SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019:André Hazes bevestigt breuk met Monique
André Hazes bevestigt breuk met MoniqueSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bericht van Monique op haar InstagramSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019:Bridget is nieuwe liefde André Hazes!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.17 februari 2020: André Hazes en Bridget Maasland zijn alweer uit elkaar
André en Bridget maken bekend dat hun relatie over is (mede mogelijk gemaakt door ons). Onder andere de media en alle negatieve reacties krijgen de schuld.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
28 februari 2020: André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.
André bevestigt dat hij en Monique weer samen zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
12 december 2020: André vraagt Monique ten huwelijk:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.14 februari 2021:
Monique plaatst een foto van ezeltje Dré (ook wel bekend als An4), die zij en André hebben geadopteerd:
10 maart 2021:André Hazes en Monique Westenberg opnieuw uit elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Verklaring Monique op Instagram:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al snel komen er geruchten op gang dat André vreemd is gegaan met Sarah van Soelen:SPOILER: Voor DEZE vrouw verliet Dre MoniqueOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Al snel gaan de geruchten dat Sarah zwanger is:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ondertussen op de Insta van Bridget:quote:Op donderdag 11 maart 2021 10:13 schreef letmehearyouscream het volgende:
Kleine samenvatting van het Sapkanaal:
*Mo vond op Bonaire de tweede telefoon van André, toen barstte de bom.
*In het begin van de relatie met Mo heeft André niet alleen in het slipje van B lopen voelen, maar ook in die van van Soelen. En dat rijmt.
*Mo had toen vermoedens maar ze hebben zich er met een vaag verhaal uitgeluld.
* Daarna heeft Sarah vaker een luisterende mossel geboden.
*Het hele dorp Bergschenhoek weet ervan en de broer van Sarah heeft zich versproken. Daarnaast schijnt ze zelf nogal op te scheppen.
De covers eerste weekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Met dank aan rubbereend:
De meest toepasselijke liedjes bij de André Hazes-soap
De diverse instagrams:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Biografie Adreen;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door AgnesGru op 30-03-2021 18:23:06 ]Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.![]()
Wat is dat nou met die schoenen? De Nikes?
Zijn ze allemaal gesponsord om die te laten zien of is het een statement naar elkaar?![]()
En WAAROM? Waarom. Waarom ga je een flat van je ex huren?
Waarom? Dan wil je niet van hem af. Dan hou je de relatie in stand![]()
Ik denk dat over een paar maanden Anlul weer terug naar Mootje powerklootje gaat. Pfffff. Eikels.![]()
Nike Air jordan is momenteel helemaal Hot, toeval dat ze ze allemaal hebben.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:09 schreef Kupelu het volgende:
Wat is dat nou met die schoenen? De Nikes?
Zijn ze allemaal gesponsord om die te laten zien of is het een statement naar elkaar?![]()
Broertje oid was toch een Nike scalperquote:Op maandag 29 maart 2021 22:37 schreef vrouwtje-theelepel het volgende:
[..]
Nike Air jordan is momenteel helemaal Hot, toeval dat ze ze allemaal hebben.
Is tegenwoordig big businessEen oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Rox en Mo worden buren:quote:Op maandag 29 maart 2021 22:23 schreef Magica het volgende:
Wonen raggel en rox ook niet in vinkeveen
https://www.linda.nl/nieu(...)berkel-en-rodenrijs/Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ach wat gezellig, zie nu de tt pas.. dat kind is al vaker verhuisd dan ik in mijn levenquote:Op maandag 29 maart 2021 23:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Rox en Mo worden buren:
https://www.linda.nl/nieu(...)berkel-en-rodenrijs/![]()
![]()
Misschien ziet ze het als een vorm van alimentatie. Zo makkelijk is het tegenwoordig ook niet om woonruimte te vinden dus het zal wel een rationele keuze zijnquote:Op maandag 29 maart 2021 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
Ik denk: die vrouw heeft ruggengraat en gaat solo en op eigen benen de toekomst in. Gaat ze van een huis van André naar een appartement van André.![]()
'Hij is echt veranderd en gaat hélémaal voor ons!'quote:Op maandag 29 maart 2021 22:12 schreef Kupelu het volgende:
Ik denk dat over een paar maanden Anlul weer terug naar Mootje powerklootje gaat. Pfffff. Eikels.
'Ik laat Mo nu nooit meer gaan!'![]()
Over dat powervrouw zijn: ik zat vanochtend op de Insta van de overleden Bibian Mentel te kijken en ook zij werd ergens een powervrouw genoemd. Eerst dacht ik *kots* vanwege dat woord maar vervolgens dacht ik: als er eentje een echte powervrouw was, was het Bibian wel. Met haar 12 keer kanker krijgen, gewoon even Nederlands kampioen en drie keer paralympisch kampioen worden, met daarbij een bewonderenswaardige mentaliteit.
Ik zou me als ik Monique was heel snel van deze titel distantiëren, zou me doodschamen.![]()
Haha had laatst precies dezelfde gedachte. Zag al die moekes op insta over elkaar heen buitelen met het P-woord en zag vlak erna een post over Bibian die enkele dagen voor haar dood nog bezig was met haar goede doel.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 08:57 schreef Samhain het volgende:
Over dat powervrouw zijn: ik zat vanochtend op de Insta van de overleden Bibian Mentel te kijken en ook zij werd ergens een powervrouw genoemd. Eerst dacht ik *kots* vanwege dat woord maar vervolgens dacht ik: als er eentje een echte powervrouw was, was het Bibian wel. Met haar 12 keer kanker krijgen, gewoon even Nederlands kampioen en drie keer paralympisch kampioen worden, met daarbij een bewonderenswaardige mentaliteit.
Ik zou me als ik Monique was heel snel van deze titel distantiëren, zou me doodschamen.![]()
Raggel is weggegaan omdat ze het niet aankon steeds met Fender te worden geconfronteerd terwijl ze hem niet echt mocht zien, geloof ik.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:23 schreef Magica het volgende:
Wonen raggel en rox ook niet in vinkeveen
Wel leuk, kunnen Rox en Mo de hele dag hartjesgebaren naar elkaar maken vanaf het balkon.![]()
Denk ook een soort alimentatie.quote:Op maandag 29 maart 2021 22:12 schreef Kupelu het volgende:
Waarom woont Antwee daar dan niet? Hij was toch zo zielig dat hij huisvesting nodig had
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Huisvesting in de flamoes van van Soelen ja. Warm en geborgen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:33 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Denk ook een soort alimentatie.
Waarom woont Antwee daar dan niet? Hij was toch zo zielig dat hij huisvesting nodig had![]()
Benieuwd hoe lang dat goedgaat.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Rox en Mo worden buren:
https://www.linda.nl/nieu(...)berkel-en-rodenrijs/![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Huisvesting in de flamoes van van Soelen ja. Warm en geborgen.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:41 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Huisvesting in de flamoes van van Soelen ja. Warm en geborgen.![]()
![]()
Tnx, Kan het allemaal niet bijhouden. Dan woont ze in Barcelona, dan koopt ze een huis in Mijdrecht, dan weer in Vinkeveen...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Raggel is weggegaan omdat ze het niet aankon steeds met Fender te worden geconfronteerd terwijl ze hem niet echt mocht zien, geloof ik.
Wel leuk, kunnen Rox en Mo de hele dag hartjesgebaren naar elkaar maken vanaf het balkon.![]()
Ik weet niet wat ze gedaan of gezegd heeft, maar dit is wel heel tekenend, dan weet je dat er echt iets gebeurd is dat ver voorbij acceptabel is.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 09:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Raggel is weggegaan omdat ze het niet aankon steeds met Fender te worden geconfronteerd terwijl ze hem niet echt mocht zien, geloof ik.![]()
Ik moet het eerst nog zien. Zie andre niet zo snel zijn zoon in een appartement opgroeien op een balkon. Dan zie ik Monique eerder terug gaan naar het kamp waar broer en pap wonen.quote:Op maandag 29 maart 2021 23:51 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Rox en Mo worden buren:
https://www.linda.nl/nieu(...)berkel-en-rodenrijs/"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Die vrouw heeft meer vijanden dan vrienden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze gedaan of gezegd heeft, maar dit is wel heel tekenend, dan weet je dat er echt iets gebeurd is dat ver voorbij acceptabel is."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Denk ik ook. Hij zit op school zijn vriendjes hoe en eikel dre is hij zou die verandering niet willen voor kleine drequote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:35 schreef soapie het volgende:
Ik dacht dat Mo in Berkel bleef wonen? Voor kleine Dreetje...."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Heb hem wat aangepastquote:
Misschien heeft ze die jongen wel een tik verkocht. Of zich op een manier bemoeit die je als moeder écht niet van je schoonmoeder pikt.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 10:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze gedaan of gezegd heeft, maar dit is wel heel tekenend, dan weet je dat er echt iets gebeurd is dat ver voorbij acceptabel is.![]()
Je eigen moeder in dit geval, maar daar accepteer ik nog minder van dan van mijn schoonmoeder.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien heeft ze die jongen wel een tik verkocht. Of zich op een manier bemoeit die je als moeder écht niet van je schoonmoeder pikt.![]()
Het boek waar zij nu aan bezig is staat een heel stuk over de ruzie met Rox. Ook vriend Erik wordt niet geaccepteerd door Raggel. Dus ook daar hetzelfde riedeltje als met antweequote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je eigen moeder in dit geval, maar daar accepteer ik nog minder van dan van mijn schoonmoeder."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:03 schreef ootjekatootje het volgende:
Misschien heeft A2 ook een appartement In Vinkeveen gekocht.die heeft iets gehuurd of gekocht bij zijn nieuwe Pik van Soelen.
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Zou het soms aan Raggel zelf liggen?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 13:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Het boek waar zij nu aan bezig is staat een heel stuk over de ruzie met Rox. Ook vriend Erik wordt niet geaccepteerd door Raggel. Dus ook daar hetzelfde riedeltje als met antwee![]()
![]()
![]()
Zou het?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou het soms aan Raggel zelf liggen?![]()
![]()
![]()
Maar dat vind Zoeloelip geen goed idee daar zijn al de grootste bonjes over geweest. Dan zou Mo nog te veel in de picture zijn bij die zingende lilliputter.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 11:35 schreef soapie het volgende:
Ik dacht dat Mo in Berkel bleef wonen? Voor kleine Dreetje....![]()
Dus omdat miss Duck het wil, moeten Mo & Andrie dus verhuizen naar een appartement van Antwee?quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:52 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Maar dat vind Zoeloelip geen goed idee daar zijn al de grootste bonjes over geweest. Dan zou Mo nog te veel in de picture zijn bij die zingende lilliputter.![]()
Nahhhh dat geloof ik niet zij is zo geweldigquote:Op dinsdag 30 maart 2021 16:09 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou het soms aan Raggel zelf liggen?![]()
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Zoeloe kan zelf in het mooiste huis wonen door paps. André heeft een super grote openhaardwand gekocht dus daar maak ik mij niet druk omquote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:52 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Maar dat vind Zoeloelip geen goed idee daar zijn al de grootste bonjes over geweest. Dan zou Mo nog te veel in de picture zijn bij die zingende lilliputter."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
En heeft de kinders zo keurig opgevoedquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:04 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nahhhh dat geloof ik niet zij is zo geweldig
Jr, werd uit een vliegtuig gezet. Als kind zijnde.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:13 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
En heeft de kinders zo keurig opgevoed
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Geen idee..maar je hoort zo wel eens wat in het dorp.. Dat appartement van Antwee is niet om de hoek bij Zoeloe, en dat is die villa wel. Dus dan loopt je toch wat sneller eens aan. En Zoeloe zal ook vast wel weten hoe Antwee is, aangezien hij toen hij nog met Mo was, en met Bridget en toen weer met Mo pff ook samen met Zoeloe een beschuitje heeft gegeten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:00 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Dus omdat miss Duck het wil, moeten Mo & Andrie dus verhuizen naar een appartement van Antwee?![]()
![]()
Maar..het gaat niet om dat huis, het gaat om de afstand tussen Mo, Andrie en Antwee.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zoeloe kan zelf in het mooiste huis wonen door paps. André heeft een super grote openhaardwand gekocht dus daar maak ik mij niet druk om![]()
Ah zo, gewoon uit beeld werken dus.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:35 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Geen idee..maar je hoort zo wel eens wat in het dorp.. Dat appartement van Antwee is niet om de hoek bij Zoeloe, en dat is die villa wel. Dus dan loopt je toch wat sneller eens aan. En Zoeloe zal ook vast wel weten hoe Antwee is, aangezien hij toen hij nog met Mo was, en met Bridget en toen weer met Mo pff ook samen met Zoeloe een beschuitje heeft gegeten.
Hoe sterk zijn de zwangerschapsgeruchten inmiddels in het dorp?Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Mij was ook veel bagger beloofd.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ah zo, gewoon uit beeld werken dus.
Hoe sterk zijn de zwangerschapsgeruchten inmiddels in het dorp?![]()
Ho, correctie. Dat huis van pa van Soelen is echt niet heel bijzonder. Staat naast de plantenhal en tussen de kassen. Aan de overkant ligt een gewone woonwijk. Het is nu niet het mooiste plekje in de regio.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:07 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zoeloe kan zelf in het mooiste huis wonen door paps. André heeft een super grote openhaardwand gekocht dus daar maak ik mij niet druk om
Verder is het huis een prefab blokkendoos, ik vind het niks bijzonders hebben.![]()
Nu loopt Zoeloe het risico dat die blijft slapen vanwege de afstand...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:36 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Maar..het gaat niet om dat huis, het gaat om de afstand tussen Mo, Andrie en Antwee.![]()
Vind het ook echt een rare plek die huizen daar...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:53 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ho, correctie. Dat huis van pa van Soelen is echt niet heel bijzonder. Staat naast de plantenhal en tussen de kassen. Aan de overkant ligt een gewone woonwijk. Het is nu niet het mooiste plekje in de regio.
Verder is het huis een prefab blokkendoos, ik vind het niks bijzonders hebben.![]()
Maar hij gaat wel dicht bij zijn hartjesneefje wonenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:56 schreef -river- het volgende:
Slecht voor A3 dit, eerst papa weg en kort erop verhuizen.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dat wel, maar ik zou toch even ermee wachten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel dicht bij zijn hartjesneefje wonen![]()
Hopelijk houden die ouders wél van sneeuw.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 19:47 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar hij gaat wel dicht bij zijn hartjesneefje wonen![]()
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 20:42 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk houden die ouders wél van sneeuw.
Die worden steeds sterker...erg kwade tongen beweren dat Mo en die kabouter ook bezig waren voor een kind, maar dat Zoeloe alles op alles heeft gezet om de race te winnen en zich nog voor de vakantie naar de Antillen heeft laten bevruchten door 't gedrocht.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 18:43 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ah zo, gewoon uit beeld werken dus.
Hoe sterk zijn de zwangerschapsgeruchten inmiddels in het dorp?![]()
Ze woonde wel vlakbij he..ook in Berkel...quote:Op dinsdag 30 maart 2021 17:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
Zullen we Annie M.G. uit de lulgate houden![]()
Potverdikkie dit wordt steeds mooier. “Wat een kroam” zou mijn moeder gezegd hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2021 17:24 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Die worden steeds sterker...erg kwade tongen beweren dat Mo en die kabouter ook bezig waren voor een kind, maar dat Zoeloe alles op alles heeft gezet om de race te winnen en zich nog voor de vakantie naar de Antillen heeft laten bevruchten door 't gedrocht.
Alius aliud dicit![]()
Mo heeft eitjes in laten vriezen ....quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:24 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Die worden steeds sterker...erg kwade tongen beweren dat Mo en die kabouter ook bezig waren voor een kind, maar dat Zoeloe alles op alles heeft gezet om de race te winnen en zich nog voor de vakantie naar de Antillen heeft laten bevruchten door 't gedrocht.
Als het waar is van die zwangere Zoeloe is het nog erger een klap in Mo's gezicht ...
Zou Antwee daarom de relatie verbroken hebben na zijn huwelijksaanzoek?![]()
Jammer dat hij zich überhaupt nog kan en mag voortplanten. 🤔quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:24 schreef Simone010 het volgende:
[..]
Die worden steeds sterker...erg kwade tongen beweren dat Mo en die kabouter ook bezig waren voor een kind, maar dat Zoeloe alles op alles heeft gezet om de race te winnen en zich nog voor de vakantie naar de Antillen heeft laten bevruchten door 't gedrocht.And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
Behalve dat dat huwelijksaanzoek in december was, en die #mocktail #baby op 22 februari.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Mo heeft eitjes in laten vriezen ....
Als het waar is van die zwangere Zoeloe is het nog erger een klap in Mo's gezicht ...
Zou Antwee daarom de relatie verbroken hebben na zijn huwelijksaanzoek?
Ze kan wel net een uurtje daarvoor de eerste positieve test hebben gehad.
Overigens zet die verklaring over haar drugs- en drankverslaving die #mocktail ook in een ander licht; je zou immers denken dat ze standaard #mocktails drinkt als ex-verslaafde.![]()
Die mocktail met bijbehorende boodschap was voor Mo bedoeld hoor! Geen idee ik weet niet eens meer wanneer dat huwelijksaanzoek was eigenlijk..quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat dat huwelijksaanzoek in december was, en die #mocktail #baby op 22 februari.
Overigens zet die verklaring over haar drugs- en drankverslaving die #mocktail ook in een ander licht; je zou immers denken dat ze standaard #mocktails drinkt als ex-verslaafde.Als Zoeloe echt zwanger is, dan was zij waarschijnlijk eerder zwanger dan Mo. Ik denk dat de kleine kabouter met z'n rug tegen de muur stond, maar dat is mijn mening.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:31 schreef maily het volgende:
[..]
Mo heeft eitjes in laten vriezen ....
Zou Antwee daarom de relatie verbroken hebben na zijn huwelijksaanzoek?![]()
Het moet wel goede bagger zijn, lullen doen ze daar zoveel, je hoort de vreemdste verhalen waarvan je al gelijk weet dat het niet waar kan zijn. Maar sommige dingen, zoals die zwangerschap dat is toch een hardnekkig gerucht, ik heb dat al van een paar mensen gehoord, uit Hillie maar ook uit Berkel en Berschenhoek..quote:![]()
Wat voor kleurtje? 😁quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:18 schreef Michellee het volgende:
Andre is voor het eerst gespot op de stories van Sarah. Met een gek kleurtje.And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
Daar wil ik wel de kanttekening bij plaatsen dat ze, nou ja met name André, niet echt blijk van geven van veel kennis omtrent verslavingen. Hij noemde het een voordeel dat Sarah als verslaafde begrip voor hem zou hebben. Idioot om te denken dat dat een goede combi is: een verslaafde ex-gebruiker en een grootverbruiker.quote:Op woensdag 31 maart 2021 17:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Behalve dat dat huwelijksaanzoek in december was, en die #mocktail #baby op 22 februari.
Overigens zet die verklaring over haar drugs- en drankverslaving die #mocktail ook in een ander licht; je zou immers denken dat ze standaard #mocktails drinkt als ex-verslaafde.![]()
Als een karakter van Roald Dahl. #oempaloempaquote:
Hij laat zich vast injecteren met van dat tanningspul dat bodybuilders vaak gebruiken.![]()
wat heeft die Sarah een onwijs levenloze en onsympathieke uitstraling zeg. Niet omdat ik team Monique ben ofzo maar die boomerangfilmpjes met die getuite lipjes en lege blik..
Brrr.![]()
Zal je best eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op woensdag 31 maart 2021 18:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Als een karakter van Roald Dahl. #oempaloempa
Hij laat zich vast injecteren met van dat tanningspul dat bodybuilders vaak gebruiken.over een tijdje ziet ie er zo uit 😁
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
Sprekend zijn moeder zoquote:Op woensdag 31 maart 2021 19:03 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zal je best eens gelijk in kunnen hebbenover een tijdje ziet ie er zo uit 😁
[ afbeelding ]![]()
![]()
Hahaha iddquote:na haar dood kunnen ze een leren jasje van d'r maken.
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.![]()
En een overload aan flessen wijn. Bizar voor een ex verslaafde. En A2 is knaloranje inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2021 18:18 schreef Michellee het volgende:
Andre is voor het eerst gespot op de stories van Sarah. Met een gek kleurtje.
Alius aliud dicit![]()
Pics or it didn't happen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 18:18 schreef Michellee het volgende:
Andre is voor het eerst gespot op de stories van Sarah. Met een gek kleurtje.![]()
HSP...Hysterische ShowPony?quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Column van Mo gelezen. Ze is HSP.
High Sensitive Person.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:03 schreef letmehearyouscream het volgende:
Column van Mo gelezen. Ze is HSP.
Kun je de column hier plaatsen?
Desnoods in spoiler ...![]()
Volgens mij is ze gewoon verliefd op zichzelf.quote:Op woensdag 31 maart 2021 19:02 schreef letmehearyouscream het volgende:
wat heeft die Sarah een onwijs levenloze en onsympathieke uitstraling zeg. Niet omdat ik team Monique ben ofzo maar die boomerangfilmpjes met die getuite lipjes en lege blik..
Brrr.![]()
Tenzij je nog even een prachtig patroon aan bloemen plant ofzo, ik kan me wel een paar woorden indenken die ik heel groot in zou plantenquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:23 schreef Simone010 het volgende:
Mo is de tuin zomer klaar aan het maken, dat doe je denk ik ook niet als je snel gaat verhuizen.![]()
![]()
Zitten sowieso een stuk of wat filters over die fotoquote:![]()
Of vormenquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij je nog even een prachtig patroon aan bloemen plant ofzo, ik kan me wel een paar woorden indenken die ik heel groot in zou planten
[ Bericht 5% gewijzigd door maily op 31-03-2021 21:39:48 ]![]()
Hey! Ik ben een nogal visueel ingesteld persoontje hè? Wil je dat nooit meer doen!quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:06 schreef maily het volgende:
[..]
Dank je wel!
He looks like he had his head shoved down Trump's ass![]()
Er zitten er nogal wat hier ...quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:15 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hey! Ik ben een nogal visueel ingesteld persoontje hè? Wil je dat nooit meer doen!
En ik schrijf alleen maar een van de reacties onder die foto over![]()
![]()
Aha, ok, dan is het je vergevenquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:17 schreef maily het volgende:
[..]
Er zitten er nogal wat hier ...
En ik schrijf alleen maar een van de reacties onder die foto overi won't shoot the messenger.
Zou: ‘Smerige, achterbakse, verslaafde, schijnheilige, pleuris hoerenzoon in haar tuin passen?quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij je nog even een prachtig patroon aan bloemen plant ofzo, ik kan me wel een paar woorden indenken die ik heel groot in zou planten![]()
Ik vind hem echt een lozer. Hij laat alles en iedereen stikken als hij het ergens leuker of gezelliger is.quote:Op donderdag 1 april 2021 00:14 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Enge grijns heeft die gozer. Vind hem een 'foute uitstraling' hebben."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Misschien weet hij niet eens wat liefde is.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een lozer. Hij laat alles en iedereen stikken als hij het ergens leuker of gezelliger is.![]()
Ik weet het niet meer bij hem. Het ene moment is v het Monique de hemel in prijzen zijn vrouw , grote liefde zo blij dat ze terug is . Andere dag gaat hij weg.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien weet hij niet eens wat liefde is.
Ik snap dat ook niet, net zo snel hij Mo inruilde voor Bridgeslet en weer andersom doet hij het n u weer met Zoeloe.quote:Op donderdag 1 april 2021 10:31 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer bij hem. Het ene moment is v het Monique de hemel in prijzen zijn vrouw , grote liefde zo blij dat ze terug is . Andere dag gaat hij weg.![]()
Ja hoor, ze heeft nu een behoorlijke grote tuin!quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou: ‘Smerige, achterbakse, verslaafde, schijnheilige, pleuris hoerenzoon in haar tuin passen?![]()
In braillequote:Op woensdag 31 maart 2021 21:22 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zou: ‘Smerige, achterbakse, verslaafde, schijnheilige, pleuris hoerenzoon in haar tuin passen?
En dan op google maps![]()
![]()
![]()
Die gozer is opgegroeid zonder pa, met een moeder die... tja... Heeft geld te over en genoeg mensen om hem heen die hem vertellen dat de zon uit zn hol schijnt en alle mogelijkheden om iedereen met een kritische blik te ontwijken... moeilijk om dan wel mentaal stabiel en gezond te blijven. En hoe oud is hij? 19? Weet ik het, takkejong iig. Ik denk niet dat het bijtrekt als ie ouder wordt, maar tochquote:Op donderdag 1 april 2021 08:49 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Ik vind hem echt een lozer. Hij laat alles en iedereen stikken als hij het ergens leuker of gezelliger is.
Snap ook niet wat je als ruim volwassen vrouw verwacht als je je laat bezwangeren door een kind...I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors![]()
Fijne reeks, maar zullen we toch weer een klein beetje op het taalgebruik letten? Dat geldt met name voor het nogal losjes strooien met woorden als 'hoerenzoon' en 'homo'.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.![]()
Ach gut, al lekker samen aan de zuip. Niet meer clean dus. Hoe verrassend.
https://axed.nl/video-andre-hazes-sarah-soelen-ophef/![]()
Zei ik gisteren al #92quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef An_0_Niem het volgende:
![]()
Zijn vader wist het ook niet.quote:Op donderdag 1 april 2021 08:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Misschien weet hij niet eens wat liefde is.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hahaaaa ja dat zou ook kunnen!quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Tenzij je nog even een prachtig patroon aan bloemen plant ofzo, ik kan me wel een paar woorden indenken die ik heel groot in zou planten![]()
Nee, hij deed het altijd al met Zoeloe, tijdens Mo1, tijdens Bridget en tijdens Mo2quote:Op donderdag 1 april 2021 10:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, net zo snel hij Mo inruilde voor Bridgeslet en weer andersom doet hij het n u weer met Zoeloe.![]()
Wat maakt het toch uit dat ze niet meer clean zijn? Alsof ze het ooit waren, echt niet! Die drol van Hazes sowieso niet.
Laten ze toch lekker zich helemaal de vernieling in zuipen en snuiven, des te eerder zijn we er van af!
Hij wou toch zo graag bij de club van 27 horen, dan mag hij wel eens opschieten. Succes ermee!
![]()
![]()
"PIK"quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef An_0_Niem het volgende:
![]()
gewoon niet doen
[ Bericht 97% gewijzigd door Ole op 01-04-2021 20:29:04 ]Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wat is Sarah lelijk met die filters...quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef An_0_Niem het volgende:
Staat daar nou "De zanger is nu anderhalf jaar clean"???quote:Op donderdag 1 april 2021 14:32 schreef An_0_Niem het volgende:
https://axed.nl/video-andre-hazes-sarah-soelen-ophef/
Het was Sarah toch die anderhalf jaar clean was? Anderhalf jaar geleden was zijn relatie met Bridget nog niet eens bekend begonnen, en volgens mij zopen André en Bridget zich regelmatig een slag in de rondte.![]()
Oh sorry.quote:Op donderdag 1 april 2021 14:20 schreef Cynix ® het volgende:
Fijne reeks, maar zullen we toch weer een klein beetje op het taalgebruik letten? Dat geldt met name voor het nogal losjes strooien met woorden als 'hoerenzoon' en 'homo'.![]()
![]()
Ik vind het trouwens wel iets triest hebben om een ex-verslaafde (niet te zuinig blijkbaar) dik de fout in te zien gaan. We weten weinig van Sarah en nu wordt ze opnieuw meegezogen in zo’n wereldje. Moet je niet willen, toch?
Zeker niet als ze inderdaad zwanger is.![]()
In alle opzichten een afschuwelijke vrouw, snap niet dat er mannen zijn die vallen op dit soort nep-poppetjes.quote:Op donderdag 1 april 2021 20:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is Sarah lelijk met die filters...What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
ja dat dacht ik ookquote:Op donderdag 1 april 2021 20:51 schreef Leandra het volgende:
[..]
Staat daar nou "De zanger is nu anderhalf jaar clean"???
Het was Sarah toch die anderhalf jaar clean was? Anderhalf jaar geleden was zijn relatie met Bridget nog niet eens bekend begonnen, en volgens mij zopen André en Bridget zich regelmatig een slag in de rondte.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent![]()
Alleen echte rockers etc. die iets toevoegde aan de wereldgeschiedenis van de muziek mogen/horen bij Club 27.quote:Op donderdag 1 april 2021 16:11 schreef Straadthont het volgende:
Wat maakt het toch uit dat ze niet meer clean zijn? Alsof ze het ooit waren, echt niet! Die drol van Hazes sowieso niet.
Laten ze toch lekker zich helemaal de vernieling in zuipen en snuiven, des te eerder zijn we er van af!
Hij wou toch zo graag bij de club van 27 horen, dan mag hij wel eens opschieten. Succes ermee!
Niet iedere malloot van 27 die toevallig zanger is.![]()
![]()
Dat soort vrouwen hebben vaak iets ordinairs, uitdagends over zich waar die mannen dan op vallen vermoed ik. Ik probeer het ook vaak te verklaren.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In alle opzichten een afschuwelijke vrouw, snap niet dat er mannen zijn die vallen op dit soort nep-poppetjes.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Soort levende "Realdoll" denk ik, het is wat warmer en actiever om te neuken, maar op een goed gesprek hoef je niet te rekenen.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:06 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
In alle opzichten een afschuwelijke vrouw, snap niet dat er mannen zijn die vallen op dit soort nep-poppetjes.
quote:Op donderdag 1 april 2021 20:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is Sarah lelijk met die filters...filters of fillers?
![]()
Dat je als kerel je rot schrikt
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Dat je bang bent dat alles eraf valt?quote:
Of dat je bang bent voor wat er overblijft als ze alle hulpstukken hebben afgedaan![]()
![]()
Ja zeker.quote:Op donderdag 1 april 2021 22:18 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]goeie!
Die vrouwen vallen IRL toch gruwelijk door de mand?![]()
Kutquote
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Is het niet gewoon blatant "je kunt dit krijgen" wat ze overbrengen?quote:Op donderdag 1 april 2021 21:09 schreef Fascination het volgende:
[..]
Dat soort vrouwen hebben vaak iets ordinairs, uitdagends over zich waar die mannen dan op vallen vermoed ik. Ik probeer het ook vaak te verklaren.Hoer/Maria. Geef het even en hij swingt weer terug naar Moria. Die hem weer terugneemt, want hey, haar marketabality moet het ook niet van háár claim to fame hebben...quote:Op donderdag 1 april 2021 21:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Soort levende "Realdoll" denk ik, het is wat warmer en actiever om te neuken, maar op een goed gesprek hoef je niet te rekenen.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Och jee, begint dat nu al!quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)ssen-andre-en-sarah/
Mo mag ik terug bij jou!![]()
DDenk dat die liever naar Bridget gaat, daar mocht hij wel de deur uit.quote:Op vrijdag 2 april 2021 09:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.utopianieuws.(...)kvechtend-op-straat/
Zozo, nou nou. Ik neem alvast een bakje koffie, gaan een mooie dag worden zo.![]()
![]()
Kan die puber niet gewoon zelfstandig wonen? Lijkt me zeer gezond.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:33 schreef Sway- het volgende:
D
[..]
Denk dat die liever naar Bridget gaat, daar mocht hij wel de deur uit.
Van het bed van Rachel, naar Mo, naar Bridget en weer terug naar Mo en nu direct bij Sarah.![]()
Allemachtig wat een slecht Nederlandsquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
![]()
Hij kan niet alleen zijn, heeft hij gezegd.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kan die puber niet gewoon zelfstandig wonen? Lijkt me zeer gezond.
Van het bed van Rachel, naar Mo, naar Bridget en weer terug naar Mo en nu direct bij Sarah.Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.![]()
Terug naar Vileda dan maar.quote:Op vrijdag 2 april 2021 11:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij kan niet alleen zijn, heeft hij gezegd.![]()
Lijkt me ook een totaal verzonnen van verhaal van een verveeld iemand die niet geweldig is in Nederlands maar wel een site heeft met zgn. nieuws.quote:![]()
En dit horen we nú pas? Je zou zeggen dat dit toen al uitgebreid in het nieuws was geweest.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:56 schreef ootjekatootje het volgende:
Zozo, nou nou. Ik neem alvast een bakje koffie, gaan een mooie dag worden zo.![]()
Ze zal toch niet twee keer zo dom zijnquote:Op vrijdag 2 april 2021 09:09 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
![]()
Zo dan, wat een lul.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:56 schreef ootjekatootje het volgende:
https://www.ditjesendatje(...)eniging-met-monique/
Zet Dre eerste stap in hereniging met Monique?
Het is nu al de showbizz-breuk van 2021: het einde van de relatie van Dre Hazes en Monique Westenberg. De geschiedenis lijkt zich te herhalen, maar zit er ook weer een liefdesreünie in het verschiet voor Dre en Mo? Het lijkt erop dat Dre de eerste stap heeft gezet…
De Antillen zijn een plek van geluk én rampspoed voor Dre en Monique. Een jaar geleden gaven zij hun relatie op Curacao een tweede kans, nu is de bom op Bonaire voorgoed gebarsten. Zal de geschiedenis zich herhalen en zullen Dre en Monique hun relatie weer een tweede kans geven, na de zoveelste klap?
Echt hartverwarmend is het nog niet maar de eerste stap naar een normale omgang met elkaar lijkt gezet. De breuk is nog vers, maar toch lijkt Dre er prima mee te kunnen leven. Direct nadat hij de verloving met zijn Monique verbrak keerde hij thuis terug in de armen van ‘goede vriendin’ Sarah van Soelen. Dit lijkt inmiddels tot meer uitgegroeid te zijn dan alleen een vriendschap. Op Instagram is te zien hoe Dre gezellige dinertjes beleefd met Sarah en haar vrienden en dure wijnen drinkt met zijn nieuwe vlam. Ook werden de twee hand in hand gespot in Rotterdam…
De goede afhandeling van de breuk lijkt nog ver te zoeken bij Monique, die in tegenstelling tot Dre de volledige focus op haar zoontje André legt. In haar column voor de Vriendin liet Monique weten dat zij het ‘heel zwaar’ heeft. De verwerking van dit liefdesdrama zal voor haar nog wel even nodig hebben.
Toch lijkt Dre niet genoeg te hebben aan alle aandacht van Sarah en har omgeving. De zanger zoekt via Instagram toenadering naar Monique, ooit de vrouw van zijn dromen. Als Monique een foto op Instagram plaatst van haar en hun vierjarige zoontje André, is Dre er als de kippen bij om de foto van zijn ex te voorzien met een ‘like’.
Een toenadering die niet beantwoord lijkt te worden. De ‘likes’ van Monique onder de foto’s van Dre zijn ver te zoeken…![]()
Ook zonde van het meisje.quote:Op donderdag 1 april 2021 21:05 schreef vencodark het volgende:
Ik vind het trouwens wel iets triest hebben om een ex-verslaafde (niet te zuinig blijkbaar) dik de fout in te zien gaan. We weten weinig van Sarah en nu wordt ze opnieuw meegezogen in zo’n wereldje. Moet je niet willen, toch?
Mo viert Pasen sws met haar bevroren eitjesquote:Op vrijdag 2 april 2021 13:08 schreef ootjekatootje het volgende:
Is het nog te vroeg de conclusie te trekken dat André een eenzame Pasen tegemoet gaat?![]()
![]()
![]()
![]()
Paps was er als de kippen bij om de paperazzi voor hun huis te weren, maar hier heeft hij niet "ingegrepen"quote:Op donderdag 1 april 2021 21:05 schreef vencodark het volgende:
Dat snap ik ook niet, knap van haar (ook al moest het van de rechter) dat ze zich op liet nemen en clean was en nu zo zonde dat ze samen met die mede junk weer de fout in gaat.quote:Op vrijdag 2 april 2021 13:18 schreef maily het volgende:
[..]
Paps was er als de kippen bij om de paperazzi voor hun huis te weren, maar hier heeft hij niet "ingegrepen"![]()
Nou ook niet voor Bridget was overal bij. En dat vind Andre ook niets.quote:Op vrijdag 2 april 2021 10:33 schreef Sway- het volgende:
D
[..]
Denk dat die liever naar Bridget gaat, daar mocht hij wel de deur uit."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
'Ook werden de twee hand in hand gespot in Rotterdam…'
Dit vreemd vinden.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Wat ik vreemd vind, hij had dus iets met zoeloe tijdens Mo I, dan verlaat hij Mo. Maar gaat dan naar bridget. Ook na Bridget kiest hij niet voor je maar weer voor Mo.
Zoeloe en Mo zijn uit hetzelfde hout gesneden, nemen maar steeds deze oempa terug.![]()
Hoezo , dit is op zijn andreaansquote:
Nou niet dus want hij is toch niet terug bij Mo.quote:Op vrijdag 2 april 2021 15:05 schreef Michellee het volgende:
Wat ik vreemd vind, hij had dus iets met zoeloe tijdens Mo I, dan verlaat hij Mo. Maar gaat dan naar bridget. Ook na Bridget kiest hij niet voor je maar weer voor Mo.
Zoeloe en Mo zijn uit hetzelfde hout gesneden, nemen maar steeds deze oempa terug."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ik bedoelde Mo Iiquote:Op vrijdag 2 april 2021 15:12 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Nou niet dus want hij is toch niet terug bij Mo.![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2021 14:17 schreef tong80 het volgende:
'Ook werden de twee hand in hand gespot in Rotterdam…'
Dit vreemd vinden.![]()
Eindelijk een leuk grapje van Tong!![]()
En ze zijn dus gewoon kameraden! Dat mensen dat niet snappen zeg.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Dat utopianieuws is net zo tokkie als die hele Hazesclan bij elkaar.quote:
Niet te doen die site.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Rachel Hazes vindt mogelijke nieuwe liefde van André 'helemaal leuk'
https://www.ad.nl/show/ra(...)al-leuk-br~a8259250/Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).![]()
Ik had ook niets anders verwacht nog even natrappen naar Monique. Wat een misselijk mens.quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:51 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/show/ra(...)al-leuk-br~a8259250/"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Op elke post van andre reageert die djar wordt die knul nou niet misselijk van zichzelf.
Aaah wat lief de kaboutertjes hebben elkaar gevondenquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
https://www.instagram.com/p/CNLDnxuAKx-/?igshid=17axu0r37r8yi
Zijn nieuwe vriend .![]()
![]()
Wat is die vet geworden,quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zijn nieuwe vriend .![]()
![]()
Wesley Sneijder?quote:Op vrijdag 2 april 2021 20:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zijn nieuwe vriend .
Twee kleine jongens![]()
![]()
quote:Op vrijdag 2 april 2021 18:51 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/show/ra(...)al-leuk-br~a8259250/quote:met wie of wat hij zijn leven gaat vullen![]()
![]()
Smerig secreet dat ze is, bahquote:Op vrijdag 2 april 2021 18:51 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/show/ra(...)al-leuk-br~a8259250/“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”![]()
Ook een beste zuiperquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zijn nieuwe vriend .Twinning = boring![]()
Helemaal leuk zolang zij maar de baas isquote:Op vrijdag 2 april 2021 18:51 schreef RipCity het volgende:
https://www.ad.nl/show/ra(...)al-leuk-br~a8259250/Twinning = boring![]()
En schuinsmarcheerderquote:"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Daar gaat het haar om. Totale controlequote:Op vrijdag 2 april 2021 21:42 schreef Inca het volgende:
[..]
Helemaal leuk zolang zij maar de baas is"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Allebei gouden pikkiesquote:Op vrijdag 2 april 2021 20:21 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Zijn nieuwe vriend .
Wtf is dat voor een reactie??![]()
Dat vinden ze van zichzelf.quote:Op vrijdag 2 april 2021 22:51 schreef amaranta het volgende:
[..]
Allebei gouden pikkies
Wtf is dat voor een reactie??![]()
Die bedoeld, in hun taal, blijkbaar dat het gozers met een gouden hart zijn. Maar het is natuurlijk voor mietjes op zoiets te zeggen als man tégen een man dus zeg je gewoon, als mannen onder elkaar dat ze beide een gouden pik hebben.quote:![]()
![]()
Mooi man, kerels met dikke bankrekeningen maar er zijn voor hun zonen... 🤢 🤮quote:Op vrijdag 2 april 2021 23:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Die bedoeld, in hun taal, blijkbaar dat het gozers met een gouden hart zijn. Maar het is natuurlijk voor mietjes op zoiets te zeggen als man tégen een man dus zeg je gewoon, als mannen onder elkaar dat ze beide een gouden pik hebben.
Wat een faalneuzen.
En hun liefdes van hun leven zijn klaar met ze.
Sta je dan als doorgesnoven dikke loser.![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2021 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi man, kerels met dikke bankrekeningen maar er zijn voor hun zonen... 🤢 🤮
Wat een faalneuzen.
Sorry, typen op mijn mobiel is toch niet je van het.quote:
Ik bedoelde, even opnieuw, hij is met Mo, dan gaat ie kennelijk ook vreemd met Zoeloe. Op het moment dat hij weggaat bij Mo, zou je toch denken dat hij naar Zoeloe gaat, maar dan kiest hij voor Bridget. Vervolgens weer terug naar Mo, en nu pas kiest hij voor jou. Hoeveelste keus ben je dan.![]()
En dan blijven zweren op alles dat ie nog nooit is vreemdgegaan.quote:Op zaterdag 3 april 2021 07:53 schreef Michellee het volgende:
[..]
Sorry, typen op mijn mobiel is toch niet je van het.
Ik bedoelde, even opnieuw, hij is met Mo, dan gaat ie kennelijk ook vreemd met Zoeloe. Op het moment dat hij weggaat bij Mo, zou je toch denken dat hij naar Zoeloe gaat, maar dan kiest hij voor Bridget. Vervolgens weer terug naar Mo, en nu pas kiest hij voor jou. Hoeveelste keus ben je dan.![]()
Je zou hem een zweertje gunnenquote:Op zaterdag 3 april 2021 10:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En dan blijven zweren op alles dat ie nog nooit is vreemdgegaan.![]()
![]()
Hij zal zich wel netjes voorgesteld hebben.quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En dan blijven zweren op alles dat ie nog nooit is vreemdgegaan.![]()
Ach dat maakt niet uit! Hij heeft een gouwe pik!!quote:Op zaterdag 3 april 2021 07:53 schreef Michellee het volgende:
[..]
![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2021 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi man, kerels met dikke bankrekeningen maar er zijn voor hun zonen... 🤢 🤮
Wat een faalneuzen.
![]()
![]()
Vol met blaren, push en etterquote:
Zo'n gezellige zweerquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vol met blaren, push en etter![]()
![]()
Antwee reageert steeds op de foto's bij Mo waar Andrie opstaat. "wat een baas hebben wij op de wereld gezet" En een bagger dat hij van haar volgers krijgt haha.
Ik zie nu ook dat hij een eigen kledinglijn heeft opgezet. Lekker in Mo haar straatje gaan zitten want die had al een kledinglijn opgezet.
En Mo laat Andrie dan zien in een t'shirt van Antwee ipv een shirt van haar eigen lijn. Ik snap er niks meer van![]()
![]()
Ik verbaas me erover dat sommigen van jullie hier letterlijk dag en nacht in dit topic rondhangen om elke scheet die Hazes laat uitgebreid te bespreken, inclusief scheldwoorden en kinderachtige bijnamen voor jan en alleman. En als Hazes geen scheet laat, pakken jullie er wel een oude bij om nogmaals uitgebreid te bespreken en elkaar in talloze posts te bevestigen hoe stom iedereen is en och zus en och zo en ohlala tjongejongejonge.
Waarom zo geobsedeerd door dit volk? Lach erom en verbaast u als er iets in het shownieuws is over ze, maar waarom zo zóéken naar de kleinste dingen omtrent Hazes om maar weer gezamenlijk over te ouwenelen? Het gaat nergens meer over hier. Het is één grote zure slowchat.
Ga dan lekker op hun insta’s rondhangen met het andere verveelde en geobsedeerde volk. Daar is een topic toch helemaal niet geschikt voor? Leuk om met een kwinkslag zo nu en dan de schermutselingen van de Hazesclan te bespreken, maar dit hijgerige gehaat en loos gezever vind ik persoonlijk echt de dood van SHO.Snobs have more fun!
KLIK!![]()
mooi man, users die andere users de les lezen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik verbaas me erover dat sommigen van jullie hier letterlijk dag en nacht in dit topic rondhangen om elke scheet die Hazes laat uitgebreid te bespreken, inclusief scheldwoorden en kinderachtige bijnamen voor jan en alleman. En als Hazes geen scheet laat, pakken jullie er wel een oude bij om nogmaals uitgebreid te bespreken en elkaar in talloze posts te bevestigen hoe stom iedereen is en och zus en och zo en ohlala tjongejongejonge.
Waarom zo geobsedeerd door dit volk? Lach erom en verbaast u als er iets in het shownieuws is over ze, maar waarom zo zóéken naar de kleinste dingen omtrent Hazes om maar weer gezamenlijk over te ouwenelen? Het gaat nergens meer over hier. Het is één grote zure slowchat.
Ga dan lekker op hun insta’s rondhangen met het andere verveelde en geobsedeerde volk. Daar is een topic toch helemaal niet geschikt voor? Leuk om met een kwinkslag zo nu en dan de schermutselingen van de Hazesclan te bespreken, maar dit hijgerige gehaat en loos gezever vind ik persoonlijk echt de dood van SHO.
Ik zit hier hoogzwanger te wezen en bij elke beweging heb ik last van maagzuur, dus ik zit hier mooi elke minuut van de dag te kijken naar André en zijn rare fratsen. Sorry dat je je daaraan stoort, de makkelijkste oplossing is wel om dan dit topic niet te lezen. Dan irriteer je je ook minder.![]()
Duderinnetje heeft natuurlijk wel een punt, maar ik houd jullie niet tegen hoor. Zeker de stukjes over tieten die niet mooi zijn of dat Hazes zn nieuwe sletje in sommige jurkjes een beetje een buikje heeft, die zijn echt zo doordrenkt van huisvrouwen-vaginanijd dat dit topic met recht nog steeds tussen mn favorieten staat.
Deel 56 alweer. En net zo onnavolgbaar als het barbie topic, die is ook episch.-nee-![]()
En nu allemaal kappen of anders: eenzame paasdagen.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
Kappen zei ik.Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
![]()
https://instagram.com/sto(...)igshid=1l8dzmtlq821k
Uitgebreide kledinglijn, zal best goed verkopen als zijnde sportkleding.![]()
Ik heb dit eens gevraagd en er bleek niet naar gezocht te worden,maar het nieuws kwam tot hen via de startpagina.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ga dan lekker op hun insta’s rondhangen met het andere verveelde en geobsedeerde volk. Daar is een topic toch helemaal niet geschikt voor? Leuk om met een kwinkslag zo nu en dan de schermutselingen van de Hazesclan te bespreken, maar dit hijgerige gehaat en loos gezever vind ik persoonlijk echt de dood van SHO.
De startpagina.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Nu heb ik alle verhitte reacties op mijn kwaliteitstimulerende post gemist zeker.quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:31 schreef Cynix ® het volgende:
En nu allemaal kappen of anders: eenzame paasdagen.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Nee, blijkbaar was het niet zo interessant als je dacht dat het zou zijn. Er is niets gewist.quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nu heb ik alle verhitte reacties op mijn kwaliteitstimulerende post gemist zeker.
Ben je nu teleurgesteld?![]()
Hen? Eén user zei dat.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dit eens gevraagd en er bleek niet naar gezocht te worden,maar het nieuws kwam tot hen via de startpagina.
De startpagina.
1 user.![]()
Ik vraag me dan weer af wat de reden is om zo neerbuigend te reageren op mensen die het blijkbaar leuk vinden om een bepaald type nieuwtjes te volgen.![]()
Omdat dit topic bijvoorbeeld onleesbaar wordt door al de "originele" bijnamen die gebruikt worden.quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:46 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vraag me dan weer af wat de reden is om zo neerbuigend te reageren op mensen die het blijkbaar leuk vinden om een bepaald type nieuwtjes te volgen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Dat haalde ik niet als kern uit de post van Duderinnetje.quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat dit topic bijvoorbeeld onleesbaar wordt door al de "originele" bijnamen die gebruikt worden.![]()
quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dit eens gevraagd en er bleek niet naar gezocht te worden,maar het nieuws kwam tot hen via de startpagina.
De startpagina.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Onder het mom van "Iedereen kent mij, dus ik kan niet vreemdgaan"quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En dan blijven zweren op alles dat ie nog nooit is vreemdgegaan.
Insert infantiel lachje![]()
Wat dan? Vind Antwee en Andrie wel overzichtelijk.quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat dit topic bijvoorbeeld onleesbaar wordt door al de "originele" bijnamen die gebruikt worden.![]()
Hij had die kledinglijn al toen hij vorig jaar met Monique vreemdging op Aruba, Jamaica, oh I want to take you... want nog voor ze van het eiland af waren liep Monique al rond in een AH6 shirt.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:15 schreef praadje het volgende:
Antwee reageert steeds op de foto's bij Mo waar Andrie opstaat. "wat een baas hebben wij op de wereld gezet" En een bagger dat hij van haar volgers krijgt haha.
Ik zie nu ook dat hij een eigen kledinglijn heeft opgezet. Lekker in Mo haar straatje gaan zitten want die had al een kledinglijn opgezet.
En Mo laat Andrie dan zien in een t'shirt van Antwee ipv een shirt van haar eigen lijn. Ik snap er niks meer van![]()
SHO is geen verzameling slowchattopics per artiest.quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:46 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vraag me dan weer af wat de reden is om zo neerbuigend te reageren op mensen die het blijkbaar leuk vinden om een bepaald type nieuwtjes te volgen.
SHO is vunzigheid, roddel, achterklap, speculatie en ook (vooral)... humor.
Als dit subforum gewoon een rijtje slowchattopics wordt vol oeverloos, onintelligent en humorloos geouweneel over niks, dan doet dat het pikante en leuke aan SHO teniet. En dat vind ik, als trouwe SHO-fan, hartstikke jammer.
En om te voorkomen dat ik nu ook ga doorzeuren, ga ik verder niet herhalen wat ik al heb gezegd, want wat ik wilde zeggen, staat er al.
Snobs have more fun!
KLIK!![]()
Sorry dan begreep ik je post verkeerd. Begreep dat je fanatiek shownieuws volgen per definitie een stapje te ver vond gaan en dat je dan te geobsedeerd bezig bent met bijv. een artiest.quote:Op zaterdag 3 april 2021 17:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
SHO is geen verzameling slowchattopics per artiest.
SHO is vunzigheid, roddel, achterklap, speculatie en ook (vooral)... humor.
Als dit subforum gewoon een rijtje slowchattopics wordt vol oeverloos, onintelligent en humorloos geouweneel over niks, dan doet dat het pikante en leuke aan SHO teniet. En dat vind ik, als trouwe SHO-fan, hartstikke jammer.
En om te voorkomen dat ik nu ook ga doorzeuren, ga ik verder niet herhalen wat ik al heb gezegd, want wat ik wilde zeggen, staat er al.![]()
Zoeloe is de stabiele factor in zijn leven, want hij deed het met haar tijdens Mo1, Bridget1, en Mo2.quote:Op zaterdag 3 april 2021 07:53 schreef Michellee het volgende:
[..]
Zullen we het on topic houden?Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Korfbal play offs zijn weer begonnen.quote:
tot morgen!Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
goedemorgen!Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
Goedemiddag en vrolijk Pasen. Waarom was het topic op slot, was er heibel in de tent? Is er iets aan de regels verandert dat ik moet weten.quote:![]()
Omdat slowchat![]()
Zie de eerste 3 posts na het nachtslotje
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
Oh maar die post over SC is toch niet door een mod geschreven of bevestigd? Alleen dat we het on topic moeten houden zie ik staan.quote:Op zondag 4 april 2021 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat slowchat![]()
Zie de eerste 3 posts na het nachtslotje![]()
quote:Op zondag 4 april 2021 12:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat slowchat![]()
Zie de eerste 3 posts na het nachtslotje, en nu snel ontopic, zou André (die bij Monique woont) vanmorgen ook paaseieren hebben gezocht?
Of vind André (die bij Sarah woont) dat net zo leuk als spelen in de sneeuw?![]()
Haha ja het valt mij ook op hoe sommige mensen/media aan een kleine social media-uiting zoveel ophangen. Ik las ergens een kop dat het weer goed zou zijn tussen Monique en André omdat hij al haar posts liketequote:Op zaterdag 3 april 2021 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ga dan lekker op hun insta’s rondhangen met het andere verveelde en geobsedeerde volk. Daar is een topic toch helemaal niet geschikt voor? Leuk om met een kwinkslag zo nu en dan de schermutselingen van de Hazesclan te bespreken, maar dit hijgerige gehaat en loos gezever vind ik persoonlijk echt de dood van SHO.ik zou niet weten hoe je dat moet zien, wellicht moet je hem dan volgen?
![]()
Hahahahaquote:Op zondag 4 april 2021 12:44 schreef ootjekatootje het volgende:
[..], en nu snel ontopic, zou André (die bij Monique woont) vanmorgen ook paaseieren hebben gezocht?
Of vind André (die bij Sarah woont) dat net zo leuk als spelen in de sneeuw?![]()
Ik denk alketwee. Van nummer één zal er zo wel een foto verschijnen.![]()
O God André met schoonpa vandaag, helemaal gestyled.quote:Op zondag 4 april 2021 12:55 schreef Kupelu het volgende:
[..]
Hahahaha![]()
Ik denk alketwee. Van nummer één zal er zo wel een foto verschijnen.
Ff over dat interieur, das action xxl. Dat love bord op de schouw, 🥱![]()
Sorry, ging niet groter ....quote:Op zondag 4 april 2021 23:28 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
O God André met schoonpa vandaag, helemaal gestyled.
Ff over dat interieur, das action xxl. Dat love bord op de schouw, 🥱![]()
![]()
Die man zal best veel geld verdienen maar ik vind dat huis op die plek echt verschrikkelijk.
Het is allemaal net niet.![]()
't is in elk geval wel duidelijk waarom Raggel ze "helemaal leuk" vindt. Die schoonpa is ook hard op weg om een uitgedroogde leren lap te worden![]()
Ik zag even Maurits Hendriks== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Sjeetje Antwee past zich helemaal aan op de nieuwe schoonfamilie. Kan me niet herinneren dat hij er tijdens Mo ooit zo oranje uitzag![]()
Schoonvader houd ook wel van aandacht."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Hij doet mij aan iemand denken, maar ik kan er maar niet op komen.quote:Op maandag 5 april 2021 08:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Schoonvader houd ook wel van aandacht.![]()
Ja, zo’n bekende dj. Een Fransman ofzo.quote:Op maandag 5 april 2021 08:23 schreef Michellee het volgende:
[..]
Hij doet mij aan iemand denken, maar ik kan er maar niet op komen.
Kan er ook niet opkomen.![]()
David Guetta??quote:Op maandag 5 april 2021 08:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, zo’n bekende dj. Een Fransman ofzo.
Kan er ook niet opkomen.![]()
Is schoonvader alleenstaand? Dan zou hij wat met raggel kunnen krijgen, en kunnen ze de doubruiloft van de eeuw organiseren.quote:Op maandag 5 april 2021 08:19 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Schoonvader houd ook wel van aandacht.![]()
![]()
Nee, daar lijkt hij totaal niet op.quote:
Een andere kale, oudere, zonnebrildragende dj of producer.![]()
![]()
Jaa, die zanger ook.quote:Op maandag 5 april 2021 09:17 schreef ootjekatootje het volgende:
Harry Vermeegen en die zanger uit San Marino, dieven het songfestival!![]()
Beetje een algemeen uiterlijk dus.![]()
![]()
Nee, schoonvader is feitelijk stiefvader, dus als iemand zich tussen hem en moeder wringt dan beperkt dat Sarah behoorlijk in haar financiële ruimte.quote:Op maandag 5 april 2021 08:49 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is schoonvader alleenstaand? Dan zou hij wat met raggel kunnen krijgen, en kunnen ze de doubruiloft van de eeuw organiseren.
Dan moet ze het doen met wat ze van haar eigen vader krijgt.![]()
Gigi D'Agostiniquote:Op maandag 5 april 2021 08:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, daar lijkt hij totaal niet op.
Een andere kale, oudere, zonnebrildragende dj of producer.![]()
![]()
A2 wordt door zijn matties toch gouden pik genoemd.quote:Op maandag 5 april 2021 09:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, schoonvader is feitelijk stiefvader, dus als iemand zich tussen hem en moeder wringt dan beperkt dat Sarah behoorlijk in haar financiële ruimte.
Dan moet ze het doen met wat ze van haar eigen vader krijgt.
Sarah als echte gold digger denkt dan toch wel dat hij flink wat geld moet hebben. Ik kan me niet voorstellen dat deze types langer dan enkele maanden vooruit kijken.![]()
![]()
Er is niet gezegd dat ze weer bij elkaar komen maar dat ze weer "on speaking terms" zijn. Klein detail.quote:Op zondag 4 april 2021 12:49 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Haha ja het valt mij ook op hoe sommige mensen/media aan een kleine social media-uiting zoveel ophangen. Ik las ergens een kop dat het weer goed zou zijn tussen Monique en André omdat hij al haar posts liketeik zou niet weten hoe je dat moet zien, wellicht moet je hem dan volgen?
![]()
Ja ik zat ook al te denken dat hij net een kameleon is. Bij Mo de degelijke huisvader, bij Bridget de rockster en nu bij schoonpa de zakenman. Hoe makkelijk dat hij zich overal aanpast.quote:Op maandag 5 april 2021 08:17 schreef JaneDoe het volgende:
Sjeetje Antwee past zich helemaal aan op de nieuwe schoonfamilie. Kan me niet herinneren dat hij er tijdens Mo ooit zo oranje uitzag![]()
Omdat hij geen persoonlijkheid heeft, hij is wat anderen van hem verwachten en het gaat mis als zijn innerlijke duiveltje naar buiten kan komen.quote:Op maandag 5 april 2021 10:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja ik zat ook al te denken dat hij net een kameleon is. Bij Mo de degelijke huisvader, bij Bridget de rockster en nu bij schoonpa de zakenman. Hoe makkelijk dat hij zich overal aanpast.
Hij is nog nooit op zichzelf geweest: van bemoeimoeder Rachel naar verzorgster Monique naar groupie Bridget terug naar verzorgster Monique naar Sarah, die waarschijnlijk als eerste afhankelijk van hem gaat zijn, maar ook zij zit nog zonder eigen persoonlijkheid vooral bij papa en mama hun leven te imiteren.
Laat hem eerst maar eens een jaar op zichzelf wonen, en dan niet in een hotel.
Als je denkt dat een breuk definitief is ga je niet in een hotel zitten maar koop of huur je zelf wat, tenzij je al weet dat je bij de volgende (Bridget/Sarah) terecht kunt.![]()
Oh, jij hebt dus alle artikelen gelezen?quote:Op maandag 5 april 2021 10:45 schreef praadje het volgende:
[..]
Er is niet gezegd dat ze weer bij elkaar komen maar dat ze weer "on speaking terms" zijn. Klein detail.
Ik lees er genoeg die dus heel veel ophangen aan het hele Social media-gebeuren en net doen of een like een groot teken van toenadering is.
https://www.ditjesendatje(...)eniging-met-monique/![]()
ditjes&datjes is sowieso niet serieus te nemen. Eerder deze week zag ik utopianieuws(?) voorbij komen, zelfde rommel.quote:Op maandag 5 april 2021 11:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Oh, jij hebt dus alle artikelen gelezen?
Ik lees er genoeg die dus heel veel ophangen aan het hele Social media-gebeuren en net doen of een like een groot teken van toenadering is.
Ditjes en datjes schrijft gewoon over van de bladen en social media, en trekt daar soms een conclusie uit.quote:Op maandag 5 april 2021 11:22 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
ditjes&datjes is sowieso niet serieus te nemen. Eerder deze week zag ik utopianieuws(?) voorbij komen, zelfde rommel.
Ditjes en datjes is als bron net zo betrouwbaar als dit topic.![]()
Harry vermeegenquote:Op maandag 5 april 2021 08:23 schreef Michellee het volgende:
[..]
Hij doet mij aan iemand denken, maar ik kan er maar niet op komen."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Waarom heeft ze de achternaam van stiefvader terwijl haar biologische vader nog in beeld is?quote:Op maandag 5 april 2021 09:38 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, schoonvader is feitelijk stiefvader, dus als iemand zich tussen hem en moeder wringt dan beperkt dat Sarah behoorlijk in haar financiële ruimte.
Dan moet ze het doen met wat ze van haar eigen vader krijgt."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ik zag dat hij vanmorgen eieren aan het schilderen was met kleine dre bij Monique."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Ze hebben geen contact. En samen met haar moeder plukt ze volgens mij redelijk de vruchten van de rijkdom van stiefpapa.quote:Op maandag 5 april 2021 11:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom heeft ze de achternaam van stiefvader terwijl haar biologische vader nog in beeld is?![]()
Geen idee, misschien dat haar zusje wel een dochter van hem is?quote:Op maandag 5 april 2021 11:54 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Waarom heeft ze de achternaam van stiefvader terwijl haar biologische vader nog in beeld is?
Dat ze die naam gebruikt betekent niet dat ze wettelijk ook zo heet.
Maar het zal in Rotterdam een achternaam zijn die deuren opent. Dus gewoon handig.![]()
Alles doen voor geld.quote:Op maandag 5 april 2021 12:07 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ze hebben geen contact. En samen met haar moeder plukt ze volgens mij redelijk de vruchten van de rijkdom van stiefpapa."mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Voor die lui die hun leven op insta leven met hun duizenden volgers, is zo’n like heeeeeeeel erg belangrijk. Denk ik. Ik heb maar een paar volgers en geef geen biet om een like. Maar ik leef dan ook niet op insta.quote:Op maandag 5 april 2021 11:18 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Oh, jij hebt dus alle artikelen gelezen?
Leuk voor dre.quote:Op maandag 5 april 2021 11:56 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
Ik zag dat hij vanmorgen eieren aan het schilderen was met kleine dre bij Monique.![]()
quote:inderdaad.
Ik meende ergens te zien dat Sarah van Soelen niet haar echte naam is. Iemand had een keer haar ticket gescreenshot, daar stond Sarah Milan.![]()
Soelen zal wel beter bekend zijn in de zaken wereldquote:Op maandag 5 april 2021 14:15 schreef Michellee het volgende:
Ik meende ergens te zien dat Sarah van Soelen niet haar echte naam is. Iemand had een keer haar ticket gescreenshot, daar stond Sarah Milan.Twinning = boring![]()
Klopt, haar vader heet René Milan.quote:Op maandag 5 april 2021 14:15 schreef Michellee het volgende:
Ik meende ergens te zien dat Sarah van Soelen niet haar echte naam is. Iemand had een keer haar ticket gescreenshot, daar stond Sarah Milan.![]()
Haar moeder AC ?quote:Op maandag 5 april 2021 15:42 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Klopt, haar vader heet René Milan.
Mooi dat hij AN3 nog ziet, wel een geluk dat het niet sneeuwde.![]()
Ik vraag me wel af hoe de dynamiek tussen hem en Mo is momenteel, die moet toch razend zijn wanneer ze hem bij haar thuis wat paaseieren ziet kleuren met AN3 tussen de filmpjes met z'n nieuwe schoonfamilie door?![]()
Zolang ze financieel afhankelijk is, zal ze zich wel rustig houden.quote:Op maandag 5 april 2021 20:51 schreef Dido19 het volgende:
Ik vraag me wel af hoe de dynamiek tussen hem en Mo is momenteel, die moet toch razend zijn wanneer ze hem bij haar thuis wat paaseieren ziet kleuren met AN3 tussen de filmpjes met z'n nieuwe schoonfamilie door?![]()
Hier sneeuwde het wel, dus ik denk in Berkel ookquote:Op maandag 5 april 2021 20:51 schreef Dido19 het volgende:
![]()
![]()
Deze:quote:Op maandag 5 april 2021 08:23 schreef Michellee het volgende:
Hij doet mij aan iemand denken, maar ik kan er maar niet op komen.
![]()
quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:45 schreef RipCity het volgende:
https://www.mediacourant.(...)et-hoe-hard-ik-werk/![]()
![]()
![]()
Ah gut...quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:45 schreef RipCity het volgende:
![]()
Onzin trouwens, want in Barcelona waren de kappers gewoon open toen deze hier in NL dicht waren...quote:Op dinsdag 6 april 2021 14:30 schreef roos94 het volgende:
[..]
Dat ik zelf mijn uitgroei aan het verven ben, ziet niemand, briest Rachel.![]()
Paul Kalkbrenner maar dan de showpony-versie?quote:Op maandag 5 april 2021 08:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, zo’n bekende dj. Een Fransman ofzo.
Kan er ook niet opkomen.== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*![]()
Wat lees ik? Die vrouw spoort echt niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:45 schreef RipCity het volgende:
powervrouw
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:45 schreef RipCity het volgende:
![]()
![]()
Haha, die uitslag van de stemmingquote:Op dinsdag 6 april 2021 17:15 schreef mascara-klodder het volgende:
Ik heb natuurlijk ~ja~ gestemd
[ link | afbeelding ]![]()
![]()
Maar wát doet ze dan?quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:45 schreef RipCity het volgende:
https://www.mediacourant.(...)et-hoe-hard-ik-werk/
Je hebt werken en keuvelen.![]()
Ze schrijft een boek over hoe zwaar ze het wel niet had met Senior, en dat de centen bijna op waren toen hij doodging (heeft ze waarschijnlijk zelf weggesluisd), en dat zij van zijn erfenis een succes heeft gemaakt, en dat we allemaal Rachel op handen moeten dragen omdat Sr. zonder haar niets was, zij geloofde in hem, en gelooft nog steeds in hem als ze een kikker op het terras ziet, dat moet je allemaal niet onderschatten!!!quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Maar wát doet ze dan?
Je hebt werken en keuvelen.![]()
Dit dus , die vrouw spoort niet om te beweren dat alle rijkdom nu door haar komt. Zonder SR stond ze nog in de slagerij.quote:Op dinsdag 6 april 2021 18:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ze schrijft een boek over hoe zwaar ze het wel niet had met Senior, en dat de centen bijna op waren toen hij doodging (heeft ze waarschijnlijk zelf weggesluisd), en dat zij van zijn erfenis een succes heeft gemaakt, en dat we allemaal Rachel op handen moeten dragen omdat Sr. zonder haar niets was, zij geloofde in hem, en gelooft nog steeds in hem als ze een kikker op het terras ziet, dat moet je allemaal niet onderschatten!!!"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Zijn we weer terug bij knakworstquote:Op dinsdag 6 april 2021 20:57 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Dit dus , die vrouw spoort niet om te beweren dat alle rijkdom nu door haar komt. Zonder SR stond ze nog in de slagerij.![]()
![]()
Hehe hij bevestigt eindelijk dat hij en Sarah samen zijn.
Maar hij is geen leugenaar he!Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Beau trouwens![]()
Dat heeft ie er slim uit wezen te krijgenquote:"Nee joh hartstikke leuk toch?"
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Die kop van Antwee toen Beau vroeg of het zijn nieuwe schoonvader isquote:Op dinsdag 6 april 2021 23:34 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat heeft ie er slim uit wezen te krijgen"Nee joh hartstikke leuk toch?"
Naar eer en geweten.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:26 schreef AgnesGru het volgende:
Maar hij is geen leugenaar he!
Ach nog even en hij heeft überhaupt geen actieve herinnering aan zijn verloving met Mo. Mooi dat het zo goed gaat met haar functie elders.
Zo grappig hoe hij altijd net doet of er een lange tijd over zijn stappen heengaan. Alsof hij al jaren met Mo een geolied lopend co-ouderschap heeft, terwijl zij vast nog aan het bijkomen is van deze ravage.![]()
Tja, zij de complete bruiloft afzeggen en hij een nieuw appartement/ openhaard uitzoeken...quote:Op woensdag 7 april 2021 02:08 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Naar eer en geweten.
Ach nog even en hij heeft überhaupt geen actieve herinnering aan zijn verloving met Mo. Mooi dat het zo goed gaat met haar functie elders.
Zo grappig hoe hij altijd net doet of er een lange tijd over zijn stappen heengaan. Alsof hij al jaren met Mo een geolied lopend co-ouderschap heeft, terwijl zij vast nog aan het bijkomen is van deze ravage.
En eind van het jaar weer verwachten dat die zo het nest van Monique in mag.![]()
Dat snapt het kind allemaal niet.quote:Op dinsdag 6 april 2021 22:55 schreef Leandra het volgende:
Antwee zit bij Beau aan tafel, heeft nog niets gezegd, maar het is ook nog wat moeilijk met Lilian Marijnissen en Wouter de Winther die het over politiek hebben.
Hoe krijgt hij het zijn mond uit. Het liegen zit in zijn bloed.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:26 schreef AgnesGru het volgende:
Maar hij is geen leugenaar he!"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Wel leuk om hem bij moeilijke gasten aan tafel te zettenquote:Op dinsdag 6 april 2021 22:55 schreef Leandra het volgende:
Antwee zit bij Beau aan tafel, heeft nog niets gezegd, maar het is ook nog wat moeilijk met Lilian Marijnissen en Wouter de Winther die het over politiek hebben.![]()
![]()
quote:Op woensdag 7 april 2021 06:35 schreef maily het volgende:
[..]
Wel leuk om hem bij moeilijke gasten aan tafel te zettendan zie je duidelijk zijn niveau. Hij kan beter bij Timo en Poemba aan tafel zitten.
Nu vind ik die opmerking van Bridget een tijdje geleden wel echt on point.quote:Op dinsdag 6 april 2021 23:26 schreef AgnesGru het volgende:
Maar hij is geen leugenaar he!
"Ik ben alleen wel heel erg benieuwd wie hij volgend jaar met kerst gaat vragen.”![]()
Gewoon hilarisch (of sneu, daar ben ik nog niet over uit) hoe interessant dit mannetje probeert te doen terwijl zijn kinderlijke puberteit er echt vanaf spat.
Met zijn 'stukje respect' om nog enigszins boeiend en volwassen over te komen.
Dit in dit tempo heen en weer hoppen getuigt toch gewoon van middelbare schoolplein gedrag?
Het is pas april, waarschijnlijk gaat hij met Pinksteren weer op 1 knie, dan weer uit elkaar, terug naar Monique, weer een nieuwe, tsja, dan kom je wel aan een huwelijksaanzoen met kerst, de 3de van dit jaar dan waarschijnlijk,![]()
In Bridget haar maanden was hij een rocker incl lelijke zwarte nagels en in Zoeloe haar tijd is hij een opgepompte spray tan mormel in pak, Heeft hij wel een eigen identiteit?![]()
Welnee hij is een copycat.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:41 schreef -river- het volgende:
In Bridget haar maanden was hij een rocker incl lelijke zwarte nagels en in Zoeloe haar tijd is hij een opgepompte spray tan mormel in pak, Heeft hij wel een eigen identiteit?"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.![]()
Hoe is dat denigrerend?quote:
Verder: nou, het hoge woord is eruit. Wie dit niet had verwacht of zag aankomen heeft echt een bord voor z’n kop.
Sowieso heeft hij Mo voor Sarah verlaten en liepen ze natuurlijk al te seksen toen hij nog verloofd was.
Nu de vraag: is ze echt zwanger?[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?![]()
Dit is precies wat aangeeft hoe hoog (of laag) het niveau van A2 is. Hij doet maar wat.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:41 schreef -river- het volgende:
In Bridget haar maanden was hij een rocker incl lelijke zwarte nagels en in Zoeloe haar tijd is hij een opgepompte spray tan mormel in pak, Heeft hij wel een eigen identiteit?
Maar omdat hij geen eigen persoonlijkheid en waardigheid heeft, gaan die aangemeten "rollen" hem op een gegeven moment vervelen en kan en wil hij er niet meer aan voldoen. En dan door naar het volgende toneelstukje (lees: vriendin).
Gaat denk ik nog jaren en jaren duren voordat die kerel gewoon een beetje innerlijke rust heeft en zichzelf kan zijn. Oranje kleutertje is het momenteel. Best zielig.
Ik voorspel dat zijn volgende vriendin een ontzettend overheersend artistiek en spiritueel type is. Lekker chakra's reinigen enzo, Met mooie kettinkjes en lange gewaden aan, en ondertussen intense kunst produceren op het geluid van klankschalen. En dan kan hij fijn oreren in interviews en bladen dat hij ei-nde-lijk zichzelf heeft gevonden.Alius aliud dicit![]()
Ik vind het heel afstandelijk klinken. Alsof het iemand is die aan de overkant van de straat loopt. Je kan toch prima Sarah zeggen?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:59 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Hoe is dat denigrerend?
Verder: nou, het hoge woord is eruit. Wie dit niet had verwacht of zag aankomen heeft echt een bord voor z’n kop.
Sowieso heeft hij Mo voor Sarah verlaten en liepen ze natuurlijk al te seksen toen hij nog verloofd was.
Nu de vraag: is ze echt zwanger?![]()
Mijn vriend vanmorgen bij het tonen van het filmpje: 'Rutte is nog geloofwaardiger dan André'quote:
Voordat hij zn eigen raggel vindt bedoel je?quote:Op woensdag 7 april 2021 10:07 schreef Mrmime het volgende:
[..]
Dit is precies wat aangeeft hoe hoog (of laag) het niveau van A2 is. Hij doet maar wat.
Maar omdat hij geen eigen persoonlijkheid en waardigheid heeft, gaan die aangemeten "rollen" hem op een gegeven moment vervelen en kan en wil hij er niet meer aan voldoen. En dan door naar het volgende toneelstukje (lees: vriendin).
Gaat denk ik nog jaren en jaren duren voordat die kerel gewoon een beetje innerlijke rust heeft en zichzelf kan zijn. Oranje kleutertje is het momenteel. Best zielig.I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ For the night is dark and full of terrors
Forum Opties Forumhop: Hop naar: