Wat je dus eigenlijk zegt is dat het voor mensen zonder ruggengraat is?quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ongeveer net zo duur als bestellen en dat laatste kan tegenwoordig net zo gevarieerd en gezond als dat je zelf wil in een beetje stad.
Hier een ruggengraat ter illustratie:quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is dat het voor mensen zonder ruggengraat is?
Njah als je niet zo goed kan koken, toch een beetje wil variëren en lui bent is het best een optie denk ik.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Wat je dus eigenlijk zegt is dat het voor mensen zonder ruggengraat is?
eens en daarvan zijn de porties ook minimaal, voorgesneden sla wat dan eigenlijk al oud is, ik heb die hele box in 1 keer gekookt en aan m'n vrouw gegeven als (kantoor) lunch voor een week. Wat ik zei, de recepten best wel leuk.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Nooit gehad maar wil ook gewoon m'n vlees en zeker m'n vis zelf op versheid en kwaliteit selecteren en niet aangeleverd krijgen in een box aan de voordeur.
Dit zijn er driequote:Op woensdag 31 maart 2021 18:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Hier een ruggengraat ter illustratie:
[ afbeelding ]
In dat geval bestel je gewoon wat lijkt me.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah als je niet zo goed kan koken, toch een beetje wil variëren en lui bent is het best een optie denk ik.
Voor mensen buiten de stad is dat geen optie. Behalve dan een pizza.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In dat geval bestel je gewoon wat lijkt me.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:47 schreef Scrummie het volgende:
Het vergelijken met tafeltje dekje en dat soort onzin slaat echt nergens op.
Ja eens, maargoed als je in een gat woont heb je qua bestellen meestal niet veel anders dan vette hap of sushi. Ik heb wat dat betreft de luxe dat ik (rand) centrum woon dus heel veel goede restaurants bezorgen hier ook.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:46 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
In dat geval bestel je gewoon wat lijkt me.
Wij hebben ook één keer zo'n proefbox gehad, was er geen fan van maar ik bemoei me er verder weinig mee.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:47 schreef Scrummie het volgende:
Ik heb 't 1 keer als proef gehad, vond 't erg lekker en ook wel leuk. Je leert er ook wel wat dingen van qua koken.
Het vergelijken met tafeltje dekje en dat soort onzin slaat echt nergens op.
Gewoon op tijd geluisterd naar mijn zéér goede vriend @aTypischquote:Op woensdag 31 maart 2021 10:18 schreef Wereldgozer het volgende:
@:onlogisch heeft echt zijn vechain verkocht.
Wat een laffe hond is het ook.
Het begint met in wij-vorm pratenquote:Op woensdag 31 maart 2021 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wij hebben ook één keer zo'n proefbox gehad, was er geen fan van maar ik bemoei me er verder weinig mee.
Er zat wel kapsalon bij, die was wel lekker.
Mwoah, als het een gevoelige snaar wil raken had ik wel wekelijks zo'n box gehad. Maar ik kan me wel storen aan het 'oh dus het is voor paupers en uitkeringtrekkers' standaard riedeltje wat hier zo vaak voorbij komt als het om iets gaat wat ze niet kennen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Hier is een gevoelige snaar geraakt.
Je weet dondersgoed waar ik woon... Zelfs van de plaatselijke turk hier krijg je opstipatie ipv aan de schijt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is ongeveer net zo duur als bestellen en dat laatste kan tegenwoordig net zo gevarieerd en gezond als dat je zelf wil in een beetje stad.
Het punt was nou juist dat het aardig aan de prijs is voor wat je krijgt toch. Mijn punt danquote:Op woensdag 31 maart 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwoah, als het een gevoelige snaar wil raken had ik wel wekelijks zo'n box gehad. Maar ik kan me wel storen aan het 'oh dus het is voor paupers en uitkeringtrekkers' standaard riedeltje wat hier zo vaak voorbij komt als het om iets gaat wat ze niet kennen.
2-0quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:52 schreef Coco het volgende:
20:45 Engeland - Polen
20:45 Bosnië-Herzegovina - Frankrijk
Zeg het maar.
Ja, ik reageer eigenlijk zonder te quoten op @Elan, dat maakt het er niet duidelijker op.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het punt was nou juist dat het aardig aan de prijs is voor wat je krijgt toch. Mijn punt dan
Lans noemde het toch juist duur? (wat het niet is in mijn ogen)quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:52 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Mwoah, als het een gevoelige snaar wil raken had ik wel wekelijks zo'n box gehad. Maar ik kan me wel storen aan het 'oh dus het is voor paupers en uitkeringtrekkers' standaard riedeltje wat hier zo vaak voorbij komt als het om iets gaat wat ze niet kennen.
Wow ben je rijk of zo.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Lans noemde het toch juist duur? (wat het niet is in mijn ogen)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |