Jij had LP toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:55 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Weet wel hoe te openen, maar wist niet dat ik dat moest doen
Blijkt niet te werken als iemand anders dan een Mod een nieuwe Cos opentquote:
Ah okayquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:56 schreef greysbones het volgende:
[..]
Blijkt niet te werken als iemand anders dan een Mod een nieuwe Cos opent
Als je laat weten dat je niet opent is het geen probleemquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:57 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Ja, ok dan weet ik dat, voortaan voorkom ik LP hahaha
Ik hoop dat jill wintquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:00 schreef greysbones het volgende:
Over kaartende bewoners valt ook niet veel te Cossen
Zeker... Gisteren had hij het er nog over dat hij binnen een week weg zou zijn... Maar ja, hij zit daar voor "de knaakjes"...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:58 schreef greysbones het volgende:
Nick heeft zich wel goed herpakt.. kudos daarvoor
gezeur over geldquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:00 schreef mario390 het volgende:
wat babbelte nick en halfe ur
in de badkamer op liese
ik verstand geen ball van
Over Corona en wat het deed met zijn bedrijfquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:00 schreef mario390 het volgende:
wat babbelte nick en halfe ur
in de badkamer op liese
ik verstand geen ball van
Zie liever iemand die zich zelf herpakt en door gaat.. dat maakt het veel beter aan te gluren ..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:01 schreef Osvaldo2 het volgende:
[..]
Zeker... Gisteren had hij het er nog over dat hij binnen een week weg zou zijn... Maar ja, hij zit daar voor "de knaakjes"...
De doodsteek voor BB en RLS.. spelletjesquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:06 schreef Susan1973 het volgende:
Wat erger ik me daar aan, die klote toernooitjes met hun kaarten... man man man vreselijk saai
niet boeiend en hij werd nominiertquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
Over Corona en wat het deed met zijn bedrijf
Over zijn dj leven ..
hehe.. ik ben beroemd!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:07 schreef Toweler het volgende:
@:li0nHeart je staat op Twitter met je tweet
Is dat verplicht ofzo,,,,,niemand zie je meer zijn eigen ding doen.....Nick ligt niet meer met zijn dekentje. Michel is niet meer aan het puzzelen . Liese is niet meer aan het piceance.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:06 schreef Susan1973 het volgende:
Wat erger ik me daar aan, die klote toernooitjes met hun kaarten... man man man vreselijk saai
Wij mogen kiezen hè.. wie we in de finale zienquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
niet boeiend en hij werd nominiert
Zit je er al klaar voor(F1)quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:07 schreef Toweler het volgende:
Gelukkig, dacht ff dat we een totaal andere groep de laatste weken kregen te zien. Die kaartend de finale inging.quote:
Hoop dat ze net zo verlopen als de vrije trainingen van gisterenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:10 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ja eerst f2 kijken daarna fp3 en kwalie dus heel weinig livestream voor me vandaag
Hij zit alweer .. met kaarten in zijn handquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelukkig, dacht ff dat we een totaal andere groep de laatste weken kregen te zien. Die kaartend de finale inging.
Wie wat waar??? * Ireth heeft geen Twitter...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:07 schreef Toweler het volgende:
Wat hier geplaatst werd over de bel minuten in de vorige topicquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie wat waar??? * Ireth heeft geen Twitter...
Nick praat de laatste tijd meer met Jill.quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:15 schreef Ireth het volgende:
[..]
Wie wat waar??? * Ireth heeft geen Twitter...
Ze moeten het hele concept anders maken.. nu draait alles om wat er in de uitzendingen kan worden getoond.. maak het zo dat de streams het belangrijkst zijn.. volgens mij valt daar tegen woordig genoeg in te verdienenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:19 schreef Hznootje het volgende:
Denk dat dit de laatste BB was ever..Zo jammer, had een stuk spectaculairder gekund. Zeker in de weekenden wil je toch iets anders laten zien op de streams?!
Ik heb videoland al opgezegdquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze moeten het hele concept anders maken.. nu draait alles om wat er in de uitzendingen kan worden getoond.. maak het zo dat de streams het belangrijkst zijn.. volgens mij valt daar tegen woordig genoeg in te verdienen
Had al Videoland, heb hem niet voor BB genomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |