abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198829548
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 april 2021 17:52 schreef maily het volgende:

[..]

?
Sorry, typen op mijn mobiel is toch niet je van het.

Ik bedoelde, even opnieuw, hij is met Mo, dan gaat ie kennelijk ook vreemd met Zoeloe. Op het moment dat hij weggaat bij Mo, zou je toch denken dat hij naar Zoeloe gaat, maar dan kiest hij voor Bridget. Vervolgens weer terug naar Mo, en nu pas kiest hij voor jou. Hoeveelste keus ben je dan.
pi_198831223
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 07:53 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ik bedoelde, even opnieuw, hij is met Mo, dan gaat ie kennelijk ook vreemd met Zoeloe. Op het moment dat hij weggaat bij Mo, zou je toch denken dat hij naar Zoeloe gaat, maar dan kiest hij voor Bridget. Vervolgens weer terug naar Mo, en nu pas kiest hij voor jou. Hoeveelste keus ben je dan.
En dan blijven zweren op alles dat ie nog nooit is vreemdgegaan.
  Spellchecker zaterdag 3 april 2021 @ 11:24:46 #178
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198831679
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 10:51 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Je zou hem een zweertje gunnen O-)
  zaterdag 3 april 2021 @ 11:33:22 #179
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198831792
quote:

[..]

Hij zal zich wel netjes voorgesteld hebben.
pi_198832636
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 07:53 schreef Michellee het volgende:

[..]

Ach dat maakt niet uit! Hij heeft een gouwe pik!! *O*
pi_198832782
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 01:22 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mooi man, kerels met dikke bankrekeningen maar er zijn voor hun zonen... 🤢 🤮

Wat een faalneuzen.

En hun liefdes van hun leven zijn klaar met ze.
Sta je dan als doorgesnoven dikke loser.
:Y _O_
pi_198832878
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 april 2021 11:24 schreef maily het volgende:

[..]

Je zou hem een zweertje gunnen O-)
Vol met blaren, push en etter })
"mooie mensen" zijn zeldzaam. Je herkent ze niet aan het uiterlijk,maar aan de ziel.
  Spellchecker zaterdag 3 april 2021 @ 12:55:46 #183
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_198832926
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 12:52 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:

[..]

Vol met blaren, push en etter })
Zo'n gezellige zweer :Y
pi_198833152
Antwee reageert steeds op de foto's bij Mo waar Andrie opstaat. "wat een baas hebben wij op de wereld gezet" En een bagger dat hij van haar volgers krijgt haha.

Ik zie nu ook dat hij een eigen kledinglijn heeft opgezet. Lekker in Mo haar straatje gaan zitten want die had al een kledinglijn opgezet.
En Mo laat Andrie dan zien in een t'shirt van Antwee ipv een shirt van haar eigen lijn. Ik snap er niks meer van :?
  zaterdag 3 april 2021 @ 13:50:34 #185
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_198833548
Ik verbaas me erover dat sommigen van jullie hier letterlijk dag en nacht in dit topic rondhangen om elke scheet die Hazes laat uitgebreid te bespreken, inclusief scheldwoorden en kinderachtige bijnamen voor jan en alleman. En als Hazes geen scheet laat, pakken jullie er wel een oude bij om nogmaals uitgebreid te bespreken en elkaar in talloze posts te bevestigen hoe stom iedereen is en och zus en och zo en ohlala tjongejongejonge.

Waarom zo geobsedeerd door dit volk? Lach erom en verbaast u als er iets in het shownieuws is over ze, maar waarom zo zóéken naar de kleinste dingen omtrent Hazes om maar weer gezamenlijk over te ouwenelen? Het gaat nergens meer over hier. Het is één grote zure slowchat.
Ga dan lekker op hun insta’s rondhangen met het andere verveelde en geobsedeerde volk. Daar is een topic toch helemaal niet geschikt voor? Leuk om met een kwinkslag zo nu en dan de schermutselingen van de Hazesclan te bespreken, maar dit hijgerige gehaat en loos gezever vind ik persoonlijk echt de dood van SHO.
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 3 april 2021 @ 14:04:07 #186
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198833724
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:
Ik verbaas me erover dat sommigen van jullie hier letterlijk dag en nacht in dit topic rondhangen om elke scheet die Hazes laat uitgebreid te bespreken, inclusief scheldwoorden en kinderachtige bijnamen voor jan en alleman. En als Hazes geen scheet laat, pakken jullie er wel een oude bij om nogmaals uitgebreid te bespreken en elkaar in talloze posts te bevestigen hoe stom iedereen is en och zus en och zo en ohlala tjongejongejonge.

Waarom zo geobsedeerd door dit volk? Lach erom en verbaast u als er iets in het shownieuws is over ze, maar waarom zo zóéken naar de kleinste dingen omtrent Hazes om maar weer gezamenlijk over te ouwenelen? Het gaat nergens meer over hier. Het is één grote zure slowchat.
Ga dan lekker op hun insta’s rondhangen met het andere verveelde en geobsedeerde volk. Daar is een topic toch helemaal niet geschikt voor? Leuk om met een kwinkslag zo nu en dan de schermutselingen van de Hazesclan te bespreken, maar dit hijgerige gehaat en loos gezever vind ik persoonlijk echt de dood van SHO.
mooi man, users die andere users de les lezen.

Ik zit hier hoogzwanger te wezen en bij elke beweging heb ik last van maagzuur, dus ik zit hier mooi elke minuut van de dag te kijken naar André en zijn rare fratsen. Sorry dat je je daaraan stoort, de makkelijkste oplossing is wel om dan dit topic niet te lezen. Dan irriteer je je ook minder.
pi_198833758
Duderinnetje heeft natuurlijk wel een punt, maar ik houd jullie niet tegen hoor. Zeker de stukjes over tieten die niet mooi zijn of dat Hazes zn nieuwe sletje in sommige jurkjes een beetje een buikje heeft, die zijn echt zo doordrenkt van huisvrouwen-vaginanijd dat dit topic met recht nog steeds tussen mn favorieten staat.

Deel 56 alweer. En net zo onnavolgbaar als het barbie topic, die is ook episch.
-nee-
  † In Memoriam † zaterdag 3 april 2021 @ 14:31:44 #188
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_198833968
En nu allemaal kappen of anders: eenzame paasdagen. }:|
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  † In Memoriam † zaterdag 3 april 2021 @ 14:33:59 #189
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_198833980
Kappen zei ik.
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
  † In Memoriam † zaterdag 3 april 2021 @ 14:35:05 #190
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_198833991
  zaterdag 3 april 2021 @ 14:43:02 #191
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198834054
https://instagram.com/sto(...)igshid=1l8dzmtlq821k

Uitgebreide kledinglijn, zal best goed verkopen als zijnde sportkleding.
pi_198834746
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 13:50 schreef Duderinnetje het volgende:

Ik heb dit eens gevraagd en er bleek niet naar gezocht te worden,maar het nieuws kwam tot hen via de startpagina.

De startpagina.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 3 april 2021 @ 16:13:40 #193
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_198835121
quote:
99s.gif Op zaterdag 3 april 2021 14:31 schreef Cynix ® het volgende:
En nu allemaal kappen of anders: eenzame paasdagen. }:|
Nu heb ik alle verhitte reacties op mijn kwaliteitstimulerende post gemist zeker. -O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 3 april 2021 @ 16:38:03 #194
432335 ootjekatootje
ootjekatootje
pi_198835389
quote:
9s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:13 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Nu heb ik alle verhitte reacties op mijn kwaliteitstimulerende post gemist zeker. -O-
Nee, blijkbaar was het niet zo interessant als je dacht dat het zou zijn. Er is niets gewist.

Ben je nu teleurgesteld?
pi_198835449
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ik heb dit eens gevraagd en er bleek niet naar gezocht te worden,maar het nieuws kwam tot hen via de startpagina.

De startpagina.
Hen? Eén user zei dat.

1 user.
pi_198835501
Ik vraag me dan weer af wat de reden is om zo neerbuigend te reageren op mensen die het blijkbaar leuk vinden om een bepaald type nieuwtjes te volgen.
  Moderator zaterdag 3 april 2021 @ 16:50:05 #197
184769 crew  Deisyy
pi_198835536
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:46 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vraag me dan weer af wat de reden is om zo neerbuigend te reageren op mensen die het blijkbaar leuk vinden om een bepaald type nieuwtjes te volgen.
Omdat dit topic bijvoorbeeld onleesbaar wordt door al de "originele" bijnamen die gebruikt worden.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_198835543
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 16:50 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Omdat dit topic bijvoorbeeld onleesbaar wordt door al de "originele" bijnamen die gebruikt worden.
Dat haalde ik niet als kern uit de post van Duderinnetje.
  zaterdag 3 april 2021 @ 17:04:36 #199
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_198835683
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 april 2021 15:38 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

De startpagina.
_O-
Snobs have more fun!
KLIK!
  zaterdag 3 april 2021 @ 17:07:04 #200
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_198835716
quote:

[..]

Onder het mom van "Iedereen kent mij, dus ik kan niet vreemdgaan"
Insert infantiel lachje
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')