Heer D.quote:
Die voelt de bui al hangen...quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:28 schreef Hznootje het volgende:
Liese luistert naar het verhaal van J&J en leeft oprecht mee. Naomi reageert gewoon niet
die is zo jaloers als de neten. Bij de prestatie van Julie en Jill valt de geheime opdracht van naomi dus helemaal in het nietquote:
Julie zegt : 'Je bent denk ik niet genomineerd'quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:23 schreef snetje het volgende:
Julie verteld het aan Jill ...
[ afbeelding ]
mooi niet, naomi mag lekker morgen door de poort naar buiten.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:30 schreef freaky40 het volgende:
Naomi morgenavond naar de white room dus.
Die white room gaat nog wel in gezet worden de komende dagen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:31 schreef Verida het volgende:
[..]
mooi niet, naomi mag lekker morgen door de poort naar buiten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En de overige fragmenten van deze ochtend .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Na deze opdracht? Naomi gaat gewoon naar Moekequote:Op woensdag 24 maart 2021 16:31 schreef Tourniquet het volgende:
Maar Naomi vs Julie gaat wel spannend worden denk ik, ik zou het niet durven zeggen.
denk het niet, was een eenmalige actie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die white room gaat nog wel in gezet worden de komende dagen.
Vind ik ook lastig. Twitter lijkt uitgesproken Naomi. FOK! uitgesproken Julie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:31 schreef Tourniquet het volgende:
Maar Naomi vs Julie gaat wel spannend worden denk ik, ik zou het niet durven zeggen.
Dat denk ik niet. Je kunt er allerlei twisten mee verzinnen. Deze opdracht was er 1 van.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
denk het niet, was een eenmalige actie.
Ja. Haar geheime opdracht krijgt weinig aandacht.quote:
Ja denk het wel.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:32 schreef zodeju het volgende:
Op wie hebben Nick en Naomi gestemd dan?? Zou dat niet Jill zijn?
Die is tranen aan het fabricerenquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:32 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel heerlijk dat Naomi zo stil is. Die ekster heeft wel een hele zure druif gevreten.
Freak heeft een glazen bol, die heeft dat in zijn bol gezien.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:32 schreef Verida het volgende:
[..]
denk het niet, was een eenmalige actie.
Ja lief van Liesequote:Op woensdag 24 maart 2021 16:28 schreef Hznootje het volgende:
Liese luistert naar het verhaal van J&J en leeft oprecht mee. Naomi reageert gewoon niet
Lies is een persoon die zich heel goed kan inleven in anderen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:33 schreef Benny het volgende:
Liese begint ook wel steeds enthousiaster te worden tegenover Jill en Julie
Als dit zo zou zijn, dan hoop ik dat Juulke het geld meekrijgt..Mijn stem gaat naar Juul.Ze heeft wel genoeg beeld gekregen .quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Vind ik ook lastig. Twitter lijkt uitgesproken Naomi. FOK! uitgesproken Julie.
Op Jill. Maar ze gaan er vanuit dat er naast Julie nog maar 1 genomineerde bij komt (Naomi dan waarschijnlijk). Als er wel 'gewoon' 2 genomineerden bij komen zijn het Julie - Naomi - Jill.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:32 schreef zodeju het volgende:
Op wie hebben Nick en Naomi gestemd dan?? Zou dat niet Jill zijn?
Of jij moet jezelf eens even een spiegeltje voor houdenquote:Op woensdag 24 maart 2021 16:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dan begrijp je het begrip 'trol' niet.
Niet nodig.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of jij moet jezelf eens even een spiegeltje voor houden
??quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Na snap ik die ene nominatie stem, dan kan Jill dus niet genomineerd worden ....![]()
quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Na snap ik die ene nominatie stem, dan kan Jill dus niet genomineerd worden ....![]()
Ik hoop dat we BB niet weer te veel credit geven .. Dat ze dit nu pas lezen en denken ... oh ja... dat hadden we ook kunnen doen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Michel speelt het spel goed, tegen Jill had Julie weinig kans gehad en hij wil met zijn knuffeltje tot de laatste dag zijn.quote:Op woensdag 24 maart 2021 16:20 schreef Benny het volgende:
Michel laat even aan Jill weten dat hij niet op haar heeft gestemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |