Raam openzetten, fan aan misschien?quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is alweer 23 graden en zuurstofloos binnen bij mij, tophuis. Al weiger ik te klagen
OP's zijn het kwaad in de online wereld.quote:Op woensdag 31 maart 2021 16:39 schreef scrupuleus het volgende:
Leuke ts
Kinderachtige tt
Een op die wellicht nog gewijzigd wordt
Nou nou nouquote:Op woensdag 31 maart 2021 16:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
OP's zijn het kwaad in de online wereld.
Gefeliciteerd!quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:15 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie vandaag al iets aan #TransDayOfVisibility gedaan?
Pasta bolognese.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pasta zalm.
Macaroni met tonijn.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Bami met saté.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wraps met biefstuk puntjes. (hello fresh)quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
WTFquote:Op woensdag 31 maart 2021 18:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wraps met biefstuk puntjes. (hello fresh)
Smaakt prima. Eigenlijk al die gerechten tot nu toe.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:14 schreef aTypisch het volgende:
ik heb ook de groentepaella @:lange_lans, maar vandaag de biefstuk
Omdat je arm bent zeker?quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:16 schreef Caland het volgende:
Ik heb een pittige mening over hello fresh.
3 keer niksquote:Op woensdag 31 maart 2021 18:16 schreef Caland het volgende:
Weer een @RamboDirk achtige portie zekerquote:Op woensdag 31 maart 2021 18:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Wraps met biefstuk puntjes. (hello fresh)
Al die tafeltje dekje en kant en klaar is toch voor mensen met een visuele en verstandelijke beperking.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:16 schreef Caland het volgende:
Is die zooi duur dan?quote:
een keer week op proef gehad, vond het maar armoedig, recepten erbij best wel leuk, als je niet kan koken dan is het misschien wel watquote:Op woensdag 31 maart 2021 18:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Al die tafeltje dekje en kant en klaar is toch voor mensen met een visuele en verstandelijke beperking.
Het dwingt je tot koken en dus niet online bestellen denk ik.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:35 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Is die zooi duur dan?
Dus: ze sturen je ingrediënten die je goedkoper kunt halen in een supermarkt, om vervolgens alsnog zelf je eten te moeten koken?
En dan probeer je iemand anders belachelijk te maken...
quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het dwingt je tot koken en dus niet online bestellen denk ik.
Nooit gehad maar wil ook gewoon m'n vlees en zeker m'n vis zelf op versheid en kwaliteit selecteren en niet aangeleverd krijgen in een box aan de voordeur.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
een keer week op proef gehad, vond het maar armoedig, recepten erbij best wel leuk, als je niet kan koken dan is het misschien wel wat
Hier staat 1x in te veel.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:38 schreef KingRoland het volgende:
Mensen die in de marketinguitingen van hellofresh intrappen lol
Het is ongeveer net zo duur als bestellen en dat laatste kan tegenwoordig net zo gevarieerd en gezond als dat je zelf wil in een beetje stad.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het dwingt je tot koken en dus niet online bestellen denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |