Heer D.quote:
Die voelt de bui al hangen...quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:28 schreef Hznootje het volgende:
Liese luistert naar het verhaal van J&J en leeft oprecht mee. Naomi reageert gewoon niet
die is zo jaloers als de neten. Bij de prestatie van Julie en Jill valt de geheime opdracht van naomi dus helemaal in het nietquote:
Julie zegt : 'Je bent denk ik niet genomineerd'quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:23 schreef snetje het volgende:
Julie verteld het aan Jill ...
[ afbeelding ]
mooi niet, naomi mag lekker morgen door de poort naar buiten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:30 schreef freaky40 het volgende:
Naomi morgenavond naar de white room dus.
Die white room gaat nog wel in gezet worden de komende dagen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
mooi niet, naomi mag lekker morgen door de poort naar buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de overige fragmenten van deze ochtend .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Na deze opdracht? Naomi gaat gewoon naar Moekequote:Op woensdag 24 maart 2021 16:31 schreef Tourniquet het volgende:
Maar Naomi vs Julie gaat wel spannend worden denk ik, ik zou het niet durven zeggen.
denk het niet, was een eenmalige actie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die white room gaat nog wel in gezet worden de komende dagen.
Vind ik ook lastig. Twitter lijkt uitgesproken Naomi. FOK! uitgesproken Julie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:31 schreef Tourniquet het volgende:
Maar Naomi vs Julie gaat wel spannend worden denk ik, ik zou het niet durven zeggen.
Dat denk ik niet. Je kunt er allerlei twisten mee verzinnen. Deze opdracht was er 1 van.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
denk het niet, was een eenmalige actie.
Ja. Haar geheime opdracht krijgt weinig aandacht.quote:
Ja denk het wel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:32 schreef zodeju het volgende:
Op wie hebben Nick en Naomi gestemd dan?? Zou dat niet Jill zijn?
Die is tranen aan het fabricerenquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel heerlijk dat Naomi zo stil is. Die ekster heeft wel een hele zure druif gevreten.
Freak heeft een glazen bol, die heeft dat in zijn bol gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
denk het niet, was een eenmalige actie.
Ja lief van Liesequote:Op woensdag 24 maart 2021 16:28 schreef Hznootje het volgende:
Liese luistert naar het verhaal van J&J en leeft oprecht mee. Naomi reageert gewoon niet
Lies is een persoon die zich heel goed kan inleven in anderen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:33 schreef Benny het volgende:
Liese begint ook wel steeds enthousiaster te worden tegenover Jill en Julie
Als dit zo zou zijn, dan hoop ik dat Juulke het geld meekrijgt..Mijn stem gaat naar Juul.Ze heeft wel genoeg beeld gekregen .quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Vind ik ook lastig. Twitter lijkt uitgesproken Naomi. FOK! uitgesproken Julie.
Op Jill. Maar ze gaan er vanuit dat er naast Julie nog maar 1 genomineerde bij komt (Naomi dan waarschijnlijk). Als er wel 'gewoon' 2 genomineerden bij komen zijn het Julie - Naomi - Jill.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:32 schreef zodeju het volgende:
Op wie hebben Nick en Naomi gestemd dan?? Zou dat niet Jill zijn?
Of jij moet jezelf eens even een spiegeltje voor houdenquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan begrijp je het begrip 'trol' niet.
Niet nodig.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of jij moet jezelf eens even een spiegeltje voor houden
??quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Na snap ik die ene nominatie stem, dan kan Jill dus niet genomineerd worden ....![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Na snap ik die ene nominatie stem, dan kan Jill dus niet genomineerd worden ....![]()
Ik hoop dat we BB niet weer te veel credit geven .. Dat ze dit nu pas lezen en denken ... oh ja... dat hadden we ook kunnen doen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Michel speelt het spel goed, tegen Jill had Julie weinig kans gehad en hij wil met zijn knuffeltje tot de laatste dag zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:20 schreef Benny het volgende:
Michel laat even aan Jill weten dat hij niet op haar heeft gestemd
Ze hebben maar 1 persoon hoeven te nomineren > wellicht dus ook maar 1 genomineerde (naast Julie) > Naomi heeft waarschijnlijk meer stemmen dan Jill gekregen.quote:
Doet saaie Liese ookquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:29 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zal eens tijd worden..Je wint niet met meeliften
Ik zou niet willen dat iemand anders mijn bed verschoontquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:39 schreef Susan1973 het volgende:
Is er nou niemand die zegt ik verschoon je bed wel ga maar lekker douchen jullie hebben genoeg gedaan
Je haalt me de woorden uit mijn vingers..quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:39 schreef Susan1973 het volgende:
Is er nou niemand die zegt ik verschoon je bed wel ga maar lekker douchen jullie hebben genoeg gedaan
Dat bedoelde ik dus, sorry was niet helemaal duidelijk ...quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:39 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben maar 1 persoon hoeven te nomineren > wellicht dus ook maar 1 genomineerde (naast Julie) > Naomi heeft waarschijnlijk meer stemmen dan Jill gekregen.
Voorlopig de meest logische conclusie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze hebben maar 1 persoon hoeven te nomineren > wellicht dus ook maar 1 genomineerde (naast Julie) > Naomi heeft waarschijnlijk meer stemmen dan Jill gekregen.
je zou het toch verwachten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:39 schreef Susan1973 het volgende:
Nou dat hebben ze gisteren ook wel een keer of 50 gezegdquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
En we hadden onze eigen beveiliger. bam SL
Ruil Julie maar in voor Nickquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:40 schreef Benny het volgende:
Gaan we nu serieus toewerken naar een finale:
BE: Liese - Julie
NL: Jill - Michel
Dat zou wel verdomd nice zijn
Jij slaapt dus nooit in een hotelquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou niet willen dat iemand anders mijn bed verschoont
Ik teken voor deze finale.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:40 schreef Benny het volgende:
Matt is er niet meer.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:39 schreef Susan1973 het volgende:
Nou wat voor ontwikkeling heb je dan ... kan me echt niet voorstellenquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
je zou het toch verwachten.
Maar volgens mij hebben die 4 geen idee hoe zwaar de opdracht is geweest voor Jill en Julie.
Jill voorspelden, dat ze met Michel volgende week tegen over elkaar staan..of Nick tegen Michel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:40 schreef Benny het volgende:
Daar dacht ik dus ook al aanquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:41 schreef Verida het volgende:
[..]
je zou het toch verwachten.
Maar volgens mij hebben die 4 geen idee hoe zwaar de opdracht is geweest voor Jill en Julie.
Boris is de inpak/begeleid stagiairquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:42 schreef capuchon_jongen het volgende:
Who the fuck is boris?
Er gebeuren hier vreemde dingen
Wat denk jij nou....hebben toch alleen maar gedaan wat meer dan normaal is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:39 schreef Susan1973 het volgende:
Hoop met mondkapje..quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
Noemt de beveiliger Boris? hebben ze gecommiceerd met de beveiliger?
Zou toch hartstikke leuk zijn he? Ik vind Liese veel sympathieker en meelevender dan Naomi ..zij is me flink tegengevallen, zij deed alsof ze aardig was...Nou ja en slapende finalisten hebben we totaal niet nodigquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:40 schreef Benny het volgende:
Zeer Nicequote:Op woensdag 24 maart 2021 16:40 schreef Benny het volgende:
Ach ja das waar ookquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja die heeft zo zware geheime opdracht gehad
Ik stem voorquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:40 schreef Benny het volgende:
De opdracht was letterlijk om zoveel mogelijk te fietsen. 30 euro per kilometer.quote:
Ik denk dat zelfs BB onder de indruk was van die meidenquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:47 schreef Benny het volgende:
[..]
De opdracht was letterlijk om zoveel mogelijk te fietsen. 30 euro per kilometer.
Ze hebben 292,2 km gefietst. Waarvan 200 gister en 92,2 km vandaag.
Big Brother heeft het afgerond naar 300*30=9000 euro
Best netjes, als je weet dat Jill meedeedquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:47 schreef Benny het volgende:
[..]
De opdracht was letterlijk om zoveel mogelijk te fietsen. 30 euro per kilometer.
Ze hebben 292,2 km gefietst. Waarvan 200 gister en 92,2 km vandaag.
Big Brother heeft het afgerond naar 300*30=9000 euro
hahaha, hilarisch weer...quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Best netjes, als je weet dat Jill meedeed
Oh ik zag nick niet.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met Nick.....de gevolgen aan het bespreken??
Nick ligt ook op bed (zag ik net)quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:49 schreef zodeju het volgende:
[..]
Met Nick.....de gevolgen aan het bespreken??
Ze hebben het mooi netjes verdeeld en waren behoorlijk aan elkaar gewaagd. Motiveerden elkaar. Dus goede partners in crimequote:Op woensdag 24 maart 2021 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb het idee dat zij het over de nominatie van liese wilt wetenquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:50 schreef Silves het volgende:
Juulke heeft kwik in haar kontje, ze zit nog niet stil, of ligt nog niet te slapen!!...heeft geen sauna aangevraagd of hottub opgestookt..
Naomi en liese zouden samen wss de 30 niet eens halen,quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Lekker negeren als er 1 wel fysiek en mentaal sterk is, is dat jill wel..quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:51 schreef Benny het volgende:
[..]
Ze hebben het mooi netjes verdeeld en waren behoorlijk aan elkaar gewaagd. Motiveerden elkaar. Dus goede partners in crime
Rare opmerkingquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:52 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Lekker negeren als er 1 wel fysiek en mentaal sterk is, is dat jill wel..
Heeft zo vaak bewezen
Ze is er weer uit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:54 schreef Susan1973 het volgende:
Naomi er weer bij ...ze lag toch in bed
Heb je ze zien zitten op het fietsje? Geloof van niet. Helemaal kapot gefietstquote:
Dat is wel een beetje onzin.. Jill heeft veel geld in de pot gebracht bij alle opdrachten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna niets gezien, ik doel op het feit dat ze zelden tot nooit meesport, en altijd snel moe is en opgeeftquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:55 schreef engine het volgende:
[..]
Heb je ze zien zitten op het fietsje? Geloof van niet. Helemaal kapot gefietst
In hoeverre? Denk je dat Julie Naomi kan afkopen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:54 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die 9000 euro voor de pot kan wel eens flink in het voordeel van Julie zijn , moest ze tegen een Naomi staan.
Bedoel als Naomi en Julie op de bank zitten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:56 schreef magnaal het volgende:
[..]
In hoeverre? Denk je dat Julie Naomi kan afkopen?
Omdat ze dat niet leuk vindt. Als het moet, bij opdrachten, is het een echte doorzetter.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna niets gezien, ik doel op het feit dat ze zelden tot nooit meesport, en altijd snel moe is en opgeeft
Zie boven je....3 x het antwoord.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Over wat hebben de heren het, ben niet echt mee in het gesprek en vind het niet echt meteen terug in de streamverslagen .
Jill gaat er altijd wel voor. Ze heeft doorzettingsvermogen. Ik denk dat ze wat dat betreft een heel stuk sterker is dan een liese of naomi.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
Bijna niets gezien, ik doel op het feit dat ze zelden tot nooit meesport, en altijd snel moe is en opgeeft
Dat Julie en Jill gisteravond beelden kregen waardoor ze over de zeik gingen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Over wat hebben de heren het, ben niet echt mee in het gesprek en vind het niet echt meteen terug in de streamverslagen .
Dat meen je niet !!!!quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel is dus in de DBK gaan vragen of er geknipt en geplakt is ... vertelt ie nu aan Nick dat ze zeiden dat dat niet zo was.
Wat is die gast dom he?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:59 schreef Silves het volgende:
En Nick vraagt zich af of het dan ook zo op de streams zou komen..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Michel navraag gedaan of ze niet manipulerende beelden hebben laten zien. Nick over de rel want als ze dat ook met de streamers doen. Nou nick bij jou wordt niets gemanipuleerd je ligt gewoon altijd op je rug.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat Julie en Jill gisteravond beelden kregen waardoor ze over de zeik gingen.
Julie heeft me ook positief verrast met deze opdracht. Was zo aan het klagen het eerste uur al (was hilarisch) maar wel doorgefietst tot 'savonds laat.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef marsan het volgende:
[..]
Jill gaat er altijd wel voor. Ze heeft doorzettingsvermogen. Ik denk dat ze wat dat betreft een heel stuk sterker is dan een liese of naomi.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef engine het volgende:
[..]
Omdat ze dat niet leuk vindt. Als het moet, bij opdrachten, is het een echte doorzetter.
Ze wilde gaan sporten en afvallen. Na 5 minuten was ze de crosstrainer zat, en even laten zat ze aan de crackers met hagelslagquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:58 schreef marsan het volgende:
[..]
Jill gaat er altijd wel voor. Ze heeft doorzettingsvermogen. Ik denk dat ze wat dat betreft een heel stuk sterker is dan een liese of naomi.
Mag hij,als ik denk van he dat heb ik zo niet gezegd zou ik ook verhaal halen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:57 schreef Aggie46 het volgende:
Gloeiende: Mies is naar de DBK geweest en heeft gevraagd of er geknipt en geplakt is in de beelden.
Wat een ongelofelijke zeikerd.
Jeetje hij neemt alles zo serieus, minpuntjequote:Op woensdag 24 maart 2021 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel is dus in de DBK gaan vragen of er geknipt en geplakt is ... vertelt ie nu aan Nick dat ze zeiden dat dat niet zo was.
Jij hebt het gisteren echt niet gevolgdquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ze wilde gaan sporten en afvallen. Na 5 minuten was ze de crosstrainer zat, en even laten zat ze aan de crackers met hagelslag
Dus de ene keer wat meer doorzettingsvermogen dan de andere keer
Jill opgeeft?quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:56 schreef D. het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Ze wilde gaan sporten en afvallen. Na 5 minuten was ze de crosstrainer zat, en even laten zat ze aan de crackers met hagelslag
Je hebt gelijk hoor, maar je ziet de verkeerde beelden, op de verkeerde tijdstippen, denk ikquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Mensen die verhaal halen plzzzzquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Mag hij,als ik denk van he dat heb ik zo niet gezegd zou ik ook verhaal halen.
Maar weet nu dat het niet geplakt of geknipt was.
Dat zeg ik ook, dus moet mijn mening ergens op baserenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Jij hebt het gisteren echt niet gevolgd
en dan zegt hij verontwaardigd tegen Julie : dat je mij niet vertrouwt (toen julie hem een vraag stelde)quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill is qua opdrachten erg fanatiek. Qua de rest niet zo ...quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:03 schreef D. het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook, dus moet mijn mening ergens op baseren
Jawel fanatiek in gek doen, gekke praat, geintjes etctectetctetcquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jill is qua opdrachten erg fanatiek. Qua de rest niet zo ...
Ze had nog niet gegeten voordat ze naar de kamer ging. Dus mag ze dan iets etenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Hoe niet mee eens?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Ja niet mee eens maar dat heb je wel eens.
Je hebt mensen, die altijd gelijk willen hebben..Ook al hebben ze geen gelijk..Dat is dan gewoon een zeperd..quote:
Hij moest naar de DBK en heeft dat toen ook gevraagd of het live was.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
True .. ze is wel fanatiek in het verzorgen van een vrolijke nootquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Jawel fanatiek in gek doen, gekke praat, geintjes etctectetctetc
De mensen die Jill willen verdedigen zijn ook erg fanatiekquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jill is qua opdrachten erg fanatiek. Qua de rest niet zo ...
Bij opdrachten gaat ze ervoor. Bij iets voor zichzelf heeft ze dezelfde actieve houding als liese, naomi en nick.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Okay Nick of Michelquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:04 schreef D. het volgende:
[..]
Hoe niet mee eens?
Wat er staat in mijn post staat is een feit, geen mening
Oh nee... ik vind haar soms ook gruwelijk irritant ... maar nog steeds veel leuker dan die andere lijken in dat huis.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen die Jill willen verdedigen zijn ook erg fanatiek
Laat ik me daar bij aansluitenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:05 schreef marsan het volgende:
[..]
Bij opdrachten gaat ze ervoor. Bij iets voor zichzelf heeft ze dezelfde actieve houding als liese, naomi en nick.
in ene niet lekker haha krijgt ze geen aandacht ( haar geheime opdracht niet belangrijk meer)quote:
Zekers!quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:05 schreef D. het volgende:
[..]
De mensen die Jill willen verdedigen zijn ook erg fanatiek
Heb precies dezelfde gedachte.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo .. wat loopt Naomi ontzettend sjachie rond ... en moeite doen om maar niet in een camera te kijken.
Als mijn bestie vertelt dat ze witheet was over bepaalde zinnen die ik gezegd zou hebben maar het anders was overgekomen dan had ik ook verhaal gehaald.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef juul. het volgende:
[..]
Jeetje hij neemt alles zo serieus, minpuntje
Die voelt nattigheidquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:33 schreef Benny het volgende:
Liese begint ook wel steeds enthousiaster te worden tegenover Jill en Julie
Ze heeft met Nick gesproken, misschien heeft hij het al kunnen concluderen??quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zou Naomi het door hebben? Ik denk dat ze de bui al voelt hangen.
Hij had toch ook gewoon op het woord van Julie kunnen vertrouwen ?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij moest naar de DBK en heeft dat toen ook gevraagd of het live was.
Ik snap het ook wel van Michel. Hij is gewoon serieus van zichzelf.. en heeft zich aan z'n woord gehouden, dus snapte niet goed waarom Julie boos was.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef juul. het volgende:
[..]
Jeetje hij neemt alles zo serieus, minpuntje
Noomi voel een nomi aankomen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Zo .. wat loopt Naomi ontzettend sjachie rond ... en moeite doen om maar niet in een camera te kijken.
Juliequote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef Silves het volgende:
Gaan jullie voor Naomi of voor Juulke?? met stemmen..
zit buiten met liesequote:Op woensdag 24 maart 2021 16:52 schreef Ebinas het volgende:
Oh en ik zie Naomi weer in beeld in de keuken/woonkamer
Ja zo waar!!!!!quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik snap het ook wel van Michel. Hij is gewoon serieus van zichzelf.. en heeft zich aan z'n woord gehouden, dus snapte niet goed waarom Julie boos was.
Ik voor degene die tegenover Nick staatquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef Silves het volgende:
Ja, Expeditie Robinson style.. met een briefje voor de cameraquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
En hebben Jill en Julie eigenlijk mogen stemmen?
haha, dat had Jill (of Julie) tegen haar gezegd, dat ze hadden gezien dat Naomi veel in de camera kijktquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:08 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb precies dezelfde gedachte.
quote:
Heb altijd meer met Naomi gehad. Maar de laatse paar weken vind ik haar ietsje minder. Maar zal toch voor Naomi gaan denk ik.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef Silves het volgende:
Hij wou gewoon weten of het live was.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij had toch ook gewoon op het woord van Julie kunnen vertrouwen ?
Je maakt een grapje, of ben je serieusquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, Expeditie Robinson style.. met een briefje voor de camera
Julie blijvenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef Silves het volgende:
Dat doet hij ook, dat is duidelijk daarom naar de DBK.......quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij had toch ook gewoon op het woord van Julie kunnen vertrouwen ?
Ik ga op zeker voor Julie. Naomi ben ik al een tijdje zat inmiddels:)quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef Silves het volgende:
Nee.... erg serieusquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je maakt een grapje, of ben je serieus
Neen, vertel, aubquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:32 schreef Silves het volgende:
Damn zagen jullie die blik tussen lies en jill, na het commentaar op nick...
dat meen je niet, serieus wat ongelovelijk triestquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Julia en volgende week Liesequote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef Silves het volgende:
Ja mevr ik weet alles beter, en jullie zijn dom..kutmadamquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:13 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik ga op zeker voor Julie. Naomi ben ik al een tijdje zat inmiddels:)
Mag ook weg maar ik had liever Liese weg zitten gaan... daar gaat ze een zoveel luiheid heb ik nooit gezienquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:13 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Ik ga op zeker voor Julie. Naomi ben ik al een tijdje zat inmiddels:)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Neequote:
Nee, maar het zou me tegenvallen als ze het wel gedaan heeft.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:14 schreef KnalPoenani het volgende:
Heeft iemand al meegekregen op wie Liese heeft gestemd? Heeft ze dat al verteld aan iemand vandaag toevallig? Ik weet dat ze beloofd had aan Jill om niet op haar te stemmen maar ben benieuwd of ze haar woord heeft gehouden..
Is naomi echt zoquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja mevr ik weet alles beter, en jullie zijn dom..kutmadam
Van deze twee ga ik 100% op Julie stemmen om te blijven.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:09 schreef Silves het volgende:
Nick was weer aan het opscheppen over alles, en die 2 blikken van de meiden, vertelde genoeg..ze mogen die Niksnut gewoon niet meer, of hebben het in de gaten wat een droplul hij is..quote:
Je hebt het over Naomi neem ik aan? De eerste paar seconden dacht ik dat het over mij gingquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:14 schreef Silves het volgende:
[..]
Ja mevr ik weet alles beter, en jullie zijn dom..kutmadam
BB kennende zal Jill wel een elektrische fiets hebben gekregen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:49 schreef D. het volgende:
[..]
Maar goed dat Liese er niet op hoefde. Fiets ingezakt en niks verdiend.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:16 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
BB kennende zal Jill wel een elektrische fiets hebben gekregen.
wat zouden ze nou bij ons moeten doen hahaquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Michel navraag gedaan of ze niet manipulerende beelden hebben laten zien. Nick over de rel want als ze dat ook met de streamers doen. Nou nick bij jou wordt niets gemanipuleerd je ligt gewoon altijd op je rug.
Ja, dat is bevestigd door Jill en Julie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:17 schreef capuchon_jongen het volgende:
Maar is dat ergens bevestigd dat ze maar 1 naam mochten noemen?
Vind dit een beetje eerlijker.
Hahaha nee hoor, de gekke belg in dat huis...quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:16 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Je hebt het over Naomi neem ik aan? De eerste paar seconden dacht ik dat het over mij ging
bedanktquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat is bevestigd door Jill en Julie.
Idd is juist een eerquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:19 schreef Ebinas het volgende:
Jill vond het echt geweldig, ze had het nevernooitniet willen missen.
Lijkt me ook wel. Het is toch een uitzondering zo'n opdracht
Voelde je je aangesprokenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:16 schreef KnalPoenani het volgende:
[..]
Je hebt het over Naomi neem ik aan? De eerste paar seconden dacht ik dat het over mij ging
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
Ik heb de opdracht niet gezien, ik heb Jill wel gezien toen ze wilde afvallen en liet zien toen geen doorzettingsvermogen te hebben. Dan is het toch niet vreemd als ik denk dat ze dat nu wellicht weer niet zal hebben?quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:15 schreef engine het volgende:
[..]
Nee
Het is flauw wat je doet. Michel zou niet meer sporten voor opdrachten en doet dat toch...die heeft ook geen doorzettingsvermogen zeg, kan zich niet eens aan een afspraak met zichzelf houden. Ook een feit.
Assumptions en zo he ...quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de opdracht niet gezien, ik heb Jill wel gezien toen ze wilde afvallen en liet zien toen geen doorzettingsvermogen te hebben. Dan is het toch niet vreemd als ik denk dat ze dat nu wellicht weer niet zal hebben?
Ik lees van iedereen dat ze dat wel had, en vaak heeft bij opdrachten, dus dat neem ik allemaal aan.
Dus waarom het dan flauw is dat ik ook een aanname had gedaan op basis van eerdere beelden die ik wel gezien had...
Jammer
boehoe nu is mijn geheime opdracht niet belangrijk meer, niemand heeft het er nog overquote:
idd jij kijkt een andere BBquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Jill opgeeft?
ik denk dat je in de war bent met 1 van de andere dames
Nee. Heeft ze niet. Is al wel geblekenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
Ben echt benieuwd of Julie Michel bij deze heeft afgeschreven.,,,,,
Vraag dat me ook af, wassen die nooit hun haar ofzoquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:23 schreef Susan1973 het volgende:
Door het douchen in BB afvraag ik me af of ik de enige ben die het juist lekker vindt om je hoofd onder het water te hebben
Nee, anders heb ik niet het gevoel of ik onder de douche sta....soms wil ik mijn haar droog houden maar lukt me voor geen meter. Omdat ik die spetters in mijn gezicht wil.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:23 schreef Susan1973 het volgende:
Door het douchen in BB afvraag ik me af of ik de enige ben die het juist lekker vindt om je hoofd onder het water te hebben
Maar ook relaxed hoofdje eronderquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:24 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vraag dat me ook af, wassen die nooit hun haar ofzo
Kweet het niet.....quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Nee. Heeft ze niet. Is al wel gebleken
Hahaha iddquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:24 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, anders heb ik niet het gevoel of ik onder de douche sta....soms wil ik mijn haar droog houden maar lukt me voor geen meter. Omdat ik die spetters in mijn gezicht wil.
Win Win situatie , ze heeft ¤6000 voor de pot gefietst en kan gelijk oprotten met ¤0 naar huisquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:23 schreef capuchon_jongen het volgende:
Moest Julie naar huis moeten donderdag kan ze meteen een weekje genieten van haar kindjes. De scholen sluiten een week
Misschien niet afgeschreven maar Julie heeft nu met Jill een sterke band door die 28 uur samen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
Eerder had je het over een feit en nu over aannames. Je noemt een voorbeeld en trekt daaruit de conclusie dat jill soms geen doorzettingsvermogen heeft. Dat was een feit. Ik ben het daar alleen niet mee eens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:21 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb de opdracht niet gezien, ik heb Jill wel gezien toen ze wilde afvallen en liet zien toen geen doorzettingsvermogen te hebben. Dan is het toch niet vreemd als ik denk dat ze dat nu wellicht weer niet zal hebben?
Ik lees van iedereen dat ze dat wel had, en vaak heeft bij opdrachten, dus dat neem ik allemaal aan.
Dus waarom het dan flauw is dat ik ook een aanname had gedaan op basis van eerdere beelden die ik wel gezien had...
Jammer
Welnee, Julie moet ff uitstuiteren en dan kan ze weer helder nadenken.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:23 schreef zodeju het volgende:
Toch wel een beetje sneu zo. En matt die bijna geen flikker voor de pott heeft gedaan grabbelt 15k meequote:Op woensdag 24 maart 2021 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Win Win situatie , ze heeft ¤6000 voor de pot gefietst en kan gelijk oprotten met ¤0 naar huis
9000quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Win Win situatie , ze heeft ¤6000 voor de pot gefietst en kan gelijk oprotten met ¤0 naar huis
En julie geen gat meer over en misschien met niks naar huisquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch wel een beetje sneu zo. En matt die bijna geen flikker voor de pott heeft gedaan grabbelt 15k mee
Het was een feit dat ze met afvallen geen doorzettingsvermogen had jaquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:26 schreef engine het volgende:
[..]
Eerder had je het over een feit en nu over aannames. Je noemt een voorbeeld en trekt daaruit de conclusie dat jill soms geen doorzettingsvermogen heeft. Dat was een feit. Ik ben het daar alleen niet mee eens.
ik denk dat het Jill en Julie helemaal niet eens om het geld of de pot ging. Die hebben willen bewijzen dat ze een dergelijke opdracht aankunnen, dat ze niet opgeven en dat ze samen een heel goed team vormen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Toch wel een beetje sneu zo. En matt die bijna geen flikker voor de pott heeft gedaan grabbelt 15k mee
Hoop het.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:26 schreef Ikwoonondereenkei het volgende:
[..]
Welnee, Julie moet ff uitstuiteren en dan kan ze weer helder nadenken.
En dan kan ze rustig het gesprek aangaan.
quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:28 schreef Tourniquet het volgende:
Als Jill BB wint zie ik haar er wel voor aan om Julie haar fietsdeel te geven vanuit de gewonnen pot.
Absoluut!quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:28 schreef Tourniquet het volgende:
Als Jill BB wint zie ik haar er wel voor aan om Julie haar fietsdeel te geven vanuit de gewonnen pot.
Yuup. Begon met iets in de trant van Naomi is kwaad... Ze is naar de dagboekkamerquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:29 schreef Ebinas het volgende:
Gaat dit over Naomi.
Julie..........................fluister fluister......bekeek ons niet
Jill: we hebben toch niets fout gedaan, gezegd
Dat bewijst te meer dat BB tot ernstige fuckstreken in staat is.. enzo ook die luie fllkkers Lieske, Noomie en gluiperd Nixie..die zien de popie van Jill&Juul toenemen, de pot is opgehoogd, en Jille en Julie zijn acuut gevaarlijke spelers gewordenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze merken dat Naomi boos is en nu in de dagboekkamer zit.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:29 schreef Ebinas het volgende:
Gaat dit over Naomi.
Julie..........................fluister fluister......bekeek ons niet
Jill: we hebben toch niets fout gedaan, gezegd
+Weet hij het zelfquote:
Niet mee eens.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:28 schreef D. het volgende:
[..]
Het was een feit dat ze met afvallen geen doorzettingsvermogen had ja
En dat ze daarna weer zoetigheid ging eten
Tot zover de feiten.
Zal Matt wel wezen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:32 schreef capuchon_jongen het volgende:
Iemand op het dak, en die maakt foto's van de bewoners
komt als schoothondje over zo hahaha en die doet beveiliging????quote:
Toen hij ging huilen vanwege Jerrel toen dacht ik echt.......hoe dan de marine manquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:34 schreef tasebi het volgende:
[..]
komt als schoothondje over zo hahaha en die doet beveiliging????![]()
![]()
![]()
![]()
Ah er is weer gedoequote:Op woensdag 24 maart 2021 17:35 schreef Ebinas het volgende:
Teruggeluisterd:
Jullie :.........Naomi is kwaad, die is kwaad
Jill: kwaad?
Die heeft ons niet bekeken ....................................
Die is nu in de dbk
....... ze bekeek ons heel niet
Jill: zucht .....nou boeie interesseert mij nou wat, we hebben toch nietsfout gedaan niks geks gezegd
Dit is het ongeveer, niet alles is even goed te verstaan
quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:36 schreef capuchon_jongen het volgende:
Big Brother was boos op Michel. omdat ie zei van dat knippen en plakken.
Ik heb het niet gezien , was onderweg naar huisquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:37 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Wellicht dat ze veel in de camera kijkt.
Dat is toch gezegd tegen haar?
Netjes van BBquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:37 schreef Benny het volgende:
Michel heeft op zn kop gekregen van BB. Over zijn uitspraak dat er geknipt en geplakt zou worden en dat de streamers dan op het verkeerde been worden gezet.
Hier ben ik het ook niet mee eensquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:36 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ga niet weer het verschil tussen feiten en meningen uitleggen hoor
Julie haar vriend moet frustraties hebbenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:39 schreef magnaal het volgende:
Michel is echt verliefd...en hij weet het nu ook..dat is...leuk..
Dat geloof ik ook wel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 17:39 schreef Benny het volgende:
Michel tegen Julie: "Ik hoop dat je weet dat ik alles voor je zou doen om je hier te houden"
Als we een ding kunnen concluderen uit alle gesprekjes... Dan is het wel dat hij niet op Jill heeft gestemdquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:40 schreef puzziepie het volgende:
Maar Mies heeft dus niet op Jill gestemd ?
Nopequote:Op woensdag 24 maart 2021 17:40 schreef puzziepie het volgende:
Maar Mies heeft dus niet op Jill gestemd ?
Ze hebben toch allemaal dezelfde vraag gekregen. Ze zijn er niet op ingegaan Matt wel dus ze moeten niet zeurenquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:26 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Die ogen van hemquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:39 schreef magnaal het volgende:
Michel is echt verliefd...en hij weet het nu ook..dat is...leuk..
Goed plan, zinloos verderquote:Op woensdag 24 maart 2021 17:39 schreef engine het volgende:
[..]
Hier ben ik het ook niet mee eens
Zullen we ophouden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |