SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Noemde het vanmorgen ook de white roomquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:31 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Vraag me af hoe lang het duurt voordat bij Liese het kwartje valt dat zij al in die white room geweest is !
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Totaal 3000+quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:36 schreef Tourniquet het volgende:
Julie: "Tour de France is 1000 kilometer".
Ehhhh....
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verschillende fragmenten uit de White Room van stream 1 en 2 .....
Goed bezig, je hebt eindelijk weer wat te doen vandaag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Verschillende fragmenten uit de White Room van stream 1 en 2 .....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Kroepoekquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
witte kekse ?
haha dat eten is ook aalles witt
Ze moeten nog maar 40 km of zo begreep ik. Dan hebben ze 200 km gehaald.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:40 schreef Ebinas het volgende:
Heb niet de indruk dat ze nog heel fanatiek zijn
Ze gaan elk nog een paar keer 5 km en dan slapen
Dan hebben ze die 40 best snel nog gedaan na de 100 toch?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze moeten nog maar 40 km of zo begreep ik. Dan hebben ze 200 km gehaald.
er is heel veel fruit eet ze dat maar.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nieuwe hashtag op Twitter #GeefNaomiMeerVeganEten
Exit room zei zequote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:35 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Noemde het vanmorgen ook de white room
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nick vanmorgen met Julie en Michel, aanrader ...
Valdispert vooraf is aanbevolenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik begreep net dat ze er nog maar 40 hoefden te fietsen tot 200 km. Dan hebben ze 6000 euro en vinden ze het best en gaan ze slapen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:41 schreef Ebinas het volgende:
d
[..]
Dan hebben ze die 40 best snel nog gedaan na de 100 toch?
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:41 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nieuwe hashtag op Twitter #GeefNaomiMeerVeganEten
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nick vanmorgen met Julie en Michel, aanrader ...
Op hoeveel views zit je nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is dan een heel bedrag.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
ik begreep net dat ze er nog maar 40 hoefden te fietsen tot 200 km. Dan hebben ze 6000 euro en vinden ze het best en gaan ze slapen.
Zag net het boord maar ze zijn net de 112 km voor bij. Dus hebben nog veel te gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:45 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat is dan een heel bedrag.
Ik hoor ze nu net zeggen dat ze morgenochtend weer 10km afwisselend willen doen.
Dus ze gaan er blijkbaar nog wel voor
Pfoei dat is dan nog flink doorgaan voordat ze kunnen slapenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zag net het boord maar ze zijn net de 112 km voor bij. Dus hebben nog veel te gaan.
Dat denk ik ook, ze zijn geruime tijd uit beeld geweest ....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:47 schreef Tourniquet het volgende:
Jill: "Denk je dat het huis ook niet mag overleggen wie op wie gestemd heeft?"
Julie: "Nee, ik denk het niet. Ja, maar waarom anders wij alleen, hallo?"
Hieruit maak ik op dat ze toch wel hebben kunnen stemmen?
yep zou kunnenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:48 schreef rinardo het volgende:
Voor de mensen die vragen waar de white room is, Het is dus gewoon de exit-room waar Liese en Ziggo waren, met nieuwe meubels Dat betekend dat de kamer niet in bb huis is, maar in het studiocomplex.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Ze hebben dus ook gestemd....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
Oh ze hebben het erover van zouden wij alleen niet over stemmen mogen praten, hebben die meiden toch wel gestemd.
Iddquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:47 schreef Tourniquet het volgende:
Jill: "Denk je dat het huis ook niet mag overleggen wie op wie gestemd heeft?"
Julie: "Nee, ik denk het niet. Ja, maar waarom anders wij alleen, hallo?"
Hieruit maak ik op dat ze toch wel hebben kunnen stemmen?
Stonden trouwens de meubels die er bij Liese en Ziko stonden niet later in de gameroom tijdens het "mannenweekend"?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:48 schreef rinardo het volgende:
Voor de mensen die vragen waar de white room is, Het is dus gewoon de exit-room waar Liese en Ziggo waren, met nieuwe meubels Dat betekend dat de kamer niet in bb huis is, maar in het studiocomplex.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Michel moest daarna weer naar de dbk komenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ben benieuwd wat ze gestemd hebben.
Zou Michel Naomi hebben gestemd?
Dan kan Naomi er ook opstaan.
Dat is het Jill, julie en Naomi, als er geen twists zijn.
nee het is op beide beelden de selfde deurquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Stonden trouwens de meubels die er bij Liese en Ziko stonden niet later in de gameroom tijdens het "mannenweekend"?
Ze wil ook een groot deel aan een goed doel schenken. Ik krijg een beetje Jaap gevoelens met die beloftesquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:55 schreef Koos1958 het volgende:
Jill zegt iedereen zijn mening moet gerespecteerd worden en tuurlijk wil ze ook het geld wel en haar moeder eens iets kunnen geven.
Nee volgens mij niet hadden een hoekbank een ronde eettafelquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Stonden trouwens de meubels die er bij Liese en Ziko stonden niet later in de gameroom tijdens het "mannenweekend"?
Laten we het hopen, want met 1 stem zal het 3 Naomi zijn en 3 jill...dus dan Naomi naast Juliequote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:59 schreef Poesjuh het volgende:
Mijn gedachte: BB vrioeg wie wij absoluut in de finale wilden zien.....JILL.
Wie zal er dus nooit uit mogen? Jill. Niet omdat wij dat willen, maar omdat ze daar geld mee gaan binnen harken met stemmen. Sinds die vraag is ze elke keer genomineerd geweest omdat BB weet dat dit kijkcijfers oplevert.
BB weet ook dat Michel er alles aan zal doen om Jill eruit te krijgen, dus daarom deze bescherming van Jill. Thanks BB ik vind het prima
Ik bedoelde de meubels (de bank, stoelen en salontafel). Maar ik zie het al, dat waren andere meubels.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:56 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee het is op beide beelden de selfde deur
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebbenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:52 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die uitslag is nooit getoond.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:59 schreef Poesjuh het volgende:
Mijn gedachte: BB vrioeg wie wij absoluut in de finale wilden zien.....JILL.
Wie zal er dus nooit uit mogen? Jill. Niet omdat wij dat willen, maar omdat ze daar geld mee gaan binnen harken met stemmen. Sinds die vraag is ze elke keer genomineerd geweest omdat BB weet dat dit kijkcijfers oplevert.
BB weet ook dat Michel er alles aan zal doen om Jill eruit te krijgen, dus daarom deze bescherming van Jill. Thanks BB ik vind het prima
Wat is daar raar aan die kamer stond al klaarquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:00 schreef rinardo het volgende:
[..]
daar zou je wel eens gelijk in kunnen hebben
Oké, loop wat achter.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:55 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Michel moest daarna weer naar de dbk komen
Dan is zeker Jill genomineerd door naomi, nick en michel. En hoop dat de andere 3 op naomi zijn gegaan.quote:
Als hij slim is heeft hij dat niet gedaan want ze heeft al tegen Jill gestaan en verloor daar vorige week van. Maar valt op dat slim en michel in het spel regelmatig niet samengaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:04 schreef cheanny het volgende:
Indien ze allemaal maar 1 persoon mochten nomineren dan wordt het denk ik Julie en Naomi.
Ik denk dat Michel dan niet Jill genomineerd heeft. Dus Naomi 4 x en Jill 2 x.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik bedoelde de meubels (de bank, stoelen en salontafel). Maar ik zie het al, dat waren andere meubels.okeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar komt zij laat op ditquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:02 schreef Susan1973 het volgende:
Jill: in een white room zitten waar alles wit is
begreep van wel want ze hadden het erover dat ze er niet over mogen praten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:05 schreef engine het volgende:
Ze mochten maar één naam noemen. Onduidelijk of Julie en Jill ook genomineerd hebben.
Okayquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
begreep van wel want ze hadden het erover dat ze er niet over mogen praten.
is er al genomineerd?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:55 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Michel moest daarna weer naar de dbk komen
BB wordt met 100 dagen verlengd?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:07 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Febo joehoeeeeeeeeeeeeee![]()
![]()
![]()
geef de Hemsters ff de presco plies
Gisteren was zei ook de eerste en de enige die de white room opperdequote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:08 schreef Poesjuh het volgende:
Jill zei het ook, degene die naar huis gaat krijgt misschien dit fiets bedrag.
Jill ontcijferde ook de vraag: wie wil je met julie zien? Jill.
Dit is te saai....quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:09 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij gestemd:
Michel op Jill
Naomi op Jill
Nick op Jill
Liese op Jill
Jill op Naomi
Julie op Naomi
Op de bank Jill, Naomi en Julie
Nou verrassend. En meer geld in de pot.
Met dank aan Jill en Julie.
Die genomineerd zijn.
Liese heeft jniet op jill gestemdquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:09 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij gestemd:
Michel op Jill
Naomi op Jill
Nick op Jill
Liese op Jill
Jill op Naomi
Julie op Naomi
Die genomineerd zijn.
Hij zou zelf Naomi stemmen, dus waarom zou hij die dan daarna safen?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:04 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als hij slim is heeft hij dat niet gedaan want ze heeft al tegen Jill gestaan en verloor daar vorige week van. Maar valt op dat slim en michel in het spel regelmatig niet samengaan.
ok dus wij zijn niets wijzer dan ook behalve dat ze 1 naam genoemd hebben, en jill en julie ook gestemd?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:08 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Ja allemaal 1 stem en mogen niet met elkaar over praten
Liese heeft niet op Jill gestemd. Die heeft dan Nick gestemd. Julie en Jill genomineerd dan.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:09 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij gestemd:
Michel op Jill
Naomi op Jill
Nick op Jill
Liese op Jill
Jill op Naomi
Julie op Naomi
Die genomineerd zijn.
liese ging zeker niet op jillquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:09 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij gestemd:
Michel op Jill
Naomi op Jill
Nick op Jill
Liese op Jill
Jill op Naomi
Julie op Naomi
Die genomineerd zijn.
Dan was er geen gelijke stand.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:09 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij gestemd:
Michel op Jill
Naomi op Jill
Nick op Jill
Liese op Jill
Jill op Naomi
Julie op Naomi
Die genomineerd zijn.
Waarom niet. Ik denk van wel.quote:
Oh maar die zien er wel lekker uitquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:14 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Naomi houdt niet van ballen
Grapje met de knikker die Jill bij heeft.quote:
idd en michel ook niet op Jill want Michel wil proberen Julie er in te houden en Julie tegen Jill maakt Julie minder kans dan Julie tegen Naomiquote:
Uhh Jill is sindsdien toch alweer 1 of 2 x genomineerd dacht ik?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat die vraag wie de kijker in de finale wil zien, er voor zorgt dat Jill niet meer genomineerd kan worden ....![]()
En dat heeft zij wat mij betreft meer dan verdiend .....
Ik denk dat ookquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:12 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik denk dat die vraag wie de kijker in de finale wil zien, er voor zorgt dat Jill niet meer genomineerd kan worden ....![]()
En dat heeft zij wat mij betreft meer dan verdiend .....
Nu zegt Julie hetzelfde als ik.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik denk van wel.
Liese zou op Naomi en Nick stemmen omdat Naomi en Nick op haar zouden stemmen.
Dat is nu niet aan de orde.
Die vier hebben denk ik gewoon op JIll gestemd zodra ze in de DBK hoorden dat ze maar 1 stem hadden en dat er ook op Jill gestemd kon worden. ( dat hebben ze echt wel eerst gevraagd)
ik snap het ff nietquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:16 schreef engine het volgende:
[..]
Grapje met de knikker die Jill bij heeft.
Ja okay zit toch wel wat inquote:
Jill zegt dat liese vanmorgen nog haar het woord heeft gegeven en wat Julie zegt klopt ook niet want het zou voor liese niets uitmaken op Naomi stemmenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:14 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarom niet. Ik denk van wel.
Liese zou op Naomi en Nick stemmen omdat Naomi en Nick op haar zouden stemmen.
Dat is nu niet aan de orde.
Die vier hebben denk ik gewoon op JIll gestemd zodra ze in de DBK hoorden dat ze maar 1 stem hadden en dat er ook op Jill gestemd kon worden. ( dat hebben ze echt wel eerst gevraagd)
Hoe vet zou het zijn als jill die toen bijv gepakt had en daar nu ineens aan zou denken van wow wacht....hahaha niet dat het nodig is maar leuke situatiesquote:
Meerdere bewoners hebben eenzelfde soort knikker als de token van in het begin.quote:
Ik begrijp niet waarom hier aangenomen wordt dat Jill die poll heeft gewonnen en dat die uitslag van weken geleden nu ineens gebruikt zou worden.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:14 schreef Verida het volgende:
Ik krijg zo het vermoeden dat Jill en Michel niet genomineerd mochten worden, omdat er dan nog maar 1 Nederlander tegenover 4 Belgen over zou blijven
Michel is Huismeester, kan niet genomineerd worden
Jill wordt vrijgesteld, omdat die had gewonnen bij de poll wie de kijkers in de finale wilden.
Dus er moeten verplicht deze ronde twee Belgen opstaan.
Idd kan ook Nick zijn, want zijn fanbase is grootquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom hier aangenomen wordt dat Jill die poll heeft gewonnen en dat die uitslag van weken geleden nu ineens gebruikt zou worden.
Als Michel zijn verstand heeft gebruikt ook niet op Jill. Want dan weet hij zeker dat Julie weg is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:12 schreef engine het volgende:
[..]
Liese heeft niet op Jill gestemd. Die heeft dan Nick gestemd. Julie en Jill genomineerd dan.
Ik hoop dat hij dit bedacht heeft iddquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als Michel zijn verstand heeft gebruikt ook niet op Jill. Want dan weet hij zeker dat Julie weg is.
Die kerel is tactisch niet zo sterk dus dat kun je wel vergeten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Als Michel zijn verstand heeft gebruikt ook niet op Jill. Want dan weet hij zeker dat Julie weg is.
Ik denk dat ze op Naomi zijn gegaanquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
liese op nick
jill op nick
julie op nick
michel op liese
nick op jill
naomi op jill
julie nick en jill geen save 3 man kan
Boeeeeequote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:20 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze hebben spellekes gewonnen![]()
![]()
Dat hoop ik omdat dan Julie meer kans heeft.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:21 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op Naomi zijn gegaan
dat hoor ik nu voor het eerstquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:18 schreef engine het volgende:
[..]
Meerdere bewoners hebben eenzelfde soort knikker als de token van in het begin.
Spannend hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:20 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
liese zeker niet?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:09 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij gestemd:
Michel op Jill
Naomi op Jill
Nick op Jill
Liese op Jill
Jill op Naomi
Julie op Naomi
Die genomineerd zijn.
Ik begrijp dat welquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waarom hier aangenomen wordt dat Jill die poll heeft gewonnen en dat die uitslag van weken geleden nu ineens gebruikt zou worden.
nee liese niet op jillquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:09 schreef Rhosyn het volgende:
Volgens mij gestemd:
Michel op Jill
Naomi op Jill
Nick op Jill
Liese op Jill
Jill op Naomi
Julie op Naomi
Die genomineerd zijn.
faschierte laibchenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:14 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Naomi houdt niet van ballen
Ik denk niet dat Liese op de bank zit.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
liese zeker niet?
maar je kann de stemmen niet weten
J en J en L hebben niet op jill gestemd. Dus kan hooguit 3 stemmen op Jill zijn. En ik hoop 3 op naomi.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Liese op de bank zit.
4 x Jill en 2x Naomi.
Dat is het. Plus Julie dan.
Maar inderdaad we kunnen alleen maar gissen en hopen dat we gelijk krijgen.
haantje de voorste is weer als eerste schreeuwlelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:20 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
5x jill hoe dan? Ze hebben maar 1 stem mogen uitbrengenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Liese op de bank zit.
4 x Jill en 2x Naomi.
Dat is het. Plus Julie dan.
Maar inderdaad we kunnen alleen maar gissen en hopen dat we gelijk krijgen.
weer en andere kartenspel?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:20 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
4quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:26 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
5x jill hoe dan? Ze hebben maar 1 stem mogen uitbrengen
ja kan ook maar denk dat dan het 1 of ander van deze zal wezen dus of naomi of nick op de bankquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:21 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze op Naomi zijn gegaan
ook nooit meegekregenquote:
Jill weer graag in de picturequote:
alleen nick en naomi zijn op jill gegaan daar ga ik echt vanuitquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:26 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
J en J en L hebben niet op jill gestemd. Dus kan hooguit 3 stemmen op Jill zijn. En ik hoop 3 op naomi.
en wat hadden ze nog meerquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:27 schreef Tourniquet het volgende:
Dat 20 Seconds Showdown lijkt me wel geinig. Alleen niet zo leuk dat ze alle opdrachten van te voren al zitten te lezen.
de moet bij naar huis gaan de muur betalenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:28 schreef Toweler het volgende:
Streamlock de piemel zal er wel af moeten
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
De camera's in de White Room heten nu: Willy, Sjors, Bernadette en Theo.
aktijd grappig dat meisjequote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:30 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
Dzjill gaat achterstevoren fietsen
Aandachtshoerquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:31 schreef Mickytjuh het volgende:
Jill heeft weer een heerlijk adhd momentje
er niet over mogen praten is mooi ! hadden ze we eerder mogen doen ookquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Maar dus, er is bevestigd dat er maar 1 persoon genoemd mocht worden.
Maar ze mogen niet zeggen op wie.
Och, jij bent zo zuur,quote:
Btw:quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:27 schreef Tourniquet het volgende:
Dat 20 Seconds Showdown lijkt me wel geinig. Alleen niet zo leuk dat ze alle opdrachten van te voren al zitten te lezen.
vermoeden dat ze die niet gaan doenquote:
Heerlijk, mooi contrastquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Jill op 1 pedaal Julie de andere
toe maar meiden
maak plezier
Ik moet haar niet, maar je vind het wel leuk om mij af te katten.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:34 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Och, jij bent zo zuur,
Als je startkabels op jou aansluit kan je er een accu mee opladen.
Ik geniet er van.
kan je misschien op een andere manier beschrijven dat je haar niet moet?quote:
Dat zeg ik ook de 3 in de huiskamer komen er op te zittenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:10 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dit is te saai....
BB zei net ook tegen de dames dat niets zeker is en alles nog mogelijk is.... Ik denk dat er een twist komt!
Nee niet echt.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:37 schreef rinardo het volgende:
[..]
kan je misschien op een andere manier beschrijven dat je haar niet moet?
Je hebt door dat ik link naar je naam, in combinatie met je reactie?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet haar niet, maar je vind het wel leuk om mij af te katten.
Voedingsdeskundige hequote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:37 schreef Joyce-43 het volgende:
Naomi staat laatste tijd steeds meer in die keuken he als ze aan het koken zijn inspecter gadget en overal van vreten ook
Heb dit nog nooit gezien maar misschien doe ik het altijd verkeerdquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:38 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gestoofde gehaktballen![]()
Bruin klein korstje moeten ze hebben
Tief lekkker op. Ok ik ga wel op Michel geilen. Oh nee toch maar nietquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:38 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Je hebt door dat ik link naar je naam, in combinatie met je reactie?
Als jij dat ziet als afkatten, dan vraag ik me af wat je van je eigen opmerking tegenover iemand die zichzelf niet kan verdedigen vindt.
Het lijkt mij dat dit van die sompige ballen zijn, dat is niet te hachelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:39 schreef engine het volgende:
[..]
Heb dit nog nooit gezien maar misschien doe ik het altijd verkeerd
You just made my point.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Tief lekkker op. Ok ik ga wel op Michel geilen. Oh nee toch maar niet
denk niet dat het mag, maar ja beveiliging heeft niet op gelet hahaquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:38 schreef Fikkert2 het volgende:
Ze kunnen dus rondlopen daar in het pand, lekker corona bewust ineens
mijn jus laat ik niet zo koken maar ballen zien er wel zo uit ookquote:
Beveiliging is er ook om mensen buiten te houden en niet om op de kindjes te passen, ze hadden de wandelroute naar wc gewoon moeten afschermen zodat ze nergens anders naartoe kunnenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
denk niet dat het mag, maar ja beveiliging heeft niet op gelet haha
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Ow. Ik liep gewoon ee hele persconferentie achter
Wat betekent dat dacht dat ik goed Duits kon, waar hier kan ik geen chocolade van maken.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier zegt man vor dat
faschierte laibchen
Ik moet haar nietquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:40 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
You just made my point.
Beetje doortrappen jill, dan ben je er eerder vanaf
Niks gemist nog steeds dezelfde ellendequote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
viezerik houd dat voor jequote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:45 schreef mario390 het volgende:
nu erst ben ik met stream 2
klar gekommen,
dat hij het zo kookt nee is niet okquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:40 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Het lijkt mij dat dit van die sompige ballen zijn, dat is niet te hachelen.
Lekker aanbraden en dat goed laten pruttelen.
Niet onderdompelen in half lauwe soepdrap
hou volquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:43 schreef Mickytjuh het volgende:
Oostenrijkse gehaktbal:quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:44 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Wat betekent dat dacht dat ik goed Duits kon, waar hier kan ik geen chocolade van maken.
staat je raam open ?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:45 schreef mario390 het volgende:
klar gekommen,
Al die holtes zijn goed los door dat gezonde etenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:47 schreef engine het volgende:
Is Naomi chronisch verkouden ofzo? Zie haar zo vaak haar nuis snuiten tijdens het eten.
Vind dat zo goor, ze draait zich niet om.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:47 schreef engine het volgende:
Is Naomi chronisch verkouden ofzo? Zie haar zo vaak haar nuis snuiten tijdens het eten.
Niet persoonlijk maar wel eens van gehoordquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:48 schreef odie22 het volgende:
[..]
Al die holtes zijn goed los door dat gezonde eten![]()
![]()
![]()
ken je sylvester stallone ?
Ja is ook ranzig.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind dat zo goor, ze draait zich niet om.
Ze blijft je gewoon aankijken als je al etend tegenover haar zit.
Eerst vol snuiten en vervolgens nog even die neusgaten uithollen in your face
ow echtquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:47 schreef engine het volgende:
quote:
Ik zit me te bendenken hoe er geen camera op Haar gericht zou kunnen zijn in zo'n kleine ruimte met 2 personen en meerdere cameras.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:49 schreef juul. het volgende:
[..]
Ja hoor, de camera staat op je gericht, aandachtzoeker![]()
en verlenging 20 aprilquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:46 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
hou vol
eiinde bericht
o wacht
en het kan nog strengerder als het moet
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:51 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
ow echt
ff opletten
graag caps dr bij
speelt uit stilstand 6 filmsquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Niet persoonlijk maar wel eens van gehoordhoezo?
Aandachtshoerquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wordt een beetje ziek dat hier iedere keer zo wordt gereageerd als Jill toevallig in de camera kijkt. Ze weet toch niet welke camera iets uitzend.
Toevalligquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Wordt een beetje ziek dat hier iedere keer zo wordt gereageerd als Jill toevallig in de camera kijkt. Ze weet toch niet welke camera iets uitzend.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
speelt uit stilstand 6 films( sorry off topic
)
Vegan snottiesquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:49 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vind dat zo goor, ze draait zich niet om.
Ze blijft je gewoon aankijken als je al etend tegenover haar zit.
Eerst vol snuiten en vervolgens nog even die neusgaten uithollen in your face
Owja en die natte lap gaat weer in de broekzak voor de volgende ronde![]()
Laat gaan de camera maakt nu lawaai daarom kijkt ze er naarquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
dus zatquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Niet duidelijk. Het lijkt er wel op.quote:
poep = kont op nederlands akzent?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:55 schreef Mickytjuh het volgende:
Dames.. Stopt een kussen onder de poep.. Dat scheelt bilpijn.
Precies, helemaal niets mis mee. Dan zijn er wel erger.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:52 schreef Lonneke1983 het volgende:
Poep is kont op zijn vlaamsquote:
nou zoals ze net 1 a 2 zinnen er over hadden voor stream weg ging kreeg ik de indruk van niet nogquote:
Vandaar onduidelijkquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou zoals ze net 1 a 2 zinnen er over hadden voor stream weg ging kreeg ik de indruk van niet nog
OH MY Godquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:45 schreef mario390 het volgende:
klar gekommen,
nee niet toevallig die cameras maken geluid en die wit ingepakte al helemaal neem ik aanquote:
pppsssttt die belgen zijn een raar volkquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar dann snap ik maar niet
poepen op belgisch is toch neuken?
Vast iets heel stoms. Idioot!quote:
Jill.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:02 schreef odie22 het volgende:
wie zei ook al weer dat Jill 4 x per week sportte![]()
![]()
was meer een grapje ... rinardo zei oh mij God,,, Nick voelt zich God.. Dus oh mij Nick wordt het dan... maar als ej het uitlegt is het niet grappig meerquote:
Sport kijken in de kantinequote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:02 schreef odie22 het volgende:
![]()
dan hoef je toch niet te fietsenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 20:02 schreef odie22 het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |