Max had ook mog marge, gele vlek in z’n laatste sector.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:55 schreef byah het volgende: Hamilton gaat nog een 28er rijden, let maar op
En Max met een beschadigde vloer, beloofd wat voor de rest van het seizoen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:57 schreef tja77 het volgende:
[..]
Max had ook mog marge, gele vlek in z’n laatste sector.
Altijd kritisch, mooi.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoor net dat men op Sky zegt dat Max net tegen zijn team zei dat het geen goede ronde was.
Psychologische oorlogsvoeringquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoor net dat men op Sky zegt dat Max net tegen zijn team zei dat het geen goede ronde was.
Maakte foutje in laatste sector.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geilquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:59 schreef damsco het volgende:
[..]
Mijn pener klopt hard in mijn broekje
Op nu.nl melden ze dat ook iddquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ham eraf beuken bij de start?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:59 schreef Doevelaer het volgende:
Gasly doet straks eindelijk hetgeen hij 2 jaar geleden had moeten doen
Dat is morgen pasquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:59 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Ham eraf beuken bij de start?
Vind vooral VET teleurstellen eigenlijk....terwijl Sainz juist heel weinig moeite met die 'lastige' ferrari lijkt te hebben.quote:
Vettel had een duidelijke reden, moest van gas door spin Mazepinquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:02 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Vind vooral VET teleurstellen eigenlijk....terwijl Sainz juist heel weinig moeite met die 'lastige' ferrari lijkt te hebben.
Nou nou nouquote:
Ik zeg Leclerc goed. Binnen 0.7 van polequote:
Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Niet zo moeilijk als je de beste auto hebt
Vandaar dat schermpje.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kamphues zwemt in een plasje sperma gok ik.
It's all about the car!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hoezo? Hamilton is maar tweede hoorquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:04 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Kamphues zwemt in een plasje sperma gok ik.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:46 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ziggy praat de verloren pole van Max al goed.
Dit zei die gewoon prima.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:02 schreef Zorro het volgende:
Max paars in elke sector.
Mol: Mercedes verliest het in Sector 2
Dit kan echt niet meer
Wij bedanken user @GGMMquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:04 schreef 3rr0r het volgende:
Met dank aan Yuki hebben die Japanners eindelijk eens hun best gedaan in de fabriek
Dan nog verliezen ze het in elke sectorquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:05 schreef Max23 het volgende:
[..]
Dit zei die gewoon prima.
Hij won in 1 en 3 maar een paar honderdsten, in sec 2 een paar tienden
Dat zeggen ze van Siswet19 ook.quote:
Toen Stroll pole paktequote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:05 schreef tja77 het volgende:
Wanneer was er voor het laatst iemand na afloop van een sessie sneller dan Verstappen?
Hamilton Q2quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:05 schreef tja77 het volgende:
Wanneer was er voor het laatst iemand na afloop van een sessie sneller dan Verstappen?
*verdeeldquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:06 schreef StephanL het volgende:
Rustig aan mensen, morgen worden de punten pas verdeelt
Gheghequote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dit is gewoon de eerste mokerslag en ik geniet ervanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:06 schreef StephanL het volgende:
Rustig aan mensen, morgen worden de punten pas verdeelt
Ah jaquote:
Die weet wat er straks op het menu staat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:07 schreef StephanL het volgende:
Angela Cullen keek een keer niet blij na kwali
quote:
Ze krijgt geen beurt van Lewis vanavondquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:07 schreef StephanL het volgende:
Ze moet nu extra diensten verrichtenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:07 schreef StephanL het volgende:
Je vergist je. Ze zeggen lekkend gatquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zeggen ze van Siswet19 ook.
Nachtje doorhalen voor Angela.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ze moet nu extra diensten verrichten
Boem!!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:03 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hij heeft zijn vaccinatie al gehadquote:
Vast wel, maar doorgaans gaat RBR naar mate het seizoen vordert, alleen maar sneller t.o.v. de rest.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:10 schreef Nieuwschierig het volgende:
Denk maar niet dat Toto het nu al opgeeft.
Dit is net wat hij wil.
En die vertaalde zich dus prima naar de quali.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:06 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Dat zeggen ze van Siswet19 ook.
Even 5 races wachtten en dan Tsunado erin voor Perezquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Mooie start dit
Blijf het zo jammer vinden dat ze maar geen 2e rijder naast Max kunnen vinden. Nu moet hij het weer alleen opknappen.
De fout was om Perez in zijn 2e run in Q2 op mediums te laten rijden ipv op de softsquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Mooie start dit
Blijf het zo jammer vinden dat ze maar geen 2e rijder naast Max kunnen vinden. Nu moet hij het weer alleen opknappen.
Perez beetje pech, had beter op rood kunnen proberen Q3 te halen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Mooie start dit
Perez komt er wel denk ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Mooie start dit
Denk dat vooral strategie Perez naaide nuquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Mooie start dit
was ook wel een beetje het team schuld, ze hadden hem hoe dan ook op rood mieten zetten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Mooie start dit
En dit jaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De fout was om Perez in zijn 2e run in Q2 op mediums te laten rijden ipv op de softs
Gasly net aan achter Bottas.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Mooie start dit
Zou hij het beter doen dan Gasly?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:14 schreef pmponer het volgende:
[..]
Even 5 races wachtten en dan Tsunado erin voor Perez
De fout was over de Bottaslijn gaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:14 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De fout was om Perez in zijn 2e run in Q2 op mediums te laten rijden ipv op de softs
VT2 in Abu Dhabi vorig jaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:05 schreef tja77 het volgende:
Alsof we nu iets weten over de race pace.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:14 schreef dz5b604 het volgende:
Vier tiende!
Daar kunnen de negatievelingen hier dan toch ook niks meer tegeninbrengen.
Ik weet niet wie die call maakt?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
was ook wel een beetje het team schuld, ze hadden hem hoe dan ook op rood mieten zetten.
Geen idee, maar bij RB gaan ze nogal snel door de courreurs.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Zou hij het beter doen dan Gasly?
Misschien met hem in de RBR, dat Honda toch nog een paar jaar doorgaat.
Als Perez gewoon op 2 a 3 tiende achter Verstappen zit kan hij hem regelmatig voor Hamilton of Bottas zetten waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Mooie start dit
Dat sowieso, maar dat was de 1e run.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:16 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De fout was over de Bottaslijn gaan.
Tja, als je dan in de race benadeeld bent, heb je er eigenlijk ook weinig aan. Starten op geel is wel de betere zet denk ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
was ook wel een beetje het team schuld, ze hadden hem hoe dan ook op rood mieten zetten.
1 race....quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:13 schreef Evenstar het volgende:
Mooie start dit
Ik kan niet wachtenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:17 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
zo'n doodsaai seizoen met een dominante Red Bull.
Eerste GP's? Ja, wellicht dan verstandiger om niet het risico te nemen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:15 schreef vosss het volgende:
[..]
Sainz, maar Max op softs had paars in sector 1 en 2 voor hij van het gas ging omdat hij al veilig was op mediums.quote:
Dit is gespeeld.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Valt me nu pas op dat er een busje WD40 achter Rob en Rob staat.
Ricciardo heeft 'm ook voor Norris gezet bij McLaren.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:18 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
1 race....
En volgens mij is alleen Alonso van de nieuwkomers sneller dan zijn teamgenoot. Het kost de meeste coureurs altijd een paar races voordat ze de auto onder controle hebben
Ik hoop het. Ik vind hem de hele tijd al niet echt lekker meekomen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Denk dat vooral strategie Perez naaide nu
Ric ookquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:18 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
1 race....
En volgens mij is alleen Alonso van de nieuwkomers sneller dan zijn teamgenoot. Het kost de meeste coureurs altijd een paar races voordat ze de auto onder controle hebben
Einde tijdperk Norrisquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ricciardo heeft 'm ook voor Norris gezet bij McLaren.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:16 schreef Nober het volgende:
[..]
Alsof we nu iets weten over de race pace.
Met zijn tweede run. Max heeft geen tweede run gedaan, dus het gat zou waarschijnlijk groter geweest zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:17 schreef ChevyCaprice het volgende:
Perez zat in Q2 0.3s van Verstappen
Als die hetzelfde gat op de soft in Q3 had kunnen houden stond die op P2.
Alonso doet daar sowieso niet aan, gewoon harken met wat ie heeft. De auto zal in de loop van het seizoen dan ook wel weer terugvallen in het veld.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:18 schreef OnwetendeNerd het volgende:
[..]
1 race....
Onderbroekje fatsoeneren.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zal Jos vanavond in Bahrein nog wat vrouwen gaan meppen in een dronken bui? #dtv
Ja, maar daar is het toegestaanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Zal Jos vanavond in Bahrein nog wat vrouwen gaan meppen in een dronken bui? #dtv
Als hij nuchter blijft mag het daar gewoon.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:21 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Die Alpine was al vrij traag de hele tijd.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Alonso doet daar sowieso niet aan, gewoon harken met wat ie heeft. De auto zal in de loop van het seizoen dan ook wel weer terugvallen in het veld.
Goed puntquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Ricciardo heeft 'm ook voor Norris gezet bij McLaren.
edit: tenzij je puur "rookies" bedoeld.
Daarna meteen nog even door naar Turkije want daar mag het van Erdogan.quote:
Dit dus. Hij zat er steeds goed bij, gewoon pech/verkeerde call om aan geel vast te houden.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:24 schreef bianconeri het volgende:
Al direct dat geklaag op Perez ook hier![]()
Zo slecht was het niet, zat er altijd wel redelijk bij en dat gaat echt wel beter worden.
Die is echt wel beter dan die Albon prutser.
Ben er live bij ten hoogte van start/finishquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:20 schreef Doevelaer het volgende:
Max pakt de titel in Zandvoort dit jaar
Waarom zeg je dat dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:22 schreef bianconeri het volgende:
Zo heerlijk dat eindelijk het echte racen weer begonnen is.
Echt heerlijk om weer dat F1 te kunnen zien, ipv Formule E of dat Nascar.
Prachtige quali ook. Dat van Max boeit mij geen reet.
Maar gewoon dat er zo veel teams overal en nergens staan, op Haas na dan.
Russel die ook gewoon zonder al teveel problemen in Q2 kan staan. De Alfa's die zo maar overal staan.
Ferrari's die er redelijk goed bij staan samen met de Mclaren en de Alpha Tauri.
Alpine en Aston Martin stellen wel erg teleur.
Maar goed wordt gewoon een heerlijk seizoen met name door het middenveld
Als het van Mark en Hugo magquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:26 schreef byah het volgende:
[..]
Ben er live bij ten hoogte van start/finish
Daarom, geef die man even tijd. De eerste race is nog niet eens gereden en Perez is op zondag doorgaans goed. Als ie morgen gewoon naar P4 rijdt, of zelfs beter, dan doet hij het gewoon uitstekend ondanks de zeperd in de kwalificatie.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:26 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit dus. Hij zat er steeds goed bij, gewoon pech/verkeerde call om aan geel vast te houden.
Morgen rijdt ie met gemak hoog de punten in. Ik zou er niks van staan te kijken als ie naar P4 of 5 weet te rijden.
We zitten in een diepe crisis, aldus Mark Rutler.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:26 schreef byah het volgende:
[..]
Ben er live bij ten hoogte van start/finish
die kerel is nog 10x erger dan Grosjeanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij spinde hij ook direct na het inhalen van van die groep coureurs.
Dus en twee spins en vrienden gemaakt in z'n eerste kwalificatie sessie.
overtaking deed Max ookquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
Wordt mogelijk zelfs aangemoedigd.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:23 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Als hij nuchter blijft mag het daar gewoon.
Verrassendquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:29 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ twitter ]
hoe ging vettel ?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:22 schreef bianconeri het volgende:
Zo heerlijk dat eindelijk het echte racen weer begonnen is.
Echt heerlijk om weer dat F1 te kunnen zien, ipv Formule E of dat Nascar.
Prachtige quali ook. Dat van Max boeit mij geen reet.
Maar gewoon dat er zo veel teams overal en nergens staan, op Haas na dan.
Russel die ook gewoon zonder al teveel problemen in Q2 kan staan. De Alfa's die zo maar overal staan.
Ferrari's die er redelijk goed bij staan samen met de Mclaren en de Alpha Tauri.
Alpine en Aston Martin stellen wel erg teleur.
Maar goed wordt gewoon een heerlijk seizoen met name door het middenveld
Dan ken je hem nog niet:quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:30 schreef Predator40 het volgende:
[..]
die kerel is nog 10x erger dan Grosjean
Daarvoor moet Mazespin nog even goed zijn best blijven doen eerst.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |