Hij kijkt dan inderdaad niet al te blij..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:02 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Ja en wat voor chagrijnige kop hij er ook bij trekt als Julie en Jill zoveel lol hebben.
Hoe bedoel je jaloers![]()
![]()
Bah Mieske![]()
Nee joh, Huub vindt nu dat drinken niet goed is in een reality show.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 15:55 schreef duyvisoke het volgende:
[..]
ik zeg huub r weer in bij de febo
Huub is een pussy geworden? Of is hij bang dat iemand zijn gedrag overtreftquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Nee joh, Huub vindt nu dat drinken niet goed is in een reality show.
nou ik zeg t is leuker als r drank inzitquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
agh oke dan motteh de flaske's wegquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:05 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Die 2 hebben lol, maar de regie heeft er de pleuris in, en toonde ons niets.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:08 schreef greysbones het volgende:
Is het streams op Michel dag??
Ik hoor Jill Julie en Liese en zie Michel
Zeker, maar dat gold voor meerdere daar.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:07 schreef greysbones het volgende:
Bewoners hadden ook iets minder braaf kunnen zijn.. Nick heeft met zijn valse gedrag wel potentie
michel is zielig vandaag, die moet gepamperd en begrepen woorden, door Julie en door de streamertjes.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:08 schreef greysbones het volgende:
Is het streams op Michel dag??
Ik hoor Jill Julie en Liese en zie Michel
waar zijn de dagen gebleven dat huub op amanda lag en parabrother met natalia in t kantoor en we zaten te schreeuwen brian ga naar de slaapkamer haha gouden tijden echtquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huub is een pussy geworden? Of is hij bang dat iemand zijn gedrag overtreft
Ja hij lijkt zich nog niet helemaal herpakt te hebbenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:09 schreef Verida het volgende:
[..]
michel is zielig vandaag, die moet gepamperd en begrepen woorden, door Julie en door de streamertjes.
Je kunt echt stellen dat dit de meeste slecht geregisseerde geproduceerde RLS.. zelfs SS was beterquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:09 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die 2 hebben lol, maar de regie heeft er de pleuris in, en toont ons niets.
Altijd een pussy geweest.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Huub is een pussy geworden? Of is hij bang dat iemand zijn gedrag overtreft
De site alleen al is een flopquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt echt stellen dat dit de meeste slecht geregisseerde geproduceerde RLS.. zelfs SS was beter
Zelfs de spellen in deze BB zijn zo laf!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:12 schreef Ebinas het volgende:
Ze hoeven bij BB van mij ook niet te hoeren, te sloeren en te rollen in het kots.
.Maar mijn god zeg, er zit wel een enorme discrepantie tussen deze twee uitersten
Yepquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zelfs de spellen in deze BB zijn zo laf!
Ja achter elkaar, en dan heul langquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
ke gelukt
Liese cyfercode
..poeh
doe nog maar 1
ff gek maken ..vlotter
sneller Conjo's
ze strijden voor minuten toch ? Of waren alleen de tennisballen voor minutenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja achter elkaar, en dan heul lang![]()
Maar dat gaat ze kapitalen kosten, gaan ze niet doen denk ik
morgen Eten ze vega ter ere van noompje haar verjaardagquote:
Heb het idee dat deze rol hem ook een beetje opgelegd is.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:15 schreef greysbones het volgende:
Nick die weer eten kookt..
ik gehad allang een keer gezegd.. en nu ik ff
Maar de dames vinden het ook wel makkelijk
michel had voorgesteld om maandag helemaal vegan te eten, dat is de verjaardag van Noami, en dan zou het vegan eten in nagedachtenis van naomi zijnquote:
Owja ging op minuten volgens mij.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze strijden voor minuten toch ? Of waren alleen de tennisballen voor minuten
Ik wip op mijn stoel van spanning en hilariteitquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek doe es ff wat sambal op je Tolliewollie
en pper in je hol
doe iets
. Niek snijd Ui.. ..ouwe UI
nieuwe Ui .. jankui
. verskrikkelijk
Mies . Mir Geeft acht ..puzzelen
op zoek naar Bambi
.. Liese verteld over de Neus correctie aan Jill,JUlie
oh ik dacht maandag. Het zal mij benieuwen of ze het ook echt doen, of dat het alleen weer een mooi plan was van michel,quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:16 schreef greysbones het volgende:
Mo
[..]
morgen Eten ze vega ter ere van noompje haar verjaardag
De hele dag
Jemig ze is toch niet overledenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:17 schreef Verida het volgende:
[..]
michel had voorgesteld om maandag helemaal vegan te eten, dat is de verjaardag van Noami, en dan zou het vegan eten in nagedachtenis van naomi zijn
Ik ga echt VPN nemen, dit moet nog starten?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:19 schreef spapaars het volgende:
Voor het betere werk zullen we nog even moeten wachten.
BB Australië
[ afbeelding ]
Ach ja is maandagquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:19 schreef Verida het volgende:
o
[..]
oh ik dacht maandag. Het zal mij benieuwen of ze het ook echt doen, of dat het alleen weer een mooi plan was van michel,
Nu nog hopen dat het leuk is voor onsquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:20 schreef Ebinas het volgende:
Liese: God dat weekend doorkomen, maar vanavond hebben we iets leuks
Clickbait, dooiemussenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:20 schreef Ebinas het volgende:
Dit zal ook op RTL5 worden uitgezonden.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga echt VPN nemen, dit moet nog starten?
Wel of geen livestreams? En is het überhaupt live?? Of al eerder opgenomenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit zal ook op RTL5 worden uitgezonden.
Begint 1 dag na de finale.
Maar ik kijk dit niet op tv.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dit zal ook op RTL5 worden uitgezonden.
Begint 1 dag na de finale.
gaat een knaller wordenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:20 schreef Ebinas het volgende:
Het komt na deze BB dagelijks op RTL 5, maar het is nog even de vraag of dat 2020 is of de nieuwste die bijna van start gaat. Hoop de laatste.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ga echt VPN nemen, dit moet nog starten?
Dan ga ik maar voor de 10 min waanzinquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:23 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
gaat een knaller worden
Mies met een biertje in zn hand..Julie stalken
Niek zal dj mogen spelen
JIll 10 min waanzin
Liese .. haakt aan
uurtje
Begreep dat er vorig jaar geen livestreams waren en al ver van te voren gedraaid, dus eigenlijk niet echt de BB ervaring zoals hij zou moeten met streams. Misschien is het nu anders.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel of geen livestreams? En is het überhaupt live?? Of al eerder opgenomen
Denk dat er geen livestreams zijn, en ja, het lijkt al opgenomen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel of geen livestreams? En is het überhaupt live?? Of al eerder opgenomen
Denk ook dat het hem niet zint dat hij julie qua spel niet in zijn kontzak heeftquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Oh MiesjePiesje is ontevreden
zint em niet hoe het gaat
hij vnd dat er verschil wrd gemaakt door BB
zijn uitdagingen zijn zwaarderder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een idioot,quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:31 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Oh MiesjePiesje is ontevreden
zint em niet hoe het gaat
hij vnd dat er verschil wrd gemaakt door BB
zijn uitdagingen zijn zwaarderder
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb NAH, en kan dit daarom niet volgen. Mag het anders?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:16 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Niek doe es ff wat sambal op je Tolliewollie
en pper in je hol
doe iets
. Niek snijd Ui.. ..ouwe UI
nieuwe Ui .. jankui
. verskrikkelijk
Mies . Mir Geeft acht ..puzzelen
op zoek naar Bambi
.. Liese verteld over de Neus correctie aan Jill,JUlie
wegquote:Op zaterdag 27 maart 2021 16:45 schreef Harry het volgende:
[..]
Ik heb NAH, en kan dit daarom niet volgen. Mag het anders?
Wisten ze waarschijnlijk op voorhand, want noch Michel noch Nick zijn deze namiddag aan het eten begonnen.quote:
Fijne avond vogelquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
fijne avond all
"geniet""
elke dag mag een feestje zijn
Jawel Nick was bijna 1 uur geleden uien aan het snijden. En ze zouden risotto met spinazie en kip eten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wisten ze waarschijnlijk op voorhand, want noch Michel noch Nick zijn deze namiddag aan het eten begonnen.
Jawel hoor, nick was al uien snijden en zo, had er al last van moest blerenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:09 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wisten ze waarschijnlijk op voorhand, want noch Michel noch Nick zijn deze namiddag aan het eten begonnen.
Echt alweer pasta???quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:11 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Jawel Nick was bijna 1 uur geleden uien aan het snijden. En ze zouden risotto met spinazie en kip eten.
Gekookte aardappels is allang achterhaald. Gekookte aardappels is ook echt iets Nederlands en daar komt bij dat je tegenwoordig zoveel verschillende keukens hebt, dat die aardappels een beetje zijn verdwenen naar de achtergrond.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:14 schreef tiki het volgende:
Ik zie ze zelden eens gewoon gekookte aardappels eten
Van alles wat.. van de week nog aardappels en soms zoete aardappels.. Ligt er ook maar aan wat ze krijgen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:14 schreef tiki het volgende:
Ik zie ze zelden eens gewoon gekookte aardappels eten.
Of ligt dat aan mij?
Ik heb 1x gegeten in een erg luxe restaurant, met 4 personen. Ik was bijna 1000,- kwijt, voor bordjes zoals jij hier voorschotelt, dan niet met een frikandel natuurlijk. Maar nooit weer. Doe mij maar gewoon een goeie Griek of een goed Suhi restaurant.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:16 schreef Jockari het volgende:
Ook look-a-like sterren diner natuurlijk
[ afbeelding ]
De dames zijn niet zo van de groente en aardappels.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:14 schreef tiki het volgende:
Ik zie ze zelden eens gewoon gekookte aardappels eten.
Of ligt dat aan mij?
OMGquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:31 schreef Tourniquet het volgende:
Als het weer het 4-gangen diner van Rijks is, heeft Jill geluk. Geen oester als voorgerecht.
https://thuisuiteten.nl/bestellen/rijks
[ afbeelding ]
Ik geloof graag dat gekookte aardappels vooral iets Nederlands is, maar ze kunnen verdomd lekker zijn vooral bepaalde rassen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gekookte aardappels is allang achterhaald. Gekookte aardappels is ook echt iets Nederlands en daar komt bij dat je tegenwoordig zoveel verschillende keukens hebt, dat die aardappels een beetje zijn verdwenen naar de achtergrond.
Klopt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:38 schreef tiki het volgende:
[..]
Ik geloof graag dat gekookte aardappels vooral iets Nederlands is, maar ze kunnen verdomd lekker zijn vooral bepaalde rassen.
Ze is ook heel wat kilo s aangekomen. Zo jammer iets meer gewicht mag best wel Maar ik snap haar wel.quote:
ik kook altijd aardappelen en groente ik lust zoiezo niets anders hahaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:16 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gekookte aardappels is allang achterhaald. Gekookte aardappels is ook echt iets Nederlands en daar komt bij dat je tegenwoordig zoveel verschillende keukens hebt, dat die aardappels een beetje zijn verdwenen naar de achtergrond.
Lastige eter begrijp ikquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik kook altijd aardappelen en groente ik lust zoiezo niets anders haha
Ik lust bijna alles.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Wordt nog wat als je volgend jaar in big brother zitquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Terwijl ze vanmorgen nog vrolijk zei bij een tosti met mayo...ik train lekker mijn buikspieren met een tosti..quote:
Hahaha dat word alleen broodquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Wordt nog wat als je volgend jaar in big brother zit
Wat een vreselijke misselijke opmerkingquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Onzeker.. voor de zoveelste keer [ afbeelding ]
Dat misselijk doortrapte kutkind staat met haar afwisselende Debieltje/Jankje Act al met één been in de finale ..ze trolt iedereen daar.. incl de Regie
Thx..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:53 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Wat een vreselijke misselijke opmerking
Denk dat ze het straks weer gaat krullen plukje voor plukje.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
Waarom zo een strakke staart los is zoveel mooier
Absoluut. Ze kan er straks zelf ook weer wat aan doen als ze eruit is. Waar een Jill is is een weg.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:41 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Ze is ook heel wat kilo s aangekomen. Zo jammer iets meer gewicht mag best wel Maar ik snap haar wel.
Mijn vrouw heeft ook de juiste pasvormen. Een vrouw moet wat spek op de botten hebben.quote:
Mijn vrouw kan heerlijk koken. Van alle markten thuis, zelf de Nederlandse schotel. Zelf houd ik helemaal niet van koken. Lolquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:42 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Vind het omkleden nog leuker om te zien.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:52 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik heb de stream maar weer afgezet.
Ik heb niet gekozen voor sterrenrestaurant dus stik er in.
Het is ook dubbel natuurlijk. Aan de ene kant heb je zin aan die tosti, maar aan de andere kant weet je ook dat het de nodige pondjes extra op kan leveren.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:45 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ze vanmorgen nog vrolijk zei bij een tosti met mayo...ik train lekker mijn buikspieren met een tosti..
En ze weet dat ze heleboel nieuwe kleding niet aankon.
Dit was echt wel onzekerheid kerel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Onzeker.. voor de zoveelste keer [ afbeelding ]
Dat misselijk doortrapte kutkind staat met haar afwisselende Debieltje/Jankje Act al met één been in de finale ..ze trolt iedereen daar.. incl de Regie
Discipline heet dat. Had ze maar moeten sporten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:59 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is ook dubbel natuurlijk. Aan de ene kant heb je zin aan die tosti, maar aan de andere kant weet je ook dat het de nodige pondjes extra op kan leveren.
Eens, maar niet iedereen is even sterk, maar je hebt een punt natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Discipline heet dat. Had ze maar moeten sporten.
We moeten allemaal zo als onze Mies zijn .. oprechtquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Eens, maar niet iedereen is even sterk, maar je hebt een punt natuurlijk.
Ja, vindt het wel leuk dat de jongens dat ook mee maken.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben benieuwd of ze weer een maaltijdsbox krijgen om zelf te bereiden.
Vastquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nee dank jequote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
We moeten allemaal zo als onze Mies zijn .. oprecht
Welnee, ze weet inmiddels precies wanneer die act opgestart moet worden om de volle aandacht en medelijden te regelen , als iedereen weer OpJillie is , start haar Debielige LoL Show weer.. en zo huppelt Jillie naar de winstquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:00 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dit was echt wel onzekerheid kerel.
Is echt bull., maar goed jij weet het allemaal preciesquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, ze weet inmiddels precies wanneer die act opgestart moet worden om de volle aandacht en medelijden te regelen , als iedereen weer OpJillie is , start haar Debielige LoL Show weer.. en zo huppelt Jillie naar de winst
Nou ja, als ze het bewust doet, speelt ze het spel best wel goed.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Welnee, ze weet inmiddels precies wanneer die act opgestart moet worden om de volle aandacht en medelijden te regelen , als iedereen weer OpJillie is , start haar Debielige LoL Show weer.. en zo huppelt Jillie naar de winst
Jupquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is echt bull., maar goed jij weet het allemaal precies
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Kijk en daarom vind ik je aardig❤
Zeker weten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vindt het wel leuk dat de jongens dat ook mee maken.
Oh, nee hoor....accepteren of er wat aan doen....het is een keus. Sommige komen geen gram aan en andere moeten duidelijk opletten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:03 schreef greysbones het volgende:
[..]
We moeten allemaal zo als onze Mies zijn .. oprecht
Gast, je lult echt een eind in de ruimte nu. Wat een bullshit in één posting. Jij bent vast een zeker het voorbeeld van perfectie.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jupquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:07 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gast, je lult echt een eind in de ruimte nu. Wat een bullshit in één posting. Jij bent vast een zeker het voorbeeld van perfectie.
is zijn "feest kleding"quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:07 schreef greysbones het volgende:
Nick weer met dat eeuwige lange shirt.. heeft hij soms een issue met zijn kont ofzo
Je komt aan met een posting die nog kant of wal raakt en dan vraag je aan mij, nog meer? Ik kaats de bal dan even terug, heb je nog meer bullshit in je scenario? Zo nee, dan zijn we idd klaar met deze discussie.quote:
Heeft ie dan 10 van die shirts?? Of elke keer dezelfde .. dat gaat toch vervelenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:08 schreef Verida het volgende:
[..]
is zijn "feest kleding"
ik vind het zo dom staan
geen idee, maar hij doet ze volgens mij altijd aan bij de live, of bij een feestje.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heeft ie dan 10 van die shirts?? Of elke keer dezelfde .. dat gaat toch vervelen
Saaie manquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:10 schreef Verida het volgende:
[..]
geen idee, maar hij doet ze volgens mij altijd aan bij de live, of bij een feestje.
Ik ga vanavond iets meer stream kijken.. dusquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je komt aan met een posting die nog kant of wal raakt en dan vraag je aan mij, nog meer? Ik kaats de bal dan even terug, heb je nog meer bullshit in je scenario? Zo nee, dan zijn we idd klaar met deze discussie.
Gezellig! Dan kom je eindelijk met opmerkingen die wel ergens op slaanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik ga vanavond iets meer stream kijken.. dus
Stay tuned zou ik zeggen
Ow absoluut. Normaal pruim ik je postings wel, maar hier sla je het plankje mis.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stay tuned zou ik zeggen
diner Voor 2quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:13 schreef Rhosyn het volgende:
Ik log in en ipv een saaie kaartenbende aan te treffen zijn ze zich aan het mooi maken.
Wat is er gaande?
Ze gaan luxe etenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:13 schreef Rhosyn het volgende:
Ik log in en ipv een saaie kaartenbende aan te treffen zijn ze zich aan het mooi maken.
Wat is er gaande?
wie ikkequote:
oh eet ik wel broodje hahahquote:Op zaterdag 27 maart 2021 17:44 schreef engine het volgende:
[..]
Wordt nog wat als je volgend jaar in big brother zit
Verafschuw het Hollandse aardappels groente vlees.. is iets wat ik niet vaak kookquote:
Zal wel weer zo'n doe het zelf pakket zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:16 schreef Ebinas het volgende:
ah dus dat is de speciale avond.
Luxe diner
owkee ben benieuwd wat er komt.
Ik ben 20 jaar blijven hangenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik vraag mij iets af, er zitten nu voor mij best veel onbekende hier.. maar blijven jullie ook op Fok! na dat BB afgelopen is of verdwijnen jullie weer tot de volgende BB of RLS?
Laat ze er maar wat voor doen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:17 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal wel weer zo'n doe het zelf pakket zijn
weer met video-anleidingquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:16 schreef Ebinas het volgende:
ah dus dat is de speciale avond.
Luxe diner
owkee ben benieuwd wat er komt.
Alle Belgen zullen wel vertrekken hierna .. dus ¾ van de Cossersquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik vraag mij iets af, er zitten nu voor mij best veel onbekende hier.. maar blijven jullie ook op Fok! na dat BB afgelopen is of verdwijnen jullie weer tot de volgende BB of RLS?
Ik ben wel vaker weg en kom dan weer terug.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Ik hoop het zo, laat ze er maar voor puzzelenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
weer met video-anleiding![]()
maar dann vall ik van stoel
Goed dat je het even meldt hier dan scroll ik lekker verder als ik jouw naam zie in de cos.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Stay tuned zou ik zeggen
Ja, en dat te bedenken dat ik totaal geen internet held ben, laat staan mij bezig houdt met sociale media of dat soort dingen.quote:
Nou is leuker als ze blijven en dan komen mee posten in DTSquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alle Belgen zullen wel vertrekken hierna .. dus ¾ van de Cossers
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:21 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Goed dat je het even meldt hier dan scroll ik lekker verder als ik jouw naam zie in de cos.
Vraag je dat aan die onbekenden of aan ouwe getrouwenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
Ah ok, is wel gezelligquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:20 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ben wel vaker weg en kom dan weer terug.
Als bepaalde topics actueler zijn dan kom ik vaak weer aanwaaien
Thx..hoe heet U ookalweer?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:21 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Goed dat je het even meldt hier dan scroll ik lekker verder als ik jouw naam zie in de cos.
Ik zie veel dezelfde cossers, die ook met Utopia hier waren.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:20 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Alle Belgen zullen wel vertrekken hierna .. dus ¾ van de Cossers
wat een bullshit neem toch aan dat je een vrouw bent ook, dan moet je der toch haast wel begrijpenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Discipline heet dat. Had ze maar moeten sporten.
Nou Fok! is gelukkig niet zo moeilijk, daar hoef je geen i-net held voor te zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:21 schreef tiki het volgende:
[..]
Ja, en dat te bedenken dat ik totaal geen internet held ben, laat staan mij bezig houdt met sociale media of dat soort dingen.
Om voor jezelf te spreken.... ik kom niet zo vaak op FOK normaal gesproken maar alleen met RLS;)quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:21 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
dat is tegenwoordig wel helemaal zo met die lockdown hahaquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Allebei, en ik vraag gewoon uit mezelf voor dat daar weer opmerkingen over komenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:22 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Vraag je dat aan die onbekenden of aan ouwe getrouwen
Ze begrijpt Michel altijd welquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:22 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wat een bullshit neem toch aan dat je een vrouw bent ook, dan moet je der toch haast wel begrijpen
Oh ok, dat kan..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:22 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Om voor jezelf te spreken.... ik kom niet zo vaak op FOK normaal gesproken maar alleen met RLS;)
Je maakt vrienden kerel. Zo ken ik je niet.quote:
Dat is waar, maar ik zie het vooral als een groot compliment naar FOK.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou Fok! is gelukkig niet zo moeilijk, daar hoef je geen i-net held voor te zijn
Liese en Jill mogen allebei wel eens iemand die hen er op wijst dat ze niet de juiste foundation hebbenquote:
Zal wel ongesteld zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je maakt vrienden kerel. Zo ken ik je niet.
geef mijn die maagverkleining dan maarquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, nee hoor....accepteren of er wat aan doen....het is een keus. Sommige komen geen gram aan en andere moeten duidelijk opletten.
Of een maagverkleining nemen. Is ook erg in, zelfs voor mensen die niet eens zoveel hoeven af te vallen en het met opletten en beweging af kunnen.
Zou hij dan toch stiekem een lekker wijf wezen.quote:
Oprechtquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:23 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze begrijpt Michel altijd welWeet wat hij denkt en wat er met hem aan de hand is.
Maar Jill? Daar proef ik toch een zekere weerzin bij deze user
Eerder een zuur wijfquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:26 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zou hij dan toch stiekem een lekker wijf wezen.
Ik heb dat nu met subietquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:26 schreef Susan1973 het volgende:
Vind altijd leuk dat jill sinds een paar weken ook Belgische woorden gebruikt, zonder dat ze zelf er erg in heeft
Dutch is gewoon nat aan de poes als ze Michel ziet. Niets mis mee natuurlijkquote:
hij zei net met kleren uitzoeken tegen michel dat die niet veel had want veel was afgepakt bij binnenkomstquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:07 schreef greysbones het volgende:
Nick weer met dat eeuwige lange shirt.. heeft hij soms een issue met zijn kont ofzo
Is de zelfbruiner, niet de foundation..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Liese en Jill mogen allebei wel eens iemand die hen er op wijst dat ze niet de juiste foundation hebben
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dutch is gewoon nat aan de poes als ze Michel ziet. Niets mis mee natuurlijk
waar kwam zij niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:26 schreef Ebinas het volgende:
Liese vraagt of Jill stiekem was gaan wenen als ze niet kwam.
Jill zegt al stiekem geweend te hebben
Heb ik niet zo snel last van bij iemand die je eigenlijk niet kentquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:27 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dutch is gewoon nat aan de poes als ze Michel ziet. Niets mis mee natuurlijk
Ik heb 'm een abbo gegeven.. kan die arme ziel misschien een knappe foto kopen voor zijn AVAquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:24 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je maakt vrienden kerel. Zo ken ik je niet.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb ik niet zo snel last van bij iemand die je eigenlijk niet kent![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb 'm een abbo gegeven.. kan die arme ziel misschien een knappe foto kopen voor zijn AVA
Dat gebeurt mij nou nooit, misschien moet ik toch wat meer kut opmerkingen makenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb 'm een abbo gegeven.. kan die arme ziel misschien een knappe foto kopen voor zijn AVA
Ik vraag je ten huwelijk bij deze. Dit is echt belachelijkquote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:30 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat gebeurt mij nou nooit, misschien moet ik toch wat meer kut opmerkingen maken
[..]
Dat gebeurt mij nou nooit, misschien moet ik toch wat meer kut opmerkingen maken
[..]
Eerst ff een scheiding aanvragen dan... schijnt hip te zijn tegenwoordigquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik vraag je ten huwelijk bij deze. Dit is echt belachelijk
quote:
Leuk manquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:21 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nou is leuker als ze blijven en dan komen mee posten in DTS
Jill kreeg wat extra.. hoe zeg je dat nu netjes.., love handelsquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:31 schreef Ebinas het volgende:
[..]![]()
volgens mij was ze wat onzeker omdat ze is aangekomen.
Maar ik heb het zelf niet op stream meegekregen
Het is al 11 uur geweestquote:
Verdomme ja, ben al getrouwd, effe vergeten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Eerst ff een scheiding aanvragen dan... schijnt hip te zijn tegenwoordig
Ligt aan hoeveel alcohol er daar in mag/gaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is al 11 uur geweest![]()
23:00 enzo je weet toch
Excuse me hoor ., dat bedoelde ik ook maar dat weet jij bestquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Het is al 11 uur geweest![]()
23:00 enzo je weet toch
Ik ga uit van een feestjequote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ligt aan hoeveel alcohol er daar in mag/gaat.
Misschien mag je iets eerder los
Okay, Michel modus kan weer uitquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Excuse me hoor ., dat bedoelde ik ook maar dat weet jij best![]()
Hoe lang zal het diner duren.. heb een heerlijk badmoment gepland staan voor mezelf..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:35 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ligt aan hoeveel alcohol er daar in mag/gaat.
Misschien mag je iets eerder los
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
Diep diep beledigd nu .. oprecht![]()
![]()
![]()
Kom er zo aan schat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:42 schreef greysbones het volgende:
Ik ga ff lekker relaxen in bad..
Roep me maar als het spannend wordt
dat kan niet, Nick en Michel zijn altijd goudeerlijk....quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:44 schreef tiki het volgende:
Ze complimenteren de dames dat ze er weer heel mooi uit zien, maar net in de tuin vonden ze juist dat ze zich too much opmaken......
Ik vind het mooi staanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:45 schreef zodeju het volgende:
Ik vind Liese haar kleedje niet mooi.Lijkt jaren ouder erin/
Ligt er aan of ze het ook nog moeten bouwen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hoe lang zal het diner duren.. heb een heerlijk badmoment gepland staan voor mezelf..
sluit ik daarna fris en fruitig aan in de cos
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:45 schreef Verida het volgende:
[..]
dat kan niet, Nick en Michel zijn altijd goudeerlijk....
Ik ben hier sinds bb1, eerst een jaartje gelurkt daarna ook een account gemaakt. Heel lang samen met @Funnie (mijn zusje) veel gepost op het forum. Nu heeeeeeeeeeeeel lang niet meer op Fok geweest (sinds 2006), en nu sinds BB weer eens ingelogd op mijn account en sindsdien vooral lurker in de cos en soms post ik wat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:17 schreef Mrsloveable het volgende:
👍quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:46 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ligt er aan of ze het ook nog moeten bouwen.
zo niet dan 1,5 uur denk ik
Ja!!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 18:48 schreef mario390 het volgende:
niks naatke gezicht in dr douche
erinnert me an en horrorfilm
Nick heeft een beetje een Neanderthaler hoofd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |