Natuurlijk niet, maar hij komt zo niet gezellig over. Partypooper is het.quote:
Geheimzinnigquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:34 schreef Flow3r het volgende:
Wat hebben Jill en Julie gemerkt ? Iets dat Julie probeert te negeren ?
iets van sinds gister. en iets over bier dacht ik te verstaanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:34 schreef Flow3r het volgende:
als je een feestje geeft niet uitnodigen die hapquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk niet, maar hij komt zo niet gezellig over. Partypooper is het.
Gaat over Michelquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
iets van sinds gister. en iets over bier dacht ik te verstaan
Dus datquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
als je een feestje geeft niet uitnodigen die hap
Dat mies toch in love is?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:34 schreef Flow3r het volgende:
ik denk dat ze het helemaal bij het juiste end heeftquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jill zit niet ver van de waarheid
Zeggen wij al weken..maar mag niet foei foeiquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik denk dat ze het helemaal bij het juiste end heeft
oh ja.. oprecht sorryquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zeggen wij al weken..maar mag niet foei foei
Hij zal wel niet tegen kunnen dat Julie goed met jill kan maken samen plezier lachen veel samenquote:
Ja echt hoor...wat een act ditquote:
Michel verliefd isquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:39 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Wat denkt Jill dat Julie denkt dat Michel denkt?
die lag er al zoquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:40 schreef suzi1 het volgende:
heeft michel die teddy zo op de kussen van julie gelegd?!
ooh ja Max polequote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:41 schreef Toweler het volgende:
[..]
Hij zal wel niet tegen kunnen dat Julie goed met jill kan maken samen plezier lachen veel samen
[..]
Michel verliefd is
Als straks alles weer donker is. Dan komt meneer er uit en pakt die kaarten weer. Wat een aandachtstrekkerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja want dan kan hij toch nie slapen nie
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tante Mies is er met Boter en Suikr in gevlogen
de snavel dieallesweetenkan
Keihard naks geworden
..tis ff een ding
ik hou van alle vrouwen
..
Ik hou van alle vrouwen
Mijn hart is veel te groot
Daar ben ik mee geboren
En daar ga ik ook mee dood
Daar ga ik ook mee dood.
Ik hou van alle vrouwen
Dat is een groot verdriet
Ja, dat is een groot verdriet
Met 1 kan ik maar trouwen
En daarom trouw ik niet
Zo ben ik geboren
En zo ga ik ook weer dood.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:41 schreef engine het volgende:
Maar wel leuk dat er een beetje drama in het huis blijft
Jaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:41 schreef engine het volgende:
Maar wel leuk dat er een beetje drama in het huis blijft
dronken en betje in julie verschossenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee mario
de code waarom Michel zo doet
wel heel KINDERACHTIG van hem die man die al in de 30 isquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Als straks alles weer donker is. Dan komt meneer er uit en pakt die kaarten weer. Wat een aandachtstrekker
wat is nb?quote:
gisteren ging ze er een paar keer heen, maar wilde hij niks kwijtquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het toch niet leuk dat Julie niet naar hem toe gaat.
Hij heeft zoveel voor haar gedaan.
nou daar gaat het niet om hahaquote:
als mensen tegen jill zeggen laat haar maar even dan geef je ze groot gelijk en als jill het zegt dan moet ze er zich niet mee bemoeienquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Jill moet zich er niet mee bemoeien.
ze heeft vanmorgen een hele poos geprobeerd met hem te pratenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:46 schreef suzi1 het volgende:
[..]
gisteren ging ze er een paar keer heen, maar wilde hij niks kwijt
SL bij wat?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
De regie is kaka aan het doen want geen SL
Vanmiddag heeft hij haar duidelijk gemaakt er niet over te willen praten, morgen kan hij met de psych praten, misschien kan ie dan zijn ei kwijt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Die Jill moet zich er niet mee bemoeien.
quote:
quote:
door de wc gespoeldquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:53 schreef suzi1 het volgende:
echt hoor, aan ons iets vragen waar iemand een half uur geleden was. dat is vergane glorie
kijk nu gewoon eens live marioquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja nu gezien 23:15 gaat zij weg,dat Ijs heeft wel opgeruimt in haar
Zomertijd gaat om 2:00 inquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:55 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Misschien zit mario al in zomertijd en bedoelt ie 1,5 uur geleden
Wat ben je ook een moordwijf Vogel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:42 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Tante Mies is er met Boter en Suikr in gevlogen
de snavel dieallesweetenkan
Keihard naks geworden
..tis ff een ding
ik hou van alle vrouwen
..
Ik hou van alle vrouwen
Daar ben ik mee geboren
Daar ga ik ook mee dood.
Ik hou van alle vrouwen
En daarom trouw ik niet
Zo ben ik geboren
Ik hou van alle ogenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:57 schreef utopia2.0 het volgende:
ik hou van alle vrouwen
..
Ik hou van alle vrouwen
Daar ben ik mee geboren
Daar ga ik ook mee dood.
Ik hou van alle vrouwen
En daarom trouw ik niet
Zo ben ik geboren
Nick is goede vriendjes met de Febo. Dat is maar weer duidelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:57 schreef greysbones het volgende:
ze hebben Nick dus al ingelicht.. dat er niet gestemd hoeft te worden
Is al dagen chagerijnig en geen idee waarom. Aansteller.quote:
hij is een verschrikkelijk verwend ding zoquote:
Dramaquote:Op zondag 28 maart 2021 00:01 schreef Benny het volgende:
Wtf is er met Michel?
Is hij het verhaallijntje voor volgende week? Jaloers, verliefd of toch wat anders?
quote:Op zondag 28 maart 2021 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Pardon? Gaan we gillen?
Dat toont toch echt wel dat jij enorme diepgang hebt......
man3
Michel is een aandachtshoerrrrquote:
Heb jij te diep in het glaasje gekeken vandaagquote:
sorry ik had op die caps lock toetsje gedruktquote:Op zondag 28 maart 2021 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Pardon? Gaan we gillen?
man3
ach is de hele avond alweer bezigquote:Op zondag 28 maart 2021 00:03 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb jij te diep in het glaasje gekeken vandaag
Helemaal met je eens Mario. Het is een idiotquote:
geheime opdrachtquote:Op zondag 28 maart 2021 00:01 schreef Benny het volgende:
Wtf is er met Michel?
Is hij het verhaallijntje voor volgende week? Jaloers, verliefd of toch wat anders?
quote:Op zondag 28 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
sorry ik had op die caps lock toetsje gedrukt
Verliefd. 100 procentquote:Op zondag 28 maart 2021 00:01 schreef Benny het volgende:
Wtf is er met Michel?
Verliefd tot over zijn oren... onderste bovenquote:
Begrijp het wel hoor. Julie is soms best sexyquote:
Lekker laten lullenquote:Op zondag 28 maart 2021 00:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Pardon? Gaan we gillen?
man3
Ik vind Liese sexyquote:Op zondag 28 maart 2021 00:04 schreef engine het volgende:
[..]
Begrijp het wel hoor. Julie is soms best sexy
Miljarden kijkers. Duhquote:Op zondag 28 maart 2021 00:03 schreef odie22 het volgende:
zijn hele diepe gevoelens , die van heel diep komen, daar kan je niet zo maar even over praten voor miljoenen kijkers
eindelijk uitslapen!quote:Op zondag 28 maart 2021 00:05 schreef odie22 het volgende:
weet je waar ik van baal, dat de klok een uur vooruit gaat![]()
Gaby opgevuldquote:Op zondag 28 maart 2021 00:05 schreef suzi1 het volgende:
overdracht
als hij straks weer thuis is en een slanke blonde of wat dan ook vrouw tegen het lijf loopt, is hij haar zo vergeten wat liefde betreft
Blijf dan ook van die wijn af mop.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:03 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
sorry ik had op die caps lock toetsje gedrukt
De nacht bedoel je....hij was best in een goede bui daarvoor. En tenslotte is het al over enen......quote:Op zondag 28 maart 2021 00:03 schreef Yolk het volgende:
Tot zover mnr. Groepssfeer. Verneukt even de avond. Voor hen dan.
Ja ik ook wel hoorquote:
uur korter he..'quote:
ik had dat ook toen ik opgesloten zat. en bij een andere opsluiting ook. dat gaat nu eenmaal zoquote:Op zondag 28 maart 2021 00:06 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Alle mensen die Michel nu aan het uitlachen zijn,
weten niet wat échte verliefdheid is
Mag de pret niet drukken schat. ik durf wel tegen miljoenen cossers te zeggen, dat je mijn cos vrouw bentquote:
jepquote:Op zondag 28 maart 2021 00:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat die verbouwde griet met spuitlippen?
Nee dat is Michelquote:Op zondag 28 maart 2021 00:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dat die verbouwde griet met spuitlippen?
quote:Op zondag 28 maart 2021 00:06 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
weten niet wat échte verliefdheid is![]()
![]()
nee daarom ben ik ook al 18 jaar samen ,met mijn manquote:Op zondag 28 maart 2021 00:06 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
weten niet wat échte verliefdheid is![]()
![]()
ahhhhh lieefff cos man van mequote:Op zondag 28 maart 2021 00:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mag de pret niet drukken schat. ik durf wel tegen miljoenen cossers te zeggen, dat je mijn cos vrouw bent![]()
Door zijn toedoen gaat Julie zo met een kutgevoel naar bed.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
De nacht bedoel je....hij was best in een goede bui daarvoor. En tenslotte is het al over enen......
Dat heb ik niet gehoordquote:Op zondag 28 maart 2021 00:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
bah zeg, Jill zei net dat ze Nick niet moet terwijl ie er gewoon naast zit
ja snap ik ook niet, dat soort dingen zeg je beter achter de rug omquote:Op zondag 28 maart 2021 00:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Dat doet ie toch helemaal niet met opzet?quote:Op zondag 28 maart 2021 00:10 schreef Yolk het volgende:
[..]
Door zijn toedoen gaat Julie zo met een kutgevoel naar bed.
quote:Op zondag 28 maart 2021 00:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja snap ik ook niet, dat soort dingen zeg je beter achter de rug om
Ik ookquote:
Dat zal Nick wel kunnen waarderen, die is toch zo van de eerlijkheid?quote:Op zondag 28 maart 2021 00:09 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Nou, dat zal wel mee vallen.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:10 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik ga maar slapen. Volg het niet meerquote:
Bloedbroedersquote:Op zondag 28 maart 2021 00:12 schreef suzi1 het volgende:
dan zitten ze toch weer op 1 lijn, samen een kutgevoel
ow en het is Julie haar eigen schuld. Eerst Michel helemaal gek maken en dan de rug toekeren "ik heb tóch een vriend".quote:Op zondag 28 maart 2021 00:10 schreef Yolk het volgende:
[..]
ai, dat was vanaf dag 1 bekendquote:Op zondag 28 maart 2021 00:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
ow en het is Julie haar eigen schuld. Eerst Michel helemaal gek maken en dan de rug toekeren "ik heb tóch een vriend".
Zelfs IK weet nog maar sinds VANDAAG dat ze een vriend heeft
quote:Op zondag 28 maart 2021 00:13 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga maar slapen. Volg het niet meer
Groetjes
slaap lekker enginequote:Op zondag 28 maart 2021 00:13 schreef engine het volgende:
[..]
Groetjes
Slaap lekker voor zo, je hebt groot gelijkquote:Op zondag 28 maart 2021 00:13 schreef engine het volgende:
[..]
Groetjes
Dat heeft hij dan toch helemaal zelf gedaan, en ook wel uit eigen belang, net zoals Nick, naomi erin wilde houdenquote:Op zondag 28 maart 2021 00:13 schreef Silves het volgende:
Uiteindelijk is Michel het slachtoffer geworden,,heeft voor Juul alles gedaan om haar in het spel te laten, ze heeft het nu voorelkaar dat ze met Mies en Jill de finale kan bereiken..ze is en blijft uit Molenbeek.ze krijgt het wat hoog in haar bol..
kann ik maken,welke tijd? welke stream?quote:Op zondag 28 maart 2021 00:07 schreef Toweler het volgende:
Dju net telaat met een screenshot van jill
Dan heb je echt niet goed opgelet.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
ow en het is Julie haar eigen schuld. Eerst Michel helemaal gek maken en dan de rug toekeren "ik heb tóch een vriend".
Meid waar zit jij met je hoofdquote:Op zondag 28 maart 2021 00:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
miep miepquote:Op zondag 28 maart 2021 00:16 schreef spapaars het volgende:
Ik ben Michel, 36 jaar, en op dit moment mopper ik onder het dekbed omdat ik niet genoeg aandacht krijg.
Jaquote:Op zondag 28 maart 2021 00:16 schreef spapaars het volgende:
Ik ben Michel, 36 jaar, en op dit moment mopper ik onder het dekbed omdat ik niet genoeg aandacht krijg.
quote:Op zondag 28 maart 2021 00:16 schreef spapaars het volgende:
Dat laatste kan ik me slecht voorstellen. Dat was zo'n beetje het een-na-grootste kritiekpunt op Julie, wekenlang, dat zij te hecht was met Michel. Waarom zouden ze die kritiek hebben als het twee vrijgezellen betrof? Michel wist het in ieder geval al heel snel.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ja was net in de woonkamer je kon er net niet naar binnenkijkenquote:Op zondag 28 maart 2021 00:15 schreef mario390 het volgende:
[..]
kann ik maken,welke tijd? welke stream?
Ik dacht dat iedereen zich vergiste, ik typte toch steeds "Julie heeft helemaal geen vriend" en ik kreeg enkel duimpjes omhoog, en niemand die me corrigeerdequote:Op zondag 28 maart 2021 00:17 schreef Yolk het volgende:
[..]
Dat laatste kan ik me slecht voorstellen. Dat was zo'n beetje het een-na-grootste kritiekpunt op Julie, wekenlang, dat zij te hecht was met Michel. Waarom zouden ze die kritiek hebben als het twee vrijgezellen betrof? Michel wist het in ieder geval al heel snel.
Nee, regietje hij weet dat al vanaf het begin...wilde ook haar vriend ontmoeten na BB. Maar misschien toch meer voor haar is gaan voelen dan hij dacht nu het einde nadert. Dat kan en kan me voorstellen dat je het daar niet over wil hebben. Ook het idee dat het eindigt en stopt terwijl je het wel naar je zin hebtquote:Op zondag 28 maart 2021 00:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zelfs Michel weet dat vanaf het begin, het is geen nieuws. Julie sprak alleen niet vaak over haar vriend.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:13 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Vorige week zei ik Michel, maar van mij mag nu Nick in de finale. Dan eindigen als 4e, maar dat terzijde.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:14 schreef Silves het volgende:
Maar oke een vraag..Michel en Nick in de Finale? wie o wie
Ja waarom geef Juul dan geen dank of een teken? hmmm ze lift nu met Jill haar popigedrag. ondankbaar, maar prima hoor,Jill en Juul in de finale? zo stom is jill dan toch niet, wetend dat ze een wat zwakkere tegenover haar heeft, maar dan hoop ik dat Mies haar ook laat vallen..quote:Op zondag 28 maart 2021 00:15 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat heeft hij dan toch helemaal zelf gedaan, en ook wel uit eigen belang, net zoals Nick, naomi erin wilde houden
Oh haha, dat is wel wonderlijk.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:18 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen zich vergiste, ik typte toch steeds "Julie heeft helemaal geen vriend" en ik kreeg enkel duimpjes omhoog, en niemand die me corrigeerde
Ze is toch al een paar keer bij hem geweest om te vragen wat er aan de hand is?quote:Op zondag 28 maart 2021 00:19 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja waarom geef Juul dan geen dank of een teken? hmmm ze lift nu met Jill haar popigedrag. ondankbaar, maar prima hoor,Jill en Juul in de finale? zo stom is jill dan toch niet, wetend dat ze een wat zwakkere tegenover haar heeft, maar dan hoop ik dat Mies haar ook laat vallen..
Met Thomas aan haar rechte hand en nu met Juul aan haar linkerhand..het is toch echt dat de enige nederlander haar van de bank heeft gehouden ..quote:Op zondag 28 maart 2021 00:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is toch al een paar keer bij hem geweest om te vragen wat er aan de hand is?
Net nog, op de rand van zijn bed
Wat moet ze dan verder nog doen? En Jill is helemaal op eigen kracht bij de laatste 5 gekomen, is door niemand beschermd en heeft het dus gewoon verdiend.
Je bedoelt Julie nee dat is niet helemaal waar....ze had er anders al lang uitgelegen.....quote:Op zondag 28 maart 2021 00:21 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze is toch al een paar keer bij hem geweest om te vragen wat er aan de hand is?
Net nog, op de rand van zijn bed
Wat moet ze dan verder nog doen? En Jill is helemaal op eigen kracht bij de laatste 5 gekomen, is door niemand beschermd en heeft het dus gewoon verdiend.
dat is dan diepgang?? Of watquote:Op zondag 28 maart 2021 00:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Ik hoop dat Michel het snel van zich af kan zetten want is echt een kutgevoel![]()
En dan kan je wel een hele dag gaan aanbellen bij iemand en brieven in de brievenbus steken,
maar dat schiet allemaal niet op en dan moet je uiteindelijk toch opgeven
Dus is er iets anders aan de hand.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:23 schreef mario390 het volgende:
bij verliefd zijn moet je geen psycholog halen vind ik
Die gaat er straks weer uit .. daar kun je op wachtenquote:
Thomas is er al weken uit, Jill stond in principe helemaal alleen en de een na de ander waar zij mee optrok, werd eruit gestemd.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Met Thomas aan haar rechte hand en nu met Juul aan haar linkerhand..het is toch echt dat de enige nederlander haar van de bank heeft gehouden ..
Normaal gesproken zou je als je verliefd bent op iemand die al een partner heeft jezelf uit die situatie kunnen halen.. nu in dit huis kan dat nietquote:
Wachten we daaropquote:Op zondag 28 maart 2021 00:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat er straks weer uit .. daar kun je op wachten
Zo is dat. Net nog gedaan en meteen de klokken een uur vooruit gezet voordat ik het vergeetquote:
Goeie goeie.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou je als je verliefd bent op iemand die al een partner heeft jezelf uit die situatie kunnen halen.. nu in dit huis kan dat niet
Heb maar 1 klok die ik moet verzetten de rest gaat vanzelfquote:Op zondag 28 maart 2021 00:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo is dat. Net nog gedaan en meteen de klokken een uur vooruit gezet voordat ik het vergeet
ik ga er niet op wachtenquote:Op zondag 28 maart 2021 00:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die gaat er straks weer uit .. daar kun je op wachten
Omdat ze een handlanger zoekt, Juul en Lies in dit geval, je kan me niet wijs maken dat het Jill lekker zit dat die meiden, elke week op haar hebben gestemd..is doet dom, maar is niet gek..quote:Op zondag 28 maart 2021 00:26 schreef Verida het volgende:
[..]
Thomas is er al weken uit, Jill stond in principe helemaal alleen en de een na de ander waar zij mee optrok, werd eruit gestemd.
Ik ga zo eerst even douchen, laptop mee naar boven. Vrouw ligt al te pitten hierquote:Op zondag 28 maart 2021 00:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja hoor .. ben nog lang niet moe..
![]()
Neem zo mobiel mee naar boven .. manlief ligt er net inquote:Op zondag 28 maart 2021 00:29 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ga zo eerst even douchen, laptop mee naar boven. Vrouw ligt al te pitten hier
quote:Op zondag 28 maart 2021 00:18 schreef Krambo het volgende:
Michel is niet happy begrijp ik? Iemand een korte versie van waarom?
Ik kon geen streams kijken vanavond en er staat niks in de streamverslagen, en ik ben te lui om de cos terug te lezen![]()
Horloge van 7000,-, maar die gaat niet vanzelf een uur vooruit.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb maar 1 klok die ik moet verzetten de rest gaat vanzelf
dat was als grap hij vroeg het en zij beaamde hetquote:
of jill snapt gewoon dat er elke week gestemd moet worden, zij moet dat zelf ook doen. Dat hoort er namelijk bij, je moet stemmen en er kan op je gestemd worden.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:29 schreef Silves het volgende:
[..]
Omdat ze een handlanger zoekt, Juul en Lies in dit geval, je kan me niet wijs maken dat het Jill lekker zit dat die meiden, elke week op haar hebben gestemd..is doet dom, maar is niet gek..
quote:Op zondag 28 maart 2021 00:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Neem zo mobiel mee naar boven .. manlief ligt er net in
Koop dan ook niet van die dure dingen Michelquote:Op zondag 28 maart 2021 00:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Horloge van 7000,-, maar die gaat niet vanzelf een uur vooruit.
Ik hoef mijn vaste klok niet te verzetten, die stond de afgelopen 6 maanden fout, en straks is het gewoon weer juistquote:Op zondag 28 maart 2021 00:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb maar 1 klok die ik moet verzetten de rest gaat vanzelf
Erfstukje van mijn paquote:Op zondag 28 maart 2021 00:32 schreef greysbones het volgende:
[..]
Koop dan ook niet van die dure dingen Michel
Veliefd.. is de gokquote:Op zondag 28 maart 2021 00:31 schreef Krambo het volgende:
Sorry voor de selfquote, maar ik ben nieuwsgierig
[..]
Niemand weet waarom. Zit niet lekker in zijn vel.quote:Op zondag 28 maart 2021 00:31 schreef Krambo het volgende:
Sorry voor de selfquote, maar ik ben nieuwsgierig
[..]
Thnx! Ik heb het ook meteen ff gedaanquote:Op zondag 28 maart 2021 00:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zo is dat. Net nog gedaan en meteen de klokken een uur vooruit gezet voordat ik het vergeet
Rolex maakt unieke uurwerken, maar de tijd vooruit is er niet bijquote:Op zondag 28 maart 2021 00:34 schreef Lavenderr het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 28 maart 2021 00:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[/quo]
Zo! Dat zou je toch wel mogen verwachten voor dat geld
Snap echt niet hoe je der meer dan 50 euro aan kan gevenquote:Op zondag 28 maart 2021 00:34 schreef Lavenderr het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 28 maart 2021 00:31 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
[/quo]
quote:Op zondag 28 maart 2021 00:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
[/quo]
Oh wacht. Erfstuk. Dan heb ik niks gezegd.
quote:
Danksquote:Op zondag 28 maart 2021 00:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niemand weet waarom. Zit niet lekker in zijn vel.
Vanaf gisteren...vanmorgen met Julie gesport en wat gepraat maar ze kwamen niet verder dat hij sago was na het avond eten en kon zelf zijn vinger er niet op leggen. ergerde zich aan alles.
Voor de rest van de dag viel het mee veel gekaart met iedereen diner gehad muziek kwam nog gedanst en in ene haakt hij af.
I was het ook vergeten hoor, iemand hier attendeerde mij er ook opquote:Op zondag 28 maart 2021 00:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thnx! Ik heb het ook meteen ff gedaan
Puzzzz je bent er nogquote:Op zondag 28 maart 2021 00:34 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Thnx! Ik heb het ook meteen ff gedaan
Jacob&co kijk daar maar eens naar wat die kosten. Heb ook nog een AP. Maar die van mijn vader is mij heel dierbaar en draag ik het vaakstquote:Op zondag 28 maart 2021 00:35 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Ik heb ooit eens voor een etalage gestaan met horloges van 500 000 tot 1 miljoen ,-
Snap echt niet hoe je der meer dan 50 euro aan kan geven![]()
![]()
Hé Mario zal zo kijken voor je zit op mijn mobiel nu .. dus gaat niet zo vlotquote:Op zondag 28 maart 2021 00:37 schreef Toweler het volgende:
Op stream 1 beter beeld kan alleen naar bed liggende Michel kijken
Ik vergeet dat altijd , ik ben nu op tijdquote:Op zondag 28 maart 2021 00:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
I was het ook vergeten hoor, iemand hier attendeerde mij er ook op
quote:Op zondag 28 maart 2021 00:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vergeet dat altijd , ik ben nu op tijd
Even een serieuze vraag Mario. Hoe kom jij aan die streams van al die Bigbrothers. Want volgens mij volg jij ze allemaalquote:Op zondag 28 maart 2021 00:41 schreef mario390 het volgende:
in brasil is nu wat seltenes,zo rustig is het bijna niee
het is daar 20:30 ze slapen al 2 uren
maar in 2,5 uren meldet zich de moderator
dann zien ze hoe het bij de party was
Jill en Julie en Nickquote:Op zondag 28 maart 2021 00:37 schreef Toweler het volgende:
Op stream 1 beter beeld kan alleen naar bed liggende Michel kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |