Jankenquote:
ze zijn 1 voor 1 naar de slaapkamer geroepen.. julie is er nuquote:
Liese is in de woonkamer.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:46 schreef Benny het volgende:
Nick: Buiten
Jill: Rode slaapkamer
Michel: Bank bij de kachel
Liese: ??
Julie: Nu in de blauw-gele slaapkamer
Waar gin Liese naartoe?
Ah okayquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:47 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is speculeren... onze best guess is dat ze een geliefde mogen spreken en/of zien.
Liese ligt op de bank onder de SLquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:46 schreef Benny het volgende:
Nick: Buiten
Jill: Rode slaapkamer
Michel: Bank bij de kachel
Liese: Woonkamer
Julie: Nu in de blauw-gele slaapkamer
Waar gin Liese naartoe?
nopequote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:48 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Liese houdt het goed droog nu. Valt mee.
normaal lult hij ook tegen zichzelf .. mag hij nu ook wel doenquote:
Maar er zit toch geen raam of spiegel in die slaapkamer?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:29 schreef Benny het volgende:
[..]
Dat is precies wat ik ongeveer een half uur geleden zei
jawelquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Maar er zit toch geen raam of spiegel in die slaapkamer?
Familie gezien.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:51 schreef Susan1973 het volgende:
Ik lees dat iedereen elders zit? Waarschijnlijk weer een geld aanbod zoals de vorige iedereen apart van elkaar moesten gaan zitten en niet met elkaar praten.
Die kamer grenst aan het camerakruis met de halfdoorlatende spiegels.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Jawel. Jill is toen nog met een zaklamp daarin gaan schijnenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
Gisteren zag Jill een soort flits achter die spiegel en riep : Iemand maakt foto'squote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
was toch niet gisteren??quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:53 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Gisteren zag Jill een soort flits achter die spiegel en riep : Iemand maakt foto's
Zie UIquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:53 schreef Benny het volgende:
[..]
Jawel. Jill is toen nog met een zaklamp daarin gaan schijnen
wilde het net zggen.. engine heeft hier een hele mooie ui vanquote:
Ik mis de zijkant bij de voorraadkamer wat daar allemaal gedeel tuin en ?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die kamer grenst aan het camerakruis met de halfdoorlatende spiegels.
Het is de slaapkamer aan de rechterkant:
[ afbeelding ]
Ik snap je vraag geloof ik niet goed, maar het smalle gedeelte aan de linkerkant is het smalle deel van de tuin inderdaad.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:55 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Ik mis de zijkant bij de voorraadkamer wat daar allemaal gedeel tuin en ?
Jammer weer iets saaisquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:55 schreef tiki het volgende:
Ze mogen nu weer praten.
Inderdaad contact met thuisfront gehad....
Zou willen weten als je de voorraadkamer uit stapt zoals Matt, Julie en Jill hebben gedaan waar je dan op uitkomt denkt parkeer plaatsquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:57 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik snap je vraag geloof ik niet goed, maar het smalle gedeelte aan de linkerkant is het smalle deel van de tuin inderdaad.
baardjequote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:58 schreef Joyce-43 het volgende:
wat vond die vriendin niet mooi aan nick?
Dat ie zoveel ligt?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat ie normaal nooit in een sauna of hottub wil, en er nu niet uit te slaan isquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:58 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat hij in BB wel in de tub en sauna gaat, terwijl hij daar thuis een hekel aan heeftquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:58 schreef Joyce-43 het volgende:
daar was ik dus benieuwd naar.. wie uiteindelijk het meest zou kleppenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:59 schreef Silves het volgende:
Elke keer als de bewoners willen praten, neemt nicks het over , elk gesprek gaat uiteindelijk weer over zichzelf..
Zijn hangtietjes in de hottub en sauna.....quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:58 schreef Joyce-43 het volgende:
ja in die blauwe kamer wel toch gingen jill en thomas op onderzoek uitquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:51 schreef Hunter het volgende:
[..]
daar moesten ze ook naar toequote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja in die blauwe kamer wel toch gingen jill en thomas op onderzoek uit
ja zou dat hoe komt hij aan zo'n groot bovenlichaamquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:00 schreef tiki het volgende:
[..]
Zijn hangtietjes in de hottub en sauna.....
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:00 schreef tiki het volgende:
[..]
Zijn hangtietjes in de hottub en sauna.....
nee er was iets andersquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat hij in BB wel in de tub en sauna gaat, terwijl hij daar thuis een hekel aan heeft
Vind juist apart dat Michel en Julie niet echt veel te vertellen hebben en minder enthousiast zijn dan liese, Nick en jillquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:59 schreef Benny het volgende:
Nick blij: "Ronny Retro staat in de top 40"
Die indruk heb ik ookquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:03 schreef greysbones het volgende:
oehhhh Julie heeft echt wel wat te horen gekregen
die heeft een ticketje dbk nodig
en Julie is wel iemand die dingen bij zichzelf kan houden.. en het dus niet verteldquote:
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Is het enige wat ik van Egbert hoorde, dat ik me ontzettend had aangesteld deze week. Ik vroeg hoe erg was het. Heel erg zei hij.'
Heldquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[ afbeelding ]
Gmorgen .zo ff wat te knagen voor de Cossies
hopelijk doet hij er wat meequote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel : 'Is het enige wat ik van Egbert hoorde, dat ik me ontzettend had aangesteld deze week. Ik vroeg hoe erg was het. Heel erg zei hij.'
Fijne vriend.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:04 schreef Li0nHeart het volgende:
lekker,ik heb nu selfs van spanningquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:04 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[ afbeelding ]
Gmorgen .zo ff wat te knagen voor de Cossies
Nu ben ik wel een beetje nieuwsgierigquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:05 schreef Benny het volgende:
Ik weet nu alles over het gesprek van Michel, maar letterlijk niks van Julie
dat dus..quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:05 schreef Benny het volgende:
Ik weet nu alles over het gesprek van Michel, maar letterlijk niks van Julie
Best friends4lifequote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:05 schreef snetje het volgende:
Blijf eens van haar af!! Engnek ...![]()
[ afbeelding ]
jeron is zijn vent?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:05 schreef Benny het volgende:
Michel: "Jeroen wordt morgen geopereerd, daarom was Egbert er"
Dat denk ik ook. Nu Michel niet in een dip maar Julie. Gaat lekker.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:06 schreef Susan1973 het volgende:
Heeft Julie haar vriend gesproken? Hij heeft zeker aangekaart rond haar relatie met Michel in bb misschien
Vriend denk ik niet maar haar broer kan er ook iets over gezegd hebben.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:06 schreef Susan1973 het volgende:
Heeft Julie haar vriend gesproken? Hij heeft zeker aangekaart rond haar relatie met Michel in bb misschien
Oh ze heeft haar broer gesproken?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:07 schreef greysbones het volgende:
De broer van Julie heeft er dus wat van gezegd
Dat kan iets minder hoor jeetjequote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
laat JUlie ff met rust
kontebonkert
zo, die heeft dus echt wel iets te horen gekregenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : 'Ik kan dingen relativeren die sommige anderen niet kunnen relativeren'
Michel : 'van ons?'
Julie : 'ja .. nee... ja'
broer heeft er wat over gezegd dat pepe het niet aan stond .. zo begrijp ik hetquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:08 schreef engine het volgende:
[..]
Vriend denk ik niet maar haar broer kan er ook iets over gezegd hebben.
Dat geklef en geaai, snapt hij nu niet dat hij op dit moment teveel is?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
laat JUlie ff met rust
kontebonkert
he???quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:08 schreef freaky40 het volgende:
Die vriend van haar heeft een beetje losse handjes begrijp ik. Nogal agressief.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie : 'Ik kan dingen relativeren die sommige anderen niet kunnen relativeren'
Michel : 'van ons?'
Julie : 'ja .. nee... ja'
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
attentie @:omanijn ..start de hummer
"de Geit moet gemolken ""
Ja en niet haar broer want die kan wel relativeren, maar 'van thuis' en haar broer had er wel een goede uitleg voorquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:07 schreef greysbones het volgende:
De broer van Julie heeft er dus wat van gezegd
De rapen zijn gaar?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Thanksquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
broer heeft er wat over gezegd dat pepe het niet aan stond .. zo begrijp ik het
Naief........quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:08 schreef Benny het volgende:
Julie: "Dat is nog allesbehalve wat ik verwachtte"
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:09 schreef StruisZVeugelT het volgende:
was ook wel enigzins te verwachtenquote:
ja kloptquote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:56 schreef Hunter het volgende:
Was me niet eerder opgevallen dat daar poppetjes in die kamer staan
[ afbeelding ]
Maar die spiegels hangen dus boven de bedden?
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:11 schreef Benny het volgende:
Staat de aflevering van vanavond al op Videoland?
dat is geen plaat voor zijn kop, maar een volledige betonfabriekquote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:09 schreef Benny het volgende:
Julie: "Aan de ene kant snap ik hem, snapte"
Michel: "Nee, eerlijk gezegd niet"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |