In deel 2 is er gewoon strakker op gemodereerd. Omstreeks gisteravond 20:30 toen Straatcommando hier arriveerde zijn er nog een aantal expliciete posts van die strekking verwijderd.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:23 schreef DrParsifal het volgende:
[..]
Okee, misschien was "niemand" wat te sterk. Het gebeurt weinig hier.
Op het openbare terrein zijn zij met hun grote maten meestal gemotoriseerd onderweg Soms heb ik idee dat zij met hun grote maten de benzine op willen maken zodat de minderjarigen geen benzine meer hebben als zij de pensioengerechtigde leeftijd hebben bereikt. .quote:Op maandag 29 maart 2021 10:03 schreef Scheepskok het volgende:
[..]
In de kerk en binnenshuis. Op openbaar terrein geldt die regel niet.
Er komen ook wel eens EO-lieden, streng gelovigen, mensen met bekeringsbehoefte naar harte Amsterdam, wat nogal seculier is, zullen we maar zeggen.quote:
Ja maar journalisten hebben natuurlijk een andere functie. Ik blijf erbij dat ik het niet heel passend vind om je zo opdringerig voor een kerk tijdens de zondagrust te gedragen.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Er komen ook wel eens EO-lieden, streng gelovigen, mensen met bekeringsbehoefte naar harte Amsterdam, wat nogal seculier is, zullen we maar zeggen.
Ik kan met niet herinneren dat deze omver worden gereden.
Die worden gewoon verketterd hoor.quote:Op maandag 29 maart 2021 14:48 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Er komen ook wel eens EO-lieden, streng gelovigen, mensen met bekeringsbehoefte naar harte Amsterdam, wat nogal seculier is, zullen we maar zeggen.
Ik kan met niet herinneren dat deze omver worden gereden.
Ook omvergereden?quote:Op maandag 29 maart 2021 14:56 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Die worden gewoon verketterd hoor.
Wat moet RTV Rijnmond in Amsterdam?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ach ja, de journalisten hebben gekregen waar ze voor gekomen zijn. Dan kunnen ze snel weer terug naar hun reservaat in Amsterdam.
Het is normafwijkend gedrag maar geen illegaal gedrag. En wat mij betreft is op zondagochtend voor de kerkdeuren gaan loeren om te kijken wie welke corona-regels overtreedt ook normatief grensverleggend.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:05 schreef Twentsche_Ros het volgende:
[..]
Ook omvergereden?
"Verketterd worden" tsja, zal best, Maar je kunt ze dan toch negeren?
Als je gewoon doorloopt en "geen commentaar" zegt of gewoon niks is dat geen probleem.
Het kerkbezoek is "normafwijkend gedrag" waar 99% van de NL'ers zich aan stoort en waarvan alle experts zeggen dat dit een gevaar oplevert voor de gehele bevolking. Dan is het logisch dat journalisten daar aandacht aan besteden.
Precies. Als er een journalist op de parkeerplaats staat dan rijd je die omver. Moet ie maar op het voetpad gaan staan. En als een journalist zich ongevraagd met de kerkgangers meeloopt dan schop je die van achteren gewoon.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:04 schreef BasEnAad het volgende:
Ach ja, de journalisten hebben gekregen waar ze voor gekomen zijn. Dan kunnen ze snel weer terug naar hun reservaat in Amsterdam.
Wat wil je nu bereiken? Dat iedereen het ermee eens is dat deze journalist of de journalisten van gisteren etters waren? Het is niet relevant, je houdt gewoon je poten thuis. Wat is daar zo moeilijk aan?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:02 schreef skrn het volgende:
Laten we gewoon eerlijk zijn, zo'n gast van Powned hoopt op dit soort relletjes. Die hoopt dat er iemand de pan uit flipt. Dat doen ze altijd.
Want als die journalist een organogram kon tekenen van de verschillende reformatorische gemeenschappen, dan had hij geen schop gekregen?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:12 schreef skrn het volgende:
Mensen moeten ook wat meer kennis nemen wat mensen geloven in Nederland. En weten fundamentale verschillen niet tussen de verschillende christelijke stromingen.
Die journalisten komen alleen de stad uit om sensatie te zoeken en 'provinciaaltjes' belachelijk te maken. Dan verdien je gewoon een schop onder je hol.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:14 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Precies. Als er een journalist op de parkeerplaats staat dan rijd je die omver. Moet ie maar op het voetpad gaan staan. En als een journalist zich ongevraagd met de kerkgangers meeloopt dan schop je die van achteren gewoon.
Zo doen we dat. Matteüs 19. De Schepper kwam van hemel en aarde, de Schopper van de kerk naar het politiebureau.
En een kusje van de bumper van een BMW X5.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die journalisten komen alleen de stad uit om sensatie te zoeken en 'provinciaaltjes' belachelijk te maken. Dan verdien je gewoon een schop onder je hol.
Waar heb ik anders beweerd?quote:Op maandag 29 maart 2021 15:16 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Wat wil je nu bereiken? Dat iedereen het ermee eens is dat deze journalist of de journalisten van gisteren etters waren? Het is niet relevant, je houdt gewoon je poten thuis. Wat is daar zo moeilijk aan?
Ook weer een misplaatste vergelijking.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:18 schreef Stepperoller het volgende:
Laten we gewoon eerlijk zijn, dat gebakkelei over dat journalisten hierop uit zouden zijn is gewoon een impliciete vorm van het bagatelliseren van geweld.
Net zoals het meisje met het korte rokje stiekem ook wilde.
Volgens mij hoort Krimpen gewoon bij het reguliere werkgebied van RTV Rijnmond, maar oké.quote:Op maandag 29 maart 2021 15:17 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Die journalisten komen alleen de stad uit om sensatie te zoeken en 'provinciaaltjes' belachelijk te maken. Dan verdien je gewoon een schop onder je hol.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |