Ik geloof dat die groep geen last heeft van de bijwerking.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:36 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Toch wel benieuwd waarom het boven de 60 wel acceptabel is..
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:37 schreef Pvt.Webster het volgende:
AstraZeneca.. Of hoe het tegenwoordig ook mag heten.
Telegraaf:
Overigens heeft AstraZeneca vandaag de naam van het vaccin aangepast naar Vaxzevria. Waarom dat gebeurt, is niet helemaal helder.
Omdat mensen AstraZeneca niet meer willen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:37 schreef Pvt.Webster het volgende:
AstraZeneca.. Of hoe het tegenwoordig ook mag heten.
Telegraaf:
Overigens heeft AstraZeneca vandaag de naam van het vaccin aangepast naar Vaxzevria. Waarom dat gebeurt, is niet helemaal helder.
Zelfs landen als Marokko en Chili vaccineren inmiddels dat het een lieve lust is. Het Europese gefaal is op geen enkele manier nog goed te praten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:30 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Klopt, en eigenlijk is dit natuurlijk een klus waar je altijd op voorbereid zou moeten zijn en waar de draaiboeken gewoon van beschikbaar hadden moeten zijn.
Nee. We hebben Hugo de Jonge de baas gemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn god is het vandaag al een voorloper op 1 april of wat?
Het is maar goed dat men zo zorgvuldig het vaccinatieproces heeft opgestart, moet je je voorstellen dat er anders misschien een nog grotere puinhoop van was gemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:40 schreef Twinkle20 het volgende:
Mijn god is het vandaag al een voorloper op 1 april of wat?
En vanaf volgende week kan je in HEEL veel staten overal vrij terecht als 16+'er. Dan kunnen ze helemaal los.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:48 schreef nostra het volgende:
VS zit inmiddels elke dag op 3M+ prikken en 50% van 65+ volledig gevaccineerd.
Ik wel hoor ik kan morgen ook doodgereden worden op weg naar mijn werk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:39 schreef quirina het volgende:
[..]
Omdat mensen AstraZeneca niet meer willen.
Met de kennis van nu zou dat best een goede 1 aprilgrap zijn bij een volgende pandemie.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. We hebben Hugo de Jonge de baas gemaakt.
Bedoel je dat de vaccin 1 jaar niet effectief is zodat er nieuwe mutaties weer kan opdoeken? Het probleem is dat ook mensen uit armere landen niet sneller kunnen gevaccineerd worden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:50 schreef Pvt.Webster het volgende:
Als ik nu TT101 bekijk heb ik het idee dat het nu (ondanks alle wetenschap opgedaan het laatste jaar) een grotere shitfest is dan een jaar terug
Kans is kleiner dat je kapot wordt gereden dan dat je strontziek wordt van dat vaccin.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:50 schreef vipergts het volgende:
[..]
Ik wel hoor ik kan morgen ook doodgereden worden op weg naar mijn werk.
Nee. Wel bedroefd. Wat een ongelofelijk teringbende hebben we er van gemaakt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:51 schreef Gretzl het volgende:
Iemand nog verbaasd?![]()
[ twitter ]
https://nos.nl/l/2374729
Nee gewoon al dat negatieve nieuws, zo'n hele rij.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:52 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Bedoel je dat de vaccin 1 jaar niet effectief is zodat er nieuwe mutaties weer kan opdoeken? Het probleem is dat ook mensen uit armere landen niet sneller kunnen gevaccineerd worden.
Nou het ligt ook aan trage vaccinatietempo die we doormaken in Nederland, denk ik.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:53 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
Nee gewoon al dat negatieve nieuws, zo'n hele rij.
Het is bizar dat er niet ingegrepen wordt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:41 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. We hebben Hugo de Jonge de baas gemaakt.
LOLquote:Het vaccin van de Brits-Zweedse farmaceut AstraZeneca heet voortaan Vaxzevria. Dat meldt het Zweedse geneesmiddelenagentschap op basis van gegevens van het Europese geneesmiddelenbureau EMA.
Op 25 maart keurde het EMA de naamsverandering van het AstraZeneca-vaccin goed. Voortaan gaat het vaccin dus door het leven als Vaxzevria en dat gaat onder meer gepaard met een nieuwe verpakking. Het gaat enkel om een naamsverandering, het vaccin zelf blijft hetzelfde.
Die "armere landen" (bijv. Chili, Marokko) vaccineren anders vele malen sneller dan de EU-lidstaten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:52 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Bedoel je dat de vaccin 1 jaar niet effectief is zodat er nieuwe mutaties weer kan opdoeken? Het probleem is dat ook mensen uit armere landen niet sneller kunnen gevaccineerd worden.
De Tweede Kamer mag zich dit ook aan rekenen. Die laten deze onbekwame minister al een jaar op z’n post.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is bizar dat er niet ingegrepen wordt.
Ik word hier zo droevig van.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:52 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Nee. Wel bedroefd. Wat een ongelofelijk teringbende hebben we er van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |