Verstandig, want heb je ooit een konijn met een bril gezien?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:34 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ben nu wel wortels aan het eten toevallig
Ik heb een pittige mening over users die bedelen om likes.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:36 schreef Bluedisplay het volgende:
Waarom trek jij je like in @:damsco
Dat statement zien ze pas als ze pauze hebben over 26 uurquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:34 schreef RamboDirk het volgende: Zij er al reacties vanuit de werkkampen van Qatar op het statement van Oranje?
Rood.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet een Merci.
Jullie mogen raden welke kleur.
Ik vraag me af of ze na dit keiharde statement het land nog wel inkomen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
Zij er al reacties vanuit de werkkampen van Qatar op het statement van Oranje?
Nee, die zijn allemaal al dood.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
Zij er al reacties vanuit de werkkampen van Qatar op het statement van Oranje?
Nou en? Ze hebben het toch leuk gedaan bij Ajax?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:37 schreef RamboDirk het volgende:
Een wisselspeler van Galatasary en een wisselspeler van Man utd. maken hun opwachting.
Merci, ik sla over.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet een Merci.
Vaag, ik klikte paar keer maar er gebeurde niks. Poging 2quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:36 schreef Bluedisplay het volgende:
Waarom trek jij je like in @:damsco
Oranje natuurlijk, duh.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik eet een Merci.
Pech met de trainers natuurlijk... Kan niet andersquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:37 schreef RamboDirk het volgende:
Een wisselspeler van Galatasary en een wisselspeler van Man utd. maken hun opwachting.
Bergwijn kan helemaal niets meer.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch apart dat je Malen, Stengs en Bergwijn hebt en dan kiest voor Babel
Volgens Frank kun je deze spelers niet in de spits zetten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Toch apart dat je Malen, Stengs en Bergwijn hebt en dan kiest voor Babel
Minder dan Babel ja?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bergwijn kan helemaal niets meer.
Die staat nog langer droog dan @:haags
Ik hoop dat er een paar superspreaders tussen zitten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:39 schreef Tagliano het volgende:
Wel goed dat ik aan mezelf merk dat ik Oranjepubliek nog steeds haat
Goede keuze.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk nog wel even
Misschien Harry Potter 2
@:jr-style-93
Hahaha het is altijd wat daar.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:44 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Over Baltische staten gesproken, Estland heeft in 2 duels al 10 goals geslikt
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:45 schreef Tagliano het volgende:
Gewoon iedere aanvaller minuten geven
Hoe zou Woutje op dit moment voor de tv zitten
Met een bakje lays onion chipsquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:45 schreef Tagliano het volgende:
Gedomineerdquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dit is wel echt een Frank de Boer uitslag tegen kutteams.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:45 schreef Tagliano het volgende:
quote:@NOSvoetbal
Zo ziet teleurstelling bij Wout Weghorst eruit. #azfey #bekerfinale
Zal het woord "gedomineerd" straks nog vallen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Zo is het maar net!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
Die Frank de Boer is echt een boer jongens!
Ik heb ergens eerder gezegd dat me dit deed denken aan die versie van Roda uit waarbij Frons vrolijk 4-4-2 ruit met hoge ballen van achter ging spelen om zich aan te passen aan Rodaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:46 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dat Frank de Boer een vuile racist isquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:47 schreef Slobeend het volgende:
Wijnaldum en Memphis geërgerd, wat zegt dit?
En laat je land maar in de steek!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:48 schreef Zorro het volgende:
Publiek dat de Arena voortijdig verlaat. Er verandert ook niks he
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb ergens eerder gezegd dat me dit deed denken aan die versie van Roda uit waarbij Frons vrolijk 4-4-2 ruit met hoge ballen van achter ging spelen om zich aan te passen aan Roda
Dat waren tijden JR
Zo te zien is je toetsenbord stukquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ArenA loopt altijd voortijdig leeg.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:48 schreef Zorro het volgende:
Publiek dat de Arena voortijdig verlaat. Er verandert ook niks he
Sommige dingen blijven gelukkig hetzelfdequote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ArenA loopt altijd voortijdig leeg.
JA, erg irritAnt is dAt.quote:
Er is ook echt helemaal niks nodig om happers te lokken hequote:
We selecteren Memphis toch ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die man is één grote act.
Hoop dat hij nooit geselecteerd wordt.
Was dat met die goals van Riedewald?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik heb ergens eerder gezegd dat me dit deed denken aan die versie van Roda uit waarbij Frons vrolijk 4-4-2 ruit met hoge ballen van achter ging spelen om zich aan te passen aan Roda
Dat waren tijden JR
Ja, die was de beste van het veld, al zegt dat niet zoveel.quote:
Doelpunten voornamelijk.quote:
Lahmacun.quote:
Zal wel weer een groep zijn die niet gaat, Hugo MADquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:51 schreef Neef_Wuppie het volgende:
In de polonaise naar de coronatest.
Dat weet ik niet meer helemaal zekerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Was dat met die goals van Riedewald?
Dat was een bekerwedstrijd.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee dat was een competitiequote:
Ik doelde op die wedstrijd met de twee goals van Riedewald.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nee dat was een competitie
Een brakke zondagmiddag om precies te zijn
Dit was die met Riedewald, denk het wel jaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Graagquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat weet ik niet meer helemaal zeker
Aangezien ik vanavond toch geen klote te doen heb zal ik het eens opzoeken
Ik ook!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik doelde op die wedstrijd met de twee goals van Riedewald.
Dat was niet in de beker.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:54 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik doelde op die wedstrijd met de twee goals van Riedewald.
quote:
Wat een armoede was dit toch.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dit was die met Riedewald, denk het wel ja
[ afbeelding ]
Omdat hij niet zo geschikt is voor live TV.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:01 schreef Zorro het volgende:
Waarom lijkt het bij Egbers altijd alsof het iemand is die voor de eerste keer iets op TV mag doen?
De Nederlandse ambassadeur is al op het matje geroepen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:07 schreef DonDruiper het volgende:
Ze zijn in Qatar helemaal van de kaart na het statement van vanavond. Alle sjeiks bij elkaar.
Ze kunnen nog gelijkspelen tegen letland of noorwegen. Turkije is echt geen team dat alles wint.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:11 schreef meneertje1972 het volgende:
Al winnen we thuis van Turkije, Turkije gaat door op doelsaldo. We gaan geen 1e worden in de poule want Turkije verliest niet meer, hooguit van ons maar zelfs dan behouden ze de 1e plek. Jammer.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
De Nederlandse ambassadeur is al op het matje geroepen.
We schrijven het op.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:17 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ze kunnen nog gelijkspelen tegen letland of noorwegen. Turkije is echt geen team dat alles wint.
Correctquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:31 schreef GwaiLow het volgende:
Het gaat toch om doelsaldo? Geen onderling resultaat?
Zelfs een kind van 5 doodgeschotenquote:
Als je zelfs na Letland nog geen positief doelsaldo hebt....quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:31 schreef GwaiLow het volgende:
Het gaat toch om doelsaldo? Geen onderling resultaat?
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:03 schreef De_Kraam het volgende:
Is er al een gifje van dat kutautootje met de bal? @:3rr0r
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |