Nee joh het moet zorgvuldig. Anders als er drie weken geen leveringen komen, moeten we misschien een paar afspraken afzeggen...quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:39 schreef Celestien het volgende:
[..]
Ik kan die traagheid eigenlijk ook niet meer goedpraten... Heb 't lang gedaan, maar kom op, zeg... ik weet niet hoeveel excuses ik nog paraat heb.
Vaccineren, jongens. Zet daar vol op in. Desnoods 's nachts. Denk dat er genoeg mensen zijn die het ervoor over hebben.
* Celestien zet een rustgevend achtergrondmuziekje aan.
Ik vind de communicatie hierover echt onduidelijk. Ik heb nog steeds geen enkel idee wanneer familie van 70+ aan de beurt is.het verschilt enorm per regio. Hak op de tak beleid en wachten tot de brief op de mat valt. Zou toch wel wat overzichtelijker moeten kunnen. Zelfs onder voorbehoud van levering.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik gok er zo op dat Jorritsma niet in de groep zit die al gevaccineerd is, men is nu bezig met thuiswonend 75+ en daar is men de komende 3 weken nog mee bezig voor de eerste vaccinatie.
VOlgens het Braziliaanse model, want daar gaat het zo goed!quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:58 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)own-na-pasen-op.html
Voorbeeld voor Nederland ?![]()
Antigen sneltest. Is dat ook zo'n test waarbij ze met een lange stok diep je neus gaan doorboren? Of is dat iets anders weer?quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:58 schreef TLC het volgende:
https://nos.nl/artikel/23(...)own-na-pasen-op.html
Voorbeeld voor Nederland ?![]()
Dat zou ik ook liever niet doen maar ik hou ze wel aan een hogere standaard. Ik wil geen ouwe koeien uit de sloot halen maar het is Grapperhausgate all over again. Rules are for thee, not for me etc etcquote:
Een Netsplitter! (Lees: heerlijk quasi-naïef).quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:55 schreef popje het volgende:
Ne
[..]
Nee joh het moet zorgvuldig. Anders als er drie weken geen leveringen komen, moeten we misschien een paar afspraken afzeggen...
Haha, echt geen 1,5 m op sommige stukken. 1 grote poppenkast.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:00 schreef Gunner het volgende:
[..]
Dat zou ik ook liever niet doen maar ik hou ze wel aan een hogere standaard. Ik wil geen ouwe koeien uit de sloot halen maar het is Grapperhausgate all over again.
Ik heb hier vorige week deze foto gepost; zet het nieuws van vandaag wel in een ander perspectief nietwaar?
[ afbeelding ]
Via bloed, volgens mij.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:00 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Antigen sneltest. Is dat ook zo'n test waarbij ze met een lange stok diep je neus gaan doorboren? Of is dat iets anders weer?
Nee het was zeker bedoeld als grapje, maar eigenlijk triest als de urgentie zo nodig is en we het dan nog nodig vinden om zo'n bizarre veiligheidsmarge in te bouwen qua vaccins in de vriezer...quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:01 schreef Celestien het volgende:
[..]
Een Netsplitter! (Lees: heerlijk quasi-naïef).
Maar het feit dat we er grapjes over maken, zegt al genoeg.
Zij hebben geen privéjet. Zij gingen met het regeringstoestel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ollongren is deel Zweeds en ging naar eigen zeggen ook vanwege familie-omstandigheden. Kun je over twijfelen, maar onmogelijk te zeggen dat het niet zo was.
Willem en Maxima vond ik overigens ook overdreven dat die niet met hun privéjet naar hun privéhuis mochten.
Zou het wat uitmaken?quote:
Haha mooi die reacties altijd hequote:Op donderdag 25 maart 2021 14:06 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Hoezo? Had je verwacht dat er opeens 300 minder mensen zouden liggen oid?
Chauffeurs zijn vervangbaar.quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:08 schreef Discombobulate het volgende:
Wel grappig, die chaffeurtjes die zichzelf opofferen voor Ollongren, alles voor het landsbelang.
Poeh!quote:
Vriendin van me doet de scans. En werkt dus ook direct met corona patiënten maar niet gevaccineerd. Al 9x getestquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:37 schreef raptorix het volgende:
[..]
Nee, alleen personeel wat direct met Corona patiënten werkt geloof ik, daarnaast wel thuiszorg en zorginstellingen. Probleem is geloof ik ook data planning elke keer overhoop moet wanneer personeel weer in quarantaine moet.
We gaan geloven dat het vaccin werkt!quote:Op donderdag 25 maart 2021 14:13 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Geloven we al in een derde golf trouwens? En wat is het volgende gegeven waar we met z'n allen niet in gaan trappen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |