En Vettel dan?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:27 schreef wdn het volgende:
[..]
Nou ... F1 is toch wel een zoon-van-ruikeluis sport.
Lewis is echt een uitzondering.
Nogmaals:quote:Op zondag 28 maart 2021 17:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik meen me inderdaad artikelen daarover te herinneren. Was op z'n 15e al aan het sturen in AMG's op het circuit.
Volgens mij was het het Mercedes talentenprogramma en van daaruit werd hij in de McLaren-Mercedes gezet. Maar ik volg de onderklassen niet zo.quote:
Yupsquote:Op zondag 28 maart 2021 17:32 schreef heywoodu het volgende:
De Aston Martin lijkt echt irritant veel op de Mercedes van voren
Dat heb je dus inderdaad misquote:Op zondag 28 maart 2021 17:33 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Volgens mij was het het Mercedes talentenprogramma en van daaruit werd hij in de McLaren-Mercedes gezet. Maar ik volg de onderklassen niet zo.
Dat is wel vaker zoquote:
De start was goed maar nu lijkt de strategie op poep.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Hamilton loopt nu 3 seconden per ronde in op Max, dit gaat helemaal mis
Ook alleen al de opmerking: "Op de Belg", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je Nederland kijkt en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!quote:
Eensquote:Op zondag 28 maart 2021 17:37 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Die Aston Martins zijn net Mercedessen, héél verwarrend dit
toch niet hahahaquote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 17:37 schreef wdn het volgende:
Krijgen we tenminste een inhaalactie zometeen
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:36 schreef Coco het volgende:
ac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
quote:Op zondag 28 maart 2021 17:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
mimimimiquote:Op zondag 28 maart 2021 17:38 schreef Caland het volgende:
FOK! feliciteert de erg onsympathieke Lewis Hamilton met het wereldkampioenschap.
Die werd net gewoon even gemakkelijk voorbij gereden door Bottas hoorquote:Op zondag 28 maart 2021 17:38 schreef AMDB het volgende:
Wel Perez terug in het spel, kan interessant worden.
Max kan nog winnen met een 1-stopper hoorquote:Op zondag 28 maart 2021 17:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik moet ff kwijt dat ik echt doodziek word van dat calimerogedrag van allerlei nitwits "huu mijn vraag is niet aan bod gekomen" Nee dat heb je weleens. Deal withit. Simpelweg het stellen van een vraag betekent niet dat je ergens recht op hebt.
En al wordt je vraag niet behandeld, BOEIEND. Volgende keer beter. Denk maar eens beter na over een vraag die misschien WEL interessant genoeg is.
Nog los van alle trollen die hier volkomen onnodig de boel komen verzieken om het verzieken. Die mogen helemaal een tattoo van een triple 20 op hun strottehoofd krijgen.
Fok!Crew spant zich in om iets leuks gedaan te krijgen van een landelijk bekende topsporter, Wauw. Wees daar blij meeOf als je niks met de sport heb, wees er niet blij mee, maar lazer gewoon op. Zieken om het zieken, je verwacht het niet misschien, maar wordt NIET gewaardeerd, to put things nicely. Ga je beperkte tijd maar spenderen aan mensen die je wel waarderen en laat de liefhebbers hier met rust. Gajes.
Hij deed net toch van geel naar geel? Dan moet ie toch nog een keer?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Max kan nog winnen met een 1-stopper hoor
Waar gáát dit over.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar hij moet nog een keer stoppen.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
En dan een DQ omdat hij maar 1 compound gebruikt heeft zekerquote:Op zondag 28 maart 2021 17:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
ow, 2-stopper dan en Hamilton staat dan op 3-stopper?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hij deed net toch van geel naar geel? Dan moet ie toch nog een keer?
Nee. 2x medium is op zeker nog een x stoppen.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Dit, ik denk dat ze sowieso weten een paar tienden per ronde te missen door technisch falen nu.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:41 schreef byah het volgende:
Horner weet iets wat wij niet weten, maar waarschijnlijk falen ze gewoon met hun tactiek
2 secquote:
Die passen op de winkel.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:42 schreef Rianne84 het volgende:
Het middenveld is niet veel dichterbij gekomen
Maar beter ookquote:
Bottas ook, op hardquote:Op zondag 28 maart 2021 17:43 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Max pakt een halve seconde nu met z'n Mediums...
'liefhebbers'quote:Op zondag 28 maart 2021 17:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maar wel een heerlijk middenveld, veel gevechten.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:42 schreef Rianne84 het volgende:
Het middenveld is niet veel dichterbij gekomen
Inderdaad, dagjesmensen.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:43 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
'liefhebbers'
die kijken alleen voor max lol
niet voor de sport
moet hij wetenquote:Op zondag 28 maart 2021 17:44 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Mooi, Max gaat winnen dus
@:maxi-mus @:haags
Heeft iemand hem verteld dat dit geen schaatswedstrijd is?quote:Op zondag 28 maart 2021 17:44 schreef Zorro het volgende:
Vettel goed bezig. Op een 1-stopper zo te zien
Nee hoor.quote:
Neen.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:46 schreef TAV74 het volgende:
Zou Hamilton hem op een 1 stop kunnen uitrijden? lijkt me niet toch?
onmogelijkquote:Op zondag 28 maart 2021 17:46 schreef TAV74 het volgende:
Zou Hamilton hem op een 1 stop kunnen uitrijden? lijkt me niet toch?
Is hij er over 10 ronden bij en mag hij weer bandjes wisselenquote:
Een stopper voor je.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:44 schreef Zorro het volgende:
Vettel goed bezig. Op een 1-stopper zo te zien
Dat is 8 ronden op nieuwe hards, Max is er dan zo voorbij.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:46 schreef fietsie het volgende:
Maar als Lewis gewoon doortokkelt op dit setje kan ie toch gewoon finishen, en dus 21+3 = 24 seconden verspelen op max?
Dat is zekerquote:Op zondag 28 maart 2021 17:47 schreef franklop het volgende:
[..]
Is hij er over 10 ronden bij en mag hij weer bandjes wisselen
Een leuke pogingquote:Op zondag 28 maart 2021 17:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Een stopper voor je.
[ afbeelding ]
Doe ik het goed zo? @:Mexicanobakker
Als het maar genoeg is voor een undercut.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:48 schreef Peterselieman het volgende:
Max loopt niet genoeg in op Louitje ...
quote:Op zondag 28 maart 2021 17:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als verstappen telkens dichter bij Hamilton komt, hoe kan Hamilton dan de hele tijd de snelste rondetijd houden.
Omdat je daarvoor maar 1 rondje snel hoeft te zijn wellichtquote:Op zondag 28 maart 2021 17:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Als verstappen telkens dichter bij Hamilton komt, hoe kan Hamilton dan de hele tijd de snelste rondetijd houden.
Is een oude rondertijd die ie tig rondjes geleden heeft gereden, en niemand reed sindsdien snellerquote:Op zondag 28 maart 2021 17:49 schreef spectrumanalyser het volgende:
Wat nobelquote:Op zondag 28 maart 2021 17:51 schreef fietsie het volgende:
[..]
Is een oude rondertijd die ie tig rondjes geleden heeft gereden, en niemand reed sindsdien sneller
(Ik denk, ik leg t ff uit)
Loserquote:Op zondag 28 maart 2021 17:51 schreef Haags het volgende:
Max is het gewoon net niet he, kan er gewoon niet zoveel van.
flodder_nounounou.gifquote:
Mooi, geen fan om door jou eens serieus genomen te worden.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:53 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Users die geen UI hebben nemen we niet serieus.
quote:Op zondag 28 maart 2021 17:54 schreef Coco het volgende:
Als Max Lewis inhaalt wil ik dat jullie allemaal gaan JUICHEN
Autorijdenquote:
quote:Op zondag 28 maart 2021 17:54 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Mooi, geen fan om door jou eens serieus genomen te worden.
Vooral voor de manager. Waarom moest ie zonodig tegen RIC aan rijdenquote:Op zondag 28 maart 2021 17:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Gasly’s vloer naar de klote zo te zien
Erg jammer
Dit dus.quote:Op zondag 28 maart 2021 17:55 schreef Zorro het volgende:
Hamilton bang op de baan te worden ingehaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |