Gelukkig slechts door de wouten. Maar inderdaad een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.quote:
Dat is niet wat je postte...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:48 schreef miss_sly het volgende:
Is het in jouw ogen nodig om persoonlijke opmerkingen te blijven plaatsen om het met elkaar oneens te zijn?
Hoe gaan we hier dan discussie voeren? Stel dat iemand post dat we mensen preventief moeten gaan ruimen net zoals we met dieren doen, dan bevalt zo'n uitspraak mij totaal niet... dan mag ik toch wel reageren?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Als iemand iets post dat je niet bevalt, reageer dan gewoon niet.
Hoog tijd voor een applausquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:51 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gelukkig slechts door de wouten. Maar inderdaad een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers.
Bezoekersregeling kunnen ze je sowieso niet op pakken.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:50 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Hier ook bezoekersregeling overtreden. Een iemand ging tijdens avondklokje naar huis.
ONS VATTEN ZE NIET
Echt, wat een flauwekul. Je snapt best wat er wel bedoeld wordt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:51 schreef Fred het volgende:
[..]
Dat is niet wat je postte...
Je zegt letterlijk:
[..]
Hoe gaan we hier dan discussie voeren? Stel dat iemand post dat we mensen preventief moeten gaan ruimen net zoals we met dieren doen, dan bevalt zo'n uitspraak mij totaal niet... dan mag ik toch wel reageren?
Tja, dat denken Hugo en Mark ook bij elke persco... Valt in de praktijk best tegen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:52 schreef miss_sly het volgende:
Echt, wat een flauwekul. Je snapt best wat er wel bedoeld wordt.
Proficiat. Wat leuk gevonden. Complimenten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:53 schreef Fred het volgende:
[..]
Tja, dat denken Hugo en Mark ook bij elke persco... Valt in de praktijk best tegen.
Ik snap het wel idd, maar dat wil nog niet zeggen dat iedereen snapt wat je zegt
Boodschappen doen ofzo, mitigeer dat trouwens met buurtbusjes die eten komen brengen oid. Tuig daar iets voor op. Zorg dat mensen gesteund worden ipv verbieden.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarvan is toch bekend dat dat niet het geval is? Heel veel mensen gaan er met klachten toch op uit, alsof er niets aan de hand is.
Onderschat de presymptomatische maar wel besmettelijke fase ook niet. Laatst is in mijn omgeving het virus aardig rondgegaan en het kwaad was in vele gevallen al geschied voordat men er erg in had.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarvan is toch bekend dat dat niet het geval is? Heel veel mensen gaan er met klachten toch op uit, alsof er niets aan de hand is.
Buiten??? Ja dagquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:59 schreef galantis het volgende:
[..]
Onderschat de presymptomatische maar wel besmettelijke fase ook niet. Laatst is in mijn omgeving het virus aardig rondgegaan en het kwaad was in vele gevallen al geschied voordat men er erg in had.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Proficiat. Wat leuk gevonden. Complimenten.
Ik ga wat anders doen. De groeten allemaal.
Joh hou eens opquote:
Dan gooien ze het wel op overlast toch? Als je NSBuren hebt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:52 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Bezoekersregeling kunnen ze je sowieso niet op pakken.
Wel erg asociaal trouwens. Dit voelt als een klap voor de zorgmedewerkers.
Door aso's zoals jij zitten we nog in de crisis. @:ggmm
ook al stap je met het juiste been uit bed, stemming kan snel omslaan als je hier meeleestquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:53 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij is 3/4 fok met verkeerde been uit bed gestapt
Niet in een vrijstaand huis wonenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dan gooien ze het wel op overlast toch? Als je NSBuren hebt.
Werd dat maar wat meer gedaan.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:08 schreef Wereldgozer het volgende:
Dan gooien ze het wel op overlast toch? Als je NSBuren hebt.
Ik niet maat. Lang geleden dat ik me zo goed voelde op een zaterdagochtend.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:53 schreef raptorix het volgende:
Volgens mij is 3/4 fok met verkeerde been uit bed gestapt
Lijkt me ijdele hoop met politici die op feestjes op de tafel dansen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:10 schreef bianconeri het volgende:
Werd dat maar wat meer gedaan.
Als mensen wat verstandiger om zouden gaan met o.a. de bezoeksregeling dan zou het een stuk beter gaan in NL.
Ik ook, maar ik ben altijd rond 5 uur op, en voel me eigenlijk altijd wel goedquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:11 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik niet maat. Lang geleden dat ik me zo goed voelde op een zaterdagochtend.
En dat terwijl ik al vanaf 05:30 wakker ben.
Zakelijk dansen was dat, dat is andersquote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:12 schreef Fred het volgende:
[..]
Lijkt me ijdele hoop met politici die op feestjes op de tafel dansen.
Goede deal voor de UK. Zij krijgen de Rolls Royce en wij Astra troepquote:Op zaterdag 27 maart 2021 10:25 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)gelen-in-belgie.html
Ben wel benieuwd wat die deal zou betekenen, gaan we uiteindelijk meer vaccins krijgen dan de verwachtte 1.2mil in Q1 en 4.3mil in Q2? (Van AstraZeneca).
Buiten geloof ik ook niet zo in hoor. Dit was ook allemaal binnen. Lang bij elkaar in één ruimte.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Buiten??? Ja dag
Binnen, volledig mee eens, buiten is dat écht bijzonder onwaarschijnlijk
En ik geloof zeker wel in het virus, de ernst en alles. Maar je moet risico's en informatie wel op waarde schatten
Hoezo is dag troep?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:14 schreef Kickinalfa het volgende:
[..]
Goede deal voor de UK. Zij krijgen de Rolls Royce en wij Astra troep
Omdat Pfizer betere bescherming bied zo uit mijn hoofd.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 11:15 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoezo is dag troep?
Prima getest en werkzaam spul, geen onzin roepen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |