Ja en die malle Lewis reed de hele tijd over de track limits die er toch wel niet zijn bij bocht 4.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:18 schreef YellowBlacks het volgende:
Max heeft de snelste auto op het circuit, maar team tactiek is wel erg beroerd en daarom ligt ie nu 2de.
??quote:Op zondag 28 maart 2021 18:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ja en die malle Lewis reed de hele tijd over de track limits die er toch wel niet zijn bij bocht 4.
Ga je nu de hele tijd hetzelfde plaatje blijven postenquote:Op zondag 28 maart 2021 18:19 schreef LekkerSimpel1 het volgende:
Al die Verstappen fans hier ook
Hij wordt nooit kampioen.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 maart 2021 18:20 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ga je nu de hele tijd hetzelfde plaatje blijven posten
Nee, hij blokkeerde bij het aanremmen vd bochtquote:
Hamilton rijdt inmiddels al 25 rondjes ofzo op deze banden....denk dat die inmiddels wel op zijn.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:21 schreef Tomatenboer het volgende:
Ik ben bang dat Verstappen het niet gaat redden.
Slechte tactiek Red Bull wellicht.
Hij moet er nog voorbij ook hequote:Op zondag 28 maart 2021 18:22 schreef Joosie200 het volgende:
Nog 4 seconde stampen met tien ronden te gaan.
Heeft hem zeker 5 sec opgeleverd omdat hij het 38 rondes heeft gedaan.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:22 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ah joh, geef die Hamilton gewoon een tijdstraf als ie onderweg is naar het podium.
Die ene bocht ging Lewis dus elke ronde vol over de witte lijn met alle vijf wielen.
Komt straks met een heel verhaal over Hamilton als antwoord.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:23 schreef Sodemieters het volgende:
Eersteklas prutser, die Vettel, of niet @:Weltschmerz ?
Dit biedt perspectiefquote:
"'oeh Max''quote:Op zondag 28 maart 2021 18:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
HAM gaat z'n banden nog stuk rijden want te koppig om te pitten, je gaat het zien
Die rolt hem op vier velgen nog de finish overquote:Op zondag 28 maart 2021 18:23 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
HAM gaat z'n banden nog stuk rijden want te koppig om te pitten, je gaat het zien
Viel me ook op jaquote:Op zondag 28 maart 2021 18:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton wel DRS achter Russell, nu geen DRS achter die Alpine?
Zat hij er meer dan een seconde achter?
meetpunt is de startlijnquote:Op zondag 28 maart 2021 18:24 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Hamilton wel DRS achter Russell, nu geen DRS achter die Alpine?
Zat hij er meer dan een seconde achter?
oepsquote:
En straks why didn't you say something.quote:
Schapen hier dat weer na blaten.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:27 schreef spectrumanalyser het volgende:
Nee, niet 'laat me met rust'. Leave it to me zal toch echt iets anders betekenen nu.
Nee jager en aangeschoten wildquote:
DAt denk ik wel vaker, STFU Bono.quote:
Bijna. Nog 0.5 voor drs in de volgende rondequote:
quote:
quote:
kijk dan ook sky, die hebben altijd de hele race van start tot finish zonder enige onderbrekingquote:
Hier vliegt zo de hond door de lucht als Max hem paktquote:Op zondag 28 maart 2021 18:32 schreef Nober het volgende:
[..]
Borrelnootjes en bier door de lucht @:vosss @:Geralt
Rustagh.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:32 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Hier vliegt zo de hond door de lucht als Max hem pakt
Wat nou weerquote:Op zondag 28 maart 2021 18:33 schreef Caland het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
@:maxi-mus @:ggmm
Doekjequote:
Ver buiten de baan gekomen bij de inhaalactie.quote:
DRS.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:37 schreef Breekfast het volgende:
Hoezo komt hij er nu niet meer voorbij?
Jup, hopelijk kan het wel het hele seizoen spannend blijven.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:37 schreef heywoodu het volgende:
Het kwam precies goed uit voor één kans en die heeft hij vernaggeld. Helaas.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |