Als het gaat om een plekje in de OP is het wel een goed plan idd.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Geen, maar die staat maar in 1 Cos en dan verdwijnt hij
Gaan we regelenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:51 schreef greysbones het volgende:
@:Benny
Of @:Lavenderr
Kunnen Julie in de OP een Poll zetten wie wij naar de finale zouden willen hebben? En deze een dag laten staan ..
Dan weten we hoe de hele COS er over denkt
a jouw poll zou er prima inkunnen. Dan kan hij de hele dag door ingevuld wordenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als het gaat om een plekje in de OP is het wel een goed plan idd.
Polls staan ook in BB / Wie is je favoriete bewoner? btw
Maar hier nog een keer dan, bij de start van het nieuwe topic:
[poll=2073]
Zo wat een naar mens was dat..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:58 schreef Verida het volgende:
[..]
Hiske was ook totaal niet leukIk vond dat echt een vreselijk mens.
als Julie dan maar voet bij stuk houdt dat ze niet op Jill wil stemmen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:09 schreef magnaal het volgende:
[..]
Zo wat een naar mens was dat..
Iemand zei net over een plasje erover heen doen, van Nick en Michel...
Het is begonnen he? Ze proberen nu samen het eind te halen, ik was al zo verbaasd over de kalmte van Nick, maar die eikels weten nog niet, dat ze niet meer kunnen nomineren!![]()
![]()
Die gaan smoezen, denk ik....
Ze hoeven nooit meer te nomineren.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:11 schreef Verida het volgende:
[..]
als Julie dan maar voet bij stuk houdt dat ze niet op Jill wil stemmen.
ik had al geedit. Ik weet het wel, maar zij daar niet en ik wil Nick en Michel wel zien zweten en in de paniek raken als Julie niet mee doetquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze hoeven nooit meer te nomineren.
Zal BB maandag wel zeggen.
Ze vermoeden het zelf ook, maar speculeren blijft.
Dat gebeurt echt niet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:15 schreef Verida het volgende:
[..]
ik had al geedit. Ik weet het wel, maar zij daar niet en ik wil Nick en Michel wel zien zweten en in de paniek raken als Julie niet mee doet
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:11 schreef Verida het volgende:
[..]
als Julie dan maar voet bij stuk houdt dat ze niet op Jill wil stemmen.
edit, ik weet wel dat ze zelf niet meer kunnen nomineren, maar ik wil wel even michel en nick zien zweten als Julie voet bij stuk houdt
waarom zou dat niet gebeuren, Op Liese hoeven ze niet meer te rekenen, Jill is ook niet te manipuleren en Julie heeft vanmorgen ook al aangegeven dat ze niet op Jill wil stemmen..quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:21 schreef Ireth het volgende:
Wat mij betreft mag iedereen winnen, behalve Nick...
Jullie zijn er drukker mee dan de bewoners.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:20 schreef Verida het volgende:
[..]
waarom zou dat niet gebeuren, Op Liese hoeven ze niet meer te rekenen, Jill is ook niet te manipuleren en Julie heeft vanmorgen ook al aangegeven dat ze niet op Jill wil stemmen..
DBKquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:22 schreef Ireth het volgende:
War ligt Nick trouwens? Ik zie hem niet bij het kaartclubje?
In de dbk, daarom zijn ze kaarten tot ieder is geweest en dan gaan ze Michel competitie doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:22 schreef Ireth het volgende:
War ligt Nick trouwens? Ik zie hem niet bij het kaartclubje?
Gok er wel op.. die kan niet lang recht overeind blijvenquote:
Waarom zegt u dat? we hebben het even erover, en niemand maakt iemand slecht..Overigens bepaal ik zelf wat ik hier schrijfquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:23 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Jullie zijn er drukker mee dan de bewoners.
Waarom moet iemand zo nodig weer slecht gemaakt worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |