Dat boeit mij dan nog weer minder dan radioquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:57 schreef aTypisch het volgende:
[..]
mooi moment om effe wat te lezen over inflatie en de val van fiat valuta
Hagel en regen hier, slecht dusquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier scheen bijna de hele dag een zonnetje
Wel wat fris
Terrassen open nu!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:06 schreef Caland het volgende:
[..]
Hier scheen bijna de hele dag een zonnetje
Wel wat fris
Dat dachten ze van Auschwitz ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Wat een enorm chaotisch spel. Iedereen loopt maar wat rond in de as.
Hing op de kin, moest duidelijk op. Andere hebben helemaal geen mondkapje.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou best kunnen dat dat per bubbel weer verschilt
Genotquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:08 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind Luuk de Jong rijp voor een gele kaart
maar eigenlijk vind ik dat altijd
Wappie gespot.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:08 schreef Stichting_NoFap het volgende:
[..]
ben jij zo'n achterlijke die denkt dat dat wat uitmaakt?
Ahquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:08 schreef StephanL het volgende:
[..]
Hing op de kin, moest duidelijk op. Andere hebben helemaal geen mondkapje.
Zou het een kloontje zijn van die andere malloot die we net haddenquote:
Nee, maar ze zitten in dat vak, dan moet je mee doen ook. Anders ben je afquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:08 schreef Stichting_NoFap het volgende:
[..]
Als je van alle mensen op het veld er eentje moest raken, wie zou je raken?quote:
Juist om definitief de onzin daarvan aan te tonen moeten deelnemers van experimenten zich er aan houden.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:08 schreef Stichting_NoFap het volgende:
[..]
Tijd voor change.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vreselijk, ik zit eraan te denken iets anders te gaan doen.
Je gaat me toch niet vertellen dat je dit tot nu toe met je volle aandacht zit te kijkenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vreselijk, ik zit eraan te denken iets anders te gaan doen.
Als ze voor de goal zou staan geef ik Malen een goede kans.quote:
Het staat al 1-0quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:12 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Tijd voor de oude voetbal wet 'als je hem zelf niet maakt dan valt ie aan de andere kant.'
Proostquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik schenk even een glaasje bier in.
Ter info.
Welk bierquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:15 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ik schenk even een glaasje bier in.
Ter info.
Grand Prestige!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Welk bier
Ik eet nu nog wat sla maar straks ga ik ook voor het bier
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:17 schreef PippenScottie het volgende:
Kunnen we Tadic niet naturaliseren?
Huubquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Wie wordt de opvolger van Frenk de Boer?
Gek-Jan Verbeekquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Gerapporteerd.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het spel van Oranje niet goed.
Bart van Merwijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Peter Boszquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ten Hagquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Hamilton kampioen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit wordt 1-1. Ik heb genoeg gezien.
Cocu.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:18 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Er waren mensen die dachten dat dit 4-0 zou wordenquote:
Als het alternatief is om bij je kortpittige vrouw op de bank te zitten zou ik zelfs naar Almere - Top Oss willen gaanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:20 schreef Bluedisplay het volgende:
De 5000 toeschouwers die hun leven wagen voor deze wedstrijd worden niet verwend
Nee hij gaat zo Stengs op 10 zettenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:21 schreef Zorro het volgende:
Ik zie de Boer er wel voor aan om Malen voor de Jong te brengen en dan Depay in de spits te sturen en Malen weer op de flank
Let op de avondklok.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:22 schreef Caland het volgende:
Nou ik ben zuipen bij wat vrienden
Fietsje naar huis vannacht. MEN VATTE ZE NIE @:lenny_leonard
Groetjes
Groot gelijk, geniet ervan. Toi toi toiquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:22 schreef Caland het volgende:
Groetjes
Basketbal heeft niks met sport te makenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:22 schreef PippenScottie het volgende:
Er is vanavond ook college basketball in Amerika als jullie leuke sport willen kijken
We gaan usc slopen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:22 schreef PippenScottie het volgende:
Er is vanavond ook college basketball in Amerika als jullie leuke sport willen kijken
Te weinig diversiteit.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:22 schreef PippenScottie het volgende:
Veel plezier user Calandquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:22 schreef Caland het volgende:
Groetjes
Ik kijk alleen naar college sluts.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:22 schreef PippenScottie het volgende:
Hier zijn eerder vanavond al vervelende opmerkingen over gemaaktquote:
Jij hebt niks met forum admin te makenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Basketbal heeft niks met sport te maken
Waarom zou ik op mijn vrije zaterdagavond een college gaan volgen?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:22 schreef PippenScottie het volgende:
sow koekoekquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Jij hebt niks met forum admin te maken
wtfquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Oh dan houd ik op.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hier zijn eerder vanavond al vervelende opmerkingen over gemaakt
Sowquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Dit topic neemt vanaf dit punt een bijzonder leuke wendingquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Koekoek.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
14 om precies te zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:25 schreef NLGooner het volgende:
We mogen wel eens effectiever worden met corners. Weet niet hoeveel we er al hebben gehad
Omdat LVA op vla lijkt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:25 schreef Coco het volgende:
Als ik naar de score kijk, krijg ik zin in vla.
Gelukkig zit er nog een reservespits op de baquote:
Dan krijgen we wel een kolderiek WKquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nou joepie!
Frank de Boer mag blijven.
Zit je in je wortelpak te kijken?quote:
Kom je dan gastmodden?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan krijgen we wel een kolderiek WK
Wat een hysterie wordt dat in de topics
En Hesselink?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:27 schreef PippenScottie het volgende:
Maar, deze had Vennegoor ook gemaakt
Notes verzamelen in het WK forumquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:27 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dan krijgen we wel een kolderiek WK
Wat een hysterie wordt dat in de topics
Ja daaag, de rest van de wedstrijd heb je geen zak aan die gast maar na 5000 voorzetten loopt ie er een keer goed tegenaan.quote:
Dat lijkt me niet handig.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:27 schreef RamboDirk het volgende:
Kringspier van Frank kan wat ontspannen nu.
@Bluedisplayquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zijn nog opzoek naar een leuk duo dat het EK wil modden!
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:28 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ja daaag, de rest van de wedstrijd heb je geen zak aan die gast maar na 5000 voorzetten loopt ie er een keer goed tegenaan.
Hooguit om wat extra chaos te veroorzaken, dat lijkt me wel leukquote:
Wat schuift het?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kom maar opquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als het zo slecht blijft gaat kwalificeren nog lastig worden, zelfs in deze makkelijke poule.quote:
Ik klik maar er gebeurt niks.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:29 schreef Zorro het volgende:
Klaassen heeft al heel wat kansen gemist
Je kunt niet 2x dezelfde reactie in een topic posten. Je wordt nu doorgestuurd naar het topic waar je zojuist in hebt gepost. Klik hier als je weinig geduld hebt.
Het lijkt me eigenlijk best leuk jou aan de gang te zien als modquote:
Ik hoop dat ze allemaal positief testen en een jaar in quarantaine moetenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:30 schreef Poefbank het volgende:
Het publiek zingt ‘stil aan de overkant’. Ik schaam me dood als Nederlander
Dat lijkt me een taak voor de forum adminsquote:
Hij zal er in ieder geval vaker zijn dan de huidige VBL mods.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk best leuk jou aan de gang te zien als mod
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Als het zo slecht blijft gaat kwalificeren nog lastig worden, zelfs in deze makkelijke poule.
Dannyquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat lijkt me een taak voor de forum admins
Dan maak je hem toch mod. Niemand houdt je tegen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het lijkt me eigenlijk best leuk jou aan de gang te zien als mod
Nee, dat boeit blijkbaar niet. @skysheriff @Klummiequote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:31 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Hij zal er in ieder geval vaker zijn dan de huidige VBL mods.
Maar dat is dan ook niet zo moeilijk.
Leuke post, waardeer ik welquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:30 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Niet alleen je stream kan ik je mededelen.
Nouquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dan maak je hem toch mod. Niemand houdt je tegen.
@yvonne , we roddelen hier niet.quote:
En mensenrechten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:32 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Babel inbrengen is een statement tegen rationaliteit
Ja, Babel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:33 schreef damsco het volgende:
Iemand al een bos wortels op zijn hoofd?
Ik ben nu wel wortels aan het eten toevalligquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:33 schreef damsco het volgende:
Iemand al een bos wortels op zijn hoofd?
Nee, zijn allemaal doodquote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:34 schreef RamboDirk het volgende:
Zij er al reacties vanuit de werkkampen van Qatar op het statement van Oranje?
Pics?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 19:34 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik ben nu wel wortels aan het eten toevallig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |