De regelgeving is volstrekt helder het mag nooit.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vind het inconsequent wanneer een coureur z’n best doet om binnen de lijntjes te kleuren, terwijl een andere coureur 29x keer ongestraft 0,1-0,2 sec. per ronde mag winnen door niet binnen de lijntjes te kleuren. Dan gaat er iets mis in je regelgeving.
Wat heeft de Russen mee te maken?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:25 schreef TjjWester het volgende:
Ik vermoed trouwens het gedoogbeleid is ontstaan door het zwabberbeleid russen vrijdag en zaterdag.
met een zure nasmaakquote:Op zondag 28 maart 2021 21:25 schreef potjecreme het volgende:
Maar goed. Al met al was het een leuke race.
Daar zijn ze vrijdag al mee in de fout gegaan.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:26 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wat heeft de Russen mee te maken?
Gewoon heel raceweekend geldt hetzelfde tracklimits + dito straf.
Dat zekerquote:Op zondag 28 maart 2021 21:25 schreef potjecreme het volgende:
Maar goed. Al met al was het een leuke race.
Hopelijk na dit raceweekend is het afgelopen met zwalkend beleid.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:27 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Daar zijn ze vrijdag al mee in de fout gegaan.
Omdat die won jaquote:Op zondag 28 maart 2021 21:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dat zeker
Ik vond het wel leuk om te zien dat Hamilton genoot van de battle om de overwinning
Het mag nooit, maar je gedoogd het.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:24 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De regelgeving is volstrekt helder het mag nooit.
Maar elk team ook RB was er van op de hoogte dat de wedstrijdleiding hier niet moeilijk en flauw over wilde doen.
Hoe kan het dat mercedes en een aantal achterblijvers dat wel weten en RB niet??
Er zullen altijd moment zijn dat ze besluiten om het door de vingers te zien. Strak het reglement handhaven wordt niemand gelukkig van.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:28 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Hopelijk na dit raceweekend is het afgelopen met zwalkend beleid.
Het gebeurde doordat hij inhaalde (of dat al was gebeurd maakt niet uit, hij haalde er voordeel uit).quote:Op zondag 28 maart 2021 21:28 schreef Predator40 het volgende:
[ twitter ]
hij had hem al ingehaald voordat hij off track ging en niet DOORDAT hij off track ging en dat is gewoon toegestaan blijkbaar.
dikke FIA faal dus, hij had hem niet terug moeten geven !
FIA was er ook verdomd snel bijquote:Op zondag 28 maart 2021 21:28 schreef Predator40 het volgende:
[ twitter ]
hij had hem al ingehaald voordat hij off track ging en niet DOORDAT hij off track ging en dat is gewoon toegestaan blijkbaar.
Verstappen had het ook 29 keer mogen doen. Maar als je er openlijk over praat terwijl je weet dat het uitgezonden wordt dan breng je de sport in de problemen en leidt dat tot een hernieuwde beslissing.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:29 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het mag nooit, maar je gedoogd het.
Ook aan een gedoogbeleid zitten regels en consequenties. Als Hamilton het 29 keer ongestraft mocht, mag je Verstappen er op z’n vroegst pas na 30 keer op aanspreken. Zoals het nu is gegaan is niet fair.
Dan is er ook geen ruimte voor discussiequote:Op zondag 28 maart 2021 21:29 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Er zullen altijd moment zijn dat ze besluiten om het door de vingers te zien. Strak het reglement handhaven wordt niemand gelukkig van.
Met deze onderbouwing kan je een chicane rechtdoor knallen, mAaR iK wAs Er Al VoOrbIj..quote:Op zondag 28 maart 2021 21:28 schreef Predator40 het volgende:
[ twitter ]
inderdaad gelul....quote:Op zondag 28 maart 2021 21:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
FIA was er ook verdomd snel bijNo way dat ze in die paar seconden de beelden uitgebreid hebben teruggekeken,
Hij is er voorbij, maakt een klein foutje en schiet er van af. Actie was al voorbij, hij was er al lang voorbij, met vier wielen buiten de baan daar wordt gedoogd, dus overwinning door de neus geboord.
Nu ik die beelden zo zie denk ik helemaal van "ze hadden het gewoon moeten uitrijden". Hier hadden ze echt geen straf voor kunnen geven.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:33 schreef Predator40 het volgende:
[..]
inderdaad gelul....
onze grote vriend Gary zat er zeker weer ?
jij kan beter voetbal gaan kijken met race inzicht van een aardappelquote:Op zondag 28 maart 2021 21:33 schreef mikieu het volgende:
[..]
Met deze onderbouwing kan je een chicane rechtdoor knallen, mAaR iK wAs Er Al VoOrbIj..
Neuh alleen door off track te gaan kon hij daar inhalen.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:28 schreef Predator40 het volgende:
[ twitter ]
no way dat ze dit hadden kunnen bestraffen, die inhaalactie was 100% legit !!!!quote:Op zondag 28 maart 2021 21:34 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Nu ik die beelden zo zie denk ik helemaal van "ze hadden het gewoon moeten uitrijden". Hier hadden ze echt geen straf voor kunnen geven.
hij had hem al ingehaald slimmerd......quote:Op zondag 28 maart 2021 21:35 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh alleen door off track te gaan kon hij daar inhalen.
Dat kan je ook als je Lewis Hamilton bent, zien Monaco 2016 of Mexico 2016. Anders kan het niet.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:33 schreef mikieu het volgende:
[..]
Met deze onderbouwing kan je een chicane rechtdoor knallen, mAaR iK wAs Er Al VoOrbIj..
komt wel goed dit seizoenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:36 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Heeft Red Bull eigenlijk nog iets naar buiten gebracht? Of vinden zij het wel prima?
betaald de FIA misschien een stukje salaris van Hamilton ?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:37 schreef opreis het volgende:
[..]
Dat kan je ook als je Lewis Hamilton bent, zien Monaco 2016 of Mexico 2016. Anders kan het niet.
mwah, permissie voor 3x buiten de baan bij die bocht en bij de 4e keer volgt er een straf. Zo hadden ze het moeten doen en was het voor iedereen duidelijkquote:Op zondag 28 maart 2021 21:32 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan is er ook geen ruimte voor discussie
Welk zwabberbeleid? Toen werd continu een tijd afgenomen als je buiten de baan ging bij turn 4.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:25 schreef TjjWester het volgende:
Ik vermoed trouwens het gedoogbeleid is ontstaan door het zwabberbeleid tussen vrijdag en zaterdag.
Dus de teamleiding mag z’n coureur er niet op wijzen dat een concurerende coureur bij kan blijven omdat die iets doet wat niet mag maar gedoogd wordt?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:31 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Verstappen had het ook 29 keer mogen doen. Maar als je er openlijk over praat terwijl je weet dat het uitgezonden wordt dan breng je de sport in de problemen en leidt dat tot een hernieuwde beslissing.
Eens. Dan heb je ook geen discussie over tracklimits.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, permissie voor 3x buiten de baan bij die bocht en bij de 4e keer volgt er een straf. Zo hadden ze het moeten doen en was het voor iedereen duidelijk
Dat zijn track limits. Dat is niet hetzelfde als waar het hier om gaat.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
mwah, permissie voor 3x buiten de baan bij die bocht en bij de 4e keer volgt er een straf. Zo hadden ze het moeten doen en was het voor iedereen duidelijk
Nee, want doordat hij hem inhaalde haalde hij de bocht niet. Dus had hij er voordeel van.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:28 schreef Predator40 het volgende:
[ twitter ]
Buiten de baan is track limit. Ik weet niet waar jij over hebt?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:39 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat zijn track limits. Dat is niet hetzelfde als waar het hier om gaat.
Of betaalt Mercedes een stukje salaris van de FIA?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:38 schreef Predator40 het volgende:
[..]
betaald de FIA misschien een stukje salaris van Hamilton ?
Nee tijdens de vt was er alle mogelijkheid om met 4 banden er over heen te gaan. Het schijnt dat dit ook van te voren is aangekondigd. Tijdens de quali was het dan weer heel streng.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:38 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Welk zwabberbeleid? Toen werd continu een tijd afgenomen als je buiten de baan ging bij turn 4.
Alleen in de race niet.
?????quote:Op zondag 28 maart 2021 21:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, want doordat hij hem inhaalde haalde hij de bocht niet. Dus had hij er voordeel van.
Kennelijk niet....quote:Op zondag 28 maart 2021 21:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
?????
dat is onzin....hij ging alleen net iets te vroeg op het gas.....hij haalde zeker de bocht wel.
Het is een bewuste actie omdat de wedstrijdleiding heeft aangegeven we letten er inprincipe niet op.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dus de teamleiding mag z’n coureur er niet op wijzen dat een concurerende coureur bij kan blijven omdat die iets doet wat niet mag maar gedoogd wordt?
Dus volgens jouw redenatie is het buiten de lijnen kleuren niet het probleem, ook het feit dat je het bewust doet (29x) niet het probleem, maar het feit dat erover gepraat wordt?
Ik hoop dat je zelf ook inziet hoe krom dit is.
29x Keer buiten de lijntjes is een bewuste actie en in dit geval hebben er 1 of meerdere coureurs er voordeel uit mogen halen en andere coureurs niet.
Klinkt hetzelfde als toen max van het op podium werd gehaald omdat hij de 1e bocht niet haalde. Lewis deed dat in de eerste ronde.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:40 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Nee, want doordat hij hem inhaalde haalde hij de bocht niet. Dus had hij er voordeel van.
onstabiele wagen en onstabiele FIAquote:Op zondag 28 maart 2021 21:41 schreef PzKpfw het volgende:
Mercedes met een onstabiele wagen dus ook gewoon eerste. Gaat weer een saai seizoen worden.
de on board video niet gezien zeker ?quote:
Nee ze maken verschil tussen tracklimits en een overtreden van artikel(23 denk ik?) van het reglement. Dat zijn twee verschillende dingen met twee verschillende straffen.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Buiten de baan is track limit. Ik weet niet waar jij over hebt?
Als hij de bocht haalde waarom gaf Max dan zijn plek terug ?quote:Op zondag 28 maart 2021 21:42 schreef Predator40 het volgende:
[..]
?????
dat is onzin....hij ging alleen net iets te vroeg op het gas.....hij haalde zeker de bocht wel.
In de VTs is regelmatig een tijd ingetrokken toen iemand met vier wielen over de kerbs ging. Bottas zelfs elke VT meerdere keren.quote:Op zondag 28 maart 2021 21:41 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee tijdens de vt was er alle mogelijkheid om met 4 banden er over heen te gaan. Het schijnt dat dit ook van te voren is aangekondigd. Tijdens de quali was het dan weer heel streng.
Omdat het moest van de FIA ....quote:Op zondag 28 maart 2021 21:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Als hij de bocht haalde waarom gaf Max dan zijn plek terug ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |