PVV en FvD volk was nogal verontwaardigd over het "slechts een geldboete" voor de poging een verkeersregelaar omver te rijden, nou treedt het OM wel robuust op bij deze poging een journalist daadwerkelijk fysiek te beschadigen en dan is het weer niet goed. Het is niet gauw goed bij de gemiddelde PVV/FvD aanhanger he?quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat heb ik een grijs verleden gedaan.
[quoteKan jij mij in de tussentijd een linkje sturen met de exacte details van deze zaak, dan zal ik aangeven op welke gronden de voorlopige hechtenis is verlengd.
Dat is niet te merken.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:
Droom lekker verder.quote:De details zijn bekend, pestkop blokkeert parkeerplaats en meneer remt onvoldoende.
Heb jij toegang tot zijn dossier? Verlicht mij met alle details.quote:Dus het belang van het onderzoek valt ook al af als grond.
Hoe zou ik dat moeten weten?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:27 schreef mcmlxiv het volgende:
[..]
PVV en FvD volk was nogal verontwaardigd over het "slechts een geldboete" voor de poging een verkeersregelaar omver te rijden, nou treedt het OM wel robuust op bij deze poging een journalist daadwerkelijk fysiek te beschadigen en dan is het weer niet goed. Het is niet gauw goed bij de gemiddelde PVV/FvD aanhanger he?
Ik vraag me altijd af hoe mensen nou zo gepolariseerd kunnen zijn dat ze naar beelden kijken en er dan iets in zien wat er gewoon niet in zit.quote:Poging tot toebrengen zwaar lichamelijk letsel zou maar zo eens van toepassing kunnen zijn.
Ik denk dan ook niet dat jij dat kunt beoordelen.quote:
Dat kan ik wel op basis van je geklets op dit forum. Je maakt heel goed duidelijk dat je geen idee hebt waar je over praat. Hoe kan je in godsnaam oordelen op basis van een kranten berichtje of het verlengen van het voorarrest van een persoon gegrond is of niet? En dan wil je beweren dat jij een rechtenstudie hebt gedaan?quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:33 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik denk dan ook niet dat jij dat kunt beoordelen.
Wel grappig dat jij over gepolariseerd begint.......quote:Ik vraag me altijd af hoe mensen nou zo gepolariseerd kunnen zijn dat ze naar beelden kijken en er dan iets in zien wat er gewoon niet in zit.
Ik heb het strafbare zelf op film gezien en geen reden om aan te nemen dat de beelden gemanipuleerd zijn. Dan mag jij mij uitleggen welke grond voor voorarrest er is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:35 schreef The_End het volgende:
[..]
Dat kan ik wel op basis van je geklets op dit forum. Je maakt heel goed duidelijk dat je geen idee hebt waar je over praat. Hoe kan je in godsnaam oordelen op basis van een kranten berichtje of het verlengen van het voorarrest van een persoon gegrond is of niet? En dan wil je beweren dat jij een rechtenstudie hebt gedaan?
Dit vroeg ik aan je. Ik wacht er nog steeds op.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:42 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ik heb het strafbare zelf op film gezien en geen reden om aan te nemen dat de beelden gemanipuleerd zijn. Dan mag jij mij uitleggen welke grond voor voorarrest er is.
quote:Heb jij toegang tot zijn dossier? Verlicht mij met alle details.
De details zijn bekend, pestkop blokkeert parkeerplaats en meneer remt onvoldoende. Dus het belang van het onderzoek valt ook al af als grond.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:55 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
[quote]
[quoteKan jij mij in de tussentijd een linkje sturen met de exacte details van deze zaak, dan zal ik aangeven op welke gronden de voorlopige hechtenis is verlengd.
De man is inmiddels ook weer vrijgelaten. Precies in de termijn voor verhoor, maar dat weet onze rechtsgeleerde uiteraard precies.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Dan is het poging tot doodslag. Goede reden om iemand vast te blijven houden.
[/quote]quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:51 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
De details zijn bekend, pestkop blokkeert parkeerplaats en meneer remt onvoldoende. Dus het belang van het onderzoek valt ook al af als grond.
Mensen zonder oogkleppen of anti-Corona hysterie zien een auto van pakweg 2000 kilo opzettelijk op een mens inrijden, waarbij die persoon alleen door weg te springen niet aangereden wordt.quote:Dat bedoel ik nou. Hoe kun je nou zo hysterisch gepolariseerd zijn om hier een poging tot doodslag of zelfs moord in te zien?
Best zielig dat mensen zoals jij niet begrijpen dat journalisten het nieuws verslaan. Dat betekent niet dat ze voorstander of tegenstander zijn van iets.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:29 schreef AchJa het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Als meester in de rechten moet je toch wel begrijpen dat bewust met een auto op iemand inrijden poging tot doodslag kan zijn.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Dat bedoel ik nou. Hoe kun je nou zo hysterisch gepolariseerd zijn om hier een poging tot doodslag of zelfs moord in te zien?
Kan ja. Maar bij stapvoets rijden en dan op de rem staan is het dat doorgaans niet. Bewust is hetgene wat nou net niet duidelijk uit de beelden blijkt.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:14 schreef The_End het volgende:
[..]
Als meester in de rechten moet je toch wel begrijpen dat bewust met een auto op iemand inrijden poging tot doodslag kan zijn.
Nee, ik was even vergeten dat jij het was want je bent eigenlijk nooit de moeite van het antwoorden waard dus reken er maar op dat weer gewoon genegeerd gaat worden.quote:P.S. Krijg ik nog antwoord hysterisch mannetje?
Met een auto op een persoon inrijden, waarbij opzet toch wel vermoed kan worden wordt tenminste als poging tot zware mishandeling gekwalificeerd. Maar poging doodslag lijkt me niet kansloos gezien het risico dat hier schijnbaar opzettelijk wordt genomen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:24 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Kan ja. Maar bij stapvoets rijden en dan op de rem staan is het dat doorgaans niet. Bewust is hetgene wat nou net niet duidelijk uit de beelden blijkt.
[..]
Nee, ik was even vergeten dat jij het was want je bent eigenlijk nooit de moeite van het antwoorden waard dus reken er maar op dat weer gewoon genegeerd gaat worden.
Pas maar op, straks kom je ook in het rijtje hysterisch gepolariseerd terecht. In de kringen van WS is opzettelijk stapvoets aanrijden van mensen heel normaal. Waarschijnlijk net zoiets als klootschieten en koekhappen. Oud-Hollandse spelen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Met een auto op een persoon inrijden, waarbij opzet toch wel vermoed kan worden wordt tenminste als poging tot zware mishandeling gekwalificeerd. Maar poging doodslag lijkt me niet kansloos gezien het risico dat hier schijnbaar opzettelijk wordt genomen.
Ja, elke keer als je met gekke dingen als argumenten moet komen, dan gaat onze rechtsgeleerde ervandoor. Nou, dag he.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Nee, ik was even vergeten dat jij het was want je bent eigenlijk nooit de moeite van het antwoorden waard dus reken er maar op dat weer gewoon genegeerd gaat worden.
Ik heb even gemist dat journo's zijn vrijgesteld van de covid regelgeving...quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:12 schreef The_End het volgende:
Best zielig dat mensen zoals jij niet begrijpen dat journalisten het nieuws verslaan. Dat betekent niet dat ze voorstander of tegenstander zijn van iets.
Zijn dat dezelfde mensen als die in Urk en Krimpen werden aangevallen? Graag wat context.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:29 schreef AchJa het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?
[ afbeelding ]
[ twitter ]
Hoezo was het geen voltooide mishandeling dan?quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:28 schreef recursief het volgende:
[..]
Met een auto op een persoon inrijden, waarbij opzet toch wel vermoed kan worden wordt tenminste als poging tot zware mishandeling gekwalificeerd. Maar poging doodslag lijkt me niet kansloos gezien het risico dat hier schijnbaar opzettelijk wordt genomen.
Zo niet, waarom doen ze daar geen verslag van dan? Ze zien het notabene elke dag.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:12 schreef recursief het volgende:
[..]
Zijn dat dezelfde mensen als die in Urk en Krimpen werden aangevallen? Graag wat context.
Wat is dit voor haarkloverij? Gaan we juridisch/semantisch zout op slakken leggen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hoezo was het geen voltooide mishandeling dan?
Volgens mij ontgaat jou de discussie volledig. Die neiging om overal kanttekeningen bij te willen plaatsen, is dat dwangmatig of doe je dat met opzet? Voor alle duidelijkheid: die foto waar ik op reageerde ontbeert alle context en heeft schijnbaar geen reet te maken met dit topic.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Zo niet, waarom doen ze daar geen verslag van dan? Ze zien het notabene elke dag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |