Dat mag toch ook gewoon? Alleen heeft Jill er geen week om lopen janken als een klein kind.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
zit streams te kijken het is dood stil..
dat Jill dit vanmorgen heeft gezegd..
Hun hebben vanmorgen hummus gemaakt voor iedereen, toen de mannen ziek en misselijk waren en Liese in de zon lag. En hoe wil je met 5 man tegelijkertijd cupcakes maken?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zijn die meiden sneu zeg.
Jill heeft een heel slechte invloed op Julie.
Ze zouden met 5 cupcakes bakken, maar Jill doet niet mee en daardoor Julie ook niet.
Kinderachtig gedoe hoor.
Ze kunnen ze toch samen versieren.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:36 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
Hun hebben vanmorgen hummus gemaakt voor iedereen, toen de mannen ziek en misselijk waren en Liese in de zon lag. En hoe wil je met 5 man tegelijkertijd cupcakes maken?
Zijn ze al klaar dan de cupcakes?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze kunnen ze toch samen versieren.
lief van de girly'squote:Op maandag 29 maart 2021 15:36 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
Hun hebben vanmorgen hummus gemaakt voor iedereen, toen de mannen ziek en misselijk waren en Liese in de zon lag. En hoe wil je met 5 man tegelijkertijd cupcakes maken?
Wat lees ik? Hebben ze een kinderfeestje?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hadden gewoon wat klimop van het hek kunnen trekken en op bordjes gooien. Veel lekkerder en sneller klaar.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:38 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jull, JIll buiten.. Vegan dag .. meiden hebben trek aan lekkers
keuken .. Mies,Niek,Liese..cuthhcakes maken VEGAN!
"ter ere van de Ekster uit Mechelen die verjaard vandaag
.
Laat gaan joh .. het is aantoonbaar onjuist dat Jill een slechte invloed op Julie heeft.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:36 schreef DDuiveltje het volgende:
[..]
Ze praten over Noomie alsof ze dood isquote:Op maandag 29 maart 2021 15:40 schreef engine het volgende:
Sowieso onzin om de verjaardag te vieren van iemand die niet in dat huis is.
Ze is heengegaan naar den anderen kant van den deur.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze praten over Noomie alsof ze dood is
boehoehoehoequote:Op maandag 29 maart 2021 15:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik begrijp niet dat als je met zo weinig bent je dan niet gewoon een keer iets samen kunt doen.
Ze hebben toch vaker samen cupcakes gebakken.
Dat rebelse gedoe van Jill is niet leuk.
Ze hebben samen afgesproken om vegan dag te doen en nu al dat commentaar.
Zo flauw.
Vind het ook sneu worden.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:39 schreef zodeju het volgende:
Begint een beetje op een toneelstukje te lijken......heb er een vreemd gevoel bij.
Oh Liese slechte invloed op Nick? Zo flauw.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Vond Liese en Nick vanochtend ook zo rebels toen ze niet gingen helpen bij het humus maken inderdaad.
Hoe vaak?? heb je nu al gezegd dat je de drukke rebelse kinderachtige Jill niet leuk vind? je hebt je punt gemaakt hoor!!!!quote:Op maandag 29 maart 2021 15:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik begrijp niet dat als je met zo weinig bent je dan niet gewoon een keer iets samen kunt doen.
Ze hebben toch vaker samen cupcakes gebakken.
Dat rebelse gedoe van Jill is niet leuk.
Ze hebben samen afgesproken om vegan dag te doen en nu al dat commentaar.
Zo flauw.
het zou toch verboden moeten worden.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Vind het ook sneu worden.
Zeker na gisteren.
Lijkt wel of ze het expres doen.
Heil Noomie, De Sjaggo jankkut.. moge ze in Het Grote Achter Gedijenquote:Op maandag 29 maart 2021 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is heengegaan naar den anderen kant van den deur.
ja idd zo kinderachtig ook, dat ze nu niet 1 x gewoon iets samen konden doen?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Vond Liese en Nick vanochtend ook zo rebels toen ze niet gingen helpen bij het humus maken inderdaad.
Hij is helemaal 3 kilo afgevallen hoor, door de afgelopen twee dagen met verdriet.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jankbal gaat ff wat eten
krekkert.. 2 keer
en nog 2 keer iets
.. op krachten komen
was een zware proef vanmorgen
heul heul zwaar
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:47 schreef spapaars het volgende:
Koekjesdeeg van Michel.
Jill benoemt het vogelkak.
[ afbeelding ]
Bedankt voor deze informatie.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:50 schreef Toedeledokie2 het volgende:
Dat iedereen zo'n fan is van die Jill is mij een beetje een raadsel eerlijk gezegd. Die is het grootste deel van de dag bezig om zich als klein onnozel kind neer te zetten toch? Snap niet wat haar zo leuk maakt. Als mij een pistool tegen mijn hoofd gehouden zou worden en ik verplicht was om iemand te kiezen die voortaan in mijn vriendenkring opgenomen moest worden kom ik echt alleen maar bij Liese uit. Met de anderen zou ik echt niets te maken willen hebben. Het maakt me niet zoveel uit wie er wint, maar als ik het mocht bepalen zou het Liese worden.
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:49 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij is helemaal 3 kilo afgevallen hoor, door de afgelopen twee dagen met verdriet.
Hij moet op krachten komen en bijeten...
OK!quote:Op maandag 29 maart 2021 15:50 schreef Toedeledokie2 het volgende:
Dat iedereen zo'n fan is van die Jill is mij een beetje een raadsel eerlijk gezegd. Die is het grootste deel van de dag bezig om zich als klein onnozel kind neer te zetten toch? Snap niet wat haar zo leuk maakt. Als mij een pistool tegen mijn hoofd gehouden zou worden en ik verplicht was om iemand te kiezen die voortaan in mijn vriendenkring opgenomen moest worden kom ik echt alleen maar bij Liese uit. Met de anderen zou ik echt niets te maken willen hebben. Het maakt me niet zoveel uit wie er wint, maar als ik het mocht bepalen zou het Liese worden.
Hebben ze dat gevraagd? Dacht dat die twee honger hadden en daarom het zijn gaan maken.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Hij eet zijn verdriet weg, de bikkelquote:Op maandag 29 maart 2021 15:53 schreef spapaars het volgende:
Geluid van iemand die over een grindpad loopt, maar het is Michel die een beschuitje vreet.
Tot zover #TeamLiesequote:Op maandag 29 maart 2021 15:50 schreef Toedeledokie2 het volgende:
B&B = niet werken.... ??quote:Op maandag 29 maart 2021 15:52 schreef Jockari het volgende:
Nick wil op zijn 50 stoppen met werken, en dan een B&B opstarten. B&B = Bed & bank ?
Vogelkakquote:Op maandag 29 maart 2021 15:47 schreef spapaars het volgende:
Koekjesdeeg van Michel.
Jill benoemt het vogelkak.
[ afbeelding ]
weej goan allemoal, oh, oh, ohquote:Op maandag 29 maart 2021 15:55 schreef M.Ritcher het volgende:
Nick ligt weer een beetje met zijn neus omhoog aan zijn lul te sjorren.
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:57 schreef zodeju het volgende:
Jill stiekem vleeswaar aan het eten met cracker.....nu ze allemaal buiten zijn.....
Ik snap sowieso niet waarom je perse vegan moet eten. Als mensen dat willen is dat prima, maar als mensen dat niet willen dan is dat ook prima.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:57 schreef zodeju het volgende:
Jill stiekem vleeswaar aan het eten met cracker.....nu ze allemaal buiten zijn.....
maar alweer brood met choco en nu een cracker met vlees binnenspelen, denk dat ze zal buiten mogen slapen omdat ze de vegan dag niet volgtquote:
ook dat inddquote:Op maandag 29 maart 2021 15:56 schreef spapaars het volgende:
Altijd weer dat aanraken wat Michel doet.
Als die eens voor een baas gaat werken, zit hij binnen een week bij personeelszaken voor ongewenst gedrag op de werkvloer.
En nog meer honger hebben....quote:Op maandag 29 maart 2021 15:58 schreef tasebi het volgende:
[..]
maar alweer brood met choco en nu een cracker met vlees binnenspelen, denk dat ze zal buiten mogen slapen omdat ze de vegan dag niet volgt![]()
![]()
![]()
Ja doei. Is geen opdracht en ook geen huismeesterregel.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:58 schreef tasebi het volgende:
[..]
maar alweer brood met choco en nu een cracker met vlees binnenspelen, denk dat ze zal buiten mogen slapen omdat ze de vegan dag niet volgt![]()
![]()
![]()
Is geen Huisregel toch?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:58 schreef tasebi het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:57 schreef zodeju het volgende:
Ze was het er echt mee eens toen dat besloten werd na het weggaan van Naomi en allemaal huilie deden.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:58 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom je perse vegan moet eten. Als mensen dat willen is dat prima, maar als mensen dat niet willen dan is dat ook prima.
Ik heb graag mijn stukje vlees op mijn bordje elke dag hoor.
En Naomi is weg, nutteloze actie dit.
Nick moet z'n 25 burpees van verleden week nog doen, en Michel moet ook nog een nacht buiten slapen.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:58 schreef tasebi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Haha en terecht, ze is die vegan ex-bewoner niets verplicht. Was geen regel toch? Anders mag ze buiten slapen, lijkt me ook wel weer komisch. Blokjes tegen een deur zetten tegen de muizenquote:Op maandag 29 maart 2021 15:57 schreef zodeju het volgende:
Ja dat zal best, maar ik zie het nut er niet van in. Dit gaat niet over Jill maar over alle bewoners. Ik zie het nut er niet van in.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze was het er echt mee eens toen dat besloten werd na het weggaan van Naomi en allemaal huilie deden.
Nick heeft die zo een schuldgevoel aangepraat, dat Liese nu kruipt voor de almachtige Nick (tot donderdag dan toch...).quote:Op maandag 29 maart 2021 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
Lies is wel heel veel in de buurt van Nick te vinden sinds Naomi weg is.
Die voelt zich nog steeds schuldig.
Nu ook vastbesloten om Nick te helpen met de cup cakes al weet ze niet echt wat ze moet doen. Vroeg elke 3 seconden wat ze moest doen en hoe.
Ik vind ze ook allebei bijzonder irritant en hun gedrag onsmakelijk.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
En het teasen gaat maar door.. beide irritant vieze gastjes ..
Of Miesje stout is.. nahh.. de "stoute" ligt te genieten van haar gouden kutje
[ afbeelding ]
nah goudenquote:Op maandag 29 maart 2021 16:03 schreef 5thencounter het volgende:
En het teasen gaat maar door.. beide irritant vieze gastjes ..
Of Miesje stout is.. nahh.. de "stoute" ligt te genieten van haar gouden kutje
[ afbeelding ]
Jill is nergens verplicht aan.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:02 schreef Yolk het volgende:
[..]
Haha en terecht, ze is die vegan ex-bewoner niets verplicht. Was geen regel toch? Anders mag ze buiten slapen, lijkt me ook wel weer komisch. Blokjes tegen een deur zetten tegen de muizen
Gaat niet meer gebeuren.. het Geile Koppeltje Miesje&Julie hebben al de schijnwerpers.. luie sodemieters Nicx&Liskut hebben verloren ... Jillie is het dommige TussenClowntje die bij de winnaars aansluitquote:Op maandag 29 maart 2021 16:05 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik vind ze ook allebei bijzonder irritant en hun gedrag onsmakelijk.
Laat Julie donderdag maar snel vertrekken.
Please
Ze lijkt nu wel 12.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
jill doet ff een dansje in de slaapkamert
en een liedje
.
iedereen is saai saai
maal veel
Lijkt me iets voor Brigitte Kaandorpquote:Op maandag 29 maart 2021 16:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
is een liedje van en leuke sketch
ben ff kwijt wie wat
owquote:Op maandag 29 maart 2021 16:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Lijkt me iets voor Brigitte Kaandorp
Hoi welkomquote:Op maandag 29 maart 2021 15:50 schreef Toedeledokie2 het volgende:
aah daar staat me iets van bij!quote:Op maandag 29 maart 2021 16:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow
d8 iets met Irma en Ingrid uit Zaai,
hmm witutnietmeer
Ja ik roep maar wat hoor weet het ook nietquote:Op maandag 29 maart 2021 16:17 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow
d8 iets met Irma en Ingrid uit Zaai,
hmm witutnietmeer
Het ging om gunnen,quote:Op maandag 29 maart 2021 16:21 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies wilde 180 geven en een deel zwart
jammer joh
het ging om gunnen ..en hij baalde
plan mislukt
Ik zou juist Jill als enige in mijn vriendenkring willen hebben. Die maakt tenslotte lol;)quote:Op maandag 29 maart 2021 15:50 schreef Toedeledokie2 het volgende:
quote:Op maandag 29 maart 2021 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ging om gunnen,
niet te geloven, een erfenis die eventueel verdeeld moet worden en dan moeten ze maar ingaan op iemand die ze het gunnen ?
wat een "speciale en bijzondere" gedachtengang weer van ons Miesje
1100quote:Op maandag 29 maart 2021 16:24 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Mies kan zo 110 huur vragen
vaste lasten 400
.
Waarom moeten ze dat doen. Het was het idee van Nick en michel die hebben beslist dat het een vegan dag moest worden.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:30 schreef Harry het volgende:
Jill tegen Julie: wat een lichaam (over Michel).
Jill: als hij geen Michel was had ik er wel een kunstje op gekund.
Julie: u hebt geen kinderen.
Zonder bemiddeling van een makelaar scheelt een hoop in de kosten en ook nog een gedeelte zwart.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Het ging om gunnen,
niet te geloven, een erfenis die eventueel verdeeld moet worden en dan moeten ze maar ingaan op iemand die ze het gunnen ?
wat een "speciale en bijzondere" gedachtengang weer van ons Miesje
Dankzij Jill zien we nog af en toe dan mensen op hun rug liggen snurken buiten in de zon.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:50 schreef Toedeledokie2 het volgende:
Oh dat heb jij nog nooit gezien?quote:Op maandag 29 maart 2021 16:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nou, bel de krant.
Jill gaat sporten!
Vegan vandaag is gewoon door Nick en Michel er door heen gedrukt als eerbetoon aan iemand die buiten de poort jarig is.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:58 schreef tasebi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kijk snel naar de andere stream. Liggen er 2 op hun rug te zonnen. Heel spannend allemaalquote:Op maandag 29 maart 2021 16:07 schreef tasebi het volgende:
nu weer aandacht tekort en cameragek aan t doen, wist niet dat ge op 22 nog niet volwassen kunt zijn, haar medebewoners zijn te oud volgens haar![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze is heengegaan naar den anderen kant van den deur.
man 3 Je zal toch maar de erfenis op een nette manier willen afhandelen, het moest toch verboden worden dat je zomaar het aanbod van iemand zomaar afslaat die zwart probeert te bieden. Dat is niet stom, dat is gewoon netjes, zo noemen wij het afhandelen van een erfenis.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:29 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zonder bemiddeling van een makelaar scheelt een hoop in de kosten en ook nog een gedeelte zwart.
Dus beetje stom van die lui.
Achterneven en nichten betalen veel belasting.
ergens tussen de rauwe adsquote:Op maandag 29 maart 2021 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
ze willen het zeker wel op de voorpagina plaatsen
Dat heeft niks met Michel te maken.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
man 3 Je zal toch maar de erfenis op een nette manier willen afhandelen, het moest toch verboden worden dat iemand zomaar zwart probeert te bieden. Dat is niet stom, dat is gewoon netjes, zo noemen wij het afhandelen van een erfenis.
werkelijk, in ben af en toe verbijsterd over de manier waarop jij alles van zijne heiligheid weet goed te praten.
en alles wat Jill betreft weet af te katten.
Ja ze had ook kunnen gaan slapen of op de bank gaan liggen zoals Nick al de hele dag doet.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nou, bel de krant.
Jill gaat sporten!
Ze wil normaal nooit.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ze had ook kunnen gaan slapen of op de bank gaan liggen zoals Nick al de hele dag doet.
quote:Op maandag 29 maart 2021 16:34 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat heeft niks met Michel te maken.
Belastinggeld is weggegooid geld.
Weet jij wel hoe druk Nick het heeft... Zijn plannetje is mislukt dus hij is druk bezig om een nieuw manipulerend plan te bedenken waardoor hij in de finale komt. Das hard werken hoorquote:Op maandag 29 maart 2021 16:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ze had ook kunnen gaan slapen of op de bank gaan liggen zoals Nick al de hele dag doet.
ik ben meer verbijsterd over het feit dat Dutch girl continu gebasht wordt omdat ze dingen anders ziet .. en dingen post alleen over andere bb bewoner...quote:Op maandag 29 maart 2021 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
man 3 Je zal toch maar de erfenis op een nette manier willen afhandelen, het moest toch verboden worden dat je zomaar het aanbod van iemand zomaar afslaat die zwart probeert te bieden. Dat is niet stom, dat is gewoon netjes, zo noemen wij het afhandelen van een erfenis.
werkelijk, in ben af en toe verbijsterd over de manier waarop jij alles van zijne heiligheid weet goed te praten.
en alles wat Jill betreft weet af te katten.
quote:Op maandag 29 maart 2021 15:53 schreef spapaars het volgende:
Geluid van iemand die over een grindpad loopt, maar het is Michel die een beschuitje vreet.
En dit zie jij op de stream nu?quote:Op maandag 29 maart 2021 16:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ben meer verbijsterd over het feit dat Dutch girl continu gebasht wordt omdat ze dingen anders ziet .. en dingen post alleen over andere bb bewoner...
het is nu echt zo michel mag totaal afgefikt worden . zegt iemand iets over Jill heb je poppen aan dansen
Dutch zit constant te fitten op Jill en Julie dat jij dit niet ziet is jou ding.. dat anderen zich hier wel aan storen is hun ding.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
ik ben meer verbijsterd over het feit dat Dutch girl continu gebasht wordt omdat ze dingen anders ziet .. en dingen post alleen over andere bb bewoner...
het is nu echt zo michel mag totaal afgefikt worden . zegt iemand iets over Jill heb je poppen aan dansen
Deze rekensom klopt. Alleen de finale is op 8 aprilquote:Op maandag 29 maart 2021 16:36 schreef KnalPoenani het volgende:
In het vorige Topic las ik iets over dat BB maar 99 dagen zou duren ipv 100 maar ik kom gewoon op 100. Misschien reken ik verkeerd?
31/12 = 1
Januari = 31
Februari = 28
Maart = 31
April = 9
—————+ =100 dagen toch??
Ach ja zie t ook over michel hier dus zie geen verschilquote:Op maandag 29 maart 2021 16:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dutch zit constant te fitten op Jill en Julie dat jij dit niet ziet is jou ding.. dat anderen zich hier wel aan storen is hun ding.
Maat het stopt op 8 april.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:36 schreef KnalPoenani het volgende:
In het vorige Topic las ik iets over dat BB maar 99 dagen zou duren ipv 100 maar ik kom gewoon op 100. Misschien reken ik verkeerd?
31/12 = 1
Januari = 31
Februari = 28
Maart = 31
April = 9
—————+ =100 dagen toch??
Dankje.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nee daar is ook geen verschil, als het over Michel gaat is zij het daar ook niet mee eens..quote:Op maandag 29 maart 2021 16:42 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Ach ja zie t ook over michel hier dus zie geen verschil
Haha lekker slim weer van mij;) 99 dagen it is dus!quote:Op maandag 29 maart 2021 16:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Deze rekensom klopt. Alleen de finale is op 8 april
Was dat een huisregel?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:58 schreef tasebi het volgende:
[..]
![]()
![]()
Heel simpel.. de winnaar stapt om 0.00 uur over de drempel en das dan 9 aprilquote:Op maandag 29 maart 2021 16:44 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Haha lekker slim weer van mij;) 99 dagen it is dus!
Opgedragen ja.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:45 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nee dat hadden Nick en Michel verzonnen ivm Naomi’s verjaardag.
Je hoeft van mij echt niet positief te zijn. Je mag iemand niet leuk vinden ..quote:Op maandag 29 maart 2021 16:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Dan zal ik eens positief zijn.
Kijk hoe leuk Jill en Julie nu sporten met Michel.
Zo kan het ook!
Liedje voor het dansje vanavond ws.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zou Zjuul dr bel minuten mogen pakken ?
vragen vragen
ohh wat spannend allemaal
Liese gat ff beschuitje pundakees pakken
Hij moet wat inhalen, heeft twee dagen niet gesport door zijn grote verdriet.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
obsessief dat spogteh van Stalking hennepie
Liese ga van Nick weg, dienen gast heeft jou schuldig laten voelen. Dit komt jou niet ten goede.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:03 schreef Rhosyn het volgende:
Lies is wel heel veel in de buurt van Nick te vinden sinds Naomi weg is.
Die voelt zich nog steeds schuldig.
Nu ook vastbesloten om Nick te helpen met de cup cakes al weet ze niet echt wat ze moet doen. Vroeg elke 3 seconden wat ze moest doen en hoe.
oeten ze zeker in die bb pakken lopenquote:Op maandag 29 maart 2021 16:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Julie mocht geen Nike meer aan.
In de laatste weken.
Belachelijk.
Al die tijd gewoon gedragen.
Er liep eerst zoveel Nike rond dat ik dacht dat het een sponsor was.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Julie mocht geen Nike meer aan.
In de laatste weken.
Belachelijk.
Al die tijd gewoon gedragen.
Half nl loopt in sportkleding van of nike of addidasquote:Op maandag 29 maart 2021 16:52 schreef engine het volgende:
[..]
Er liep eerst zoveel Nike rond dat ik dacht dat het een sponsor was.
Maar beetje vaag dat het ineens niet mag. Ook over toegestane kleding hebben ze blijkbaar slecht nagedacht vooraf.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Half nl loopt in sportkleding van of nike of addidas
quote:Op maandag 29 maart 2021 16:55 schreef Flow3r het volgende:
Ondertussen Nike schoenen close-up in beeld
Niet iedereen kijkt zoals wij zo veel uren stream hequote:Op maandag 29 maart 2021 16:30 schreef FOKtheFOKKERS het volgende:
[..]
Oh dat heb jij nog nooit gezien?
laat ook nergens opquote:Op maandag 29 maart 2021 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Maar beetje vaag dat het ineens niet mag. Ook over toegestane kleding hebben ze blijkbaar slecht nagedacht vooraf.
Latere bewoners mochten ook veel meer zooi mee naar binnen nemen. Begreep ik ook niks van.
ik dacht er ook aan hahaquote:Op maandag 29 maart 2021 16:55 schreef Flow3r het volgende:
Ondertussen Nike schoenen close-up in beeld
Maar ik hoor en lees dat de finale op 8 April is....quote:Op maandag 29 maart 2021 16:36 schreef KnalPoenani het volgende:
31/12 = 1
Januari = 31
Februari = 28
Maart = 31
April = 9
—————+ =100 dagen toch??
Of het ging ergens anders over, en heeft ze dit als smoes meegekregen,quote:Op maandag 29 maart 2021 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Maar beetje vaag dat het ineens niet mag. Ook over toegestane kleding hebben ze blijkbaar slecht nagedacht vooraf.
Latere bewoners mochten ook veel meer zooi mee naar binnen nemen. Begreep ik ook niks van.
zekerheidje dat die niet op tv komt ?quote:Op maandag 29 maart 2021 16:55 schreef Hznootje het volgende:
Michel loopt continue in Under Amour, dat mag dus wel...
idiotquote:Op maandag 29 maart 2021 17:02 schreef Windhapper het volgende:
Michel bloedfanatiek. Verloren met de proef, van meisjes nog wel. Iedereen en zichzelf even iets te bewijzen. Crossfitter.
nachtenlang opblijven en janken.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
idiot
.imo
gozert gaat steeds debieler worden ..spogteh, claimeh
betweterigheid..
vreemd gedrag....of dr is iets los gesprongen met het draaien vanmorgen
Hoop dat Julie na dit programma ook een goede bescherming krijgt, een stalker wil je niet hebbenquote:Op maandag 29 maart 2021 16:26 schreef Windhapper het volgende:
Michel denkt hierna een integraal onderdeel van Julie haar leven te worden. Iedere avond Facetime, omgangsregeling met de kinderen, op vakantie. Vrouwtje gaat over 2 weken gewoon terug naar haar eigen drukke bestaan met vriend(?), kiendjes, ondernemingen en haar echte bruur. Michel mag blij zijn als hij over 2 maanden nog eens een appje krijgt in het weekend. Hoop voor die gast dat hij goede nazorg krijgt van dat programma.
Hoe kom je daar nu bij....dat was afgesproken nadat ze allemaal jankend afscheid hadden genomen van Naomi....zelfs volgens mij bij het afscheid waar Naomi nog bij was.quote:Op maandag 29 maart 2021 16:31 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vegan vandaag is gewoon door Nick en Michel er door heen gedrukt als eerbetoon aan iemand die buiten de poort jarig is.
quote:Op maandag 29 maart 2021 16:45 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Nee dat hadden Nick en Michel verzonnen ivm Naomi’s verjaardag.
Morgen zal het wel weer anders zijn, zij wint van die hebberige mannen in BBquote:Op maandag 29 maart 2021 16:35 schreef Rhosyn het volgende:
Jill hangt er nu een beetje tussen. Michel bij Julie. Nick bij Liese.
Oh, is dat waar??quote:Op maandag 29 maart 2021 17:02 schreef Windhapper het volgende:
Michel bloedfanatiek. Verloren met de proef, van meisjes nog wel. Iedereen en zichzelf even iets te bewijzen. Crossfitter.
Sorry, maar die vegan pot heeft vorige week t huis moeten verlatenquote:Op maandag 29 maart 2021 17:26 schreef Verida het volgende:
wat schaft de (vegan) pot vandaag?
Is er al iemand met het eten begonnen?
quote:Op maandag 29 maart 2021 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar die vegan pot heeft vorige week t huis moeten verlaten
Ze waren binnen de tijd, daar ging het om. Nick en Michel waren duizelig/misselijk.quote:
quote:Op maandag 29 maart 2021 17:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Sorry, maar die vegan pot heeft vorige week t huis moeten verlaten
Michel is hem hier echt aan het overdoen, overdrijven.quote:
Ik ook niet, daarom mijn vraag. Zie soms wel eens wat voorbij komen, maar weet totaal niet waar ze die vandaan halenquote:
heb dat ook een keer gevraagd, maar werd toen uitgelachenquote:Op maandag 29 maart 2021 17:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom mijn vraag. Zie soms wel eens wat voorbij komen, maar weet totaal niet waar ze die vandaan halen
Ze mogen mij van harte uitlachen, lach driedubbel terugquote:Op maandag 29 maart 2021 17:30 schreef suzi1 het volgende:
[..]
heb dat ook een keer gevraagd, maar werd toen uitgelachen
Dus niks verloren alleen de meiden sneller.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze waren binnen de tijd, daar ging het om. Nick en Michel waren duizelig/misselijk.
De dames hadden er geen last van.
Was een proef met ronddraaien.
duh, als iets om snelheid gaat en je bent het minst snelle, dan heb je toch verloren?quote:Op maandag 29 maart 2021 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus niks verloren alleen de meiden sneller.
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/quote:Op maandag 29 maart 2021 17:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Waar kan ik die stats zien wat je gepost hebt en hoeveel.
Hoe kunnen dan verschillende bedragen gewonnen zijn....is daar al wat over bekent.....tenslotte ging het toch om de pot. En als het niet binnen de tijd was dan hadden ze verloren.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:33 schreef Verida het volgende:
[..]
duh, als iets om snelheid gaat en je bent het minst snelle, dan heb je toch verloren?
Je bent op de verdedigingstoer mop. De dames hebben het naar blijkt vanochtend goed gedaan de heren wat minder. Kan gebeuren. Het is vaak andersom.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Inderdaad.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee. Ze moesten als groep binnen een tijd blijven.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:33 schreef Verida het volgende:
[..]
duh, als iets om snelheid gaat en je bent het minst snelle, dan heb je toch verloren?
OMG, ja diequote:Op maandag 29 maart 2021 17:35 schreef Windhapper het volgende:
[..]
https://www.thuisserver.net/fokdagcijfers/
Die?
Zou zomaar kunnen ik denk ook dat ik even op mijn handen ga zitten....quote:Op maandag 29 maart 2021 17:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je bent op de verdedigingstoer mop. De dames hebben het naar blijkt vanochtend goed gedaan de heren wat minder. Kan gebeuren. Het is vaak andersom.
julie gewonnen w00p w00pquote:Op maandag 29 maart 2021 17:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Nee. Ze moesten als groep binnen een tijd blijven.
Dat is gelukt.
Volgorde was:
Julie
Jill
Liese
Nick
Michel
Het was 5000 gezamelijk geloof ik.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen ik denk ook dat ik even op mijn handen ga zitten....
Rare is dat Jullie zei 250euro en Michel had het over 1000euro......
als het om de groep binnen de tijd ging, dus geen winnaars of verliezers, zou dat dus verdeeld worden als 1000 euro per persoon.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:41 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het was 5000 gezamelijk geloof ik.
Geen idee hoe het precies zat.
De dames waren ook duizelig, Jill werd ook onpasselijk, ze hebben doorgedaan.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:28 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze waren binnen de tijd, daar ging het om. Nick en Michel waren duizelig/misselijk.
De dames hadden er geen last van.
Was een proef met ronddraaien.
Hoi, heb je pm gestuurd maar krijg bericht dat je inbox niet beschikbaar is.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:50 schreef magnaal het volgende:
Ik zou ook zo lekker in de zon willen liggen, zalig...Maar dan lopen mijn katjes weg en die zijn zo vlug...
Deze namiddag had ze het erover tegen Jill.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:44 schreef Windhapper het volgende:
Had Julie het bijna over haar vriend krijgen we SL.
Teveelquote:Op maandag 29 maart 2021 17:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Even een vraagje tussendoor. Waar kan ik die stats zien wat je gepost hebt en hoeveel.
Afzien allemaal in het Big Brother huis. Nog 2 weken, de laatste loodjes wegen het zwaarst.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:44 schreef Fasil het volgende:
[..]
De dames waren ook duizelig, Jill werd ook onpasselijk, ze hebben doorgedaan.
Het is vrijdag besprokenquote:Op maandag 29 maart 2021 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nu bij....dat was afgesproken nadat ze allemaal jankend afscheid hadden genomen van Naomi....zelfs volgens mij bij het afscheid waar Naomi nog bij was.
Zag het potverdikkie toch ook maar gaan sporten danquote:Op maandag 29 maart 2021 17:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
haha jij staat bovenaan nu die ene weg is
quote:Op maandag 29 maart 2021 17:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Misschien weer even op vakantie??
Zal me niks verbazenquote:Op maandag 29 maart 2021 17:55 schreef suzi1 het volgende:
er is hier ook ergens een bantopic te vinden meen ik me te herinneren?
even zoeken, brb
Nu maak je mij nieuwsgierigquote:Op maandag 29 maart 2021 17:55 schreef suzi1 het volgende:
even zoeken, brb
Is er al heel lang niet meer, maar je kunt het zien aan de doorstreepte gebruikersnaam.quote:Op maandag 29 maart 2021 17:55 schreef suzi1 het volgende:
even zoeken, brb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deze ? MED / Bantopic deel 6quote:Op maandag 29 maart 2021 17:55 schreef suzi1 het volgende:
even zoeken, brb
Ze zitten toch al weer binnen Marioquote:Op maandag 29 maart 2021 17:58 schreef mario390 het volgende:
waar gaan ze op wc wanneer ze niet binnen mogen?
In de sauna .quote:Op maandag 29 maart 2021 17:58 schreef mario390 het volgende:
waar gaan ze op wc wanneer ze niet binnen mogen?
quote:Op maandag 29 maart 2021 17:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is er al heel lang niet meer, maar je kunt het zien aan de doorstreepte gebruikersnaam.tnx!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
achzoquote:Op maandag 29 maart 2021 17:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze zitten toch al weer binnen Mario
Nick is een niksnut vandaag.. en morgen waarschijnlijk en overmorgenquote:Op maandag 29 maart 2021 18:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick kan zelfs niet koken vandaag.
Michel is maar begonnen.
Nikske slaapt nog steeds.
Raar dat er met 5 man nog groepjes ontstaan.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:02 schreef greysbones het volgende:
Vandaag wel echt
Jill Julie Michel
En Ander groepje Nick en Liese
Geen idee door wie of waardoor het komt maar raar is het welquote:Op maandag 29 maart 2021 18:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Raar dat er met 5 man nog groepjes ontstaan.
Dit doen nu echt Nick en Liese.
Tuurlijk, was koken (vegan) voor zijn maatje Noom. Bakt er letterlijk niks van. Straks nog een verjaardagsliedje zingen op zijne majesteits verzoek. Hopelijk donderdag opkukelen voor Nick.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nick kan zelfs niet koken vandaag.
Michel is maar begonnen.
Nikske slaapt nog steeds.
Wie is er weg dan?quote:Op maandag 29 maart 2021 17:50 schreef suzi1 het volgende:
[..]
haha jij staat bovenaan nu die ene weg is
Ik persoonlijk zou er helemaal naar van worden. Een mens heeft ruimte nodigquote:Op maandag 29 maart 2021 18:04 schreef Benny het volgende:
Er is een hoop gezegd over Michel. Terecht en ontrecht. Genuanceerd en ongenuanceerd.
Maar persoonlijk(!) vind ik hem momenteel obsessief vertroetelend bezig met Julie. Het zou mij benauwen.
Zowel Jill als Michel claimen Jullie.....heb het idee dat het Lieske opgevallen is.....quote:Op maandag 29 maart 2021 18:04 schreef Benny het volgende:
Er is een hoop gezegd over Michel. Terecht en ontrecht. Genuanceerd en ongenuanceerd.
Maar persoonlijk(!) vind ik hem momenteel obsessief vertroetelend bezig met Julie. Het zou mij benauwen.
dat dus.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:04 schreef Benny het volgende:
Ja. Jill is ook wel aandacht van haar aan het opeisenquote:Op maandag 29 maart 2021 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zowel Jill als Michel claimen Jullie.....heb het idee dat het Lieske opgevallen is.....
Gisteren was Liese ook nog met Jill en poos. Nu is ze alleen de hele dag met Nick.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zowel Jill als Michel claimen Jullie.....heb het idee dat het Lieske opgevallen is.....
quote:Op maandag 29 maart 2021 17:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Is er al heel lang niet meer, maar je kunt het zien aan de doorstreepte gebruikersnaam.Kon er weer iemand eens niet van die TR knop afblijven. Zelf de vermoorde onschuld uit gaan hangen, maar anderen een ban aansmeren. Walgelijk. Trieste figuren. Echt triest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Jij?? Een TR zetten???quote:Op maandag 29 maart 2021 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Kon er weer iemand eens niet van die TR knop afblijven. Zelf de vermoorde onschuld uit gaan hangen, maar anderen een ban aansmeren. Walgelijk. Trieste figuren. Echt triest.
Ja vind ik ook.. iedereen loopt een beetje op de tenen of gaat iemand uit de wegquote:Op maandag 29 maart 2021 18:09 schreef Benny het volgende:
Eigenlijk hangt er door heel dit gedoe een beetje een raar sfeertje daar in huis. Was ook al een paar keer benoemd. Zowel hier, als daar.
Ik heb het niet over mijzelf. Ik zie dat Soury een ban heeft. Dus iemand heeft weer lopen klagen. Ik vind dat walgelijk. Spreek het met elkaar uit. Zeikerds. Ba ba baquote:
dat vind ik niet zo vreemd na die twee dramatische dagen en nachten.quote:Op maandag 29 maart 2021 18:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja vind ik ook.. iedereen loopt een beetje op de tenen of gaat iemand uit de weg
Las het verkeerd.. excuzes et moi vond het al zo raarquote:Op maandag 29 maart 2021 18:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mijzelf. Ik zie dat Soury een ban heeft. Dus iemand heeft weer lopen klagen. Ik vind dat walgelijk. Spreek het met elkaar uit. Zeikerds. Ba ba ba
Maar goed, ban's mogen niet besproken worden, dus houd wijselijk mijn muil maar
Sauna geeft zo een rot geluidquote:Op maandag 29 maart 2021 18:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Slapende Nick en Liese zijn kennelijk leuker dan de sauna.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |