quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:15 schreef NBWtje het volgende:
DKG_tegengas ik zoek het fragment waar Peter in de uitzending zei dat er een oud bewoner in zou komen,.. Is in het laatste gedeelte geweest van de uitzending
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:26 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, doe ik zeker niet. Maar is frustrerend als je het gehoord hebt en dan vervolgens niet meer kunt vinden ...
Maar ik mis drie minuten uitzending, zal daar wel in gezeten hebben ...![]()
Ik heb het fragment gevonden, had de aflevering opgenomen en even met mijn telefoon het stukje gefilmd.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 01:17 schreef NBWtje het volgende:
Ze geloven mij hier niet en ze hebben het toch echt gezegd in de uitzending
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:22 schreef Benny het volgende:
Waar is Naomi?HeerlijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
Geen haat maar ik ben blij dat de laatste figurant eruit is.quote:
Nou je vergeet nog 1 he, tenminste als je Nick(s) ook graag ziet vertrekken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:02 schreef Alocanda het volgende:
[..]
Geen haat maar ik ben blij dat de laatste figurant eruit is.
Mooie poll maar bij BB mag je maar 1 iemand naar de finale stemmen..quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:02 schreef Million_Lights het volgende:
Final 4?
https://strawpoll.com/dzfkdvc8x
Ik vind het ook erg voor Naomi, maar heeft zich in de val laten slepen. Liese had het spel sneller door.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Goedemorgen Allemaal.
Ben benieuwd wat de dag gaat brengen vandaag. Hoop op de verdere val van onze luie God Nick. Al is het enigszins jammer dat Naomi diegene is die nu het slachtoffer hiervan geworden is en niet Nick zelf.
Is ook grotendeels haar eigen schuld.. als je maar blijft verstoppen achter iemand en lekker meelift ... wat heeft Naomi nu gedaan dat echt gedenkwaardig was deze BBquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:13 schreef Lonneke1983 het volgende:
Goedemorgen Allemaal.
Ben benieuwd wat de dag gaat brengen vandaag. Hoop op de verdere val van onze luie God Nick. Al is het enigszins jammer dat Naomi diegene is die nu het slachtoffer hiervan geworden is en niet Nick zelf.
Jammer dat ze het niet beter doorhad met Zoëy destijds was het een ander spel geweestquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg voor Naomi, maar heeft zich in de val laten slepen. Liese had het spel sneller door.
Naar de finale gaan er altijd meer dan 1 en aangezien er nog maar 2 weken tegaan zijn en we nu 1 iemand naar huis mogen stemmen, blijven er 4 mensen over voor de finale.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mooie poll maar bij BB mag je maar 1 iemand naar de finale stemmen..
Hmmmm,even denken.Niks.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook grotendeels haar eigen schuld.. als je maar blijft verstoppen achter iemand en lekker meelift ... wat heeft Naomi nu gedaan dat echt gedenkwaardig was deze BB
Zoals donutsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Denk trouwens ook dat diegene van de Febo, die de boodschappen moest doen, ook blij is dat hij niet meer de hele AH en de rest van Amsterdam meer af hoeft te zoeken voor speciale vegan producten.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:20 schreef Lonneke1983 het volgende:
Denk trouwens ook dat diegene van de Febo, die de boodschappen moest doen, ook blij is dat hij niet meer de hele AH en de rest van Amsterdam meer af hoeft te zoeken voor speciale vegan producten.
Die zie ik graag vertrekken maar hij speelt wel het spel. Voor mij is hij geen figurant.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:10 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Nou je vergeet nog 1 he, tenminste als je Nick(s) ook graag ziet vertrekken.
Ik heb net het filmpje Liese/Nick zitten kijken. Wat een manipulator is dat!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:15 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik vind het ook erg voor Naomi, maar heeft zich in de val laten slepen. Liese had het spel sneller door.
Begrijp hem ook volkomen maar wil je een juist beeld krijgen zou je mensen 1 iemand moeten laten stemmen.. dan zie je wie er bijna geen stemmen krijgtquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:17 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Naar de finale gaan er altijd meer dan 1 en aangezien er nog maar 2 weken tegaan zijn en we nu 1 iemand naar huis mogen stemmen, blijven er 4 mensen over voor de finale.
Zo begreep ik de poll.
"Wie zie je het liefst als laatste de finale spelen"
vegan besteld?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Is ook grotendeels haar eigen schuld.. als je maar blijft verstoppen achter iemand en lekker meelift ... wat heeft Naomi nu gedaan dat echt gedenkwaardig was deze BB
Ja klopt dat vroeg ik me ook af zullen we daar nog iets van horen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:31 schreef suzi1 het volgende:
we hebben toch al eerder mogen kiezen wie er in de finale mocht staan. week of zoveel geleden.
is niks mee gedaan toch. mss staat die ook al vast. was jill volgens mij de grote finalist.
Hoe dan ook staat ze toch wel in de finalequote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:31 schreef suzi1 het volgende:
we hebben toch al eerder mogen kiezen wie er in de finale mocht staan. week of zoveel geleden.
is niks mee gedaan toch. mss staat die ook al vast. was jill volgens mij de grote finalist.
Klopt is niks mee gedaan.. zal wel niet in het plaatje hebben gepast toenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:31 schreef suzi1 het volgende:
hmmm dat kan ook nog. maar dat hadden ze kunnen maipuleren als ze willenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt is niks mee gedaan.. zal wel niet in het plaatje hebben gepast toen
Denk inderdaad dat Jill, dat toentertijd gewonnen heeft, hadden natuurlijk gehoopt op Nick.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Klopt is niks mee gedaan.. zal wel niet in het plaatje hebben gepast toen
Ach ja ze manipuleren als een malle en trekken zich pas wat aan van de kijkers als deze te veel rumoer makenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:34 schreef suzi1 het volgende:
[..]
hmmm dat kan ook nog. maar dat hadden ze kunnen maipuleren als ze willen
Lui mens dat dit zich dom voordoet voor de camera's, achterbaks doet achter mensen hun rug, en de mentale capaciteit heeft van een 7 jarige. Vreselijk mens. Heeft ook 60 dagen lang op bed gelegen, wat mensen zich altijd lijken te vergeten hier in COS.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:59 schreef DarkRaven70 het volgende:
[..]
Waarom al die haat tegen Jill overal ?
Dat is jou invulling. Is het merendeel het niet mee eensquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:37 schreef Licargon het volgende:
[..]
Lui mens dat dit zich dom voordoet voor de camera's, achterbaks doet achter mensen hun rug, en de mentale capaciteit heeft van een 7 jarige. Vreselijk mens. Heeft ook 60 dagen lang op bed gelegen, wat mensen zich altijd lijken te vergeten hier in COS.
Hey mama van Matt, nog alles goed met hem? Is hij al over de verliefdheid heen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:37 schreef Licargon het volgende:
[..]
Lui mens dat dit zich dom voordoet voor de camera's, achterbaks doet achter mensen hun rug, en de mentale capaciteit heeft van een 7 jarige. Vreselijk mens. Heeft ook 60 dagen lang op bed gelegen, wat mensen zich altijd lijken te vergeten hier in COS.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:42 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Hey mama van Matt, nog alles goed met hem? Is hij al over de verliefdheid heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |