Haar vriend heet Peter. Bijnaam is Pepequote:Op woensdag 24 maart 2021 17:42 schreef M.Ritcher het volgende:
Is Julie haar vriend een Spanjaard? Las zoiets dat hij Pepe heet. En heb haar al eens over Barcelona horen praten...
Ow? Ja heb ik ook gehoordquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:42 schreef M.Ritcher het volgende:
Is Julie haar vriend een Spanjaard? Las zoiets dat hij Pepe heet. En heb haar al eens over Barcelona horen praten...
Dat had ik dus echt niet verwachtquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:40 schreef Benny het volgende:
[..]
Als we een ding kunnen concluderen uit alle gesprekjes... Dan is het wel dat hij niet op Jill heeft gestemd
Okè LOL.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:43 schreef Benny het volgende:
[..]
Haar vriend heet Peter. Bijnaam is Pepe
Misschien is het P.P.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:42 schreef M.Ritcher het volgende:
Naomi en Nick: Jillquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:43 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat had ik dus echt niet verwacht![]()
Weet jij verder wie er wat heeft gestemd ?
Nee, in de uitzending knippen en plakken ze niet. Dus kijkertjes alles is echt en nee we vergissen ons niet in de volgorde.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:37 schreef Benny het volgende:
Michel heeft op zn kop gekregen van BB. Over zijn uitspraak dat er geknipt en geplakt zou worden en dat de streamers dan op het verkeerde been worden gezet.
OMGquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Naomi en Nick: Jill
Jill, Julie en Michel: Naomi
Liese is nog een beetje onbekend. Naomi of Jill
Doordat ze nu maar 1 stem hebben is Nick dus gered door BBquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:44 schreef Benny het volgende:
[..]
Naomi en Nick: Jill
Jill, Julie en Michel: Naomi
Liese is nog een beetje onbekend. Naomi of Jill
Omdat ik weet niet , maar ik hoop dat Naomi dan gaat (uiteraard)quote:
Denk het wel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ik weet niet , maar ik hoop dat Naomi dan gaat (uiteraard)
En dan ook nog in beeld gebracht zodat je precies niks ziet.quote:
Het zou tijd worden , ik ben dat mens helemaal zatquote:
Naomi had ook een geheime opdracht.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:46 schreef zodeju het volgende:
Oh, ben gister helemaal vergeten te vragen....Naomi was bezig in de douche om achter de handdoeken stapel een papiertje aan het plakken....
Weet iemand hier meer over.
Die zit al met een scheef gezicht sinds Jill en Julie terug zijn. Ze voelt de bui al hangen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:51 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom is naomi zo boos ?? heel vreemd heb er ook niets van meegekregen
Erachter gekomen dat ze op de bank zit, dat Juul heeft gezegd dat ze de hele tijd in de camera kijkt..quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:51 schreef Joyce-43 het volgende:
waarom is naomi zo boos ?? heel vreemd heb er ook niets van meegekregen
Boos! was al naar de DBK geweest enzoquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:53 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar is onze grote vriendin Naomi. Ligt zeker plat, voelde zich niet lekker
Is ze daar niet nog steeds?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Boos! was al naar de DBK geweest enzo
Dan ga je toch zeker voor Juulke met stemmen...quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
Naomi begint meer en meer trekken te vertonen van Nathalie
Waarom?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die gaat nog wel meer zielig doen vanavond denk ikquote:
Doet me weer denken aan Zoeyquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:01 schreef Rhosyn het volgende:
Naomi nagels knippen met tang. De nagelsstukjes vliegen alle kanten uit.
Echt wat een kleuter, ook hierin.quote:
Maar waarom dan?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die gaat nog wel meer zielig doen vanavond denk ik
je knuffel was anders als anders ((echt ???))quote:
Ik vind het nogal hypocriet van Naomi.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je knuffel was anders als anders ((echt ???))
Wat een zuur mensquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Maar waarom was ze boos dan? Vroeg ik net ook al ,maar daar kreeg ik geen reactie opquote:
Klinkt logischquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:05 schreef Rhosyn het volgende:
Naar mijn idee is Naomi jaloers op de band die Julie heeft met Jill.
Voor Naomi staat Jill buiten de groep. Buiten K5.
Ik kan haar steeds meer waarderen , zelfs met die stemquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:07 schreef Rhosyn het volgende:
Die stem van Julie is ook niet echt prettig om te horen als ze aan he ratelen is.
Zou mooi zijnquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Is dit al een foto van vrijdag na de nominaties ?
Ik was even het huishouden aan het doen, dus heb dat even gemist. Zal wel pist zijn, dat ze genomineerd is. Wat ook mee kan spelen, dat Julie en Jill een zware opdracht hebben gehad en bewierookt worden en dat haar geheime opdracht in het niet is gevallen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar waarom was ze boos dan? Vroeg ik net ook al ,maar daar kreeg ik geen reactie op
+1 Zelfverzekerd komt ze nu over. Zij maakt tenminste ontwikkeling door, Naomi heeft nog niets laten zien, daar erger ik mij meer aan. Kindwijfquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:07 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik kan haar steeds meer waarderen , zelfs met die stem
Die vreet zich op van binnenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap het geratel van Julie nu wel,check Naomi met haar gesloten houding.
Ik vond die reactie van Rhosyn wel okay, daar kan ik me wel in vindenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik was even het huishouden aan het doen, dus heb dat even gemist. Zal wel pist zijn, dat ze genomineerd is. Wat ook mee kan spelen, dat Julie en Jill een zware opdracht hebben gehad en bewierookt worden en dat haar geheime opdracht in het niet is gevallen.
ik vond haar, in haar gezicht, juist veel beter worden in de witte kamer, meer ontspanning, stress weg en gewoon oprecht plezier hebbend, ondanks de moeheid van het fietsen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:09 schreef Ebinas het volgende:
Haar bekkie is in die paar dagen echt nog magerder geworden![]()
Of het toont van vermoeidheid zo
Dat laatste hoop ik dan maar
Ik heb het over Julie he?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
+1 Zelfverzekerd komt ze nu over. Zij maakt tenminste ontwikkeling door, Naomi heeft nog niets laten zien, daar erger ik mij meer aan. Kindwijf
Dat snap ik niet, waarom is deze uitleg zo uitgebreid nodig?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:09 schreef FreshFruit het volgende:
Ik snap het geratel van Julie nu wel,check Naomi met haar gesloten houding.
Ik ookquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond haar, in haar gezicht, juist veel beter worden in de witte kamer, meer ontspanning, stress weg en gewoon oprecht plezier hebbend, ondanks de moeheid van het fietsen.
Niet alleen vanavond, dat gaat duren tot ze naar huis magquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:02 schreef engine het volgende:
[..]
Die gaat nog wel meer zielig doen vanavond denk ik
Dat weet ik wel zekerquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef Rhosyn het volgende:
Julie is nu haar zelf denk ik.
Heel druk. En ratelen. Opgewekt.
Ik mag denk ik wel zeggen dat dat door Jill komt.
Ik ook, daarnaast had ik het over Naomiquote:
Ze zal ook wel echt heel moe zijn en dat tekent ook enorm, tenminste als ik het ook op mezelf betrekquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:10 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vond haar, in haar gezicht, juist veel beter worden in de witte kamer, meer ontspanning, stress weg en gewoon oprecht plezier hebbend, ondanks de moeheid van het fietsen.
Nee okayquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:12 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik ook, daarnaast had ik het over Naomi
maar ik vind haar er juist beter uitzien, dan voor zij die kamer inging, meer ontspanning in haar gezicht en plezierquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze zal ook wel echt heel moe zijn en dat tekent ook enorm, tenminste als ik het ook op mezelf betrek
Zo uit het niets, kon het zeker niet aan hem zelf overlaten.....quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Silves het volgende:
Tuurlijk loompie vertel gewoon alle dirt over michel zo online, laten we dit nu ook over jou doen, jaloers mokkel!!
Liese reageerde en reageert tenminste heel volwassen, kan die zuurpruim(Naomi) een voorbeeld aan nemen.quote:
NIet magerder?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:14 schreef Verida het volgende:
[..]
maar ik vind haar er juist beter uitzien, dan voor zij die kamer inging, meer ontspanning in haar gezicht en plezier
Ja die is zo pissed, dat ze dit niet ff kon laten, gelukkig dat Liese zei..hij lachte gelukkig ook mee.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zo uit het niets, kon het zeker niet aan hem zelf overlaten.....
Ik heb haar ook al 2 dagen niet op haar nagels zien kluivenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
NIet magerder?
dat dacht ik te zien en dat combineer ik dan maar met vermoeidheid.
Ik zie wel dat er meer leven in haar zit, maar vindt haar smoeltje zo klein geworden
Loompie?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:13 schreef Silves het volgende:
Tuurlijk loompie vertel gewoon alle dirt over michel zo online, laten we dit nu ook over jou doen, jaloers mokkel!!
Ze heeft wel iets van power nu.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
NIet magerder?
Ik zie wel dat er meer leven in haar zit, maar vindt haar smoeltje zo klein geworden
Toch denk ik dat het nog de adrenaline is en dat ze straks inzakt....quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:11 schreef Rhosyn het volgende:
Julie is nu haar zelf denk ik.
Heel druk. En ratelen. Opgewekt.
Ik mag denk ik wel zeggen dat dat door Jill komt.
Op stream 1 te zien..gesprek tussen the bitch en Juulke.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Loompie?
Dirt over Michel?
Waar gaat dit over?
Het gaat me om dat ze denk ik veel afgevallen is door het fietsen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik heb haar ook al 2 dagen niet op haar nagels zien kluiven
Echt welquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:14 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Liese reageerde en reageert tenminste heel volwassen, kan die zuurpruim(Naomi) een voorbeeld aan nemen.
Hij had een klein trekje gedaan op het toilet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Loompie?
Dirt over Michel?
Waar gaat dit over?
Over in de dagboekkamer naar de wc was en zichzelf hielp. Geen camera's en geen mic. bijzich. Big Brother had hem betrapt en riep naar hem. Toen naar Nick en zei zender check. Nick had het door en zei tegen Michel was je met je fluitje bezig.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Loompie?
Dirt over Michel?
Waar gaat dit over?
zeker weten magerder, in haar gezicht en ook haar armen, het is haast vel over been. Maar ze had zo'n "doodse" uitdrukking en dat is nu een stuk minder.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
NIet magerder?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Over in de dagboekkamer naar de wc was en zichzelf hielp. Geen camera's en geen mic. bijzich. Big Brother had hem betrapt en riep naar hem. Toen naar Nick en zei zender check. Nick had het door en zei tegen Michel was je met je fluitje bezig.
Gisteren alquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:20 schreef puzziepie het volgende:
Moeten ze nomineren? Of hebben ze dat al gedaan?
Dat magere had ik vorige week ook al gezien, voordat ze ging fietsen dus.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het gaat me om dat ze denk ik veel afgevallen is door het fietsen.
Haar koppie vind ik magerder.
En dat verklaarde ik misschien door vermoeidheid.
Ik bedoel niet dat ze er slecht uit ziet
er mocht niet echt over gepraat worden, maar wat ik heb begrepen mochten ze maar 1 persoon nomineren. En Jill en Julie hebben op een papiertje moeten nomineren, richting de camera, net als bij expeditie robinson. En michel heeft vanmiddag tegen julie gezegd dat hij NIET op Jill had gestemdquote:
Daar hadden ze het gisteren en vandaag ook over , maar dat begreep ik niet , nu welquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:25 schreef Verida het volgende:
[..]
er mocht niet echt over gepraat worden, maar wat ik heb begrepen mochten ze maar 1 persoon nomineren. En Jill en Julie hebben op een papiertje moeten nomineren, richting de camera, net als bij expeditie robinson. En michel heeft vanmiddag tegen julie gezegd dat hij NIET op Jill had gestemd
Vanavond rond half10quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:25 schreef Silves het volgende:
Wanneer en hoe laat krijgen we de uitslag??
Hoop ook dat ze dat vast kan houdenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:20 schreef Verida het volgende:
[..]
zeker weten magerder, in haar gezicht en ook haar armen, het is haast vel over been. Maar ze had zo'n "doodse" uitdrukking en dat is nu een stuk minder.
Misschien valt het me wel meer op omdat ze nu zoveel in beeld is geweest en nog.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:22 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat magere had ik vorige week ook al gezien, voordat ze ging fietsen dus.
Ze at ook heel slecht, maar ik heb het gevoel dat ze tijdens de fietsproef veel meer gegeten heeft
Ik denk het nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:30 schreef Silves het volgende:
Zometeen poetsen..gaan we eens kijken of de 2 meiden mogen chillen en dat niksje het eens overneemt...
Helemaal mee eens ditquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:02 schreef Italy1404 het volgende:
Julie is in mijn beleving gestegen. Ze heeft een goede invloed op Michel. Ze heeft Jill omarmd na het vertrek van Thomas. Ze heeft echt gebikkeld in de WR. Als ze samen met Naomi staat donderdag hoop ik dat ze blijft. Dik verdiend.
Maar nu na al die verhalen en feiten, mogen ze dit wel ff aanbieden, hoorde Juul eerder zeggen, ik doe niet mee..quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk het nietZe hebben vanmiddag ook gewoon hun eigen bed moeten verschonen
Ik had vanmiddag al gezegd, ik denk dat ze zich in het huis ontzettend vergissen in de enorme inspanning die Jill en Julie hebben gedaan
Michel had dat wel gedaan, maar hij moest toen net naar de DBK.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:31 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk het nietZe hebben vanmiddag ook gewoon hun eigen bed moeten verschonen
Ik had vanmiddag al gezegd, ik denk dat ze zich in het huis ontzettend vergissen in de enorme inspanning die Jill en Julie hebben gedaan
Naomi had ik niet verwachtquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:28 schreef Silves het volgende:
[..]
Zo laat...dammn wil die rotkop zien van loompie, oke thanks..
Natuurlijk hebben ze gisteren al genomineerd. Ze mogen/mochten het er nog niet over hebben. Op wie ze gestemd hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
Maar wij weten het toch nog niet echt zeker ?
Jill en Julie hebben gisteren ook gestemd?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk hebben ze gisteren al genomineerd. Ze mogen/mochten het er nog niet over hebben. Op wie ze gestemd hebben
Jep op 1 iemand mochten ook niks zeggenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill en Julie hebben gisteren ook gestemd?
Die hebben ook gestemd. Die hadden het er nog over in de witte kamerquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jill en Julie hebben gisteren ook gestemd?
ik heb toch echt gezien dat Michel zijn eigen bed aan het verschonen was.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:33 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel had dat wel gedaan, maar hij moest toen net naar de DBK.
Thnx!quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep op 1 iemand mochten ook niks zeggen
Niet zo gek met dat fietsen 2 dagen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef puzziepie het volgende:
Michel ziet dat Julie is afgevallen , vooral in haar gezicht
Toen lag ik wss al te slapenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die hebben ook gestemd. Die hadden het er nog over in de witte kamer
triest mormelquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij had een klein trekje gedaan op het toilet.
is niet vegan....quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:39 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
triest mormel
hij had dr echt in de bakkes mogen spritzen
hopla klodder int oog
Vraag ik me eigenlijk afquote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vraag ik me eigenlijk af
Sperma is van mensen (dus een wezen) Slikt naomi dan geen sperma?![]()
Mensen zijn dierenquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vraag ik me eigenlijk af
Sperma is van mensen (dus een wezen) Slikt naomi dan geen sperma?![]()
Vind je van niet danquote:
Ik mocht Jill voor geen meter met die jongens...pas toen ze bij de andere bewoners was werd ze stukken volwassener en kon de geintjes wat meer hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:38 schreef capuchon_jongen het volgende:
Je hebt bewoners die populairder worden als ze er langer in zitten. Je hebt bewoners die gelijk blijven (begin of einde maakt niet uit) en je hebt bewoners die minder populairder worden als ze er langer en langer inzitten
Naomi -> Wordt steeds minder populairder (jammer genoeg)
Jill -> blijft gelijke populariteit
Julie -> Stijgt in populatie xd
quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:43 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
die slikt alles
zolang het maar graties is
tuut tuut... Er zijn toch ergere mensen op deze planeetquote:
Achteraf bleek dat hij opgeroepen werd omdat bb er niet van gediend was dat hij had gezegd van het knippen en plakken en dat het voor de streamer rare ideeen kon geven.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:38 schreef Verida het volgende:
[..]
ik heb toch echt gezien dat Michel zijn eigen bed aan het verschonen was.
Ik geloof heus wel dat Michel het allemaal goed meent hoor, maar dicht hem geen dingen toe waarvan jij denkt dat michel het zou doen. Hij had ook, voor hij naar de dbk moest, kunnen zeggen dat ze hun bed niet hoefden te doen, dat hij dat wel zou doen als hij terug was.
maar hij moest zonodig naar de dbk omdat hij niet geloofde dat ze live beelden hadden gezien, die twee meiden.
moet je niet onderschatten hoor, is retemoeilijk,quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:45 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh zo knap
24 keer schildpad zeggen
echt fantastisch
Niet?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:47 schreef capuchon_jongen het volgende:
Een schildpadpoes, nooit van gehoord.
Nope..mss zometeen in het nieuws, maar het toppunt deze periode is toch echt die luie flikker met die vegan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
tuut tuut... Er zijn toch ergere mensen op deze planeet
Omdat ze het over sommige dingen niet mogen hebben.quote:
Brrrr ook dat jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:49 schreef Silves het volgende:
[..]
en een grotere bh maat dan een playboygirl..
Ik ben benieuwdquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:51 schreef Ebinas het volgende:
Alles weer kalm,
Wachten nu dus op de nominaties in de hoop dat dat de bol op stelten zet.
Jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:52 schreef Ebinas het volgende:
Naomi weer helemaal herstelt zie ik.
Zit weer op de praatstoel
Zou het dan nu toch echt eens gebeuren?quote:
SpaceX?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:54 schreef Ebinas het volgende:
Z
[..]
Zou het dan nu toch echt eens gebeuren?
Zit af en toe zelfs bij spacex mee te gluren dat is spannender
Oh echt?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:56 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weet ik. door jou ben ik daar gaan gluren
ja denk ik ook kan je nagaan wat een vals kreng het isquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:05 schreef Rhosyn het volgende:
Naar mijn idee is Naomi jaloers op de band die Julie heeft met Jill.
Voor Naomi staat Jill buiten de groep. Buiten K5.
je reageerde op mijn knuffel ook dat die anders was dus was ze ook boos overquote:
Nick?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:59 schreef Silves het volgende:
En natuurlijk weer de camera pakken..ga poetsen luie flikker.
Dat is alweer meer dan een uur geleden , dat ben ik echt kwijtquote:Op woensdag 24 maart 2021 18:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
je reageerde op mijn knuffel ook dat die anders was dus was ze ook boos over
Haha ze beginnen de fietsbewegingen te missen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:59 schreef rinardo het volgende:
Working 9 to 5
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
TTK is een tof topicquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:01 schreef mario390 het volgende:
uit valse klik hier bijna geland
TTK / [boekrecensie] Lichtstadfamilie van Maurice van Turnhout
ja echt erg..quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
En God krijgt weer de muziek die hij wilt
Samen met Naomi.....quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:01 schreef Angel79 het volgende:
Niks loopt er weer de kantjes vanaf met poetsen
Niet te geloven! En ook nog eensgeen flikker uitvoerenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Ik heb gewoon last van plaatsvervangende schaamtequote:Op woensdag 24 maart 2021 19:03 schreef Joyce-43 het volgende:
omg omdat nick hem goed vind gaat naomi ook uit der dak hoezo verliefd kijk der nou![]()
![]()
Ik begrijp ook werkelijk zijn status niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wat is dit voor meukquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:01 schreef mario390 het volgende:
uit valse klik hier bijna geland
TTK / [boekrecensie] Lichtstadfamilie van Maurice van Turnhout
Ik ben het aan het terugspoelen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:07 schreef zodeju het volgende:
Nick mist zijn kado al, vraagt gelijk aan Jill of ze het terug wil leggen.
Hoe langer het duurt, des te meer erger ik mij aan die gastquote:
Deze vond ik echt heel erg.quote:
Ik weet het, maar hij brengt wel de humor vaak....alleen gaat hij nu teveel er in door omdat hij denkt dat hij het daarmee redt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:06 schreef Ebinas het volgende:
Be
[..]
Ik begrijp ook werkelijk zijn status niet.
Het enige is dat ze hem willen hebben als Belg in de finale.
Andere reden kan ik niet bedenken.
God is a DJquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:03 schreef Lonneke1983 het volgende:
Heb zo'n idee dat als de kijkers 1x de kans krijgen van BB om hem naar huis te bonjouren dat hij kan moven.Volgens mij is idereen hem beuquote:
Ik kan de humor niet meer zien.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij brengt wel de humor vaak....alleen gaat hij nu teveel er in door omdat hij denkt dat hij het daarmee redt.
Ik snapte ff niet wat daar gebeurde maar het ging raar.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:12 schreef Yolk het volgende:
Het lijkt dat Nick een cadeautje voor iemand anders had uitgekozen. Als dat iets persoonlijks en breekbaars is van iemand anders, kan ik het me nog voorstellen. Maar dat kan dan alsnog op een andere manier gezegd worden ja.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
BB ook geschrokken van het afkatten van Nick. Gelijk stream 1 kapot
Zijn straf, dat krijgt hij nu als hij voor de camera komtquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:12 schreef Li0nHeart het volgende:
BB ook geschrokken van het afkatten van Nick. Gelijk stream 1 kapot
Nick probeert zich altijd heel mooi voor te doen, maar hier kwam even z'n ware ik naar boven.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:12 schreef Yolk het volgende:
Het lijkt dat Nick een cadeautje voor iemand anders had uitgekozen. Als dat iets persoonlijks en breekbaars is van iemand anders, kan ik het me nog voorstellen. Maar dat kan dan alsnog op een andere manier gezegd worden ja.
Dat had ik vanmiddag gepostquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag heeft zich jills broek vastgelopen
Niek Humor?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:09 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet het, maar hij brengt wel de humor vaak....alleen gaat hij nu teveel er in door omdat hij denkt dat hij het daarmee redt.
even refreshen, hij doet het bij mij nu weerquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
iemand problemen met videoland stream?
doet nu niks meer bij mij
Bij mij alleen stream 1 .. maar verversen bleek na enig proberen te werkenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
mmm, misschien kan het dan toch zijn ware aard zijn.... Maar logisch denken is moeilijk met al uw pijlen op hem gericht blijkbaar.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
en zich al bijna 100 dagen staande houd met dit fake gedrag
Mijn zoon heeft nu een mapje gemaakt voor mij met de links van de streams en nu doen ze het. Ik hoef nu niet meer via het hoofdmenu van videolandquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:14 schreef greysbones het volgende:
De pillekes van Jill?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat voor pilletje heeft Nick geslikt zeg?
na 20 x refreshen.. doet hij hetquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft nu een mapje gemaakt voor mij met de links van de streams en nu doen ze het. Ik hoef nu niet meer via het hoofdmenu van videoland
Gelukkig!!quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
na 20 x refreshen.. doet hij het
ik wil ook zon zoonquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:16 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft nu een mapje gemaakt voor mij met de links van de streams en nu doen ze het. Ik hoef nu niet meer via het hoofdmenu van videoland
zoon is iets jonger en niet handig met computers.. ja met de playstationquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
\hij is lievNet als jouw dochter
Naomi bedoel je?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese geloof ik teleurgesteld omdat het alleen melk is
Jij hebt ook zoon en dochter begrijp ik?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
zoon is iets jonger en niet handig met computers.. ja met de playstation
jepquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Jij hebt ook zoon en dochter begrijp ik?
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Niek Humor?
wanneer![]()
![]()
enige humor vnd ik dat zn vriendin met open mond
en ogen zit te streamen .hoe hij iedere dag kookt
Klein voorbeeldje hoe hij in begin zijn beker kwijt was en zogenaamd de dader zocht terwijl hij allang wist wie het gedaan had. Als kassajuffrouw met de plantjes....quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:14 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Niek Humor?
wanneer![]()
![]()
enige humor vnd ik dat zn vriendin met open mond
en ogen zit te streamen .hoe hij iedere dag kookt
Het lijkt me ook dubbel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:22 schreef Mickytjuh het volgende:
Liese is gemengd enthousiast over dit kado![]()
Het voelt of ze niks kan winnen en Nick dat bevestigd...
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je streams gewoon toevoegen aan je favorieten, klaar.
Maar is ook zoquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:23 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het lijkt me ook dubbel.
Maar aan de andere kant als dit van Nick komt is het ook wel een aardig gebaar.
Hij hoeft het niet te doen.
(ik krijg het nauwelijks uit mijn strot)
Dat heeft mijn zoon gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je streams gewoon toevoegen aan je favorieten, klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |