gaan allemaal goed.. kan ik wel begrijpen dat Jill denkt waarom heeft hij het over allemaal en zegt hij niet met oma gaat het primaquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:24 schreef engine het volgende:
[..]
Dat klopt wel maar we hebben ook maar korte stukjes gehoord.
Ja dat is ondertussen echt wel genoeg geweestquote:
Jill vroeg het in één zin, “mama en oma”. Opa had ook kunnen antwoorden “met mama gaat het goed en met oma ook”, maar hij zei “die gaan allemaal heel goed”.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij zegt die gaan allemaal goed.. kan ik wel begrijpen dat Jill denkt waarom heeft hij het over allemaal en zegt hij niet met oma gaat het prima
aaah zoquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Jill vroeg het in één zin. Opa had ook kunnen antwoorden “met mama gaat het goed en met oma ook”, maar hij zei “die gaan allemaal heel goed”.
Vannacht vogeltjesdansquote:
jill gaat mee .. die wrijft het er wel uitquote:
Gelukkig zijn er live streams..weet je precies waar ze niet oplettenquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Julie is bang dat er inbrekers kunnen komen in het BB-huis vannacht.
Maar gelukkig is er camerabewaking dus dan komt het toch nog goed
quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Gelukkig zijn er live streams..weet je precies waar ze niet opletten
quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:53 schreef thomas19844 het volgende:
Haha Michel denkt erover na om bij Julie en vriend in te trekken... Probeert het nu tactisch te brengen...
quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:53 schreef thomas19844 het volgende:
Haha Michel denkt erover na om bij Julie en vriend in te trekken... Probeert het nu tactisch te brengen...
Stuur hem een dmquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik hoop dat Michel snel een leuke vrouw vindt daarbuiten zoals Julie
Hoop ik ook voor juliequote:Op woensdag 31 maart 2021 22:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Tja... inbrekers in BB zou nog eens de spanning kunnen zijn dit seizoen van BB. Voor de rest nog niet veel gezien. Hopelijk adieu BB België-Nederland.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Julie is bang dat er inbrekers kunnen komen in het BB-huis vannacht.
Maar gelukkig is er camerabewaking dus dan komt het toch nog goed
quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:56 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Heb jij een idee waar ik dat kan doen?
Ik denk dat Michel zich als een stalker zal ontpoppen als Pepe aangeeft dat die kerel echt verder niet welkom is na al dit claimende gezwam. Vanuit buiten zie je wel beter dat dit een beetje ongezonde vormen aanneemt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dank jequote:Op woensdag 31 maart 2021 22:56 schreef engine het volgende:
[..]![]()
https://www.instagram.com/hennipie/
Misschien leert hij wel een leuke man kennen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Jij gaat mijn avond niet verpesten met je gehaat op Michel vanavondquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien leert hij wel een leuke man kennen.
Met vinden heeft hij het niet moeilijk, maar het houden is een ander verhaal.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:54 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hij verpest je avond daarom niet, maar een man kan misschien wel de oplossing voor hem zijn, gezien zijn problemen met vrouwen allerhande.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jij gaat mijn avond niet verpesten met je gehaat op Michel vanavond
Ik haat Michel zo erg, dat wil je niet weten. Ik zit vol met haat ook. Stel je niet aan mens.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:57 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Jij gaat mijn avond niet verpesten met je gehaat op Michel vanavond
Jij hebt een hele hele hele vreemde denkwijzequote:Op woensdag 31 maart 2021 22:59 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
streamlock![]()
Weer framing, ze willen niet dat Michel en Julie te lang in beeld komen ivm nominaties morgen
Dat denk ik ookquote:Op woensdag 31 maart 2021 22:57 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Misschien leert hij wel een leuke man kennen.
Daar zijn ze weer. Nu kan ik weer haten. Wist even niet waar ik met mijn haat naar toe moest. Ik hate even mijzelf. Zelfs mijn vrouw haat ik nu. Gelukkig is Michel daar weer, dan kan ik mijn haat weer op hem projecteren. Pfieuwwwquote:
Die is behoorlijk blind voor zijn eigen gedrag.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik heb net de uitzending gezien en nu weer dit gesprek, ben fucking boos aan het worden op die Michel. Die kan zich nog eens gaan ontpoppen als een gevaarlijke gast voor Julie. Wtf dat hij niet bedenkt dat hij een heel gezin uit elkaar kan rukken en bedenkt om serieus afstand te nemen. Wat een egoïsme. Bijna narcistisch. Fucking hell.
Nee joh, dan haat je hem. Dat kan toch niet.quote:
Misschien een goudvis kopen.. kun je daar je haat op kwijt.. hoe hij de hele dag rondjes zwemt in die fucking glazen bol van Freak.. want Mies is met een beetje mazzel morgen naar huis.. met een beetje pech volgende weekquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar zijn ze weer. Nu kan ik weer haten. Wist even niet waar ik met mijn haat naar toe moest. Ik hate even mijzelf. Zelfs mijn vrouw haat ik nu. Gelukkig is Michel daar weer, dan kan ik mijn haat weer op hem projecteren. Pfieuwww
Je zou ze alleen daarom al gaan haten.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:02 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Vreemd dat hun niet in de blauwe kamer gaan liggen.
De rode slaapkamer heeft altijd hogere temperatuur dan de blauwe slaapkamer. Daarom noemt het ook de rode en de blauwe. Maar hun blijven op de rode slapen en klagen dan dat het daar zo warm is
Probeer eens bomen te gaan telen of zo, levert denk ik meer op dan dat haatzaaien. Je moet er wel veel geduld voor hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar zijn ze weer. Nu kan ik weer haten. Wist even niet waar ik met mijn haat naar toe moest. Ik hate even mijzelf. Zelfs mijn vrouw haat ik nu. Gelukkig is Michel daar weer, dan kan ik mijn haat weer op hem projecteren. Pfieuwww
Die haat zou ik die goudvis niet willen aandoen. Michel haat ik, die moet juist blijven. Hij moet ook winnen, wie anders zou ik dan moeten haten anders.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien een goudvis kopen.. kun je daar je haat op kwijt.. hoe hij de hele dag rondjes zwemt in die fucking glazen bol van Freak.. want Mies is met een beetje mazzel morgen naar huis.. met een beetje pech volgende week
Stoeptegels ook een optie? Weet niet waar ik met mijn haat naar toe moet andersquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Probeer eens bomen te gaan telen of zo, levert denk ik meer op dan dat haatzaaien. Je moet er wel veel geduld voor hebben
quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:05 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die haat zou ik die goudvis niet willen aandoen. Michel haat ik, die moet juist blijven. Hij moet ook winnen, wie anders zou ik dan moeten haten anders.
Idioten zijn hetquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:04 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je zou ze alleen daarom al gaan haten.
Sterker nog, ik vind Julie verkeerd bezig. Zij is diegene met een relatie, die zou beter moeten weten.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Oh ik ben niet de enige die vind dat Michel echt verkeerd bezig is maar ik vond het ook wel frappant om te merken in de uitzending dat men en ik vermoed dus BB, tegen Michel heeft gezegd dat het als vriendschap overkomt. Alles voor een goede verhaallijn die tv makers.....
Absoluut dat ze dat hebben gezegd. Maar die vent heeft wel absoluut gevoelens voor haar. Je ziet dat aan iemands blik , aanrakingen etc. Bij Julie geloof ik idd dat dit niet wederzijds is inmiddels. Denk overigens als ze voor de tv verhaallijn gaan dat ze hen beiden erin laten de laatste week, maar de kijker zal toch echt wel Michel eruit stemmen na deze week. Al mag Nick van mij ook gaan. Laat Jill maar winnen, Liese (zit er toch van dag 1 in 2e) en Julie (3e). Het zal uiteindelijk wel om Nick en Jill spannen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:06 schreef Charlotte-007 het volgende:
Oh ik ben niet de enige die vind dat Michel echt verkeerd bezig is maar ik vond het ook wel frappant om te merken in de uitzending dat men en ik vermoed dus BB, tegen Michel heeft gezegd dat het als vriendschap overkomt. Alles voor een goede verhaallijn die tv makers.....
Daar is hij zijn hele BB avontuur al mee bezigquote:
Nogmaals, het zijn 2 volwassen mensen. Hij zit niet in een relatie en Julie vindt dat ze niks verkeerds doet.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
Ik heb net de uitzending gezien en nu weer dit gesprek, ben fucking boos aan het worden op die Michel. Die kan zich nog eens gaan ontpoppen als een gevaarlijke gast voor Julie. Wtf dat hij niet bedenkt dat hij een heel gezin uit elkaar kan rukken en bedenkt om serieus afstand te nemen. Wat een egoïsme. Bijna narcistisch. Fucking hell.
ze komen helemaal vrijwillig dagelijks op de streams en op de tv.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nogmaals, het zijn 2 volwassen mensen. Hij zit niet in een relatie en Julie vindt dat ze niks verkeerds doet.
Snap niet waarom iedereen zich ermee moet bemoeien.
Ik vond ze allebei verkeerd bezig. Michel had daar meer respect voor moeten hebben.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik vind Julie verkeerd bezig. Zij is diegene met een relatie, die zou beter moeten weten.
Bíjna narcistisch? Hij heeft het hoor. Voldoet aan alle eisen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:59 schreef Charlotte-007 het volgende:
omdat het lijkt dat ze niet dezelfde intenties hebben, dat voel je en daar kan je je druk om makenquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nogmaals, het zijn 2 volwassen mensen. Hij zit niet in een relatie en Julie vindt dat ze niks verkeerds doet.
Dat is toch wel een beetje wat je op jezelf afroept als je in zo'n programma zeker anno 2021 meedoet. Men heeft een mening en dan vind ik het fok forum nog beschaaft. Heb wel eens Mediacourant gelezen (dat ging vaak echt te ver). Maar je wilt graag op tv als je met zoiets meedoet, dan ook niet zeiken als je gedrag beoordeeld wordt en daarnaast is het zeker begrijpelijk dat je mensen opzoekt maar als je een partner hebt en alsnog met een verliefde puppy met verlatingsangst in je bed laat dan kan je toch wel bedenken dat mensen daar iets van vinden. Met name je eigen partner.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond ze allebei verkeerd bezig. Michel had daar meer respect voor moeten hebben.
Omdat het op stream en in de tv uitzending te zien geweest is. Natuurlijk wordt daar over gesproken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gezien hoe vroeg ze naar bed gingen allemaal lijkt het me nietquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:17 schreef odie22 het volgende:
realiseren ze zich wel dat het vanavond de laatste avond is voor 1 van de 5
Niet echt hèquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:17 schreef odie22 het volgende:
realiseren ze zich wel dat het vanavond de laatste avond is voor 1 van de 5
Maar de vriend van Julie vind dat Julie wel iets verkeerds doet. Zou die vriend dat zo maar zeggen. Als Julie mijn vriendin zou zijn, dan stond het koffertje klaar. Ik hoef je niet meer uitleggen waarom.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Eens. En zelfs als ze vinden dat het van hun kant uit helemaal onschuldig is(wat ik dus absoluut niet geloof) dan nog hadden ze moeten schrikken van het feit dat het bij de buitenwereld zo overkwam.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:14 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vond ze allebei verkeerd bezig. Michel had daar meer respect voor moeten hebben.
Julie is degene die een relatie heeft en hier rekening mee moet houden..quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:17 schreef Charlotte-007 het volgende:
Julie is wellicht een beetje te naïef en met al die mooie praatjes van Michel naar haar toe is ze langzaamaan gaan knuffelen met hem, niet van de ene dag op de andere dag en ik merk nergens maar dan ook nergens dat Michel er eventueel mee inzit dat haar relatie thuis in zwaar weer zit waar ook nog eens kinderen mee zijn gemoeid. Michel blijft haar claimen en claimen en claimen, bah bah bah.
Hij stuurt er steeds op aan naar haar toe te gaan , of feestjes en dingen te organiseren zodat ze elkaar weer kunnen zien, en natuurlijk vertellen dat hij hierna alleen isquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:12 schreef greysbones het volgende:
Mies als ik dan bij jou kom.. Julie reageert daar dan minder enthousiast op
Jij boefquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:19 schreef odie22 het volgende:
kom maar lekker bij mij dan zjoelie met je koffertje
Dus dat.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Julie is degene die een relatie heeft en hier rekening mee moet houden..
Ja hij is al een hele planning aan het maken voor na BB.. ik denk dat het hem vies tegen zal vallen als ze weer haar eigen leven gaat oppakkenquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:19 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij stuurt er steeds op aan naar haar toe te gaan , of feestjes en dingen te organiseren zodat ze elkaar weer kunnen zien, en natuurlijk vertellen dat hij hierna alleen is
Ik ga er niet vanuit dat die vriend van Julie het op prijs zal stellen, dat Michel daar even komt logeren.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hij is al een hele planning aan het maken voor na BB.. ik denk dat het hem vies tegen zal vallen als ze weer haar eigen leven gaat oppakken
Was een raar momentjequote:Op woensdag 31 maart 2021 23:21 schreef suzi1 het volgende:
nou ik keek net de uitzending, en nu was het beter te volgen hoe dat praatje buiten ging tussen michel en julie. als er geen camera's op hadden gestaan was dat wel wat erger uit zn strot gekomen dat ze niet weg mocht lopen. (toen ze richtingslaapkamer zei te gaan)
Mee eens maar Julie is volgens mij een hartstikke leuke en gezellige meid maar qua sociale intelligentie ook niet echt een brein. Die ziet dat dus echt niet. Michel voelt dat en kiest daarom bijvoorbeeld niet voor een Liese. Liese had nooit met Ziko bijvoorbeeld in bed gaan liggen. Dat is misschien nog wel echt wat bij haar partner een beetje de druppel is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
BB / [TV / Live #25] Big Brother 2021 - 21.30 uur -Einde in zichtquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:21 schreef suzi1 het volgende:
nou ik keek net de uitzending, en nu was het beter te volgen hoe dat praatje buiten ging tussen michel en julie. als er geen camera's op hadden gestaan was dat wel wat erger uit zn strot gekomen dat ze niet weg mocht lopen. (toen ze richtingslaapkamer zei te gaan)
Ben ik het echt niet mee eens. Als Michel claimt z'n goede vriend te zijn dan had hij meer afstand gehouden.quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dus dat !quote:Op woensdag 31 maart 2021 23:21 schreef suzi1 het volgende:
Dat denk ik ook niet.. of op vakantie gaanquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:22 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat die vriend van Julie het op prijs zal stellen, dat Michel daar even komt logeren.
Je hebt 110 % gelijkquote:Op woensdag 31 maart 2021 23:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Loop nu niet weg zei Michel, dat kreeg ik gisteren mee op de streams. Hij zei het wel subtiel kreeg ik het ideequote:Op woensdag 31 maart 2021 23:21 schreef suzi1 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |