na 4 weken weer eens dit topic openen, eerste reactie die ik lees....quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig slechts door de wouten. Maar inderdaad een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
Het gaat voornamelijk om covid te voorkomen die zo'n erge gevolgen voor de persoon heeft dat ie moet worden opgenomen in het ziekenhuis.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat Pfizer betere bescherming bied zo uit mijn hoofd.
AZ bied 100% bescherming tegen ziekenhuis opname toch ?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Omdat Pfizer betere bescherming bied zo uit mijn hoofd.
hangt helemaal van de verhouding af, 30miljoen AZ > 10 miljoen Pfizerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Goede deal voor de UK. Zij krijgen de Rolls Royce en wij Astra troep
Ik zou wel willen voorstellen dat we het transport proces door de groep van Taghi laten begeleiden en niet door de EU.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
hangt helemaal van de verhouding af, 30miljoen AZ > 10 miljoen Pfizer
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou wel willen voorstellen dat we het transport proces door de groep van Taghi laten begeleiden en niet door de EU.
Gezien de incompetentie van de EU, wanneer het op onderhandelen aankomt, zullen vanaf nu waarschijnlijk alle AZ doses voor het Verenigd Koninkrijk gaan zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)gelen-in-belgie.html
Ben wel benieuwd wat die deal zou betekenen, gaan we uiteindelijk meer vaccins krijgen dan de verwachtte 1.2mil in Q1 en 4.3mil in Q2? (Van AstraZeneca).
Natuurljk Sirquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En degenen die lopen te prutsen gaan 'slapen'
Ik vind dat ook storend. Kom op; in het hele leven kom je mensen tegen die anders denken over bepaalde onderwerpen. Helemaal op dat niveau mag je verwachten dat ze daarmee om kunnen gaan. Zonder naar de media te stappen om een groep weg te zetten als wappies. Dat is enorm denigrerend.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:37 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Even los van FvD, in algemenere zin, ik vind ook niet dat we elke vorm van kritiek moeten afwijzen als "wappie". Kritiek is juist goed en al helemaal in deze fase van de coronacrisis. De Jonge doet dat naar mijn mening wel. Ik vind dat er te weinig gedaan wordt met kritiek. Neem een Bruls gisteren, dat raakt weer in de vergetelheid sowieso.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:24 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En degenen die lopen te prutsen gaan 'slapen'
Ja, dat laatste is idd ook een groot deel van het probleem wat zelf gecreëerd wordt. En de media doet er ook fijn aan mee. Een rationeel en wetenschappelijk discours op basis van wederkerigheid bestaat al lang niet meer.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik vind dat ook storend. Kom op; in het hele leven kom je mensen tegen die anders denken over bepaalde onderwerpen. Helemaal op dat niveau mag je verwachten dat ze daarmee om kunnen gaan. Zonder naar de media te stappen om een groep weg te zetten als wappies. Dat is enorm denigrerend.
Dit soort uitspraken maken het ook alleen maar makkelijker voor de mensen die wat meer neigen naar complotten en dergelijke.
Dan mogen mensen dat voor zichzelf bepalen. Hoeft Hugo niet de media voor op te zoeken. Kan hij beter snel doorgaan met prikken en met argumenten komen waarbij meer mensen niet meer in die woorden van de FvD gaan geloven. Ga de discussie aan in plaats van de media er bij te betrekken.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:33 schreef Montov het volgende:
Je moet niet elke vorm van kritiek afdoen als wappie. FvD en Baudet is wel een wappie. Het is schandalig hoe hij nepnieuws en complotten doorverteld aan een groter publiek.
Ik zou nu keihard worden uitgelachen bij de bank.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Niet in een vrijstaand huis wonen
Niet alles investeren in crypto maat. Stenen zijn ook belangrijk.
AZ biedt bijna geen bescherming tegen de Zuid-Afrikaanse variant, wat de dominante variant zou kunnen worden. In Frankrijk nu al 10% van de gevallen de Zuid-Afrikaanse variant.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:20 schreef Predator40 het volgende:
[..]
AZ bied 100% bescherming tegen ziekenhuis opname toch ?
en daar gaat het om, beter kan niet.
Yes! We gaan dit forum nog missenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Bijna 1 April, wat mij betreft het startschot om binnen enkele maanden definitief een einde aan deze ellende te maken. Laat die vaccins maar komen!
#mocromafiosi eerst?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:23 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik zou wel willen voorstellen dat we het transport proces door de groep van Taghi laten begeleiden en niet door de EU.
Volgend jaar de pokkenquote:
1 april is mijn verjaardag! Feeeeeeeeeeeeeeeestquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:41 schreef Jor_Dii het volgende:
Bijna 1 April, wat mij betreft het startschot om binnen enkele maanden definitief een einde aan deze ellende te maken. Laat die vaccins maar komen!
tussen competent en incompetent zit nog best wel watquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Gezien de incompetentie van de EU, wanneer het op onderhandelen aankomt, zullen vanaf nu waarschijnlijk alle AZ doses voor het Verenigd Koninkrijk gaan zijn.
Jong houtquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:44 schreef eragon2890 het volgende:
https://www.euronews.com/(...)&utm_medium=referral
Oh boi, dit konden we er niet bij gebruiken nu, dit wordt misschien nog een probleem dan de laatste maanden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |