Hahaha dit is wat hij net te horen heeft gekregen van Egbert, dat hij zich niet moet aanstellen!!..quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis te hopen dat hij het zich aantrekt
en dat hij er geen drama van maakt en zichzelf zielig gaat vinden
dat soort verhalen.. kun je gewoon niet op nationale tv gooienquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
na gisteravond/nacht verhalen kontbonk stront
exen, zekse. ervaringen HAHAHAHA
is hij onder het nulpunt gekomen
Laat mij, als oud wijf dan zeggen: ontkennen heeft allang geen zin meer...Je kunt wijs maken dat je nooit verliefd zult worden, maar bloed kruipt waar het niet gaan kan..Waarom zou hij verlatingsangst hebben voor iemand die je net twee en halve maande kent en slechts vriendschappelijke gevoelens voor hebt..Nee..daar ben ik net even te oud voor geworden hoor..quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij dit hoort.
Ze zegt juist van niet.
Dat ze vanaf het begin hebben gezegd vriendschap.
vertel Susan.. wat voel je danquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:15 schreef Susan1973 het volgende:
Heb ik ook hoor als ik met een man knuffelt voel ik ook wat, zou het ook niet kunnen wat Nick en liese zeggen
Denk het niet. Als hij slim is, dan distantieert hij zich van media platformen.quote:
Fok is zo lekker anoniem he..quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk het niet. Als hij slim is, dan distantieert hij zich van media platformen.
Inderdaad, maar beiden kan he?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:15 schreef Magean het volgende:
Als het dan zon vent is had die vriend er gewoon moeten zijn en niet haar broer.
wat?? ga je er ff naar toe?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:17 schreef Benny het volgende:
Julie zit even emo te doen op de wc. Be right back
Alle ogen zijn gericht op Julie nu. De rest is even niet belangrijk lijkt het.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:16 schreef Benny het volgende:
Ik moet zeggen dat ik ze emotioneler had verwacht
Jill en Liese to the rescue. Niet nodig. Ze mogen weer gaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:17 schreef Benny het volgende:
Julie zit even emo te doen op de wc. Be right back
Je zit wel 24/7 op elkaar lip en een soort wereld die niets met de buitenwereld te maken heeftquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Laat mij, als oud wijf dan zeggen: ontkennen heeft allang geen zin meer...Je kunt wijs maken dat je nooit verliefd zult worden, maar bloed kruipt waar het niet gaan kan..Waarom zou hij verlatingsangst hebben voor iemand die je net twee en halve maande kent en slechts vriendschappelijke gevoelens voor hebt..Nee..daar ben ik net even te oud voor geworden hoor..
Wedden dat hij het Julie flink kenbaar gaat maken hoe moeilijk hij het de afgelopen uren wel niet heeft gehad ...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
tis te hopen dat hij het zich aantrekt
en dat hij er geen drama van maakt en zichzelf zielig gaat vinden
dat ben ik niet helemaal met je eens.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het probleem zal meer de reactie op social media zijn.
Je ziet het hier hoe er wordt gereageerd.
Mensen zien wat ze willen zien en luisteren niet.
men krijgt zomaar random wel uitlatingen en update'squote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Denk het niet. Als hij slim is, dan distantieert hij zich van media platformen.
heeft liese dit gezegd, waarom mis ik dat nou weer ik versta het soms ook slecht hoor die belgen hahahaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:57 schreef greysbones het volgende:
Liese verwoord wat we allemaal denken.. Michel is verliefd op Julie en haar vriend ziet dit
Helemaal met je eensquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Laat mij, als oud wijf dan zeggen: ontkennen heeft allang geen zin meer...Je kunt wijs maken dat je nooit verliefd zult worden, maar bloed kruipt waar het niet gaan kan..Waarom zou hij verlatingsangst hebben voor iemand die je net twee en halve maande kent en slechts vriendschappelijke gevoelens voor hebt..Nee..daar ben ik net even te oud voor geworden hoor..
Yupsquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
men krijgt zomaar random wel uitlatingen en update's
graties
Heel eerlijk... Ook zonder social media of forum is het wel een beetje too much soms.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
niet exact in die woorden..quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft liese dit gezegd, waarom mis ik dat nou weer ik versta het soms ook slecht hoor die belgen hahaha
op 1 of andere manierquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:19 schreef snetje het volgende:
[..]
Wedden dat hij het Julie flink kenbaar gaat maken hoe moeilijk hij het de afgelopen uren wel niet heeft gehad ...
Zonder social media kan haar vriend toch ook gewoon zien wat er gebeurd ?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Pepe?quote:
Linkje ?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:22 schreef Susan1973 het volgende:
Iedereen zou eens dat filmpje terug moeten kijken, promotie filmpje van Michel voordat hij in het huis kwam
Heb je helemaal gelijk in.. je bepaalt niet op wie je verliefd wordt,.. maar wel hoe je er mee omgaat..quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:15 schreef magnaal het volgende:
[..]
Wij zien ook wat we zien en zijn natuurlijk niet achterlijk(bij mij twijfel ik daar wel eens aan). Michel is gewoon zwaar verliefd, dat kun je niet ontkennen. Ben niet van gisteren zeg maar.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:19 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja ik ben Pepe. Als je nog 1x slecht over Julie praat pak ik je.quote:
Dat zei ze ja. Niet dat het zo was.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
niet exact in die woorden..
maar wel.. je vriend ziet ook een Michel die heel verdrietig is en bang is je kwijt te raken.. hij denkt hierdoo misschien wel dat Michel verliefd is op jou
en michel die de logeerkamer alvast claimde en wel met haar kiendjes op de playstation zou gaan spelenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:24 schreef Flow3r het volgende:
Het werd ook een beetje te engichel huilen omdat Julie hem niet genoeg aandacht gaf
Denk dat die vriend van haar niet zit te wachten op Michel
iedereen twijfelt wel eens aan zijn of haar geestelijke capaciteiten.. maar geloof dat het bij jou wel goed zit.. je klinkt nog niet als een goudvisquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wij zien ook wat we zien en zijn natuurlijk niet achterlijk(bij mij twijfel ik daar wel eens aan). Michel is gewoon zwaar verliefd, dat kun je niet ontkennen. Ben niet van gisteren zeg maar.
Really? Oh gatver ....quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
en michel die de logeerkamer alvast claimde en wel met haar kiendjes op de playstation zou gaan spelen
precies datquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb je helemaal gelijk in.. je bepaalt niet op wie je verliefd wordt,.. maar wel hoe je er mee omgaat..
mensen spreken vaak pas iets uit als ze er zeker van zijn...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zei ze ja. Niet dat het zo was.
Als een karperquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen twijfelt wel eens aan zijn of haar geestelijke capaciteiten.. maar geloof dat het bij jou wel goed zit.. je klinkt nog niet als een goudvis
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:26 schreef utopia2.0 het volgende:
Julie kom naar de DBK. Die komt er straks weer lachend uit. Pilletje blablabla. Genezingskracht is groot
Beiden, maar spiegel heeft mijn voorkeur.quote:
Volle concentratie en focus voor hét dagboekgesprek van BB 2021.quote:
dat bestaat natuurlijk ook nog..quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:27 schreef suzi1 het volgende:
michel probeert het onbereikbare te krijgen en is dan niet blij als diegene onbereikbaar blijft. al was julie zelf toch wel veel te bereikbaar nu voor hem
maar zodra ze weg is niet meer
Hahaha als iemand dat zou zeggen mbt mijn man, barricadeer ik meteen de deuren..Donder op zeg..quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
en michel die de logeerkamer alvast claimde en wel met haar kiendjes op de playstation zou gaan spelen
wel zo veilig als je geen blauwtje wil lopen...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat bestaat natuurlijk ook nog..
mensen die altijd voor het onbereikbare gaan
Ik las aftrekkendequote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Volle concentratie en focus voor hét dagboekgesprek van BB 2021.
Ondertussen mogen wij kijken naar liggende Nick en optrekkende Michel
Krijg daar ook de kriebels van ...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:29 schreef magnaal het volgende:
[..]
Hahaha als iemand dat zou zeggen mbt mijn man, barricadeer ik meteen de deuren..Donder op zeg..
Beter op dan afquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:28 schreef Benny het volgende:
[..]
Volle concentratie en focus voor hét dagboekgesprek van BB 2021.
Ondertussen mogen wij kijken naar liggende Nick en optrekkende Michel
Ik wil ook zo'n DBK. Als je je kut voelt effe daar naar binnen en je komt er als herboren uitquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:28 schreef Susan1973 het volgende:
Ze krijgen allemaal een pammetje elke keer in de dbk. En doorrrrrrr ......
nu kan ze er mss nog wat aan doen, om te bewijzen dat het niet zo is waar het toch zeker wel op lijkt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik blijf het dom vinden van die broer om die bom te droppen op een moment dat Julie er niks mee kan.
Had dat gewoon gelaten voor die paar dagen.
Thuis had ze het uit kunnen leggen.
een kastje vol met pillen doet ook wonderenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n DBK. Als je je kut voelt effe daar naar binnen en je komt er als herboren uit
Julie zei dat hij in weinig woorden liet blijken dat er wat was, dat was ze al niet van hem gewend. Zou dus zomaar kunnen dat die bom ook nog niet zo groots was bedoeld. De rest van de dingen die hij zei kwamen daardoor ok al niet meer goed binnenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik blijf het dom vinden van die broer om die bom te droppen op een moment dat Julie er niks mee kan.
Ik niet los het liever zelf opquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik wil ook zo'n DBK. Als je je kut voelt effe daar naar binnen en je komt er als herboren uit
Yep een pammetje...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
een kastje vol met pillen doet ook wonderen
Nope.. die moet zich eens gaan afvragen waarom hij sportquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Michel relax aan het trainen. Zou het relax zijn vraag ik mij af.
Ik zie een soort cuckold relatie ontstaanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:25 schreef Verida het volgende:
[..]
Er kwam ook bij dat de kinderen thuis waren de de crèche dicht.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Julie zei dat hij in weinig woorden liet blijken dat er wat was, dat was ze al niet van hem gewend. Zou dus zomaar kunnen dat die bom ook nog niet zo groots was bedoeld. De rest van de dingen die hij zei kwamen daardoor ok al niet meer goed binnen
Daar zou ze zich druk om moeten maken, en kinderen niet naar school kunnen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er kwam ook bij dat de kinderen thuis waren de de crèche dicht.
Niet veel positiefs.
Dat inderdaad ook. Het was dubbel op dubbel negatief.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Er kwam ook bij dat de kinderen thuis waren de de crèche dicht.
Niet veel positiefs.
Die krijgen daar in de DBK een vaccin en een lijntje coke, en zijn weer helemaal opperdetopper!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
een kastje vol met pillen doet ook wonderen
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:34 schreef Cupfighter het volgende:
Michel is geen onaardige kerel maar hij doet veel dingen zo obsessief, sporten, het contact met Julie, de controle over de dingen in het huis houden
Ik sporte ook altijd fanatiek om iemand op zijn bek te slaan. Komt Michel nu ook uit misschien. Kan hem nog wel wat bijbrengenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nope.. die moet zich eens gaan afvragen waarom hij sport
Hier sla je wel aardig een spijker op de kopquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:34 schreef Cupfighter het volgende:
Michel is geen onaardige kerel maar hij doet veel dingen zo obsessief, sporten, het contact met Julie, de controle over de dingen in het huis houden
vaccins mogen ze houden van mij. maar mn neus staat al open >______________quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die krijgen daar in de DBK een vaccin en een lijntje coke, en zijn weer helemaal opperdetopper!
Die staat straks met een zaklamp onder z'n kin in de voortuin van Julie, als dit is afgelopen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:34 schreef Cupfighter het volgende:
Zo is datquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vaccins mogen ze houden van mij. maar mn neus staat al open >______________
Agressie issue dus..quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik sporte ook altijd fanatiek om iemand op zijn bek te slaan. Komt Michel nu ook uit misschien. Kan hem nog wel wat bijbrengen
En het is allemaal vanuit Michel geredeneerd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Hier sla je wel aardig een spijker op de kop
Het is wel goed bedoeld allemaal, maar vaak net iets té
wat was er afgelopen avond/nacht goed bedoelt aan zijn walgelijke verhalenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:35 schreef Benny het volgende:
[..]
Hier sla je wel aardig een spijker op de kop
Het is wel goed bedoeld allemaal, maar vaak net iets té
Neus dicht en die vaccins in de prullenbakquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
vaccins mogen ze houden van mij. maar mn neus staat al open >______________
Zo is hetquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:34 schreef Cupfighter het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neus dicht en die vaccins in de prullenbak
n toetje is te bruinquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:40 schreef Silves het volgende:
De luiwammes durft niet meer helemaal plat te gaan liggen..
Michel heeft weinig inlevingsvermogen. Ziet niet goed hoe situaties voor een ander zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En het is allemaal vanuit Michel geredeneerd.
De leiding nemen, het beschermen, alles.
Geen agressie, voor de sport mop. 12 jaar boks boksquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Agressie issue dus..![]()
![]()
![]()
![]()
Michel doet het.. helemaal nivea .. als uitvlucht
Wellicht is pablo aanwezigquote:
I know schat.. was teasssquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:44 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Geen agressie, voor de sport mop. 12 jaar boks boks
Misschien had haar broer het over de kijkers en niet over haar vriend?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:31 schreef Benny het volgende:
[..]
Julie zei dat hij in weinig woorden liet blijken dat er wat was, dat was ze al niet van hem gewend. Zou dus zomaar kunnen dat die bom ook nog niet zo groots was bedoeld. De rest van de dingen die hij zei kwamen daardoor ok al niet meer goed binnen
Opa aan de pillenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:44 schreef greysbones het volgende:
Jill heeft haar opa’s haar paars geverfd
Willen we allemaal niet een opa als Jill heeft
Daar kan ik je in vinden, ook dat er nog niks verandert is qua buitenleven.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Je zit wel 24/7 op elkaar lip en een soort wereld die niets met de buitenwereld te maken heeft
zoals Isa in Uto al zei: je wordt hier binnen zelfs verliefd op een deurknop
En michel heeft zichzelf in een soort sprookje gemanouvreerd. de ridder op het witte paard die het kleine vrouwtje ging beschermen.
En die verlatingsangst had hij al eerder, voor hij BB inging, en ik geloof maar zo dat de paniek het afgelopen weekend is toegeslagen dat die "sprookje" over 10 dagen dus afgelopen is,
waarvan de scharnieren van tevoren zeker gesmeerd moeten zijn?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:42 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Hij had al een logeerkamer geclaimd in haar huis
Het was wel duidelijk dat het van haar vriend kwam dat hij niet blij wasquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:44 schreef Fasil het volgende:
[..]
Misschien had haar broer het over de kijkers en niet over haar vriend?
Wil je een knuffel of moet ik je even kriebelenquote:
Ja ja die opa’s bestaan, met mijn vader konden de kleinkinderen ook alles mee doen ..geweldigquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:44 schreef greysbones het volgende:
Jill heeft haar opa’s haar paars geverfd
Willen we allemaal niet een opa als Jill heeft
Buren staan met netten onder het balkonquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:47 schreef suzi1 het volgende:
haar vriend heeft ondertussen al zijn 50e nieuwe tv aan moeten schaffen.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:47 schreef suzi1 het volgende:
Laptop naar de galemiezenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:47 schreef suzi1 het volgende:
Greybones is op Uto, nanananananaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je een knuffel of moet ik je even kriebelen
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Buren staan met netten onder het balkon
Doe maar een combo van beidenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:47 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wil je een knuffel of moet ik je even kriebelen
Ja daar heeft opa een pilletje gehadquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Wie weet .. Jill ging met d'r opa naar festivals.
Lijkt wel tv maken nog even rekken....quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vertel mij watquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik voel me weer niet begrepen hier
Ik ook..quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:53 schreef Susan1973 het volgende:
Wacht nog ff op Julie wanneer zij uit de psycho kamer komt
Julie heeft Michel een tijdje geleden uitgenodigd om bij haar thuis te komen logeren. Kan hij gelijk kennismaken met haar vriend. Of een paar klappen op zijn oog krijgen van hemquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:24 schreef Flow3r het volgende:
Het werd ook een beetje te eng : Michel huilen omdat Julie hem niet genoeg aandacht gaf
Denk dat die vriend van haar niet zit te wachten op Michel
Die zit straks ook ff iets langer op de wcquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:54 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek is benieuwd naar het hondje
hij denkt een teefje
een wit pommeke
..
Niek was zo onder de indruk van zn Din.. niets gevraagd ..
lkkr zwijmelen en nagenieten
oh dat verstond ik nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:53 schreef greysbones het volgende:
Nick weet niet of de hond een mannetje of een vrouwtje is
Een doorgefokte hond
Pomeriaantje
exact alles wordt uitvergroot en uit gemeten en veel speculaties hier op fok insta fb enz daar krijgt thuisfront mee te makenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:22 schreef Benny het volgende:
[..]
Heel eerlijk... Ook zonder social media of forum is het wel een beetje too much soms.
Daarin waren de woorden van Nick en Liese, die het dus ook van een afstandje zien, zonder social media/forum/internet, ook wel veelzeggend.
Begrijp me goed... Hoe goed het onderling ook is bedoeld.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jill ; 1 april zonder Opa
zo jammer
we deden altijd grapjes
ik heb 2 jaar geleden zn haar paars geverft
ik zei uurtje laten intrekken..![]()
![]()
![]()
dan gaat het geel dr uit
Heeft ze al iets vertelt over haar gesprek minuten met opa?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:57 schreef Benny het volgende:
Ik wil Jill even verder over haar opa horen lullen
Michel ligt in het nepgras, achter de plantenbakken.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel ook nergens meer te bekennen.
Zou me niks verbazen als die nu in de dagboekkamer isquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel ook nergens meer te bekennen.
Oww het is net een zoekplaatje!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:02 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Michel ligt in het nepgras, achter de plantenbakken.
[ afbeelding ]
Genoeg. Opa heeft een hele mooie peptalk gehouden. Dat hij heel trots op haar is, dat ze het heel goed doet en dat hij haar heel erg heel zien groeien. Dat ze lief is, vrolijk is, grappig is in het huis. Dat hij de humor van haar en Julie heel erg leuk vindt. Dat hij normaal nooit tv kijkt, maar nu elke dag en ook de herhaling. Dat hij het moeilijk om te zien dat ze deze week verdrietig was omdat ze zich lelijk voelde. Omdat hij haar een hartstikke mooie jonge vrouw vindt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:01 schreef Toweler het volgende:
[..]
Heeft ze al iets vertelt over haar gesprek minuten met opa?
Nee, die ligt in het nepgras.(rechts)quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:04 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als die nu in de dagboekkamer is
sommige dingen hoeven niet uitvergroot te worden om duidelijk beeld van te krijgenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:56 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
exact alles wordt uitvergroot en uit gemeten en veel speculaties hier op fok insta fb enz daar krijgt thuisfront mee te maken
Waldo is gevondenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:04 schreef Aggie46 het volgende:
[..]
Nee, die ligt in het nepgras.(rechts)
[ afbeelding ]
Ik zag een paar keer wat bewegen...dacht dat het een kat was.😽quote:
Wat een ontzettend lieve opaquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Genoeg. Opa heeft een hele mooie peptalk gehouden. Dat hij heel trots op haar is, dat ze het heel goed doet en dat hij haar heel erg heel zien groeien. Dat ze lief is, vrolijk is, grappig is in het huis. Dat hij de humor van haar en Julie heel erg leuk vindt. Dat hij normaal nooit tv kijkt, maar nu elke dag en ook de herhaling. Dat hij het moeilijk om te zien dat ze deze week verdrietig was omdat ze zich lelijk voelde. Omdat hij haar een hartstikke mooie jonge vrouw vindt.
Dat ze heel populair is, en ze zeker de finale gaat halen en hij denkt dat ze zelfs kan winnen. En zo niet, dan moet ze maar bij hem wat geld komen ophalen.
Mama krijgt heeeeel veel berichtjes van fans, allemaal positief. Ze willen ook een dochter zoals Jill.
En toen opa wegliep : ' Nou .. ze is weer aan het janken hoor'
Oei, dat moest Julie inderdaad weten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het was wel duidelijk dat het van haar vriend kwam dat hij niet blij was
Ik dacht al eerder, uit wat een leuke familie komt Jill, ze heeft het niet van vreemden, het hoort gewoon bij haar...Je zou toch haar vriendinnetje willen zijn?quote:
bedoel je niet obsessieve?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:07 schreef Fasil het volgende:
[..]
Oei, dat moest Julie inderdaad weten.
Het is ook voor haar goed om meer met Jill op te trekken en niet met possessieve Michel.
Zowel voor het spel, als achteraf in de buitenwereld.
Hopelijk heeft Julie goed naar haar broer geluisterd
kom maar op met die spuitquote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neus dicht en die vaccins in de prullenbak
Lijkt me niet .. .ze hebben achter glas gezeten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:11 schreef Windhapper het volgende:
De familieleden hebben een week in quarantaine gezeten voor 10 minuutjes achter de SL?
is er gezegd dan dat ze een week in een hotel hebben gezeten?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:11 schreef Windhapper het volgende:
De familieleden hebben een week in quarantaine gezeten voor 10 minuutjes achter de SL?
die zijn niet in quarentaine geweest hoor ze stonden achter glasquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:11 schreef Windhapper het volgende:
Vrijdag toch goede vrijdag en maandag pasen???quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:13 schreef Benny het volgende:
Hahaha. Ze denken dat het volgende week Pasen is
yepquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vrijdag toch goede vrijdag en maandag pasen???
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Juul verteld
kindjes zijn thuis..coronaai
paas keratiene .of paashaas verkanzie
ze weet het niet precies
Ja, ik was weer eens niet duidelijk. Ze hadden het over 11 april, dat het dan Pasen is.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
4 april!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:13 schreef Benny het volgende:
Hahaha. Ze denken dat het volgende week Pasen is
Edit: voor de duidelijkheid: volgende week zondag
Zondag Pasen. Maandag 2de paasdagquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik dacht al, sjips ik heb alles voor Pasen besteld bij AH, nu zit ik er meequote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:15 schreef Benny het volgende:
[..]
Ja, ik was weer eens niet duidelijk. Ze hadden het over 11 april, dat het dan Pasen is.
@capuchon_jongen hield dat bij. Een of andere Vlaamse lijstquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, wie helpt Nick uit de brand .. in welke top40 lijst staat Ronny Retro?
https://www.ultratop.be/nl/song/20be22/Ronny-Retro-Ronnyquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou, wie helpt Nick uit de brand .. in welke top40 lijst staat Ronny Retro?
Chill... Pieken op plaats 45 in de top 40quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:18 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
https://www.ultratop.be/nl/song/20be22/Ronny-Retro-Ronny
Ik hoop dat ze even contact heeft gehad met thuis..quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Maar ondertussen is Julie weer de oude...
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 12:48 schreef engine het volgende:
[..]
Buren staan met netten onder het balkon
Ik hoorde haar ook zeggen van dingen van zich afsmijten ...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie vraagt aan Nick en Liese : 'Is hij boos?'
Heeft Julie dan iets gezegd waarom hij boos zou zijn>quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:20 schreef StruisZVeugelT het volgende:
straks BBQ
ouderwets draaispit
iets met een mensje en weinig vlees..
rietietietie
Julie smoest met Jill
of Mies nog iets heeft gezegt??
Jill ; nee sporten .vlgs mij is hij boos
JUlie; ik ben dr zeker van
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Heeft Julie dan iets gezegd waarom hij boos zou zijn>
nee.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:22 schreef magnaal het volgende:
[..]
Heeft Julie dan iets gezegd waarom hij boos zou zijn>
nick dus ook een bord voor zijn kop, Het verschil niet zien tussen zijn knuffel aan bijv Naomi en het vozen 's avonds laat op bed van Michel en Juliequote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:24 schreef Benny het volgende:
Nick geeft aan dat hij helemaal geen knuffelaar is, maar ook iedereen hier een knuffel heeft gegeven
patheticquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:24 schreef Susan1973 het volgende:
Michel is boos, gooide iets weg ....draait allemaal weer om hem. Vermant zich totaal niet. Of zegt niet tegen Julie we zitten in een spel, en we zullen elkaar wat meer los laten, want er staan nou eenmaal camera’s op ons. Maar nee het grote kind is boos.
jja maarquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:24 schreef Susan1973 het volgende:
Michel is boos, gooide iets weg ....draait allemaal weer om hem. Vermant zich totaal niet. Of zegt niet tegen Julie we zitten in een spel, en we zullen elkaar wat meer los laten, want er staan nou eenmaal camera’s op ons. Maar nee het grote kind is boos.
Daar zal Michel vast wel iets op verzinnen....quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:24 schreef Fasil het volgende:
Die broer heeft haar tips gegeven hoe ze het spel moet spelen.
Als ze nu nog zo met Michel optrekt, wie is dan het belangrijkst? Stom van haar dan
hij wilde alleen maar haar beschermen en samen met haar in de finale komenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:25 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
jja maar
eh maar hmmm
hij bedoelt het zo goed
en eh .. dus dat he
Typisch ook wel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:25 schreef Benny het volgende:
Heel deze twee weken BB heeft een hoop voorgaande weken goedgemaakt. Jammer dat ze pieken op het einde. De weken hiervoor waren te voorspelbaar. Deze weken zijn vermakelijk.
Ik had ze net uit gezet!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:26 schreef Benny het volgende:
Julie gaat zo eens even babbelen met Michel
*Popcorn halen gaat
Oe ben net op tijd thuis!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:26 schreef Benny het volgende:
Julie gaat zo eens even babbelen met Michel
*Popcorn halen gaat
Weer lekkere zijlijn roeptoeterij dit. Pff.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:27 schreef Toedeledokie2 het volgende:
Julie wil niet teveel veranderen om Michel geen rotgevoel te geven?? Dan snapt ze werkelijk niet hoe serieus de boodschap van het thuisfront was zeg. Die mocht haar koffers van mij direct weer inpakken als ze thuiskwam. Hoe ingewikkeld is het om te zeggen "goh Michel, gezien de situatie lijkt het me verstandig om deze laatste week wat meer afstand te nemen, oké? Ik ga ervan uit dat je me genoeg respecteert om dat te doen, anders ben je kennelijk niet echt zo'n goede vriend als dat je je voordoet".
Die gevoelens en inzinking had iets met vroeger te maken. En niet de relatie met juliequote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind het zielig voor Michel.
Hij heeft al die tijd goede bedoelingen gehad.
Net een inzinking te boven.
Had iets leuks moeten zijn en pakt nu heel negatief uit.
Hierdoor worden zijn voorgevoelens nogmaals bevestigd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
als je je zo vasthoudt aan iemand die een relatie heeft kan het niet anders dan fout gaanquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zoiets vind ik ook idd... maar we staan daarin redelijk alleen geloof ikquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Jemig die man is 36 jaar!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:26 schreef Verida het volgende:
[..]
hij wilde alleen maar haar beschermen en samen met haar in de finale komen
(en gelijk zijn plekje in de logeerkamer veilig stellen en zijn spelen met de playstation met haar kindjes)
liefff.. gesjellughquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:26 schreef Verida het volgende:
[..]
hij wilde alleen maar haar beschermen en samen met haar in de finale komen
(en gelijk zijn plekje in de logeerkamer veilig stellen en zijn spelen met de playstation met haar kindjes)
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
[..]
liefff.. gesjellugh
en Pepe doet dan iets lkkrs in de soep
maakt een mooie parking platze met gebluste kalk
Zo egoïstischquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:25 schreef magnaal het volgende:
[..]
Daar zal Michel vast wel iets op verzinnen....
Hyperventilatie en wat nog meer...
Ze heeft gelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:27 schreef Toedeledokie2 het volgende:
Julie wil niet teveel veranderen om Michel geen rotgevoel te geven?? Dan snapt ze werkelijk niet hoe serieus de boodschap van het thuisfront was zeg. Die mocht haar koffers van mij direct weer inpakken als ze thuiskwam. Hoe ingewikkeld is het om te zeggen "goh Michel, gezien de situatie lijkt het me verstandig om deze laatste week wat meer afstand te nemen, oké? Ik ga ervan uit dat je me genoeg respecteert om dat te doen, anders ben je kennelijk niet echt zo'n goede vriend als dat je je voordoet".
dus de gevoelens van haar vriend met wie ze een kindje heeft nietquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze heeft gelijk.
Als ze zich nu ineens anders zou gaan gedragen, zou dat schuld bekennen zijn.
Zij vindt dat ze niks verkeerds doet. Haar vriendschap met Michel is kennelijk belangrijk voor haar.
Thuis kunnen ze uitleggen hoe het zit.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : 'We gaan niks anders doen ... ze moeten het maar begrijpen in de buitenwereld. Want we doen niks verkeerd'
Enigszins geparafraseerd.
Ze heeft geen kinderen met haar vriend toch?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus de gevoelens van haar vriend met wie ze een kindje heeft niet
BEHOORLIJKquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:33 schreef greysbones het volgende:
hoe een grote plaat heeft Julie voor haar hoofd dan???
Het verbaasde mij ook. Iemand hier zei de jongstequote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze heeft geen kinderen met haar vriend toch?
de jongste??? weet het ook niet zeker hoor .. dacht dat de 2 anderen van haar ex waren en de jongste van haar huidige vriendquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:34 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zou het niet goed zijn, moest jij een relatie aangaan met Michel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Naar mij weten heeft ze met haar vriend geen kinderenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
de jongste??? weet het ook niet zeker hoor .. dacht dat de 2 anderen van haar ex waren en de jongste van haar huidige vriend
raak er enorm van in de war.. welke kiendjes bij wie hoordenquote:
Sterker nog, die relatie was in de buitenwereld al niet goed. Dus dit is binnenkort einde oefening.quote:
Als ze denkt dat het normaal is dat een gewone vriend constant met zijn handen over haar benen, rug en armen wrijft, dan moet ze vooral doorgaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:32 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : 'We gaan niks anders doen ... ze moeten het maar begrijpen in de buitenwereld. Want we doen niks verkeerd'
Enigszins geparafraseerd.
In ieder geval bij Julie!quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
raak er enorm van in de war.. welke kiendjes bij wie hoorden
Mischien doen Belgische mannen dat met hun vriendinnen? Ook met de platonische?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:36 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als ze denkt dat het normaal is dat een gewone vriend constant met zijn handen over haar benen, rug en armen wrijft, dan moet ze vooral doorgaan.
Dat kwam door het gedrag van Julie (rouw), ze was niet makkelijk. Vriend geduldig en lief. Zei Juliequote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Sterker nog, die relatie was in de buitenwereld al niet goed. Dus dit is binnenkort einde oefening.
Ik had het over de jongste omdat gisteren ze tegen Jill zei dat ze al heel lang die vriend heeft en die vroeg hoelang en daar antwoorde ze niet op. Dus het twijfelachtig was dat de jongste van hem is. Hij past in iedergeval niet op de kinderen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:34 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Het verbaasde mij ook. Iemand hier zei de jongste
En Julie is van plan hem over 9 dagen langs te laten komenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:39 schreef magnaal het volgende:
Michel is dus werkelijke van Plan over negen dagen even 'langs' te gaan...nou ja zeg..
Dat hij dat zegt..fijn voor die vriend en haar broerquote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:39 schreef Susan1973 het volgende:
Michel heeft Julie de vrouw gemaakt voor haar vriend blablabla
Oh my goodness
Nopequote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:38 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mischien doen Belgische mannen dat met hun vriendinnen? Ook met de platonische?
Hij heeft niet helemaal ongelijk ... was 1 van de redenen waarom Julie het huis inging, dat ze helemaal zwelgde in rouw.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:41 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dat hij dat zegt..fijn voor die vriend en haar broer
Juist, al ze zich nu in ene de laatste dagen anders gaan gedragen laat je toch merken dat er een kern van waarheid in zit.....ik zit daar niet maar ik zou nu niet in ene anders gaan doen want ze doen in hun ogen niks geen kwaad en kunnen hem begrijpen maar hebben nergens spijt van.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:36 schreef Ireth het volgende:
Ergens heeft ze wel gelijk dat ze niks wil veranderen. Als ze overtuigd is dat het niet meer is dan vriendschap dan heeft pepe (is het een chihuahua ofzo??) haar daarin niets op te leggen. Als hij háár vertrouwd moet hij háár daarin ook vertrouwen... En als hij dat niet kan is die relatie al niet goed...
Toch snap ik niet als jij je eigen bewust bent dat dit vervelend is voor de buitenwereld Waarom?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:34 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Juul vertedl
ze begrijpt de buiten wereld nu beter
. Mies doet ; hmmm hmm . droogt zich af
Juul; je moet je niet slecht voelen he
Mies; een beetje wel
dit is ook buiten het programma om me ook kwalijk genomen he
Juul verder..
Mies; dit was dus 1 van de redenen waarom ik die angst had ,en wilde e niet bewust maken
vnd het vervelend voor jou en mijzelf
en snap hem ook
Juul ; ik kan sommige dingen nu plaatsen
Mies ; hm hm ik ook hm
Juul verder ; beelden buitenwereld ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |