Hopelijk avondklok in November 2022 anders hele avond getoeter.quote:
Dat is net zoiets als zeggen dat Nederland niet zo heel goed speelt.quote:
Wordt daar nog steeds om gejankt ja?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:28 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Allemaal naar jullie eigen topic !!!
Irritant iddquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:28 schreef Karina het volgende:
[..]
nogal ja duurt 5 minuten om wat te posten, onderhand is het al rust
Ja ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:29 schreef Caland het volgende:
Uurtje gesport trouwens
@:ggmm @:onlogisch @:jojoortje @:itsthebradgehere
Als mascotte, net als Babel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zou Jan Timmie Simons nog mee willen hebben bij de Belgjes?
Van Gaal zag in 2014 al dat je gewoon heel veel middelmatige Feyenoorders mee moet nemen.quote:
Fake news. Alsof ik geloof dat die andere 50 bewoners daar allemaal zo'n 20 keer gebeld hebben.quote:
Had Ed de Goeij die vrije trap van Branco maar gehouden.quote:
Leeft die nog?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:32 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Had Ed de Goeij die vrije trap van Branco maar gehouden.
Hij speelt bij een klein clubje in Noord Ierland. Nou hup, VVV, gooi Kirschbaum er maar uit. Coleing kan het niveau makkelijk aanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Voor een ton of twee kan je hem vast halen
Oranje-beul Branco (56) aan beademing in Rio de Janeiro na coronabesmettingquote:
Geniet lekker aan de Copacabana van zijn pensioen.quote:
Kamervragen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:33 schreef Netsplitter het volgende:
Belachelijk dat het maar 0-1 is. Kansloos.
Ik bedoel Ed Konijn...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Branco hep kerona, daar gaat het niet goed mee.
Lekker voor hemquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oranje-beul Branco (56) aan beademing in Rio de Janeiro na coronabesmetting
https://www.ad.nl/buitenl(...)besmetting~a70235c6/
Spijtig, hoop dat hij snel herstelt, maar de Goeij had destijds de bal natuurlijk moeten houdenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Parlementaire enquete vanwege falen van de knvb.quote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:31 schreef Netsplitter het volgende:
Die keeper keept een beste wedstrijd tot nu toe. Ere wie ere toekomt.
Ik vind het wel tijd om dat te laten gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:35 schreef TLC het volgende:
[..]
Spijtig, hoop dat hij snel herstelt, maar de Goeij had destijds de bal natuurlijk moeten houden
Wat voor biertje?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens een biertje pakken
We maken er maar het beste van, ja toch
Graag recensie. Ook namens @GurneyIsBestOkequote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:36 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Ik ga maar eens een biertje pakken
We maken er maar het beste van, ja toch
Gebrek aan chippiesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van Hooijdonk is teleurgesteld.
Weghorst gaat dit team ook niet redden.quote:
Overdreven gezeik dit.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:40 schreef TLC het volgende:
Nederland is nu wat de Belgen rond 2000 waren, 10 keer niks.
Hij niet alleen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Van Hooijdonk is teleurgesteld.
De Braziliaanse Jeffrey van As.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Goeiedag zeg, dat zit aardig in de risicogroep.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
De Braziliaanse Jeffrey van As.
[ afbeelding ]
De tandem Berghuis / Dumfries is in mijn ogen ook een belangrijke reden waarom er zo weinig gecreëerd wordt. Naar binnen trekken en dan de bal tien meter voor je uit spelen was wel tekenend wat dat betreft.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:40 schreef Wereldgozer het volgende:
Bergosso rotterdam moet het weer doen @:kingroland
6/10quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Graag recensie. Ook namens @:gurneyisbestoke
De tijd mee bijhouden denk ik, zuivere speeltijd wellicht.quote:
Ja die hebben echt nul chemie. Allebei leuke invallers maar vindt ze maar niks.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
De tandem Berghuis / Dumfries is in mijn ogen ook een belangrijke reden waarom er zo weinig gecreëerd wordt. Naar binnen trekken en dan de bal tien meter voor je uit spelen was wel tekenend wat dat betreft.
Het zou al wat schelen als er geen blind paard op rechtsback staat met dozen om zijn schoenenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja die hebben echt nul chemie. Allebei leuke invallers maar vindt ze maar niks.
Erg raar dat Karsdorp niet eens bij de selectie zat.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou al wat schelen als er geen blind paard op rechtsback staat met dozen om zijn schoenen
Tijd voor KaasdorpGOD dus
Doe niet zo verslaafd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:48 schreef Scrummie het volgende:
Waarom spelen we niet door, de wedstrijd is toch mokersaai.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
Error speelde een fantastische pot haxball
Berghuis is het toch ook niet. Kan elk moment ontsporen. Feyenoord zou beter af zijn zonder hem denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:47 schreef Caland het volgende:
[..]
Het zou al wat schelen als er geen blind paard op rechtsback staat met dozen om zijn schoenen
Tijd voor KaasdorpGOD dus
Je kijkt België - Wit-Rusland?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:49 schreef 3rr0r het volgende:
Ik wilde gewoon geen risico lopen dat ik een goal op tv mis
quote:
quote:Ik was nooit begonnen met deze 11. Nu laten staan.
quote:Snel 2-0 maken
dat denk ik niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Berghuis is het toch ook niet. Kan elk moment ontsporen. Feyenoord zou beter af zijn zonder hem denk ik.
Feyenoord en oranje zijn inmiddels afhankelijk van hem.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:50 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Berghuis is het toch ook niet. Kan elk moment ontsporen. Feyenoord zou beter af zijn zonder hem denk ik.
als je niet kan keepen doe het dan niet. daarom keep ik ook bijna nooitquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Lekker gauw wegrennen bij het begin zodat je niet hoeft te keepen Max!
Ik moet wel anders doet niemand het. Alsnog beter dan iedereen die meestal kritiek heeft dus tsja.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:52 schreef Max23 het volgende:
[..]
als je niet kan keepen doe het dan niet. daarom keep ik ook bijna nooit
Er is helaas geen apart topic voor telegraaf tweetjes.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:52 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik heb liever Haxballpraat dan dit
Costa Ricaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:52 schreef maxi-mus het volgende:
Zo maar even loeren naar Costa Rica - Mexico.
Een hart gelag voor Blind zo.quote:
Een likequote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:54 schreef Coco het volgende:
Toch altijd even je hart vasthouden als Blind naar de grond gaat.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Daley in rust eruit graag dan
Nou zegquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:55 schreef PicoMMP het volgende:
Godverdomme, godtyfuszooi.
Hoereninterlands, hoerenkunstgras.
Berghuis is de belangrijkste man bij Oranje.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:45 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Ja die hebben echt nul chemie. Allebei leuke invallers maar vindt ze maar niks.
Precies dit, wat een debiel die commentator.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:55 schreef Caland het volgende:
Hier kon die De Bar echt geen klote aan doen
Hang/hef jezelf op. Doorhalen wat niet van toepassing is.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:56 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Berghuis is de belangrijkste man bij Oranje.
Weghorstquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:56 schreef HansCojona het volgende:
[..]
Berghuis is de belangrijkste man bij Oranje.
Dquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:57 schreef Netsplitter het volgende:
Blind had er dus veel eerder uit moeten gaan. D
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |