quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:44 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Volgend jaar de pokken
Op naar POK
Valt mee schat ik zo in, het probleem is niet het produceren van de vaccins, het probleem is het tekort op korte termijn, dat zag je ook met de mondkapjes.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor de EU en de rest van de wereld.
Die boostershots zullen ergens geproduceerd moeten worden en daarmee de productiecapaciteit voor het huidige vaccin verkleinen.
Don't worry, wij hebben ver boven de 2 miljard vaccins al en krijgen die booster shots wel, wij zijn rijk. 😃quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:58 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Slecht nieuws voor de EU en de rest van de wereld.
Die boostershots zullen ergens geproduceerd moeten worden en daarmee de productiecapaciteit voor het huidige vaccin verkleinen.
Ja, maar dat is een verschrikkelijk lang proces geweest.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:59 schreef Celestien het volgende:
[..]!
Maar hadden we pokken intussen niet uitgeroeid dmv vaccinaties?
Ach, if you have to go, better go with a smileyquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:58 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Hey kijk uit okay, ik wil me niet doodlachen 3 maanden voor ik gevaccineerd wordt 😂🤣
Ja dat klopt, ik stem voor antibiotica resistence yarsinia pestis, gun hem ook weer eens een kans 🥺 poor bby 😥quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:59 schreef Celestien het volgende:
[..]!
Maar hadden we pokken intussen niet uitgeroeid dmv vaccinaties?
Ik denk dat we straks allemaal een netflix model moeten nemen op seizoensvirussen, de natte droom van Pharma.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:00 schreef eragon2890 het volgende:
[..]
Don't worry, wij hebben ver boven de 2 miljard vaccins al en krijgen die booster shots wel, wij zijn rijk. 😃
De rest van de wereld... China maakt 3 miljard dosissen dit jaar, kan vast ook boosters maken? Ofzo.
Yesssss en zo'n beeldtelefoon bij je Graf die spicy memes deelt 😂quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:02 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ach, if you have to go, better go with a smiley
kijk deze video ff:quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:40 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
AZ biedt bijna geen bescherming tegen de Zuid-Afrikaanse variant, wat de dominante variant zou kunnen worden. In Frankrijk nu al 10% van de gevallen de Zuid-Afrikaanse variant.
Massaal vaccineren met die AZ rommel zou dat proces kunnen versnellen.
De ligduur is momenteel z'n 19 dagen gemiddeld.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het goede nieuws is dat IC redelijk stabiel blijft en ziekenhuizen stijgt, eigeniljk had ik het andersom verwacht, maar voorlopig is dat niet heel ongunstig.
Men is pas klaar met de 60+ers rond begin Juni.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De angel van 60+ moet er gewoon zsm uit, zowel in de ziekenhuizen en IC.
Hopelijk is 60+ voor z'n beetje begin mei grotendeels gevaccineerd.
Mag ik vragen waar je die 19 dagen op baseert? Dat is namelijk een getal van de eerst golf, op dit moment is dat een stuk lager.quote:
Maar de eerste prik geeft al een grote hoeveelheid bescherming en daar zijn we volgens mij in mei al mee klaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Men is pas klaar met de 60+ers rond begin Juni.
60-64 gaat al tussendoor.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:11 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Men is pas klaar met de 60+ers rond begin Juni.
Staat gewoon in het rapport van stichting Nicequote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:14 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar je die 19 dagen op baseert? Dat is namelijk een getal van de eerst golf, op dit moment is dat een stuk lager.
Klopt, er gaan heel wat groepen tussendoor. Maar je wil zoveel mogelijk mensen boven de 50 gehad hebben om die zorgdruk drastisch te doen kelderen. Voordat we daar effect van gaan zien ben je zeker wel 8-12 weken verder vanaf nu denk ik.quote:
Haha ja ik zit ook al een tijdje op het Razer mondkapje te azen. Jammer dat ie pas uitkomt tegen de tijd dat het niet echt meer nodig is.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:10 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.nu.nl/tech/61(...)e-markt-brengen.html
Hij kletst natuurlijk (zie dat interview waar zij naar linken) onzin dat wij hier nog lang die tyfus mondvodjes zullen hoeven dragen, dat is alleen tot bijna iedereen gevaccineerd is, volgend jaar zijn ze hier wel weg. Ik verbrand de mijne ritueel de seconde dat het niet meer verplicht is, en ik denk meesten met mij. 2022 waarschijnlijk niet meer dus hier. Hij zegt dit natuurlijk om voor investeerders te promoten dat hij hier een businesscase heeft.
Over reizen heeft hij wel gelijk natuurlijk, ze zullen nog wel ff handig blijven als je op safari gaat.
Maar los van dit alles vind ik het wel super cool 😎 . Transparent dus je ziet weer gezichten, rgb, microfoon (ideal voor in een drukke club straks weer verstaanbaar zijn boven de muziek!), geen brillen die bestaan, ventilator... holy fuck.
In clubs, voor toespraken op congressen enzo zonder microfoon, karaoke als er meer mensen zijn dan mics, etc, zie ik dit misschien nog wel redelijk aanslaan buiten/na corona. Of bouw automatisch Google translate in OMG!
Ik weet niet hoe ze aan dat getal komen, maar als je verder naar beneden scrolled op pagina 16, is dat 15.1quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:17 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Staat gewoon in het rapport van stichting Nice
https://www.stichting-nice.nl/COVID_rapport.pdf
Laten we zeggen dat het ergens tussen de 15 en 19 dagen ligt, dan duurt het dus inderdaad bijna 3 weken voor je IC leeg zou zijn bij geen aanvoer.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:21 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe ze aan dat getal komen, maar als je verder naar beneden scrolled op pagina 16, is dat 15.1
Keep on dreaming.. dan moeten ze wel erg veel tempo gaan maken. Ik las dat er 75+ pas een afspraak kregen half mei. dan hebben we dus 70+ en 65+ nog te gaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:56 schreef _serial_ het volgende:
[..]
De angel van 60+ moet er gewoon zsm uit, zowel in de ziekenhuizen en IC.
Hopelijk is 60+ voor z'n beetje begin mei grotendeels gevaccineerd.
Ja nee eens, je ziet dat IC's over de minder snel vollopen, maar ook minder snel leeg, dat is volgens mij ook wat Lenny hier al melde dat er veel lang liggers zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:24 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat het ergens tussen de 15 en 19 dagen ligt, dan duurt het dus inderdaad bijna 3 weken voor je IC leeg zou zijn bij geen aanvoer.
Ik las dat er ook al 75+ zijn die beide prikken al gehad hebben.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:25 schreef diedrick het volgende:
[..]
Keep on dreaming.. dan moeten ze wel erg veel tempo gaan maken. Ik las dat er 75+ pas een afspraak kregen half mei. dan hebben we dus 70+ en 65+ nog te gaan.
Nee 75+ worden nu geprikt, in Mei krijgen ze hun tweede vaccinatie omdat die naar achter geschoven is.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:25 schreef diedrick het volgende:
[..]
Keep on dreaming.. dan moeten ze wel erg veel tempo gaan maken. Ik las dat er 75+ pas een afspraak kregen half mei. dan hebben we dus 70+ en 65+ nog te gaan.
Helemaal eens. Ik zal zeker niet altijd zuiver discussieren. Volgens mij is niemand altijd zuiver. Mooi streven, dat wel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:04 schreef Molo het volgende:
[..]
Joh hou eens op
Goeie discussie moet kunnen en ik vind ook dat Miss Sly daar niet altijd even zuiver in staat als mod zijnde, maar dat lossen we dan gewoon op door door te discussiėren op dit forum lijkt mij.
Je reactie nu is echt behoorlijk kinderachtig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |