Sorry, typen op mijn mobiel is toch niet je van het.quote:
En dan blijven zweren op alles dat ie nog nooit is vreemdgegaan.quote:Op zaterdag 3 april 2021 07:53 schreef Michellee het volgende:
[..]
Sorry, typen op mijn mobiel is toch niet je van het.
Ik bedoelde, even opnieuw, hij is met Mo, dan gaat ie kennelijk ook vreemd met Zoeloe. Op het moment dat hij weggaat bij Mo, zou je toch denken dat hij naar Zoeloe gaat, maar dan kiest hij voor Bridget. Vervolgens weer terug naar Mo, en nu pas kiest hij voor jou. Hoeveelste keus ben je dan.
Je zou hem een zweertje gunnenquote:Op zaterdag 3 april 2021 10:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
En dan blijven zweren op alles dat ie nog nooit is vreemdgegaan.
Hij zal zich wel netjes voorgesteld hebben.quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Ach dat maakt niet uit! Hij heeft een gouwe pik!!quote:Op zaterdag 3 april 2021 07:53 schreef Michellee het volgende:
[..]
Sorry, typen op mijn mobiel is toch niet je van het.
Ik bedoelde, even opnieuw, hij is met Mo, dan gaat ie kennelijk ook vreemd met Zoeloe. Op het moment dat hij weggaat bij Mo, zou je toch denken dat hij naar Zoeloe gaat, maar dan kiest hij voor Bridget. Vervolgens weer terug naar Mo, en nu pas kiest hij voor jou. Hoeveelste keus ben je dan.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Mooi man, kerels met dikke bankrekeningen maar er zijn voor hun zonen... 🤢 🤮
Wat een faalneuzen.
En hun liefdes van hun leven zijn klaar met ze.
Sta je dan als doorgesnoven dikke loser.
Vol met blaren, push en etterquote:
Zo'n gezellige zweerquote:Op zaterdag 3 april 2021 12:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Vol met blaren, push en etter
mooi man, users die andere users de les lezen.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik verbaas me erover dat sommigen van jullie hier letterlijk dag en nacht in dit topic rondhangen om elke scheet die Hazes laat uitgebreid te bespreken, inclusief scheldwoorden en kinderachtige bijnamen voor jan en alleman. En als Hazes geen scheet laat, pakken jullie er wel een oude bij om nogmaals uitgebreid te bespreken en elkaar in talloze posts te bevestigen hoe stom iedereen is en och zus en och zo en ohlala tjongejongejonge.
Waarom zo geobsedeerd door dit volk? Lach erom en verbaast u als er iets in het shownieuws is over ze, maar waarom zo zóéken naar de kleinste dingen omtrent Hazes om maar weer gezamenlijk over te ouwenelen? Het gaat nergens meer over hier. Het is één grote zure slowchat.
Ga dan lekker op hun insta’s rondhangen met het andere verveelde en geobsedeerde volk. Daar is een topic toch helemaal niet geschikt voor? Leuk om met een kwinkslag zo nu en dan de schermutselingen van de Hazesclan te bespreken, maar dit hijgerige gehaat en loos gezever vind ik persoonlijk echt de dood van SHO.
Ik heb dit eens gevraagd en er bleek niet naar gezocht te worden,maar het nieuws kwam tot hen via de startpagina.quote:Op zaterdag 3 april 2021 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik verbaas me erover dat sommigen van jullie hier letterlijk dag en nacht in dit topic rondhangen om elke scheet die Hazes laat uitgebreid te bespreken, inclusief scheldwoorden en kinderachtige bijnamen voor jan en alleman. En als Hazes geen scheet laat, pakken jullie er wel een oude bij om nogmaals uitgebreid te bespreken en elkaar in talloze posts te bevestigen hoe stom iedereen is en och zus en och zo en ohlala tjongejongejonge.
Waarom zo geobsedeerd door dit volk? Lach erom en verbaast u als er iets in het shownieuws is over ze, maar waarom zo zóéken naar de kleinste dingen omtrent Hazes om maar weer gezamenlijk over te ouwenelen? Het gaat nergens meer over hier. Het is één grote zure slowchat.
Ga dan lekker op hun insta’s rondhangen met het andere verveelde en geobsedeerde volk. Daar is een topic toch helemaal niet geschikt voor? Leuk om met een kwinkslag zo nu en dan de schermutselingen van de Hazesclan te bespreken, maar dit hijgerige gehaat en loos gezever vind ik persoonlijk echt de dood van SHO.
Nu heb ik alle verhitte reacties op mijn kwaliteitstimulerende post gemist zeker.quote:Op zaterdag 3 april 2021 14:31 schreef Cynix ® het volgende:
En nu allemaal kappen of anders: eenzame paasdagen.
Nee, blijkbaar was het niet zo interessant als je dacht dat het zou zijn. Er is niets gewist.quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nu heb ik alle verhitte reacties op mijn kwaliteitstimulerende post gemist zeker.
Hen? Eén user zei dat.quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dit eens gevraagd en er bleek niet naar gezocht te worden,maar het nieuws kwam tot hen via de startpagina.
De startpagina.
Omdat dit topic bijvoorbeeld onleesbaar wordt door al de "originele" bijnamen die gebruikt worden.quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:46 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vraag me dan weer af wat de reden is om zo neerbuigend te reageren op mensen die het blijkbaar leuk vinden om een bepaald type nieuwtjes te volgen.
Dat haalde ik niet als kern uit de post van Duderinnetje.quote:Op zaterdag 3 april 2021 16:50 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Omdat dit topic bijvoorbeeld onleesbaar wordt door al de "originele" bijnamen die gebruikt worden.
quote:Op zaterdag 3 april 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik heb dit eens gevraagd en er bleek niet naar gezocht te worden,maar het nieuws kwam tot hen via de startpagina.
De startpagina.
Onder het mom van "Iedereen kent mij, dus ik kan niet vreemdgaan"quote:Op zaterdag 3 april 2021 10:51 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |