Daar heb je niks aan. Dat een mail verstuurd is, zegt niks of die ook ontvangen is.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:23 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Zou ik moeten hebben. Dit zijn van die dingen die je lang niet nodig hebt en plots weer op moet rakelen.
Update: online contactformulier verstuurd. Achteraf gezien niet erg slim, want ik heb geen bevestiging gekregen. (wel een screenshot gemaakt) Ik typ morgen wel een nette mail.
Dat is bij een brief ook. Als ze echt moeilijk gaan doen zal ik toch een aangetekende brief moeten versturen.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Daar heb je niks aan. Dat een mail verstuurd is, zegt niks of die ook ontvangen is.
Als ze echt moeilijk doen dan was de envelop leeg bij ontvangst en na zetten van de handtekening.quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:07 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat is bij een brief ook. Als ze echt moeilijk gaan doen zal ik toch een aangetekende brief moeten versturen.
Dan zou ik 'm zelfs in persoon af moeten geven. Er is altijd wel iets om je druk over te maken...quote:Op woensdag 31 maart 2021 12:35 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Als ze echt moeilijk doen dan was de envelop leeg bij ontvangst en na zetten van de handtekening.
Niet na 5+ jaar.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:36 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dan is de vordering natuurlijk gewoon terecht.
Je laat je duidelijk makkelijk intimideren. Ideale slachtofferquote:Op woensdag 31 maart 2021 12:07 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Dat is bij een brief ook. Als ze echt moeilijk gaan doen zal ik toch een aangetekende brief moeten versturen.
Ik zie het verband niet. Leg 'm even uit.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je laat je duidelijk makkelijk intimideren. Ideale slachtoffer
Dat betwist ik ook nergens, hoewel er in Nederland natuurlijk wel een Wet koop op afstand is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 11:36 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Dan is de vordering natuurlijk gewoon terecht.
Interessant. Heb je een linkje naar de wetgeving waar dit in staat?quote:Op zondag 28 maart 2021 18:17 schreef Aloria het volgende:
Ik heb hetzelfde meegemaakt met een rekening van mijn tandarts, ik heb de tandarts gebeld, wist van niks. Gevraagd dat ze mij de rekening toesturen en de herinnering's brief! De rekening lukte, brief niet, ik heb ze vriendelijk bedankt en nooit weer wat van ze gehoord. Als je een rekening vergeet te betalen is het verplicht een herinnering te sturen en dan pas incasso ( + verjaringstermijn) dit is het incasso verplicht om te bewijzen dat dat gebeurd is.
Een rechter zal echt vragen wat je zelf hebt gedaan. Doe je helemaal niks dan vindt hij dat niet leuk en dit kan de uitspraak beinvloeden. Heb je al het mogelijke gedaan om een rechtzaak te voorkomen, dan sta je met een punt voor.quote:Op woensdag 31 maart 2021 14:15 schreef RipCity het volgende:
[..]
Je laat je duidelijk makkelijk intimideren. Ideale slachtoffer
Zal eens kijken als ik het terug kan vinden, ik las het ergens op een website notebene van een incasso bureau zelf.quote:Op woensdag 31 maart 2021 15:56 schreef sanger het volgende:
[..]
Interessant. Heb je een linkje naar de wetgeving waar dit in staat?
nah, gewoon vragen of ze je voor de rechter dagen, want jij betwist nog steeds de vordering, en dat jij verder nergens meer op reageert.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:26 schreef Ridocar het volgende:
Update: mailtje.
Strekking, ze vinden de vordering terecht (geen opgaaf van reden), en ik moet gewoon betalen of anders....
Er zit een pdf bij. Het enige dat ik op de factuur herken is mijn naam. Onbekend adres, onbekende produkten: twee groene laserpointers (vast tof voor twaalfjarigen, maar iig niet mijn ding), en een webshop waarvan ik tot de eerste brief het bestaan niet wist.
Ik ga een korte mail terugsturen. Dat ze mogen ophouden met me lastig te vallen en dat ik anders de bende bij de rechtsbijstandverzekering drop, mogen ze het daarmee uitvechten.
Ook echt een jaar later pas..quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:26 schreef Ridocar het volgende:
Update: mailtje.
Strekking, ze vinden de vordering terecht (geen opgaaf van reden), en ik moet gewoon betalen of anders....
Er zit een pdf bij. Het enige dat ik op de factuur herken is mijn naam. Onbekend adres, onbekende produkten: twee groene laserpointers (vast tof voor twaalfjarigen, maar iig niet mijn ding), en een webshop waarvan ik tot de eerste brief het bestaan niet wist.
Ik ga een korte mail terugsturen. Dat ze mogen ophouden met me lastig te vallen en dat ik anders de bende bij de rechtsbijstandverzekering drop, mogen ze het daarmee uitvechten.
Dit ja, daar hopen ze juist op.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:36 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
nah, gewoon vragen of ze je voor de rechter dagen, want jij betwist nog steeds de vordering, en dat jij verder nergens meer op reageert.
Rechtsbijstand kan zomaar wel es betalenkosten vs. baten plaatje.
Je hebt gelijk.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:36 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
nah, gewoon vragen of ze je voor de rechter dagen, want jij betwist nog steeds de vordering, en dat jij verder nergens meer op reageert.
Sorry, welke rechtsbijstand betaalt je rekeningen? Dan zet ik de mijne even over naar die maatschappij en betwist ik voortaan elke factuur.quote:Op vrijdag 1 juli 2022 17:36 schreef Fe2O3 het volgende:
[..]
Zucht, je hebt ze er altijd tussen hequote:Op zaterdag 2 juli 2022 09:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Sorry, welke rechtsbijstand betaalt je rekeningen? Dan zet ik de mijne even over naar die maatschappij en betwist ik voortaan elke factuur.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |